• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

MACBOR Montana XR5

Loiro86

Loiro86

Rodant
30 Jul 2020
36
97
Premis
3
Molt bona tarda, com anem?? jo avui he fet els meus primers Qm amb la nova MACBOR Montana XR5 i la veritat una passada, tinc que dir que ha estat tot de bones sensacions.
La veritat la moto va com una seda tant per ciutat com per carretera, a la ciutat es una guilla i a la carretera tot i estar en rodatge i no he pogut donar gas com voldria va com una llebre.
La setmana vinent l'estrenem anant a cap de creus així que ja aportare més info i més sensacions.
desprès penjare alguna foto per fer una mica d'enveja!! ejjejeje
Ens veiem a la carretera
a fer QM i GAS
 
sergistein

sergistein

Rodant
18 Jul 2020
20
38
Premis
2
Barcelona
bloc.sergicoll.cat
Moto
Triumph Bonneville T100
Molt bona tarda, com anem?? jo avui he fet els meus primers Qm amb la nova MACBOR Montana XR5 i la veritat una passada, tinc que dir que ha estat tot de bones sensacions.
La veritat la moto va com una seda tant per ciutat com per carretera, a la ciutat es una guilla i a la carretera tot i estar en rodatge i no he pogut donar gas com voldria va com una llebre.
La setmana vinent l'estrenem anant a cap de creus així que ja aportare més info i més sensacions.
desprès penjare alguna foto per fer una mica d'enveja!! ejjejeje
Ens veiem a la carretera
a fer QM i GAS
I també alguna foto de la màquina. :)
 
HartmannDiaz

HartmannDiaz

Nouvingut
31 Jul 2020
16
42
Premis
3
Molt bona tarda, com anem?? jo avui he fet els meus primers Qm amb la nova MACBOR Montana XR5 i la veritat una passada, tinc que dir que ha estat tot de bones sensacions.
La veritat la moto va com una seda tant per ciutat com per carretera, a la ciutat es una guilla i a la carretera tot i estar en rodatge i no he pogut donar gas com voldria va com una llebre.
La setmana vinent l'estrenem anant a cap de creus així que ja aportare més info i més sensacions.
desprès penjare alguna foto per fer una mica d'enveja!! ejjejeje
Ens veiem a la carretera
a fer QM i GAS
Tinc aquesta moto a la llista de les màquines que he de testar per adquirir quan tingui el A2, la veritat és que les capacitats ON road no son discutibles, pero, en el teu cas, l'has pogut o la voldràs ficar en OFF?
Saluts i que gaudeixis molt d'ella!!!!!!

Enviado desde mi Armor_6 mediante Tapatalk
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Tinc aquesta moto a la llista de les màquines que he de testar per adquirir quan tingui el A2, la veritat és que les capacitats ON road no son discutibles, pero, en el teu cas, l'has pogut o la voldràs ficar en OFF?
Saluts i que gaudeixis molt d'ella!!!!!!

Enviado desde mi Armor_6 mediante Tapatalk
La que no li discuteixen l off és a la KTM 390 adventure... Però la macbor està pendent, si surt bé, en vendran moltes!
 
Loiro86

Loiro86

Rodant
30 Jul 2020
36
97
Premis
3
Tinc aquesta moto a la llista de les màquines que he de testar per adquirir quan tingui el A2, la veritat és que les capacitats ON road no son discutibles, pero, en el teu cas, l'has pogut o la voldràs ficar en OFF?
Saluts i que gaudeixis molt d'ella!!!!!!

Enviado desde mi Armor_6 mediante Tapatalk
Molt bones, doncs no encara no he pogut tastarla en off pero no tardare la veritat hehehe!! Ja et dire quelcom!!
Moltes gràcies!
 
Loiro86

Loiro86

Rodant
30 Jul 2020
36
97
Premis
3
Aqui adjunto les primeres fotos de la Macbor xr5 la veritat una gran moto te moltes coses bones i alguna de no tant bona, ja anire explicant una mica el viatget que hem fet per estrenar-la a la tercera foto ja es pot veure per on és jejeje.
Si voleu podeu seguir les aventures al nostre insta @MACBORMONTANAXR5
P. D. Quan tingui e pc a mà faré una bona explicació!!
Vinga gas!!!
IMG 20200806 111259 960
PSX 20200806 001136
IMG 20200806 123617 280
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Aqui adjunto les primeres fotos de la Macbor xr5 la veritat una gran moto te moltes coses bones i alguna de no tant bona, ja anire explicant una mica el viatget que hem fet per estrenar-la a la tercera foto ja es pot veure per on és jejeje.
Si voleu podeu seguir les aventures al nostre insta @MACBORMONTANAXR5
P. D. Quan tingui e pc a mà faré una bona explicació!!
Vinga gas!!! Veure l'arxiu adjunt 1250Veure l'arxiu adjunt 1251Veure l'arxiu adjunt 1252
Es veu guapísima, i més estilitzada i lleugera que la TRK x de Benelli.

Què tal amb dues persones, es mou bé per carretera oi? Ara està de moda anar carregats de cavalls, però amb molts menys les motos ja donen de si.
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Es veu guapísima, i més estilitzada i lleugera que la TRK x de Benelli.

Què tal amb dues persones, es mou bé per carretera oi? Ara està de moda anar carregats de cavalls, però amb molts menys les motos ja donen de si.
i lo bo que 70 kg menys de pes amb la mateixa potencia.... I preu semblant. M agradaria veure temps acceleració i recuperació de Benelli contra Macbor. Se'n parlarà d'aqusta moto!l
L'unic que veig que la ktm 390 adventure pot ser que s 'ho vagi menjant tot entre els que prioritzin poder fer off road... Però si no és el cas... A més segur que hi ha gent que valora que la marca sigui espanyola.
Ara mateix vaig a seguir el vostre Instagram!
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
i lo bo que 70 kg menys de pes amb la mateixa potencia.... I preu semblant. M agradaria veure temps acceleració i recuperació de Benelli contra Macbor. Se'n parlarà d'aqusta moto!l
L'unic que veig que la ktm 390 adventure pot ser que s 'ho vagi menjant tot entre els que prioritzin poder fer off road... Però si no és el cas... A més segur que hi ha gent que valora que la marca sigui espanyola.
Ara mateix vaig a seguir el vostre Instagram!
Em penso que el mercat està canviant. Avui parlàvem amb l' @Edutarraco que és increïble la quantitat de GS que omplen el perfil de les maxitrails actualment, quan tot i ser bones motos, són força cares. Jo penso que tenen un públic molt ampli al que conquisten per raons diverses que van des de ser una moto top, a un bon finançament, una marca de prestigi, un top de cilindrada per segment, una electrònica puntera...

Les trails o maxitrails lowcost comencen a oferir coses similars al satisfer estètica, aptituds en conducció polivalent, un preu molt concret (baix), una electrònica suficient, prestigi de marca (dintre del segment), etc.

KTM em dóna la sensació que té prou potència dins la indústria com per marcar una diferència, traient models que destacaran en aptituds i competitivitat, realment, per damunt de gran part de les seves rivals, però que potser no estaran tant de moda precisament per diferenciar-se.

A qui no li agradaria tenir una Macbor o una Benelli? Tots diriem que si. Per contra, una KTM 390? Molts ens ho pensaríem, i segurament faríem una ullada a la competència abans de decidir.
 
Edutarraco

Edutarraco

Com es caminava?
20 Feb 2020
209
594
Premis
8
Moto
Kawa KLE 500
Aqui adjunto les primeres fotos de la Macbor xr5 la veritat una gran moto te moltes coses bones i alguna de no tant bona, ja anire explicant una mica el viatget que hem fet per estrenar-la a la tercera foto ja es pot veure per on és jejeje.
Si voleu podeu seguir les aventures al nostre insta @MACBORMONTANAXR5
P. D. Quan tingui e pc a mà faré una bona explicació!!
Vinga gas!!! Veure l'arxiu adjunt 1250Veure l'arxiu adjunt 1251Veure l'arxiu adjunt 1252
Té molt bona pinta la Macbor......... però interessant serà aquestes coses no tan bones que has comentat.
Salut i GAS
 
Edutarraco

Edutarraco

Com es caminava?
20 Feb 2020
209
594
Premis
8
Moto
Kawa KLE 500
Em penso que el mercat està canviant. Avui parlàvem amb l' @Edutarraco que és increïble la quantitat de GS que omplen el perfil de les maxitrails actualment, quan tot i ser bones motos, són força cares. Jo penso que tenen un públic molt ampli al que conquisten per raons diverses que van des de ser una moto top, a un bon finançament, una marca de prestigi, un top de cilindrada per segment, una electrònica puntera...

Les trails o maxitrails lowcost comencen a oferir coses similars al satisfer estètica, aptituds en conducció polivalent, un preu molt concret (baix), una electrònica suficient, prestigi de marca (dintre del segment), etc.

KTM em dóna la sensació que té prou potència dins la indústria com per marcar una diferència, traient models que destacaran en aptituds i competitivitat, realment, per damunt de gran part de les seves rivals, però que potser no estaran tant de moda precisament per diferenciar-se.

A qui no li agradaria tenir una Macbor o una Benelli? Tots diriem que si. Per contra, una KTM 390? Molts ens ho pensaríem, i segurament faríem una ullada a la competència abans de decidir.
hahahahahahahahah ben cert!!!!!
el tÍtol seria "BMW GS versus PIRULETA"
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
MCR94 Macbor Montana XR1 Espai de debat 0
Robiker.1985 Prova de la Macbor XR5 MotoVlogs propis 21

Fils similars