• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Manteniment BMW R1100RS

Ramon RS

Ramon RS

Rodant
16 Abr 2020
25
46
Premis
2
Aprofitant aquest dies de confinament, m'he decidit a fer-li el manteniment a la moto, una BMW R110RS del 1993, la primera fornada dels nous motors boxer 4 vàlvules, de la marca alemanya, encara que ara ja és una clàssica, te tocs de moto moderna, injecció electrònica, ABS, però és un motor senzill i robust refrigerat per aire i el manteniment és força fàcil, per això vaig decidir posar fil a l'agulla, canviant, oli, filtres d'aire i oli i bugies i vaig fer un petit pont a la centraleta per millorar el comportament de la moto a baixes revolucions. Tot això no ho havia fet mai i per demostrar, que amb una mica de paciència i assessorament, tothom ho pot fer, he fet un video que he titulat: Mecànica per a maldestres


Espero que pugui ser útil a algú.
Gràcies!
Salut i benzina!
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Molt bon vídeo Ramon! Aquests són els tipus de vídeos que acaben animant a un mateix a fotre mà a la moto. Moltes gràcies per gravar-lo i compartir-ho!
 
  • Like
Reaccions: Ramon RS
Ramon RS

Ramon RS

Rodant
16 Abr 2020
25
46
Premis
2
Molt bon vídeo Ramon! Aquests són els tipus de vídeos que acaben animant a un mateix a fotre mà a la moto. Moltes gràcies per gravar-lo i compartir-ho!
De res, company!
El vaig fer sense pensar i s'agraeix el suport, doncs en un altre “foro" de motoristes, ha molestat el vídeo, perquè estava en català, o millor dit, perquè no estava en espanyol.

Enviado desde mi SNE-LX1 mediante Tapatalk
 
Tàrraco

Tàrraco

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
31 Ago 2017
445
679
Premis
8
Tarragona
Aprofitant aquest dies de confinament, m'he decidit a fer-li el manteniment a la moto, una BMW R110RS del 1993, la primera fornada dels nous motors boxer 4 vàlvules, de la marca alemanya, encara que ara ja és una clàssica, te tocs de moto moderna, injecció electrònica, ABS, però és un motor senzill i robust refrigerat per aire i el manteniment és força fàcil, per això vaig decidir posar fil a l'agulla, canviant, oli, filtres d'aire i oli i bugies i vaig fer un petit pont a la centraleta per millorar el comportament de la moto a baixes revolucions. Tot això no ho havia fet mai i per demostrar, que amb una mica de paciència i assessorament, tothom ho pot fer, he fet un video que he titulat: Mecànica per a maldestres


Espero que pugui ser útil a algú.
Gràcies!
Salut i benzina!
Molt be!!, tot es posar-hi, la veritat es que molts cops las reparacions/manteniments ens els podríem fer nosaltres mateixos, pero sigui per temps o peresa molts cops o portem a fer (i despres ens queixem de com o han fet :ROFLMAO:)
 
S

Sebastricu

Cul quadrat
20 Feb 2020
98
67
Molt bon video,company.
M'ha faltat pero,que qudés clar,quants litres d'oli vas tenir que posar...
I ja,per curiositat,el cost total del elements canviats.
Ah,i si et serveix de consol,em declaro motorista maldestre...
Moltes gràcies!✌️
 
  • Like
Reaccions: Tàrraco
Ramon RS

Ramon RS

Rodant
16 Abr 2020
25
46
Premis
2
Molt bon video,company.
M'ha faltat pero,que qudés clar,quants litres d'oli vas tenir que posar...
I ja,per curiositat,el cost total del elements canviats.
Ah,i si et serveix de consol,em declaro motorista maldestre...
Moltes gràcies!✌
Tens raó, al final vaig posar 4 litres, i potser és una mica massa, doncs queda la "mirilla" fins a dalt, però en vaig treure 4 litres, o sigui que per aquí deu anar. Al principi no veia el nivell per la "mirilla", i en vaig afegir més, però no vessa oli per enlloc, osigui que està bé.
el cost total, oli, filtres i bugies. 55€
Gràcies.
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Gràcies per compartir el vídeo! T'ha sortit bé de preu la jugada!
A mi al servei que la porto me la deixen força al mínim de la "mirilla", després quna s'escalfa ja puja bastant. Els pneumàtics diuen que els miris en fred i l'oli en calent...
 
  • Like
Reaccions: Tàrraco i Ramon RS
Ramon RS

Ramon RS

Rodant
16 Abr 2020
25
46
Premis
2
Gràcies per compartir el vídeo! T'ha sortit bé de preu la jugada!
A mi al servei que la porto me la deixen força al mínim de la "mirilla", després quna s'escalfa ja puja bastant. Els pneumàtics diuen que els miris en fred i l'oli en calent...
Sí, segur que es així, gràcies per comentar.

Enviado desde mi SNE-LX1 mediante Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Serra i Tàrraco
S

Sebas

Convidat
Gràcies Ramón.
Dues coses:
1)A qui li molesti que t'expréssis en Català,que el bombin...té un problema.
Segur que si ho haguesis redactat en Anglès,ho veuria amb millor ulls.
Per tant,ni cas.
2)Pel que fa al nivell de l'oli,el mecanic que em fa el manreniment de la GS 1.200,em va recomenar,que la mirilla del nivell de l'oli,estigui sempre fins dalt.
Bon preu,el que vas pagar per fer la revisió.
Bona feina.
 
Ramon RS

Ramon RS

Rodant
16 Abr 2020
25
46
Premis
2
Gràcies Ramón.
Dues coses:
1)A qui li molesti que t'expréssis en Català,que el bombin...té un problema.
Segur que si ho haguesis redactat en Anglès,ho veuria amb millor ulls.
Per tant,ni cas.
2)Pel que fa al nivell de l'oli,el mecanic que em fa el manreniment de la GS 1.200,em va recomenar,que la mirilla del nivell de l'oli,estigui sempre fins dalt.
Bon preu,el que vas pagar per fer la revisió.
Bona feina.
Doncs segons el teu mecanic ho he fet bé.
Gràcies!
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Gràcies Ramón.
Dues coses:
1)A qui li molesti que t'expréssis en Català,que el bombin...té un problema.
Segur que si ho haguesis redactat en Anglès,ho veuria amb millor ulls.
Per tant,ni cas.
2)Pel que fa al nivell de l'oli,el mecanic que em fa el manreniment de la GS 1.200,em va recomenar,que la mirilla del nivell de l'oli,estigui sempre fins dalt.
Bon preu,el que vas pagar per fer la revisió.
Bona feina.
Buf tants caps tans barrets! Però mirat en fred o en calent? Perquè canvia...
 
  • Like
Reaccions: Ramon RS
Ramon RS

Ramon RS

Rodant
16 Abr 2020
25
46
Premis
2
Buf tants caps tans barrets! Però mirat en fred o en calent? Perquè canvia...
Ara he tornat, a mirar, he engegat la moto, l'he deixat 10 minuts que s'escalfés, 10 minuts que es refredés, I'oli arriba gairebé fins a dalt, 80/85%, està bé doncs.
Amb més estona, jo diria que és va escorrent i arriba més amunt.

Enviado desde mi SNE-LX1 mediante Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Serra
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Ara he tornat, a mirar, he engegat la moto, l'he deixat 10 minuts que s'escalfés, 10 minuts que es refredés, I'oli arriba gairebé fins a dalt, 80/85%, està bé doncs.
Amb més estona, jo diria que és va escorrent i arriba més amunt.

Enviado desde mi SNE-LX1 mediante Tapatalk
Gràcies per informar!
Si passés del límit crec que també es podria fer malbé
 
  • Like
Reaccions: Ramon RS
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger X-ADV Mecànica Diari de manteniment X-ADV Roger Diaris de manteniment de la moto 6
Educamp Dubte Manteniment suspensions Mecànica de motos i recopilatoris 0
mami_en_moto Dubte Manteniment mínim a l'hivern? Mecànica de motos i recopilatoris 6
Roger Mecànica Diari de manteniment de la moto Diaris de manteniment de la moto 6
Roger X-ADV Consells Quines tasques de cura i manteniment de la moto podem portar a terme des de casa? Mecànica de motos i recopilatoris 3
Roger Mecànica Cost del manteniment en 100.000 km d'una z750 Mecànica de motos i recopilatoris 0
McAlbi Opinió Moto Touring: Honda NT1100 o BMW R 1250 RT o Yamaha Tracer 9 GT+ ?? Espai de debat 20
perlanegraviajes Seient LoloPamanes BMW F750GS Mecànica de motos i recopilatoris 0
perlanegraviajes BMW F850GS Adventure despres de 20.000.-kms MotoVlogs propis 7
Xavi Canyo Revisons BMW Mecànica de motos i recopilatoris 6
Maneras de Rodar Pneumatics per la bmw gs800 Pneumàtics 10
Marta Venc Venc BMW X-Country 650-VENUDA!! Taulell d'anuncis 5
Sanodrac BMW F800GS Les nostres motos 8
Gas a fons Venc Venc BMW F700GS Taulell d'anuncis 3
Sr.Foz Fotos La meva BMW R1200RS Les nostres motos 6
Roger BMW C 400 X, una scooter que destaca per la seva connectivitat Espai de debat 0
Gseandoporlavida Crònica BMW Raiders 2017 Cròniques sobre motociclisme 5
MCR94 Nova BMW R 1200 RT 2017, un caramel del Touring Espai de debat 0
Roger BMW R 1200 GS Rambler, la maxi-trail en versió enduro Espai de debat 0
Roger Nova BMW S 1000 RR 2017, renovada i millorada. Espai de debat 0
Roger BMW F 1000 GS? Caçada una GS misteriosa Espai de debat 2
Roger Anàlisis-Comparativa BMW R nineT Scrambler 2016 Espai de debat 0

Fils similars