• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Competició Marc Màrquez 93

Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
La web oficial de MotoGP confirma que en Màrquez es perdrà les dues primeres cites del campionat 2021.... (n)(n)
Ahir ho vaig veure. Bueno jo penso que volen ser prudents... La lesió que ha patit el podria haver apartat definitivament de la competició, però sembla que es va recuperant, així que ho deuen voler donar absolutament tot per obtenir la màxima millora possible. Potser en part, també, perquè l'espatlla no aguantaria una altra mala caiguda amb facilitat, així que deuen pensar que, almenys, que estigui el màxim de recuperat quan ho torni a intentar.

Tant de bo se'n surti!!!
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Ahir ho vaig veure. Bueno jo penso que volen ser prudents... La lesió que ha patit el podria haver apartat definitivament de la competició, però sembla que es va recuperant, així que ho deuen voler donar absolutament tot per obtenir la màxima millora possible. Potser en part, també, perquè l'espatlla no aguantaria una altra mala caiguda amb facilitat, així que deuen pensar que, almenys, que estigui el màxim de recuperat quan ho torni a intentar.

Tant de bo se'n surti!!!
Per descomptat que el tema el te que solucionar definitivament, calgui el temps que calgui...

A vere que tal li va a en Pol Espargaró el ser el "cap de files"... Potser és el millor que l ha pogut passar que el tema vagi així i que el "jefe" no torni fins d aqui unes quantes curses...
 
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Per descomptat que el tema el te que solucionar definitivament, calgui el temps que calgui...

A vere que tal li va a en Pol Espargaró el ser el "cap de files"... Potser és el millor que l ha pogut passar que el tema vagi així i que el "jefe" no torni fins d aqui unes quantes curses...
Sembla no ho va fer malament als test.
I també haurem de estar atents a les Suzuki que l'any passat van anar molt bé.
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Es una llàstima això del M.Marquez, aquesta temporada ja l'ha perduda. Tant de bó pugui donar guerra a la tornada, sense ell MotoGP perd molt.
Tot just ha començat el tema.. no donguis la pell per venuda que aquest sagal els pot remontar els 50 punts sense patir gaire, a menys que torni una mica sencer... ;)
 
  • Like
Reaccions: Serra
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Seria la bomba, però hauria d'apretar molt i arriscaria massa. Millor perdre una temporada, i guanyar les 10 següents (o més...).
Però estic d'acord, Marquez es una bèstia, i si veu la mínima possibilitat de guanyar és llença de cap.
Si et va el tema de MotoGP, recorda que tenim una "porra oficial" on pots participar la setmana vinent...!!! ;)

Els que s enganxin més tard, entren amb tant sols 5 punts menys que el pitjor classificat de la porra.
 
  • Like
Reaccions: Pepué i Serra

Fils similars