Aquí us deixo el link de la primera part del video del viatge per el nort dd'àfrica amb la meva 125 cc xd una mika bogeria pero molt divertit ! Salutacions a tothom ! Gas
Quins pebrots teniu... Jo sempre que he anat a Marroc a estat amb una furgoneta 4x4 i sempre m'he quedat "acollonido" de veure la gent que aneu amb moto. Penso amb les putades que he tingut que "manegar" tant a les ciutats com al desert i a l'Atlas, i, de veritat, em feu enveja... (i l'enveja sana, no existeix!) Bona ruta! Carles.
Aquí us deixo el link de la primera part del video del viatge per el nort dd'àfrica amb la meva 125 cc xd una mika bogeria pero molt divertit ! Salutacions a tothom ! Gas
Iep company! Vaig sortir dw collbato, el meu poble. Despres direccio bcn per agafar el ferri direcció tanger, un cop hi vaig arribar vaig fer tanger - rabat - benimelall - marrequeix - despres vaig fer una mika el boig i vaig arribar fins a agadir despres alaiun i cap adalt altre cop fins a ourzazate despres direccio merzuga i seguint cap a ifran i ja em vaig quedar sense temps i vaig haver de pujar cap a tanger . Em vaig kedar amb ganes de més jejeje. Hi ha parts d la ruta que no vaig poder grabar .. pero bueno la propera ho enregistrare tot . La setamana vinen penjare la 2a part
Iep company! Vaig sortir dw collbato, el meu poble. Despres direccio bcn per agafar el ferri direcció tanger, un cop hi vaig arribar vaig fer tanger - rabat - benimelall - marrequeix - despres vaig fer una mika el boig i vaig arribar fins a agadir despres alaiun i cap adalt altre cop fins a ourzazate despres direccio merzuga i seguint cap a ifran i ja em vaig quedar sense temps i vaig haver de pujar cap a tanger . Em vaig kedar amb ganes de més jejeje. Hi ha parts d la ruta que no vaig poder grabar .. pero bueno la propera ho enregistrare tot . La setamana vinen penjare la 2a part [/QUOTE Estàs malalt! Fins l'Aiun amb la motoreta... Un crack! Estic esperant la 2a part en " candeletes"
Iep company! Vaig sortir dw collbato, el meu poble. Despres direccio bcn per agafar el ferri direcció tanger, un cop hi vaig arribar vaig fer tanger - rabat - benimelall - marrequeix - despres vaig fer una mika el boig i vaig arribar fins a agadir despres alaiun i cap adalt altre cop fins a ourzazate despres direccio merzuga i seguint cap a ifran i ja em vaig quedar sense temps i vaig haver de pujar cap a tanger . Em vaig kedar amb ganes de més jejeje. Hi ha parts d la ruta que no vaig poder grabar .. pero bueno la propera ho enregistrare tot . La setamana vinen penjare la 2a part
Algun km mes jejeje xo el motor es un motor de lempresa xinesa shineray bastant dur la veritat ... Tmb haig de dir qie la moto ara mateix esta al taller perque em va saltar uns dels blocs subjectors de l'arbre de llevas jajaj . En total vaig estar de ruta 14 dies. Salutacions ! I gas