• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Matinal dimecres 29 juny 2022

Afegit al Calendari 29-06-22

Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
461
1.525
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Benvolguts companys!!!
Per aquest dimecres próxim, junt amb l’amic @FormigaAtòmica tenim pensada una sortideta, per fer alguna cosa, encara que fagi calor, pensem pasar-ho molt bé, per aixó ho publico al fórum per si algun company hi pot estar interessat, pot sumar-se i serà un plaer rodar junts.

La Ruta que he pensat és per anar al pantà de Foix i Castellet i la Gornal amb un total de 158 km i es la següent:

Sortida de Terrassa de la Benzinera del Don Candido a les 9:00 h AM, drecció 4 vents, Ullastrell, Les Carpes, Martorell centre, per agafar la carretera de Gelida i anar a Sant Sadurní d’Anoia, fins a la Granada i direcció Sant Cugat Sesgarrigues, Sant Pere de Molanta, coll d’Arboçar, Sant Pere de Ribes, C31 fins el desvio del Camping Vilanova Park i Pantà del Foix, Castellet i la Gornal, fins trovat la N-340 per Vilafranca, Avinyó Nou, Ordal, Vallirana, N2 i desvio a Castellbisbal i direcció fins arrivar a Terrassa.

Va doncs… qui s’anima a acompanyar-nos???

Salut a tothom??✌️

81E37594 A4FB 46C7 8E74 8FAF065ECFD6

 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
587
1.107
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Benvolguts companys!!!
Per aquest dimecres próxim, junt amb l’amic @FormigaAtòmica tenim pensada una sortideta, per fer alguna cosa, encara que fagi calor, pensem pasar-ho molt bé, per aixó ho publico al fórum per si algun company hi pot estar interessat, pot sumar-se i serà un plaer rodar junts.

La Ruta que he pensat és per anar al pantà de Foix i Castellet i la Gornal amb un total de 158 km i es la següent:

Sortida de Terrassa de la Benzinera del Don Candido a les 9:00 h AM, drecció 4 vents, Ullastrell, Les Carpes, Martorell centre, per agafar la carretera de Gelida i anar a Sant Sadurní d’Anoia, fins a la Granada i direcció Sant Cugat Sesgarrigues, Sant Pere de Molanta, coll d’Arboçar, Sant Pere de Ribes, C31 fins el desvio del Camping Vilanova Park i Pantà del Foix, Castellet i la Gornal, fins trovat la N-340 per Vilafranca, Avinyó Nou, Ordal, Vallirana, N2 i desvio a Castellbisbal i direcció fins arrivar a Terrassa.

Va doncs… qui s’anima a acompanyar-nos???

Salut a tothom??✌️

Veure l'arxiu adjunt 5452
Jo no puc confirmar-ho però ho tindré en compte. (y)
 
Carmeta

Carmeta

Grup Sanguini: 98 octans
9 Gen 2021
261
691
Premis
12
Eeepp que veniu a ca meva!
Però clar quan hi arribareu ja serà el moment d'agafar la N340 i cap a casa, així que poca cosa faré....
Com a màxim podem quedar al començament de les corbes allà on hi ha la hípica de Vilanova i fer tot el pantà junts fins a Cal Barretet a fer cafetó!
Com ho veieu? @Jaumenovas i @FormigaAtòmica ??
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
587
1.107
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Benvolguts companys!!!
Per aquest dimecres próxim, junt amb l’amic @FormigaAtòmica tenim pensada una sortideta, per fer alguna cosa, encara que fagi calor, pensem pasar-ho molt bé, per aixó ho publico al fórum per si algun company hi pot estar interessat, pot sumar-se i serà un plaer rodar junts.

La Ruta que he pensat és per anar al pantà de Foix i Castellet i la Gornal amb un total de 158 km i es la següent:

Sortida de Terrassa de la Benzinera del Don Candido a les 9:00 h AM, drecció 4 vents, Ullastrell, Les Carpes, Martorell centre, per agafar la carretera de Gelida i anar a Sant Sadurní d’Anoia, fins a la Granada i direcció Sant Cugat Sesgarrigues, Sant Pere de Molanta, coll d’Arboçar, Sant Pere de Ribes, C31 fins el desvio del Camping Vilanova Park i Pantà del Foix, Castellet i la Gornal, fins trovat la N-340 per Vilafranca, Avinyó Nou, Ordal, Vallirana, N2 i desvio a Castellbisbal i direcció fins arrivar a Terrassa.

Va doncs… qui s’anima a acompanyar-nos???

Salut a tothom??✌️

Veure l'arxiu adjunt 5452
Bé, sembla que els astres no em fan la murga. (y)
Demà dimecres 29/06/22 a les 9h AM., estaré a la Benzinera del Don Candido, (esmorzats o no?)?
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
461
1.525
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Bé, sembla que els astres no em fan la murga. (y)
Demà dimecres 29/06/22 a les 9h AM., estaré a la Benzinera del Don Candido, (esmorzats o no?)?
Estupendo Jordi, tú ja saps on és, ja ens tobaren amb el Joan de Sabadell al mateix lloc, que és @FormigaAtòmica al grup, serà un plaer tornar- nos a veure.
Jo sempre surto de casa amb un cafè amb llet, però si et sembla podem fer una paradeta a les Carpes. Mateix lloc que l’altre vegada.
Fins demà!!! ??✌️
Eeepp que veniu a ca meva!
Però clar quan hi arribareu ja serà el moment d'agafar la N340 i cap a casa, així que poca cosa faré....
Com a màxim podem quedar al començament de les corbes allà on hi ha la hípica de Vilanova i fer tot el pantà junts fins a Cal Barretet a fer cafetó!
Com ho veieu? @Jaumenovas i @FormigaAtòmica ??
Ok Carmeta, la Hipica no la conec, fa temps que no hi passo, sé que hi ha un camping, però també fa molt temps que no hi he estat, suposso que es deu veura la Hipica. Cal Barretet si que se on para, però ja dic que fa molts anys que no passo per aquesta carretera. Per cert, vaig menjar molt bé a cal Barretet. Et paso el telf per privat i com porto intercomunicador em pots trucar, serà un plaer coneixer-nos..
Fins demà!!! ??✌️
 
FormigaAtòmica

FormigaAtòmica

Cul quadrat
5 Abr 2021
87
313
Premis
32
Estupendo Jordi, tú ja saps on és, ja ens tobaren amb el Joan de Sabadell al mateix lloc, que és @FormigaAtòmica al grup, serà un plaer tornar- nos a veure.
Jo sempre surto de casa amb un cafè amb llet, però si et sembla podem fer una paradeta a les Carpes. Mateix lloc que l’altre vegada.
Fins demà!!! ??✌️

Ok Carmeta, la Hipica no la conec, fa temps que no hi passo, sé que hi ha un camping, però també fa molt temps que no hi he estat, suposso que es deu veura la Hipica. Cal Barretet si que se on para, però ja dic que fa molts anys que no passo per aquesta carretera. Per cert, vaig menjar molt bé a cal Barretet. Et paso el telf per privat i com porto intercomunicador em pots trucar, serà un plaer coneixer-nos..
Fins demà!!! ??✌️
Què guai que us afegiu. Jo vindré doncs només amb un cafè amb llet i esmorzem on comenteu ?✊?✊?✊??
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
587
1.107
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Estupendo Jordi, tú ja saps on és, ja ens tobaren amb el Joan de Sabadell al mateix lloc, que és @FormigaAtòmica al grup, serà un plaer tornar- nos a veure.
Jo sempre surto de casa amb un cafè amb llet, però si et sembla podem fer una paradeta a les Carpes. Mateix lloc que l’altre vegada.
Fins demà!!! ??✌️

Ok Carmeta, la Hipica no la conec, fa temps que no hi passo, sé que hi ha un camping, però també fa molt temps que no hi he estat, suposso que es deu veura la Hipica. Cal Barretet si que se on para, però ja dic que fa molts anys que no passo per aquesta carretera. Per cert, vaig menjar molt bé a cal Barretet. Et paso el telf per privat i com porto intercomunicador em pots trucar, serà un plaer coneixer-nos..
Fins demà!!! ??✌️
Sobre l'esmorzar, em sembla fantàstic i la resta també, i si ens acompanya la Carmeta un trosset, llavors també. (y)
Ens veiem demà compis MUTERUS.✌️
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
461
1.525
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Bona tarda a tothom!!!
Doncs bé, avui ha sigut un dia Fantàstiic, hem fet la sortida tal i com estava planejada.
A les 9:00 h del matí ens hem trobat a Terrassa, els tres, @GEORGECAT @FormigaAtòmica i jo mateix @Jaumenovas , després de fer les presentacions de rigor ens hem possat a rodar cap a Ullastrell per fer uns quants revolts per agafar gana, donc ja haviem planejat para a un bar al costat de la carretera, que hi ha entre la carretera d’Olesa i Martorell que es diu Les Carpes, que és a una Urbanització.
Com el qui no vol, tots tres ens hem menjat un entrepà mitjà, (o sigui de mitja barra de pa) ni més ni menos 2 hem triat de “Panceta Ibérica” a la brasa… aquest entrepà pasarà a l’historia dels records, perquè estava boníssim i em bona companyia.
Hem continuat la ruta planejada fent alguna paradeta i fer-nos fotos de record i d’una vinya, doncs el raïm ja comença a creixa.
L’altra paradeta ha sigut a la presa del Pantà del foix, on també n’hem tret un record, per seguir fins a Castellet i la Gornal, on ja haviem quedat amb la @Carmeta per coneixer-nos i fer una xerradeta una bona estona, aprofitant de hidratar-nos amb una beguda fresqueta.
Al acabar hem seguit fins trobar la N-340 i ja sensa parat hem seguit direcció l’Ordal, Vallirana i a l’alzada de Molins de Rei hem agafat l’Autopista A-7 i cadascun ja hem agafat la direcció apropiada per arribar a casa nostra. Jo personalment una estona abans de les 15:00 h.
Resumint, ha sigut un dia Genial i rodant amb bons amics.
Poso algunes fotos del esdeveniment.
Salut a tothom ‼️??✌️

A0769007 BBA9 4653 8CCB FF7D2B42162D
B35B1720 35A0 4D18 B7FC 529F478A70BEAD577D2D 0EED 49A7 BA94 A6685C9573AF39C36902 C6B5 4C27 8146 70F366397904D3058D92 E1C2 407D 9A71 877081CF4AC1
59948777 5AE4 4941 A035 3E236E744333


Poso algunes fotos del esdeveniment.
 
FormigaAtòmica

FormigaAtòmica

Cul quadrat
5 Abr 2021
87
313
Premis
32
Què guai que us afegiu. Jo vindré doncs només amb un cafè amb llet i esmorzem on comenteu ?✊?✊?✊??
Bona tarda a tothom!!!
Doncs bé, avui ha sigut un dia Fantàstiic, hem fet la sortida tal i com estava planejada.
A les 9:00 h del matí ens hem trobat a Terrassa, els tres, @GEORGECAT @FormigaAtòmica i jo mateix @Jaumenovas , després de fer les presentacions de rigor ens hem possat a rodar cap a Ullastrell per fer uns quants revolts per agafar gana, donc ja haviem planejat para a un bar al costat de la carretera, que hi ha entre la carretera d’Olesa i Martorell que es diu Les Carpes, que és a una Urbanització.
Com el qui no vol, tots tres ens hem menjat un entrepà mitjà, (o sigui de mitja barra de pa) ni més ni menos 2 hem triat de “Panceta Ibérica” a la brasa… aquest entrepà pasarà a l’historia dels records, perquè estava boníssim i em bona companyia.
Hem continuat la ruta planejada fent alguna paradeta i fer-nos fotos de record i d’una vinya, doncs el raïm ja comença a creixa.
L’altra paradeta ha sigut a la presa del Pantà del foix, on també n’hem tret un record, per seguir fins a Castellet i la Gornal, on ja haviem quedat amb la @Carmeta per coneixer-nos i fer una xerradeta una bona estona, aprofitant de hidratar-nos amb una beguda fresqueta.
Al acabar hem seguit fins trobar la N-340 i ja sensa parat hem seguit direcció l’Ordal, Vallirana i a l’alzada de Molins de Rei hem agafat l’Autopista A-7 i cadascun ja hem agafat la direcció apropiada per arribar a casa nostra. Jo personalment una estona abans de les 15:00 h.
Resumint, ha sigut un dia Genial i rodant amb bons amics.
Poso algunes fotos del esdeveniment.
Salut a tothom ‼️??✌️

Veure l'arxiu adjunt 5465
Veure l'arxiu adjunt 5466Veure l'arxiu adjunt 5467Veure l'arxiu adjunt 5468Veure l'arxiu adjunt 5469Veure l'arxiu adjunt 5470

Poso algunes fotos del esdeveniment.
Ha estat genial! Això és el
Principi de moltes més rutes que hem de fer
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
587
1.107
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Caram sí que corre bona gent a Motoristes.cat, no és que em sorprengui però ja han estat diverses vegades que he fet qdd's en aquest fòrum i cada vegada millor, (Motoristes.com "SOU MOLT BONA GENT").?
Ha estat un molt bon dia, (com comenten els d'una mica més amunt), m'ho he passat molt bé, un esmorzar collonut (el meu no era de cansalada "truita de patates" jijiji?), mitja barra però molt bé, una birra 0º i un talladet.
Després hem quedat amb la Carmeta al costat del pantà de Foix, xerradeta per conèixer-nos, una altra birreta 0º amb llimona (que jo la vaig demanar sense llimona☹️), i molt bones sensacions, la colla pessigolles d'avui ho hem passat genial.(y)
P.D. perdó perdó, em deixava sessió fotos? amb les parres i al pantà de Foix, ara sí, moltes gràcies.
NO SE SI TÉ PREMI, EJEM EJEM.:unsure:
 
FormigaAtòmica

FormigaAtòmica

Cul quadrat
5 Abr 2021
87
313
Premis
32
Caram sí que corre bona gent a Motoristes.cat, no és que em sorprengui però ja han estat diverses vegades que he fet qdd's en aquest fòrum i cada vegada millor, (Motoristes.com "SOU MOLT BONA GENT").?
Ha estat un molt bon dia, (com comenten els d'una mica més amunt), m'ho he passat molt bé, un esmorzar collonut (el meu no era de cansalada "truita de patates" jijiji?), mitja barra però molt bé, una birra 0º i un talladet.
Després hem quedat amb la Carmeta al costat del pantà de Foix, xerradeta per conèixer-nos, una altra birreta 0º amb llimona (que jo la vaig demanar sense llimona☹️), i molt bones sensacions, la colla pessigolles d'avui ho hem passat genial.(y)
P.D. perdó perdó, em deixava sessió fotos? amb les parres i al pantà de Foix, ara sí, moltes gràcies.
NO SE SI TÉ PREMI, EJEM EJEM.:unsure:
Com ja he dit abans trobada collonuda i molt bones sensacions. Jordi, com dius tu, en aquest grup de motoristes SOM MOLT BONA GENT. Ens uneix la passió per les motos i fer molts, molts revolts i perquè no, bons esmorzars que quan veus el plat penses que és massa, però no han durat ni 5 minuts… ????✊?✊?✊?
 
Carmeta

Carmeta

Grup Sanguini: 98 octans
9 Gen 2021
261
691
Premis
12
Bona tarda a tothom!!!
Doncs bé, avui ha sigut un dia Fantàstiic, hem fet la sortida tal i com estava planejada.
A les 9:00 h del matí ens hem trobat a Terrassa, els tres, @GEORGECAT @FormigaAtòmica i jo mateix @Jaumenovas , després de fer les presentacions de rigor ens hem possat a rodar cap a Ullastrell per fer uns quants revolts per agafar gana, donc ja haviem planejat para a un bar al costat de la carretera, que hi ha entre la carretera d’Olesa i Martorell que es diu Les Carpes, que és a una Urbanització.
Com el qui no vol, tots tres ens hem menjat un entrepà mitjà, (o sigui de mitja barra de pa) ni més ni menos 2 hem triat de “Panceta Ibérica” a la brasa… aquest entrepà pasarà a l’historia dels records, perquè estava boníssim i em bona companyia.
Hem continuat la ruta planejada fent alguna paradeta i fer-nos fotos de record i d’una vinya, doncs el raïm ja comença a creixa.
L’altra paradeta ha sigut a la presa del Pantà del foix, on també n’hem tret un record, per seguir fins a Castellet i la Gornal, on ja haviem quedat amb la @Carmeta per coneixer-nos i fer una xerradeta una bona estona, aprofitant de hidratar-nos amb una beguda fresqueta.
Al acabar hem seguit fins trobar la N-340 i ja sensa parat hem seguit direcció l’Ordal, Vallirana i a l’alzada de Molins de Rei hem agafat l’Autopista A-7 i cadascun ja hem agafat la direcció apropiada per arribar a casa nostra. Jo personalment una estona abans de les 15:00 h.
Resumint, ha sigut un dia Genial i rodant amb bons amics.
Poso algunes fotos del esdeveniment.
Salut a tothom ‼️??✌️

Veure l'arxiu adjunt 5465
Veure l'arxiu adjunt 5466Veure l'arxiu adjunt 5467Veure l'arxiu adjunt 5468Veure l'arxiu adjunt 5469Veure l'arxiu adjunt 5470

Poso algunes fotos del esdeveniment.
Hola companys, doncs si, va ser un plaer conèixer-vos tot i que va ser molt breu, però res, hi ha més dies que llonganisses!?✌??
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Sergi Rabasa OffRoad Ruta curta matinal dimecres 16 Rutes en moto 7
Jaumenovas Ruta en moto Matinal Terrassa-Castellet, amb molt bon temps 20/02/2023 Cròniques sobre motociclisme 4
Jaumenovas Ruta en moto Matinal de revolts i fotos 23-09-2022 Sortides anteriors 9
xaviubia Crònica Matinal a l'Alt Empordà Cròniques sobre motociclisme 7
Jaumenovas Ruta en moto Sortida matinal a Navés 9/9/2022 Sortides anteriors 4
Jaumenovas Ruta en moto Sortida matinal 31/05/2022 Sortides anteriors 3
Joananton Sortida matinal. Sortides anteriors 36
raulsade Ruta en moto Matinal a Montserrat Rutes en moto 0
J.M Ruta en moto Escapadeta matinal amb premi! Rutes en moto 4
Arge Ruta en moto Matinal al Monestir de Casserres Sortides anteriors 1
Gllm Crònica Matinal Enduro Cròniques sobre motociclisme 1
Ferran Z750 BCN Ruta en moto Dimecres 30Maig VOLTA MONTSENY - GUILLERIES Rutes en moto 1
cargols2rodes Caragolada 10 de Juny Propera sortida d'esmorzar per celebrar l'any nou 4
FormigaAtòmica Ruta en moto Transpirenaica - 13 a 17 de juny del 2022 Cròniques sobre motociclisme 19
Roger Formació Formació 3.0 a: Lleida (Ponts) el pròxim 26 de juny / Girona 2 juliol / Arbúcies 3 juliol Formació motorista 5
Johanovski Ruta en moto The Silent Route a mig juny: serà un forn? :__) Rutes en moto 22
Roger Formació Formació 3.0 el 19 de juny a Monistrol de Calders i diumenge 20 a Ca la iaia (Sant Salvador de Guardiola) Formació motorista 1
Roger Formació Calendari juny, juliol i setembre de formacions HIS (Honda Institut de Seguretat) Formació motorista 5
Xavier sc Per aquest dissabte 12 de Juny Sortides anteriors 8
JoanBP Informació Manifestació 13 de juny a Girona i Barcelona Espai de debat 25
J Crònica Ruta diumenge 28 de juny Cròniques sobre motociclisme 1
Nikokaos Ruta en moto SORTIDA BANYOLES - SANT CARLES DE LA RÀPITA - GARÓS - BANYOLES (22 a 24 de JUNY 2020) Rutes en moto 22
Roger Concurs / Sorteig Sorteig mes de juny! Informació i suport 1

Fils similars