• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Mazinger Z - FORA DE SERVEI -

JCThorgal

JCThorgal

Rodant
10 Jun 2020
39
73
Premis
31
Poble Sec (BCN)
Moto
Suzuki/BMW/Ducati
Bones a tothom!!!
A qui li pugui interessar, ahir vaig anar a fer la presentació oficial de #Druuna (Multi V4S) al Mazinger (cosa que faig amb totes les meves motos) i com va ser la meva sorpresa que es troba fora de servei (vegeu imatge adjunta), segons l'operari al qual li vaig preguntar, estarà així durant dos mesos. Pel que, si volíeu anar en aquests dies, no ho podreu fer.


IMG 5949


@Roger Si no va aquí pots posar-la al lloc adient, gràcies.
 
Última edició per un moderador:
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.655
Premis
5
Bones a tothom!!!
A qui li pugui interessar, ahir vaig anar a fer la presentació oficial de #Druuna (Multi V4S) al Mazinger (cosa que faig amb totes les meves motos) i com va ser la meva sorpresa que es troba fora de servei (vegeu imatge adjunta), segons l'operari al qual li vaig preguntar, estarà així durant dos mesos. Pel que, si volíeu anar en aquests dies, no ho podreu fer.
Veure l'arxiu adjunt 4712
@Roger Si no va aquí pots posar-la al lloc adient, gràcies.
Bones!! Gràcies per compartir la info company. Em temo que la imatge no es veu correctament. Si vols, fes-me-la arribar per instagram o via el correu coordinador@motoristes.cat, i la publicaré en aquest fil.
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.655
Premis
5
Hi ha algun tipus de problema amb la càrrega de fitxers, tal i com comentava en Pep amb els PDF.

Editat: Ja està tot arreglat (y)
 
Última edició:
xaviubia

xaviubia

Cul quadrat
27 Feb 2021
60
210
Premis
3
Em van comentar quehi voleb fer un aparcament i un restaurant, que no se si serà com a local social de l'urbqnització. Imagino que com tot, al final no et.podras acostar per fer la foto. Nosaltres em vam saltar la valla 5 metres per fer la foto i molt amablement ens van dir que no ho fessim ja que si vekia gent i veia motos dins s'acabaria omplint de motos ja sabem que som aixi...
 

Adjunts

  • IMG20211023174546.jpg
    IMG20211023174546.jpg
    2,6 MB · Visites: 66
torpeyenmoto

torpeyenmoto

Motoaddicte
Youtuber
10 Jul 2020
138
246
Premis
10
Barcelona
www.youtube.com
Moto
Africa Twin Adventure Sports 2021
Jo vaig anar aquest cap de setmana a presentar la nova moto... i l'home que vigilava que no entrés ningú ens va dir si no havíem vist els senyals de prohibit... que si l'excavadora ens destrossava les motos era responsabilitat nostra....

I estàvem just on la foto de en @jordiTR63 !! Quin mal regust per la presentació!
 
  • Like
Reaccions: jordiTR63
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.655
Premis
5
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS