Metzeler Tourance Next - què tal?

• Motorista convidat! Vols veure les noves samarretes amb dissenys motoristes que hem preparat per aquest estiu?
      Fes una ullada al catàleg. A més a més, a cada samarreta li pots:
    • 🟡 Posar el color 🟧 que més t'agradi
    • 🟡 Afegir-hi un text personalitzat ✏️ com ara el teu nom, el teu model de moto, etc.
  • 🟢 Pneumàtics de moto nous a bon preu! 🟢 Motorista convidat, si no els vols muntar tu, te'ls posen a un taller proper 💪
    🟠 Calcula també un bon preu per l'assegurança de la moto . 😜 🟠
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
Premis
19
Bé doncs
en poquets centars o com a molt 2000 km a la meva Honda CB500X amb llandes de 17" davant i darrera li toca canvi del de darrera.
De sèrie muntava Pirelli Scorpion 1 que em van semblar una mica pobres en tots els sentits possibles.
Després vaig passar als Pilot Road 4 davant i darrera. El de davant ha durat molt més que el pirelli però el de darrera igual, uns 12000 o 13000 km.
Ara estic buscant una opció equilibrada, he descobert que per la suspensió, motor i xassís de la moto tampoc necessito l'esportivitat del Pilot Road 4 ja que es toca a terra d'avisador abans que s'acabi el perfil del pneumàtic.
No trepitjo massa el marró, però sempre estar bé tenir la opció diguem, el 5% de les vegades, encara que amb el Pilot Road 4 no vaig malament per pistes senzilles, pel que he experimentat, o al menys, no noto massa diferència amb un mixte com l'scorpion 1.

Estic pensant en el Metzeler Tourance Next, que sembla que és un pneumàtic trail de preu contingut, i orientació quasi totalment asfàltica, amb una certa permissivitat per marró molt fàcil i asfalt mullat si convé. Crec que també pot tenir bona durada, i és bi-compost, cosa que l'scorpion 1 no era pas (per mi va bé que sigui bi-compost).
Alguna opinió sobre aquest pneumàtic?

Creieu que hauria de repetir el Pilot Road 4 i ja està? pilot 5? atrevir-me amb l'scorpion 2 de pirelli a veure si l'han millorat? (si ducati el munta no serà tan dolent...) En principi no m'atreu massa moure'm del trio Michelin, Pirelli o Metzeler, però si convé desplaçar-se a altres marques solvents com Continental o Bridgestone es pot parlar.

Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
Premis
5
L' Erik per l'Insta comenta:
IMG 20200619 220050 309

elbarbasenmoto

elbarbasenmoto

Cul quadrat
Youtuber
Premis
3
Eiii @Serra, els Metzeler Tourance Next són les que porta la Benelli TRK 502 X i la Benelli Leoncino Trail que la vaig provar el cap de setmana passat i van molt bé. Funcionen molt bé en sec i hem mullat. El tema del marro para pistes normals funcionen bé la veritat encara que a mi se'm dóna mal el marro jajaja

La durada depèn de moltes coses, però et duren tranquil·lament 15.000KM darrere i davant doncs et durarà més.

Serra

Serra

Rider
Editor Wiki
Premis
19
Eiii @Serra, els Metzeler Tourance Next són les que porta la Benelli TRK 502 X i la Benelli Leoncino Trail que la vaig provar el cap de setmana passat i van molt bé. Funcionen molt bé en sec i hem mullat. El tema del marro para pistes normals funcionen bé la veritat encara que a mi se'm dóna mal el marro jajaja

La durada depèn de moltes coses, però et duren tranquil·lament 15.000KM darrere i davant doncs et durarà més.
Bona! I sobre els scorpion 2 o els conti trailattack que diu el company en saps alguna cosa?

elbarbasenmoto

elbarbasenmoto

Cul quadrat
Youtuber
Premis
3
Dels Pirelli SCORPION TRAIL II tinc uns companys que tenen la TRK 502 que li acaben de ficar i diuen que molt bé, únic que no se la duració.

Quan em toqui fer canvi de sabates a la moto, ficaré les Metzeler Tourance Next o les Pirelli SCORPION TRAIL II.

També és té que dir que jo sóc bastant fan de Pirelli jajaja.

Serra

Serra

Rider
Editor Wiki
Premis
19
Dels Pirelli SCORPION TRAIL II tinc uns companys que tenen la TRK 502 que li acaben de ficar i diuen que molt bé, únic que no se la duració.

Quan em toqui fer canvi de sabates a la moto, ficaré les Metzeler Tourance Next o les Pirelli SCORPION TRAIL II.

També és té que dir que jo sóc bastant fan de Pirelli jajaja.
Jo també fins que vaig tenir l'scorpion 1 hahahhaa fins aquell dia havia tingut sempre Pirelli a totes les motos.

Serra

Serra

Rider
Editor Wiki
Premis
19
Bones gent he decidit donar una segona oportunitat a Pirelli amb l angel street. Ja us diré què tal.

Serra

Serra

Rider
Editor Wiki
Premis
19
Vaya, ara que te deixava este video...

De moment estic molt content amb el Pirelli Angel, són bonics, no els trobo cars, i giren molt bé en carreteres revirades, de fet, molt millors sensacions que amb els últims del Michelin. Jo sempre havia sigut de Pirelli, i crec que m'han tornat a guanyar com a client una vegada més...

Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Pep Aràgo Mecànica Pneumatics Metzeler Karoo Street Pneumàtics 0

Fils similars

A dalt