Serra
Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
Bé doncs
en poquets centars o com a molt 2000 km a la meva Honda CB500X amb llandes de 17" davant i darrera li toca canvi del de darrera.
De sèrie muntava Pirelli Scorpion 1 que em van semblar una mica pobres en tots els sentits possibles.
Després vaig passar als Pilot Road 4 davant i darrera. El de davant ha durat molt més que el pirelli però el de darrera igual, uns 12000 o 13000 km.
Ara estic buscant una opció equilibrada, he descobert que per la suspensió, motor i xassís de la moto tampoc necessito l'esportivitat del Pilot Road 4 ja que es toca a terra d'avisador abans que s'acabi el perfil del pneumàtic.
No trepitjo massa el marró, però sempre estar bé tenir la opció diguem, el 5% de les vegades, encara que amb el Pilot Road 4 no vaig malament per pistes senzilles, pel que he experimentat, o al menys, no noto massa diferència amb un mixte com l'scorpion 1.
Estic pensant en el Metzeler Tourance Next, que sembla que és un pneumàtic trail de preu contingut, i orientació quasi totalment asfàltica, amb una certa permissivitat per marró molt fàcil i asfalt mullat si convé. Crec que també pot tenir bona durada, i és bi-compost, cosa que l'scorpion 1 no era pas (per mi va bé que sigui bi-compost).
Alguna opinió sobre aquest pneumàtic?
Creieu que hauria de repetir el Pilot Road 4 i ja està? pilot 5? atrevir-me amb l'scorpion 2 de pirelli a veure si l'han millorat? (si ducati el munta no serà tan dolent...) En principi no m'atreu massa moure'm del trio Michelin, Pirelli o Metzeler, però si convé desplaçar-se a altres marques solvents com Continental o Bridgestone es pot parlar.
en poquets centars o com a molt 2000 km a la meva Honda CB500X amb llandes de 17" davant i darrera li toca canvi del de darrera.
De sèrie muntava Pirelli Scorpion 1 que em van semblar una mica pobres en tots els sentits possibles.
Després vaig passar als Pilot Road 4 davant i darrera. El de davant ha durat molt més que el pirelli però el de darrera igual, uns 12000 o 13000 km.
Ara estic buscant una opció equilibrada, he descobert que per la suspensió, motor i xassís de la moto tampoc necessito l'esportivitat del Pilot Road 4 ja que es toca a terra d'avisador abans que s'acabi el perfil del pneumàtic.
No trepitjo massa el marró, però sempre estar bé tenir la opció diguem, el 5% de les vegades, encara que amb el Pilot Road 4 no vaig malament per pistes senzilles, pel que he experimentat, o al menys, no noto massa diferència amb un mixte com l'scorpion 1.
Estic pensant en el Metzeler Tourance Next, que sembla que és un pneumàtic trail de preu contingut, i orientació quasi totalment asfàltica, amb una certa permissivitat per marró molt fàcil i asfalt mullat si convé. Crec que també pot tenir bona durada, i és bi-compost, cosa que l'scorpion 1 no era pas (per mi va bé que sigui bi-compost).
Alguna opinió sobre aquest pneumàtic?
Creieu que hauria de repetir el Pilot Road 4 i ja està? pilot 5? atrevir-me amb l'scorpion 2 de pirelli a veure si l'han millorat? (si ducati el munta no serà tan dolent...) En principi no m'atreu massa moure'm del trio Michelin, Pirelli o Metzeler, però si convé desplaçar-se a altres marques solvents com Continental o Bridgestone es pot parlar.