Michelin Anakee Adventure and 25.000.-kms Conclusions

Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
Premis
11
En parlen be si. Els 25.000km dependerá d cadascú com condueixi suposo...pero son molts km. En aquesta líneas tb hi ha els tkc70 x us esporádic a pistes facils. Jo personalment montaré a finals d any els Conti trailattack 3..mes x road i alguna pisteta light.
 
Myke's

Myke's

Rodant
Premis
3
Com bé dius és qüestió de conduccions i persones, jo no els he montat personalment, el meu germà las portaba cuan va comprar la moto i va caure un cop, no va ser greu però relliscaban moltíssim, ell no tenia gaire experiència cuan li va passar, pensabem que era per això mateix, falta de confiança i experiència d'amunt la moto. Però vaig tindre el plaer de provar-les en una ruta que vam fer-hi, les vaig estar probant força estona amb la seva moto, i eren horribles, no s'enganxan rellisquen a la primera de canvi. Jo personalment no les muntaria ni regalades, prefereixo seguretat i que hem durin una mica menys.
Salut i Gass ✌
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Premis
14
Com bé dius és qüestió de conduccions i persones, jo no els he montat personalment, el meu germà las portaba cuan va comprar la moto i va caure un cop, no va ser greu però relliscaban moltíssim, ell no tenia gaire experiència cuan li va passar, pensabem que era per això mateix, falta de confiança i experiència d'amunt la moto. Però vaig tindre el plaer de provar-les en una ruta que vam fer-hi, les vaig estar probant força estona amb la seva moto, i eren horribles, no s'enganxan rellisquen a la primera de canvi. Jo personalment no les muntaria ni regalades, prefereixo seguretat i que hem durin una mica menys.
Salut i Gass ✌
Totalment d'acord amb la teva opinió, Myke's !!

Busca per a qualsevol neumàtic que porti uns 6-7 anys en el mercat i flipes amb la controversia que podeu arribar a trovar en diferents models de motos de la mateixa marca...ja no direm de marques diferents !!

A part del tipus de conducció, és important parlar del pes de la moto, el par motor o força que ha d'aguantar el neumàtic, el fet de portar les pressions correctes i el terreny on et moguis !!! Ja només parlant d'asfalt, molts moteros que conec per les xarxes coincideixen en que cap al nord del pais (Pais Vasc, Asturies, Catalunya,...) l'asfalt és més abrassiu que al sud (Andalussia). Està clar que el clima influeix en el tipus d'asfalt a posar a cada carretera i la zona on es possi.

Suposso que off-road ha de passar el mateix. Corregiu-me si no és així.


Ens veiem a l'asfalt
 

Fils similars

A dalt