Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
Premis
18
Bé nois crec que en aquest fòrum ja haviem parlat de pneumàtics, concretament d'aquests, i fins ara havia dit que estaven prou bé (sense ser excel·lents) però he de canvair d'opinió ja que passats uns 5000 i pico kms i fent una ruta llarga (600 km en un dia) i s'han acabat desgastant molt malament.
Ara porto amb ells uns 6500 km. i ha passat això a DAVANT:
1625413738567.png

No sé si es veu bé però la banda de compost tou de la vora s'ha desgastat molt i molt més ràpid que la banda de compost dur del centre, provocant una mena d'escalonament que treu confiança al conduir i canvia les sensacions del pneumàtic.
Sé que per exemple n' @Edmond ja havia dit que no els recomanva i li he de donar la raó, tota la raó. Jo ara mateix tampoc, i amb l'allau de problemes que sento a dir de Michelin últimament tampoc tinc massa clar que torni a apostar per aquesta marca...

Pep Aràgo

OffRoader
Premis
10
Bé nois crec que en aquest fòrum ja haviem parlat de pneumàtics, concretament d'aquests, i fins ara havia dit que estaven prou bé (sense ser excel·lents) però he de canvair d'opinió ja que passats uns 5000 i pico kms i fent una ruta llarga (600 km en un dia) i s'han acabat desgastant molt malament.
Ara porto amb ells uns 6500 km. i ha passat això a DAVANT:
Veure l'arxiu adjunt 4145
No sé si es veu bé però la banda de compost tou de la vora s'ha desgastat molt i molt més ràpid que la banda de compost dur del centre, provocant una mena d'escalonament que treu confiança al conduir i canvia les sensacions del pneumàtic.
Sé que per exemple n' @Edmond ja havia dit que no els recomanva i li he de donar la raó, tota la raó. Jo ara mateix tampoc, i amb l'allau de problemes que sento a dir de Michelin últimament tampoc tinc massa clar que torni a apostar per aquesta marca...
Els 600 kms van ser de revolts...????

Pep Aràgo

OffRoader
Premis
10
Ara en serio.... per el que em sembla apreciar a la foto, que no es gaire bona cosa fer "anàlisi" sense mirar les gomes directament.....

El que el tac s hagi gastat per la part de darrere, es lo més normal del mon. Això ho produeix l efecte de la frenada de la roda davantera, que tendeix a "arrossegar" més goma de la part del darrere del tac que no de la de davant.

Jo penso que la teva "inseguretat" pot venir del petit esglaó que s ha format a la part final del pneumàtic, on encara tens algun "pelet" que indica que no has arribat a rodar gaire el pneumàtic fins "al final", o potser vas amb les pressions massa baixes i la carcassa no trepitja rodona pq li manca aire per arrodonir-la.
Quan anem gastant els pneumàtics és més fàcil arribar a les vores ja que el pneum és més pla i sense tenir que tombar més la moto, arribem a "esmolar" els pels que sempre es queden al canto del pneum. Al tenir el petit esglaó que s ha generat per no rodar habitualment per la zona "verge", ara quan arribes a tocar-la, sembla que la moto no vulgui tombar o directament ofereix una imprecisió a la direcció que fins ara t era desconeguda.

Solució: Tomba a mort la moto per "esmolar" l esglaó, encomanan-te a tots els sants, o acaba de matar el pneumatic convivint amb aquest "tacte"... pq l altre opció ja pots imaginar quina és... passar per caixa i goma nova, quan a aquesta encare li queda una mica de vida ;)

Consell: mira de no caure, provant d esmolar el canto de goma "verge"....!!!! ???

Gaaaaasssss.....!!!!!! ??

Fils similars

A dalt