• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

OffRoad Millors pneumàtics per a off 50/50

Sanodrac

Sanodrac

Motoaddicte
Youtuber
20 Feb 2020
123
250
Premis
9
Barcelona
www.youtube.com
Moto
BMW F800GS
Respecte al tema de "barrejar" pneumàtics jo us he de dir que ho he fet un cop (és com tinc ara la moto) i em va molt bé pel meu us.
L'opinió que donaré ara és tenint en compte que faig més offroad que carretera:

Porto Michelin Anakee Wild davant (semblant al TKC80) y TKC70 normal (no Rocks) darrere. Com heu dit, és cert que la tracció l'ha de tenir la roda del darrere i evidentment per fer offroad molt millor tacos, però per un ús diari te'ls acabes en dos dies :cry: Per tant una posible solució (que no és el millor per offroad però que a mi em va bé) es aquesta configuració. Tacos davant, mixt darrere.

Sobretot perquè quan anava amb pneumàtic mixt davant (Pirelli Scorpion) notava que la roda del davant marxava molt i no sentia seguretat, en canvi amb el Anakee Wild em sento molt més segur i la veritat és que per carretera van molt i molt bé.

Després de dir això, sincerament tampoc sé si muntar tacos darrera o seguir amb mixt... però tenim en compte que teletraballo i no faig servir la moto per anar a la feina potser poso uns bons tacos :ROFLMAO:
 
  • Like
Reaccions: Serra i Pep Aràgo
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
per mi si pep, per off, i amb presions off, el 80 treballa com un neumatic totalment de off, recta e inclinat, el rocks no, si l apuras li falta molt, a mi, per la meva manera de conduir i el que faig, el rocks em dura uns 5000 kms, el 80 uns 3000
Bona referència... prenc nota.... ? ? ?
 
v.strom650_rider

v.strom650_rider

Nouvingut
19 Oct 2020
17
77
Premis
3
Motoristes, estic pensant en canviar a uns pneumàtics mixtes lo més pròxims a un ús 50/50. M'agradaria saber la vostra opinió per acabar de decidirme i montarlos ja aquest mes de gener.
A continuació os fico la meva llista de candidats:

ANAKEE WILD

Veure l'arxiu adjunt 2661
TKC 80.

Veure l'arxiu adjunt 2662

E07 PLUS
Veure l'arxiu adjunt 2660

K60 SCOUT.

Veure l'arxiu adjunt 2659


PD: Aclarar que màxim al dia faig 10km per anar a la feina i que amb el grup campero la carretera que agafem es per arribar a la ruta OffRoad. Gràcies a tots per anticipat! ✌️Salutacions✌️



****DECISIÓ FINAL****
Primer de tot gracies a tots els que heu comentat, dir-vos que al final m'he decidit pels Continental TKC80! Estic esperan a dilluns per montarlos, ja os diré les primeres impresions que tinc, aclarar tambe que son les meves primeres rodes mixtes. Mes endevan amb els km renovare les meves impressions.

✌️Salutacions✌️
Bona nit motoristes, ja tinc les primeres impressions de les TKC80, després de més de 300km tant per ON com per OFF tinc que dir que estic contentíssim amb la elecció.
En ON van molt bé, un agarre més que perfecte a velocitats legals, sense cap ensurt inclús en carreteres humides. L'unica pega que tenen i es obvia es que en baixes velocitats, a menys de 40km es note una minúscula vibració en el moment de començar a inclinar-se, com per exemple al entrar a rotondes, es just en el moment de cambiar del tac central als tacs laterals. En cuan la velocitat augmenta semble que portis totalment rodes de carretera i no en tinc cap mes pega en ON, ara, si parlem de OFF desde la visió d'un novel tot son punts positius, agarre espectacular sigui quin sigui el terreny, control total de la moto i el mes important per a mi, que es el que buscava, confiança, aquests pneumàtics inclús sent novel et donen una confiança brutal des del minut 1, aixi que en conclusió, pel meu punt de vista son unes rodes perfectament definides com a 50/50!
 
SmartMotoRiders

SmartMotoRiders

Nouvingut
23 Des 2021
11
27
Premis
13
smartmotoriders.com
Moto
Yamaha FZ6 S2 / Kawasaki Z800e
Twitter
SmartMotoRiders
Bones!
Sé que aquesta entrada és una mica antiga però la info sempre pot ajudar algun company.
Els Pirelli Scorpion Rally tot i ser específicament per a off-road, el seu compost es comporta molt bé en asfalt. Nosaltres els hem provat a diferents motos i, també, al curs d'Enduropark Spain amb la Ducati Scrambler Desert Sled. Us deixo enllaç amb fotos i info de com va anar:

Gas!!!
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Bones!
Sé que aquesta entrada és una mica antiga però la info sempre pot ajudar algun company.
Els Pirelli Scorpion Rally tot i ser específicament per a off-road, el seu compost es comporta molt bé en asfalt. Nosaltres els hem provat a diferents motos i, també, al curs d'Enduropark Spain amb la Ducati Scrambler Desert Sled. Us deixo enllaç amb fotos i info de com va anar:

Gas!!!
Bona tarda,
Potser no he sapigut trovar l info referent als pneumàtics, però al link que has deixat, no veig res més que un simple comentari referent als Scorpion Rally...
Pots indicar me on llegir les conclusions referent a aquestes gomes...??

Salut
 
  • Like
Reaccions: Serra
SmartMotoRiders

SmartMotoRiders

Nouvingut
23 Des 2021
11
27
Premis
13
smartmotoriders.com
Moto
Yamaha FZ6 S2 / Kawasaki Z800e
Twitter
SmartMotoRiders
Bona tarda,
Potser no he sapigut trovar l info referent als pneumàtics, però al link que has deixat, no veig res més que un simple comentari referent als Scorpion Rally...
Pots indicar me on llegir les conclusions referent a aquestes gomes...??

Salut

Bones Pep,

Sobre els Scorpion Rally només podem fer aquesta petita resenya conforme son uns pneumàtics que pels pocs km que els vam fer servir - concretament al curs Enduropark Spain- van anar super bé en terrenys off-road (roca trencada-pedra, pistes de barranc,...) i també pel tram de carreteres secundaries asfaltades per on vam transitar.

Per reviews a fons, tenim info passats mooolts kms com, per exemple, els Scorpion Trail II, que son més asfàltics que res, però que et `permeten entrar en pistes de sorra fina sense problemes també: https://smartmotoriders.com/2018/11/15/test-pirelli-scorpion-trail-ii/

Altres tipus de gomes:
Esportives: https://smartmotoriders.com/2020/12/10/metzeler-sportec-m7-rr/
Touring: https://smartmotoriders.com/2021/12/02/pirelli-angel-gt-ii/

Gas i compte a la carretera!!
 
  • Like
  • Sad
Reaccions: Edmond i Pep Aràgo
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Bones Pep,

Sobre els Scorpion Rally només podem fer aquesta petita resenya conforme son uns pneumàtics que pels pocs km que els vam fer servir - concretament al curs Enduropark Spain- van anar super bé en terrenys off-road (roca trencada-pedra, pistes de barranc,...) i també pel tram de carreteres secundaries asfaltades per on vam transitar.

Per reviews a fons, tenim info passats mooolts kms com, per exemple, els Scorpion Trail II, que son més asfàltics que res, però que et `permeten entrar en pistes de sorra fina sense problemes també: https://smartmotoriders.com/2018/11/15/test-pirelli-scorpion-trail-ii/

Altres tipus de gomes:
Esportives: https://smartmotoriders.com/2020/12/10/metzeler-sportec-m7-rr/
Touring: https://smartmotoriders.com/2021/12/02/pirelli-angel-gt-ii/

Gas i compte a la carretera!!
jo aquestes las he portat i van força be, ben equilibrades, potser l unic defecte es la carcasa, bastant tova, flameix a l asfalt i tendencia a punxar.
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
per mi las millors 50/50, despres de provarne unes quantes, la tkc 80, per mi tenen el millor equilibri off/on
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Bona nit motoristes, ja tinc les primeres impressions de les TKC80, després de més de 300km tant per ON com per OFF tinc que dir que estic contentíssim amb la elecció.
En ON van molt bé, un agarre més que perfecte a velocitats legals, sense cap ensurt inclús en carreteres humides. L'unica pega que tenen i es obvia es que en baixes velocitats, a menys de 40km es note una minúscula vibració en el moment de començar a inclinar-se, com per exemple al entrar a rotondes, es just en el moment de cambiar del tac central als tacs laterals. En cuan la velocitat augmenta semble que portis totalment rodes de carretera i no en tinc cap mes pega en ON, ara, si parlem de OFF desde la visió d'un novel tot son punts positius, agarre espectacular sigui quin sigui el terreny, control total de la moto i el mes important per a mi, que es el que buscava, confiança, aquests pneumàtics inclús sent novel et donen una confiança brutal des del minut 1, aixi que en conclusió, pel meu punt de vista son unes rodes perfectament definides com a 50/50!
l unic defecte, com tot neumatic bo, es que duren poc, i aquestes menys !!!!!!
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Bones gent...

Tot just he muntat al darrere un MotoZ RallZ a l AT
Ara no faré cap síntesi de quines sensacions hem dona aquest pneumàtic pq gairebé no he pogut rodar amb ell com per treure conclusions i m estimo més fer ho quan tingui la seva parella muntada al davant, però si que vui anticipar una cosa.... pensava que aniria molt pitjor del que va en asfalt, inclòs quan és humit.
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger Anàlisis-Comparativa Millors guants de moto d'estiu de 2022 Anàlisi de productes 4
Roger Anàlisis-Comparativa Les millors jaquetes de moto d'estiu del 2022 Anàlisi de productes 1
Roger X-ADV Consells Els millors cursos de conducció de moto Espai de debat 10
elbarbasenmoto Millors tubs d'escapament Benelli TRK 502 X MotoVlogs propis 2
Roger X-ADV Fotos Les nostres millors fotografies Un Cafè Ràpid 249
Josep_Mototest Ruta en moto DESCOBREIX en MOTO les MILLORS VISTES del MEDITERRANI Rutes en moto 0
Xav2 Anàlisis-Comparativa Quins son els millors navegadors Android per la moto? Mecànica de motos i recopilatoris 27
Jaumenovas Anàlisis-Comparativa Pneumàtics Bridgestone Honda X-ADV 750 Pneumàtics 21
SmartMotoRiders Notícia Obligatorietat pneumàtics hivern Pneumàtics 1
Pastoret Avantatges Ofertes per canviar pneumàtics. Avantatges especials 1
pepprats Quan van fabricar els meus pneumàtics? Pneumàtics 8
Serra tallers mecànics i pressions de pneumàtics Mecànica de motos i recopilatoris 19
Roger Avantatges Busquem tallers que treballin amb pneumàtics de primera línia Avantatges especials 21
Roger Un canvi de pneumàtics a favor de la lluita contra el càncer Espai de debat 0
S Guia intensiva sobre pneumàtics de moto Espai de debat 0
Joa_bandit Dubte Quins pneumàtics em recomaneu? Pneumàtics 2
Roger Formació La 10a edició de la Formació 3.0 per a motoristes Formació motorista 1
Jaumenovas Ruta en moto Avui Bon dia per Rodar Rutes en moto 0
Jaumenovas Ruta en moto Sortida per fer alguna cosa 4/09/2023 Rutes en moto 1
Roger Ruta en moto Ruta per la Catalunya Central. Dijous 4 de maig Sortides anteriors 3
Bascu Consells Alforges, bosses i dubtes per la Yamaha XSR700 Espai de debat 2
perlanegraviajes Neteja la moto per 3 euros Anàlisi de productes 0
Xavi Canyo Truquets per sabates noves Mecànica de motos i recopilatoris 6
G Consells Ruta en moto per Cerdenya Espai de debat 3
Edu Crispi Una bona assegurança per moto? Consultes legals 9
Roger X-ADV Dubte Un bon suport per moto trail per portar el mòbil Espai de debat 5
Roger X-ADV Recopilatori A quin lloc us agrada més fer parada per un bon esmorzar de forquilla? Un Cafè Ràpid 3
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
Jaumenovas Crònica Un tomb per Montserrat 18/11/2022 Cròniques sobre motociclisme 0
Bascu Dubte Llums LED per fi sense ITV Mecànica de motos i recopilatoris 6
JoanBP Venc / Compro JAQUETA SPIDI LADY per esteenar Taulell d'anuncis 0
Serra Volta per la Garrotxa i el Ripollès i esmorzar a Can Pruna Sortides anteriors 0
Roger Clubs i agrupacions Recopilatori de Clubs i Grups Motoristes actius per sortir de ruta en moto Clubs i agrupacions 1
scooterista.cat Ruta en moto Proposta de sortida per el día 1/10/2022 Sortides anteriors 9
Snö Cercant noies per sortir a rodar Presentacions 13
Roger Informació Poca activitat xarxes i web per càrrega de feina Informació i suport 4
Johanovski Tram Pregunta per motoristes de prop de Lleida! Trams motociclistes d'interès 5
Roger Notícia Intercomunicadors homologats per cascs de moto, legals a partir d'avui Espai de debat 4
perlanegraviajes On fabriquen les rodes Michelin per moto? MotoVlogs propis 0
mami_en_moto Consells Alarmes, antirrobo per a motos en Barcelona? Espai de debat 32
perlanegraviajes Cadenat per moto Anàlisi de productes 0
GEORGECAT Per si us interessa. Taulell d'anuncis 1
Pep Aràgo OffRoad Sortideta trail entre setmana per la tarda...!!! Trail en moto 3
jordiTR63 Notícia El SCT disposarà de motos 'camuflades' per detectar infraccions a les carreteres Un Cafè Ràpid 5
Johanovski Dubte Paperassa per vendre la moto? Consultes legals 7
perlanegraviajes Vídeos Uns dies per Ordesa MotoVlogs propis 0
JoanBP Opinió Tema resolt per Espai Iuris Avantatges especials 0
JoanBP Ruta en moto Ruta per terres gironines. Rutes en moto 10
Till186 Consells Quina vestimenta recomaneu per l'hivern? Espai de debat 8

Fils similars