• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Millors tubs d'escapament Benelli TRK 502 X

elbarbasenmoto

elbarbasenmoto

Cul quadrat
Youtuber
16 Mar 2020
88
163
Premis
3
elbarbasenmoto.com
Moto
Benelli TRK 502 X
Twitter
elbarbasenmoto
L'altre dia amb tot això del confinament em vaig ficar ha mirar escapes per si puc aquest any canviar-lo. Vosaltres quin porteu? Encara que no sigui una Benelli TRK 502 X i així buscaré el model para ella i apuntar-lo a la llista per un futur jajaja


Versió Web
 
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV i Serra
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
L'altre dia amb tot això del confinament em vaig ficar ha mirar escapes per si puc aquest any canviar-lo. Vosaltres quin porteu? Encara que no sigui una Benelli TRK 502 X i així buscaré el model para ella i apuntar-lo a la llista per un futur jajaja


Versió Web
Un vídeo ben entretingut. Mira jo sempre he tingut la mosca darrere l'orella per canviar o no l'escapament, però al final mai ho he fet. D'una banda perquè penso que al final em cansaria del soroll més elevat a altes velocitats, i de l'altra perquè almenys amb la GSR, el que "m'emociona" és escoltar el motor com és revoluciona, no l'escapament. És brutal i em transmet moltíssima energia. Per contra l'escapament mai m'ha motivat escoltar-lo pujant de so amb les revolucions. En parat si, el ronroneig si que m'agrada, però crec que no em compensa hehe
 
elbarbasenmoto

elbarbasenmoto

Cul quadrat
Youtuber
16 Mar 2020
88
163
Premis
3
elbarbasenmoto.com
Moto
Benelli TRK 502 X
Twitter
elbarbasenmoto
Un vídeo ben entretingut. Mira jo sempre he tingut la mosca darrere l'orella per canviar o no l'escapament, però al final mai ho he fet. D'una banda perquè penso que al final em cansaria del soroll més elevat a altes velocitats, i de l'altra perquè almenys amb la GSR, el que "m'emociona" és escoltar el motor com és revoluciona, no l'escapament. És brutal i em transmet moltíssima energia. Per contra l'escapament mai m'ha motivat escoltar-lo pujant de so amb les revolucions. En parat si, el ronroneig si que m'agrada, però crec que no em compensa hehe

Tot això és a gustos, jo tinc previst canviar-lo quan pugui però simplement perquè mai he canviat l'escape i em passa el mateix que tu, tinc la mosca darrere de l'orella. Quan ho faci algun dia ja us ensenyaré que tal queda :)
 
  • Like
Reaccions: Serra i Roger X-ADV

Fils similars