• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Off Topic Molt bon Sant Jordi per tothom...!!!!

mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
D98E78BA 8D8B 4D4A A727 B9F004879DAC
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Jaumenovas Ruta en moto Matinal Terrassa-Castellet, amb molt bon temps 20/02/2023 Cròniques sobre motociclisme 4
F Em presento Molt bones Presentacions 5
racingdeibit Em presento molt bones! Presentacions 19
mami_en_moto Vídeos Explicació MOLT gràfica de caigues en moto per Mami en Moto ;) MotoVlogs propis 11
Tejo474 Molt Bones! Presentacions 13
Josep_Mototest VIDEO MOLT ESPECIAL MotoVlogs propis 5
xavi_adventure Molt bones desde Montblanc Presentacions 2
Xavi F. Molt bones! Presentacions 5
Xavi Canyo Bon Nadal !!! Un Cafè Ràpid 6
Jaumenovas Ruta en moto Avui Bon dia per Rodar Rutes en moto 0
G Em presento Bon dia al mati!!! Presentacions 9
Roger X-ADV Dubte Un bon suport per moto trail per portar el mòbil Espai de debat 5
Roger X-ADV Recopilatori A quin lloc us agrada més fer parada per un bon esmorzar de forquilla? Un Cafè Ràpid 3
Xavi Canyo - EMERGÈNCIA - Coneixeu algún bon psicòleg a Barcelona? Situacions d'emergència o sol·licituds de suport 0
J Em presento Bon dia Presentacions 9
Alberto13 Em presento Bon dia desde Castellbisbal Presentacions 10
Ray Fields Rider BON ANY NOU A TOTHOM!!! MotoVlogs propis 1
Motorett Em presento Bon dia !!! Presentacions 8
C Dilluns 9 (¿?), sortida "bon pare de familia", cap al Tarraconés. BCN, Querol, Pont d'Armentera Sortides anteriors 9
C Bon dia, em presento desde Barcelona Presentacions 5
R Em presento Bon dia. Em presento, sóc en Marti, de la R100r. Presentacions 9
A Bon dia. Presentacions 9
Cesc Bon dia, em presento! Presentacions 7
F Bon dia m'hi apunto! Presentacions 15
Eduard Em presento Bon dia MOTORISTES.CAT Presentacions 6
A Bon dia!! Presentacions 30
alfredjorde Em presento Bon día companys! Presentacions 11
AgustiCarmona Bon dia a tothom Presentacions 8
M Bon dia a tothom Presentacions 7
Yogui Bon dia Presentacions 10
Sanodrac Em presento Bon dia a tothom! Presentacions 8
J Em presento Bon dia a tothom!!!! Presentacions 5
H bon dia¡¡¡¡¡¡ Presentacions 1
Pantum Nou de Sant Boi Presentacions 9
Jaumenovas Ruta en moto Sortida a La Llosa del Cavall i Sant Llorenç de Morunys. Cròniques sobre motociclisme 0
Jaumenovas Ruta en moto Rutilla a Sant Feliu Sasserra 17-10-2022 Sortides anteriors 4
Jaumenovas Ruta en moto Sortida al Pantà de Sant Ponç 12/09/2022 Sortides anteriors 11
mami_en_moto Feliç Sant Jordi | Llibres sobre motos i motoristes Un Cafè Ràpid 4
Jaumenovas Ruta en moto Avui divendres Sant jo també he sortit Rutes en moto 8
Roger Formació Formació 3.0 el 19 de juny a Monistrol de Calders i diumenge 20 a Ca la iaia (Sant Salvador de Guardiola) Formació motorista 1
mr_pointer Informació Motovolta 2021 - Girona / Sant Hilari Sacalm Motovolta 47
soy_ohki Crònica El gos motorista Ohki va fer la ruta Terrassa – Besalú – Sant Llorenç de Morunys – Santuari de Lord – Llosa del Cavall – Terrassa Cròniques sobre motociclisme 3
soy_ohki Ruta Terrassa - Besalú - Sant Llorenç de Morunys - Terrassa Sortides anteriors 11
mami_en_moto Vídeos Capítol 3 | Regal de Sant Va-lentí | Mami en Moto MotoVlogs propis 12
cargols2rodes Ruta en moto Sortida Baronia de Sant Oïsme Rutes en moto 4
Nikokaos Sortideta a Sant Miquel del Fai des de Girona Sortides anteriors 4
J Em presento Sant Boi Presentacions 3
Loxicdelamola Crònica Ruta Pirinenca Sant Joan d Isil Cròniques sobre motociclisme 4
Loxicdelamola Ruta en moto Ruta express Lleida fins Sant Quili ( Franja ponent. Osca ) Rutes en moto 2
Edutarraco Fotos Sant Cristòfol 2020 Les nostres motos 2

Fils similars