• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Em presento molt bones!

racingdeibit

racingdeibit

Motoaddicte
21 Feb 2020
118
253
Premis
6
em dic david, sóc motard desde sempre i vaig en moto desde fa 35 anys. malalt del motor en general i del motociclisme en particular.
m' agraden totes les modalitats i practico tot el que puc. actualment tinc una monster696 amb la que surto per caretera, una xt del 91 amb la que faig trail-enduro,
una pit bike per anar al circuit i una cota 304 per fer trial (encara que ara la tinc en "stand by")
no puc sortir els caps de setmana perquè els treballo tots, així que si algú vol sortir entre setmana (de dilluns a dijous) i no te ningú, jo m'apunto.
també aniré penjant sortides o rodades que faci per si algú es vol apuntar.
molt content de poder participar en un fòrum motard en català!
salut a tots!
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.655
Premis
5
em dic david, sóc motard desde sempre i vaig en moto desde fa 35 anys. malalt del motor en general i del motociclisme en particular.
m' agraden totes les modalitats i practico tot el que puc. actualment tinc una monster696 amb la que surto per caretera, una xt del 91 amb la que faig trail-enduro,
una pit bike per anar al circuit i una cota 304 per fer trial (encara que ara la tinc en "stand by")
no puc sortir els caps de setmana perquè els treballo tots, així que si algú vol sortir entre setmana (de dilluns a dijous) i no te ningú, jo m'apunto.
també aniré penjant sortides o rodades que faci per si algú es vol apuntar.
molt content de poder participar en un fòrum motard en català!
salut a tots!
Benvingut David, s'agraeix la presentació! Serà un plaer que vagis compartint sortides o rodades obertes a altres companys . Si no vaig errat n'hi havia uns quants que bé fos per feina, bé fos per preferència d'una afluència menor de trànsit, preferien sortir entre setmana.
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Molt benvingut noi. ?
Alguna fotillo del parc mòbil ?estaría força bé.✌️
 
  • Like
Reaccions: Roger
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Benvingut al grup @racingdeibit !!!
Veig que te’ns una moto per cada ocasió…
Jo soc de Terrassa i surto entre setmana, també quan les obligacions de la família em permeten.
Jo acostumo a fer uns 100-150 km pels voltans, vaig amb Scooter…. I acostumo tornar a dinar a casa. Es com anar a passeig.
Ja diràs des d’on surts.
Salut‼️✌️??
 
  • Like
Reaccions: GEORGECAT i Roger
Carmeta

Carmeta

Grup Sanguini: 98 octans
9 Gen 2021
261
691
Premis
12
Benvingut David,
És bo saber les preferències de sortida perquè de vegades ens va millor sortir entre setmana que els caps de setmana, tot i que la major part de rutes es fan els caps de setmana.
Doncs ja ho veus que som molt tafaners i ens hauràs d'ensenyar totes les teves motos... ;)
Salut i gassss!✌️:cool:?️
 
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
706
1.267
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
Benvingut David des de les terres de la tramuntana!!
Com bé et diuen som tafaners i també volem saber des d'on et mous.
Salut!!✌?
 
racingdeibit

racingdeibit

Motoaddicte
21 Feb 2020
118
253
Premis
6
merci per la rebuda, sou molt amables!
haig de dir que que tot i tenir "una moto per cada ocasió" sóc més pobre que le rates:cry: son totes velletes i estan atrotinades, tot i que funcionen bé´(la cota s'ha de posar al dia però està bé) i donen alegríes.
em moc entre olot i el masnou, normalment surto sol a fer sortides curtes a ritme alegre, sempre entre setmana. tant al maresme com a la garrotxa hi han tramets macos i amb poc trànsit. tot i que l´off road el disfruto molt més a la garrotxa. quan surto en grup vaig a on faci falta al ritme que faci falta:D
abans de la pandèmia rodava amb la pitbike tot el que podía, sobretot a vic o cardedeu, però malauradament la vaig haber de vendre per problemes econòmics durant el confinament (era una joia, una crf150r de 22cv que anava com un "tiro") i ara n'estic sense però ja tinc encarregada una pit "convencional" i espero tornar a les pistes en breu.
ara estic a olot i no tinc gaires fotos per aquí pero us deixo un enllaç a on em podeu veure caure amb totes elles :ROFLMAO: :ROFLMAO:


de seguida que pugui penjo més actuals, aquesta es la crf a cardedeu 2015 (als 43 anys com marca el dorsal...:ROFLMAO:
18052016 1JP4355


la monster (actualment 75mil km'so_O) a calafat 2012
David Monster 696 13


i la xt atorada als monegros... 2018(no pregunteu, va ser un greu error)
IMG 20190515 WA0025

salut a tots i ens anem veient per aquí!
per cert sembla que aquesta setmana farà bó, si algú te ganes de sortir...
 
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Benvingut David!!
La imatge de Monegros és èpica!!! ?
Imagino que la cosa s'anava complicant però algú va dir allò de "no hay huevos..." Jajajaja
Ho de les pitbikes té una pinta de ser divertit de nassos ??
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.174
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
em dic david, sóc motard desde sempre i vaig en moto desde fa 35 anys. malalt del motor en general i del motociclisme en particular.
m' agraden totes les modalitats i practico tot el que puc. actualment tinc una monster696 amb la que surto per caretera, una xt del 91 amb la que faig trail-enduro,
una pit bike per anar al circuit i una cota 304 per fer trial (encara que ara la tinc en "stand by")
no puc sortir els caps de setmana perquè els treballo tots, així que si algú vol sortir entre setmana (de dilluns a dijous) i no te ningú, jo m'apunto.
també aniré penjant sortides o rodades que faci per si algú es vol apuntar.
molt content de poder participar en un fòrum motard en català!
salut a tots!
Benvingut desdé Lleida
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
em dic david, sóc motard desde sempre i vaig en moto desde fa 35 anys. malalt del motor en general i del motociclisme en particular.
m' agraden totes les modalitats i practico tot el que puc. actualment tinc una monster696 amb la que surto per caretera, una xt del 91 amb la que faig trail-enduro,
una pit bike per anar al circuit i una cota 304 per fer trial (encara que ara la tinc en "stand by")
no puc sortir els caps de setmana perquè els treballo tots, així que si algú vol sortir entre setmana (de dilluns a dijous) i no te ningú, jo m'apunto.
també aniré penjant sortides o rodades que faci per si algú es vol apuntar.
molt content de poder participar en un fòrum motard en català!
salut a tots!
Benvingut @racingdeibit !!

Jo em faig creus amb el que dius... Jo que no surto del negre, ja m'has fet venir suor freda llegint tot els pals que cobreixes en moto i les motos que tens... Oita tu quin motero complet complet !!

Esperem aquestes fotos i sortides teves per veure-us en acció a tots dos, la moto i tu !!


Gaasssss !!
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
F Em presento Molt bones Presentacions 5
Tejo474 Molt Bones! Presentacions 13
xavi_adventure Molt bones desde Montblanc Presentacions 2
Xavi F. Molt bones! Presentacions 5
Jaumenovas Ruta en moto Matinal Terrassa-Castellet, amb molt bon temps 20/02/2023 Cròniques sobre motociclisme 4
Pep Aràgo Off Topic Molt bon Sant Jordi per tothom...!!!! Un Cafè Ràpid 9
mami_en_moto Vídeos Explicació MOLT gràfica de caigues en moto per Mami en Moto ;) MotoVlogs propis 11
Josep_Mototest VIDEO MOLT ESPECIAL MotoVlogs propis 5
GranCrossMoto Bones a tothom Presentacions 6
Roger Bones festes companys Un Cafè Ràpid 5
motoxtrem.com Bones :) Presentacions 8
Albert&Judit Bones desde Lleida Presentacions 11
SebasTià Em presento Bones! Presentacions 14
R Em presento Bones a Tots Presentacions 12
mushu903 Bones! em presento! Presentacions 13
pepprats Bones! Presentacions 38
X Bones! Presentacions 9
F Bones, gent. Presentacions 8
Arge Em presento Bones! Presentacions 7
M Em presento Bones des de Begur, Girona. Presentacions 7
Edmond Bones Presentacions 18
T Em presento Bones a tothom Presentacions 29
Educamp Em presento Bones!!! Presentacions 13
Bruce Em presento Bones a tot-hom , em dic Bruce i tinc 47 anys . Soc de Cerdanyola del Vallès Presentacions 11
Maria695 Bones!!! Presentacions 10
X-AVI Bones a tots,.. Presentacions 7
P3P N0LL4 Em presento Bones! Presentacions 9
MarcG Em presento Bones gent Presentacions 5
Trasthe Bones Presentacions 3
Llao Em presento Bones. Presentacions 8
nilmoreno Em presento Bones! Presentacions 7
kimhdb bones des de alt emporda Presentacions 5
SWJordi Bones, sóc novell aquí Presentacions 2
cargols2rodes Bones a tots Presentacions 1
Tàrraco Bones a tots! Presentacions 3
Esquivandomosquitos Bones companys! Presentacions 3
carlesvfr Bones a tots Presentacions 0
Roger_ Bones senyors! Presentacions 2

Fils similars