Bones Xavi! Tens una bona màquina. Has viatjat amb ella? Per quin motiu la vas escollir per davant de les seves competidores? N'estàs satisfet?
Moltes gràcies per presentar-te i unir-te al fòrum! Avui en dia amb les xarxes socials la cosa està més aviat quieta, però és una eina fantàstica per compartir, aprendre i entretenir-se
Hola bon dia! Estava indecís entre la BMW 1200 GS i la Ducati Multistrada. Però hem vaig decantar per Ktm pq en aquell moment (2013) de les tres per preu era la que anava més equipada de sèrie. I no se'n veien tantes com Bmw o ducati. He de dir que estic molt content amb ella,té molt bon motor i de moment no hi he tingut cap problema. Pel meu gust un pèl alta.
Hola bon dia! Estava indecís entre la BMW 1200 GS i la Ducati Multistrada. Però hem vaig decantar per Ktm pq en aquell moment (2013) de les tres per preu era la que anava més equipada de sèrie. I no se'n veien tantes com Bmw o ducati. He de dir que estic molt content amb ella,té molt bon motor i de moment no hi he tingut cap problema. Pel meu gust un pèl alta.
Penso que vas fer una molt bona tria. Es veu esplèndida i no té res a envejar a les seves competidores. A més a més, com bé dius no se'n veuen tantes com BMW i Ducati, i això li aporta caràcter. Un petit plaer a dins del garatge!
Des de Montblanc no cal fer gaires km per trobar carreteres agradables i divertides, vas fer bé d'agenciar-te una bona màquina.