• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Molt bones!

Xavi F.

Xavi F.

Rodant
8 Jun 2017
23
22
Premis
1
Hem dic Xavi i sóc nou al fòrum. Sóc de Montblanc (Tgn) i tinc una Ktm 1190 adventure r del 2013. Trobo perfecte el fòrum aquest en català. Enhorabona

Enviado desde mi SM-A510F mediante Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Roger
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Hem dic Xavi i sóc nou al fòrum. Sóc de Montblanc (Tgn) i tinc una Ktm 1190 adventure r del 2013. Trobo perfecte el fòrum aquest en català. Enhorabona

Enviado desde mi SM-A510F mediante Tapatalk
Bones Xavi! Tens una bona màquina. Has viatjat amb ella? Per quin motiu la vas escollir per davant de les seves competidores? N'estàs satisfet?

Moltes gràcies per presentar-te i unir-te al fòrum! Avui en dia amb les xarxes socials la cosa està més aviat quieta, però és una eina fantàstica per compartir, aprendre i entretenir-se :)
 
Xavi F.

Xavi F.

Rodant
8 Jun 2017
23
22
Premis
1
Hola bon dia!
Estava indecís entre la BMW 1200 GS i la Ducati Multistrada. Però hem vaig decantar per Ktm pq en aquell moment (2013) de les tres per preu era la que anava més equipada de sèrie. I no se'n veien tantes com Bmw o ducati.
He de dir que estic molt content amb ella,té molt bon motor i de moment no hi he tingut cap problema. Pel meu gust un pèl alta.

Enviado desde mi SM-A510F mediante Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Roger
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Hola bon dia!
Estava indecís entre la BMW 1200 GS i la Ducati Multistrada. Però hem vaig decantar per Ktm pq en aquell moment (2013) de les tres per preu era la que anava més equipada de sèrie. I no se'n veien tantes com Bmw o ducati.
He de dir que estic molt content amb ella,té molt bon motor i de moment no hi he tingut cap problema. Pel meu gust un pèl alta.

Enviado desde mi SM-A510F mediante Tapatalk
Penso que vas fer una molt bona tria. Es veu esplèndida i no té res a envejar a les seves competidores. A més a més, com bé dius no se'n veuen tantes com BMW i Ducati, i això li aporta caràcter. Un petit plaer a dins del garatge!

Des de Montblanc no cal fer gaires km per trobar carreteres agradables i divertides, vas fer bé d'agenciar-te una bona màquina.
 
Xavi F.

Xavi F.

Rodant
8 Jun 2017
23
22
Premis
1
Si senyor tens tota la raó,de d'aquí a Montblanc tenim moltes carreteretes bastant revirades per passar una estona divertida.

Enviado desde mi SM-A510F mediante Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Roger
Gseandoporlavida

Gseandoporlavida

Rodant
24 Ago 2017
41
38
Hem dic Xavi i sóc nou al fòrum. Sóc de Montblanc (Tgn) i tinc una Ktm 1190 adventure r del 2013. Trobo perfecte el fòrum aquest en català. Enhorabona

Enviado desde mi SM-A510F mediante Tapatalk

Bona tarda Xavi!!
Ens veiem per aquí i potser per la carretera.


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
F Em presento Molt bones Presentacions 5
racingdeibit Em presento molt bones! Presentacions 19
Tejo474 Molt Bones! Presentacions 13
xavi_adventure Molt bones desde Montblanc Presentacions 2
Jaumenovas Ruta en moto Matinal Terrassa-Castellet, amb molt bon temps 20/02/2023 Cròniques sobre motociclisme 4
Pep Aràgo Off Topic Molt bon Sant Jordi per tothom...!!!! Un Cafè Ràpid 9
mami_en_moto Vídeos Explicació MOLT gràfica de caigues en moto per Mami en Moto ;) MotoVlogs propis 11
Josep_Mototest VIDEO MOLT ESPECIAL MotoVlogs propis 5
GranCrossMoto Bones a tothom Presentacions 6
Roger Bones festes companys Un Cafè Ràpid 5
motoxtrem.com Bones :) Presentacions 8
Albert&Judit Bones desde Lleida Presentacions 11
SebasTià Em presento Bones! Presentacions 14
R Em presento Bones a Tots Presentacions 12
mushu903 Bones! em presento! Presentacions 13
pepprats Bones! Presentacions 38
X Bones! Presentacions 9
F Bones, gent. Presentacions 8
Arge Em presento Bones! Presentacions 7
M Em presento Bones des de Begur, Girona. Presentacions 7
Edmond Bones Presentacions 18
T Em presento Bones a tothom Presentacions 29
Educamp Em presento Bones!!! Presentacions 13
Bruce Em presento Bones a tot-hom , em dic Bruce i tinc 47 anys . Soc de Cerdanyola del Vallès Presentacions 11
Maria695 Bones!!! Presentacions 10
X-AVI Bones a tots,.. Presentacions 7
P3P N0LL4 Em presento Bones! Presentacions 9
MarcG Em presento Bones gent Presentacions 5
Trasthe Bones Presentacions 3
Llao Em presento Bones. Presentacions 8
nilmoreno Em presento Bones! Presentacions 7
kimhdb bones des de alt emporda Presentacions 5
SWJordi Bones, sóc novell aquí Presentacions 2
cargols2rodes Bones a tots Presentacions 1
Tàrraco Bones a tots! Presentacions 3
Esquivandomosquitos Bones companys! Presentacions 3
carlesvfr Bones a tots Presentacions 0
Roger_ Bones senyors! Presentacions 2

Fils similars