• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Molt Bones!

Tejo474

Tejo474

Rodant
18 Jul 2020
26
43
Premis
2
Molt Bones,

Hem dic David, soc de l’Ametlla del Vallés, fa qüestió d’un any hem vaig comprar una Macbor Rockster 125cc i la veritat que hem te enamorat aquesta moto, la faig servir a vegades per anar a la feina y per anar de ruta i la veritat que va super fina, però com tota 125cc a vegades ja comença a quedar-me curta i estic començant a pensar en treure’m el A2 i passar-me al mon Trail no se quan ho podré fer “tema econòmic i de temps” però cada vegada les ganes van en augment.

Les rutes que faig solen ser per Vallés Oriental i Occidental, Maresme, Osona, uns 150-250 km mes o menys i cap a casa. Deixo unes fotos de la petita.

les rutes que tinc pensades es pujar algun dia a Andorra amb la 125 i la que tinc clavada entre sella i sella es la transpirenaica
IMG 5939
IMG 3045
IMG 5528

Salutacions i ràfegues.
 
joan717

joan717

Rodant
16 Jul 2020
46
86
Premis
3
Tarragona
Moto
Yamaha xj6 Diversion s
Bones i benvingut,
Jo fa poquet que he canviat de cilindrada, d'una 125 a una 600 i la diferencia és abismal (millor en tot però pesa una mica més). Et recomano molt treure't l'A2 i gaudir d'una moto més gran.
Bé Disfruta-la molt que es maca i te pinta de ser molt còmoda.
 
Última edició:
J.M

J.M

Com es caminava?
20 Feb 2020
248
626
Premis
13
Barcelona / Granollers
Moto
Triumph Speedmaster 900
Molt Bones,

Hem dic David, soc de l’Ametlla del Vallés, fa qüestió d’un any hem vaig comprar una Macbor Rockster 125cc i la veritat que hem te enamorat aquesta moto, la faig servir a vegades per anar a la feina y per anar de ruta i la veritat que va super fina, però com tota 125cc a vegades ja comença a quedar-me curta i estic començant a pensar en treure’m el A2 i passar-me al mon Trail no se quan ho podré fer “tema econòmic i de temps” però cada vegada les ganes van en augment.

Les rutes que faig solen ser per Vallés Oriental i Occidental, Maresme, Osona, uns 150-250 km mes o menys i cap a casa. Deixo unes fotos de la petita.

les rutes que tinc pensades es pujar algun dia a Andorra amb la 125 i la que tinc clavada entre sella i sella es la transpirenaica
Veure l'arxiu adjunt 1102Veure l'arxiu adjunt 1103Veure l'arxiu adjunt 1105
Salutacions i ràfegues.
Benvingut!
Maca la moto!
Ves que no acabem sortint por ahí junts, pq jo em moc per la mateixa zona... i com que sóc de conducció MOLT tranquila ja em va bé!
El dia que pugis a Andorra avisa, a veure si la logística familiar m'ho permet! ( si no estem confinats!!!)
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Molt Bones,

Hem dic David, soc de l’Ametlla del Vallés, fa qüestió d’un any hem vaig comprar una Macbor Rockster 125cc i la veritat que hem te enamorat aquesta moto, la faig servir a vegades per anar a la feina y per anar de ruta i la veritat que va super fina, però com tota 125cc a vegades ja comença a quedar-me curta i estic començant a pensar en treure’m el A2 i passar-me al mon Trail no se quan ho podré fer “tema econòmic i de temps” però cada vegada les ganes van en augment.

Les rutes que faig solen ser per Vallés Oriental i Occidental, Maresme, Osona, uns 150-250 km mes o menys i cap a casa. Deixo unes fotos de la petita.

les rutes que tinc pensades es pujar algun dia a Andorra amb la 125 i la que tinc clavada entre sella i sella es la transpirenaica
Veure l'arxiu adjunt 1102Veure l'arxiu adjunt 1103Veure l'arxiu adjunt 1105
Salutacions i ràfegues.
Bones, benvingut David! Que guapa la Macbor, la veritat és que com he dit fa un moment a un fil de la nova XRS, la firma està fent una feina collonuda. Amb tot, si ja l'has anat gaudint i tens ganes de més jo t'animo a que comencis a posar-te quan abans millor amb l'A2, perquè al final tot el que son tràmits i exàmens es fa més llarg del que voldríem, i així ja vas avançant.

No tindràs problema per anar a Andorra. Un amic hi va anar amb una scooter de 125 des de Tarragona i bueno, va tardar més del que és habitual i es va cansar una mica, però li va valer la pena i s'ho va passar bé. Així que fot-li!!!

Benvingut!
Maca la moto!
Ves que no acabem sortint por ahí junts, pq jo em moc per la mateixa zona... i com que sóc de conducció MOLT tranquila ja em va bé!
El dia que pugis a Andorra avisa, a veure si la logística familiar m'ho permet! ( si no estem confinats!!!)

Home estaria de conya que us anéssiu agrupant els que teniu ritmes i preferències més suaus de rodar. Val molt molt la pena, a veure si entre uns i altres aneu coincidint i feu alguna escapada.
 
  • Like
Reaccions: Tejo474 i J.M
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Eiii doncs jo em sumo a la petició perquè et treguis l'A2 per una senzilla raó, a les companyies asseguradores no els agrada la gent que s'acaba de treure el carnet. Per això jo animo a tothom a treure's el carnet quan abans millor, així el dia que vulguis només has d anar a buscar la moto sense patir.
Inclús en alguns concessionaris només deixen provar motos a gent amb experiència o a partir de vint-i-cinc anys.
Per tot això jo crec que val la pena. Jo fa més de dos anys que tinc l'A i mel vaig treure rxlcusivament per tenir lo, no tinc cap moto de més de 48 cv més enllà de dies puntuals que me'n deixen alguna. Per mi, és la decisió encertada!
 
torpeyenmoto

torpeyenmoto

Motoaddicte
Youtuber
10 Jul 2020
138
246
Premis
10
Barcelona
www.youtube.com
Moto
Africa Twin Adventure Sports 2021
Eiii doncs jo em sumo a la petició perquè et treguis l'A2 per una senzilla raó, a les companyies asseguradores no els agrada la gent que s'acaba de treure el carnet. Per això jo animo a tothom a treure's el carnet quan abans millor, així el dia que vulguis només has d anar a buscar la moto sense patir.
Inclús en alguns concessionaris només deixen provar motos a gent amb experiència o a partir de vint-i-cinc anys.
Per tot això jo crec que val la pena. Jo fa més de dos anys que tinc l'A i mel vaig treure rxlcusivament per tenir lo, no tinc cap moto de més de 48 cv més enllà de dies puntuals que me'n deixen alguna. Per mi, és la decisió encertada!
+1! treu-te'l, així ja el tens! :)
 
  • Like
Reaccions: Serra i Tejo474
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Benvingut company
+1 en el tema A2
Però disfruta d'aquesta moto que és ben maca!!
 
  • Like
Reaccions: Tejo474
Tejo474

Tejo474

Rodant
18 Jul 2020
26
43
Premis
2
Una pregunta sabeu d’alguna autoescola especialitzada amb motos per la zona del valles? Las vegades que he entrat a preguntar en alguna, la sensació que transmeten es de “si mira tu ens pagues t’ensenyem com passar l’examen de circuit i fins un altre”... pero ensenyar a conduir no te pinta... que pot ser que no sigui aixi pero es la sensació que hem dona...

salutacions,
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Una pregunta sabeu d’alguna autoescola especialitzada amb motos per la zona del valles? Las vegades que he entrat a preguntar en alguna, la sensació que transmeten es de “si mira tu ens pagues t’ensenyem com passar l’examen de circuit i fins un altre”... pero ensenyar a conduir no te pinta... que pot ser que no sigui aixi pero es la sensació que hem dona...

salutacions,
Bones! Jo he tingut sempre força mala experiència amb les autoescoles, totes m'han semblat voler fer el tràmit pel carnet però mai m'han ensenyat res, de fet ara que ho penso, et diria que absolutament res.

En aquest fil que t'enllaço parlàven molt bé d'una tal autoescola 24H, i estan a Cornellà i l'Hospitalet de Llobregat. Per poc que puguis intenta anar a alguna així, perquè pagar per pagar, almenys que t'ensenyin algo.

 
Última edició:
  • Like
Reaccions: Tejo474
Iván García

Iván García

Rodant
23 Mar 2020
35
83
Premis
4
Bones i benvingut! Jo per recomanar, vaig estar molt a gust a RACC AUTOESCOLA, i tot i tenir un accident i haver d'ajornar l'examen pràctic 6 mesos, em van fer una molt bona gestió, això si, el tràmit del A2 és aprendre a superar els circuits lent i el ràpid, després al de circulació ja fan alguna noció de com conduir, però al final és anar agafant experiència..

volant baix
 
Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
16 Mar 2020
147
332
Premis
11
Sabadell
Moto
Triumph Tiger 800 XCA
Una pregunta sabeu d’alguna autoescola especialitzada amb motos per la zona del valles? Las vegades que he entrat a preguntar en alguna, la sensació que transmeten es de “si mira tu ens pagues t’ensenyem com passar l’examen de circuit i fins un altre”... pero ensenyar a conduir no te pinta... que pot ser que no sigui aixi pero es la sensació que hem dona...

salutacions,
Bones! Jo et recomano Autoescola Óscar de Tordera. Parla amb l Óscar i digali que t he pasat el seu número, em coneix be. Encara que ha priori pensis que Tordera es algo lluny t aseguro que val la pena. Ell examina x zona Girona molt menys colapsada de dates d examens que no pas bcn. El seu telf es 608 44 12 64. La meva opinio es que l autoescola t enseñará a pasar els examens..poc mes...per realment formarte mirat despres d tenir el A2 els cursos de Honda a Mollet per exemple. Están molt be i força económics. Sort!!!
 
  • Like
Reaccions: Tejo474
C

C4RME18

Nouvingut
19 Jul 2020
13
34
Premis
2
Molt Bones,

Hem dic David, soc de l’Ametlla del Vallés, fa qüestió d’un any hem vaig comprar una Macbor Rockster 125cc i la veritat que hem te enamorat aquesta moto, la faig servir a vegades per anar a la feina y per anar de ruta i la veritat que va super fina, però com tota 125cc a vegades ja comença a quedar-me curta i estic començant a pensar en treure’m el A2 i passar-me al mon Trail no se quan ho podré fer “tema econòmic i de temps” però cada vegada les ganes van en augment.

Les rutes que faig solen ser per Vallés Oriental i Occidental, Maresme, Osona, uns 150-250 km mes o menys i cap a casa. Deixo unes fotos de la petita.

les rutes que tinc pensades es pujar algun dia a Andorra amb la 125 i la que tinc clavada entre sella i sella es la transpirenaica
Veure l'arxiu adjunt 1102Veure l'arxiu adjunt 1103Veure l'arxiu adjunt 1105
Salutacions i ràfegues.
Hola David, Jo fa 4 mesos que tinc el Carnet A2 i Porto un Ak 550 i quina diferència nano, pel fet de tindre una moto més potent a vegades no significa que vagis a mes velocidat per a mi significa anar més tranquila, ara ja no m'ha delantens els camions i tinc més sensació de seguretat.

Enviado desde mi CPH2025 mediante Tapatalk
 
Edutarraco

Edutarraco

Com es caminava?
20 Feb 2020
209
594
Premis
8
Moto
Kawa KLE 500
Hola David, Jo fa 4 mesos que tinc el Carnet A2 i Porto un Ak 550 i quina diferència nano, pel fet de tindre una moto més potent a vegades no significa que vagis a mes velocidat per a mi significa anar més tranquila, ara ja no m'ha delantens els camions i tinc més sensació de seguretat.

Enviado desde mi CPH2025 mediante Tapatalk
Tens la mateixa que la meva par3lla5, ja veuràs quan vegi les alforges que portea.
Benvingut i GAS
 
  • Like
Reaccions: Serra
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
F Em presento Molt bones Presentacions 5
racingdeibit Em presento molt bones! Presentacions 19
xavi_adventure Molt bones desde Montblanc Presentacions 2
Xavi F. Molt bones! Presentacions 5
Jaumenovas Ruta en moto Matinal Terrassa-Castellet, amb molt bon temps 20/02/2023 Cròniques sobre motociclisme 4
Pep Aràgo Off Topic Molt bon Sant Jordi per tothom...!!!! Un Cafè Ràpid 9
mami_en_moto Vídeos Explicació MOLT gràfica de caigues en moto per Mami en Moto ;) MotoVlogs propis 11
Josep_Mototest VIDEO MOLT ESPECIAL MotoVlogs propis 5
GranCrossMoto Bones a tothom Presentacions 6
Roger Bones festes companys Un Cafè Ràpid 5
motoxtrem.com Bones :) Presentacions 8
Albert&Judit Bones desde Lleida Presentacions 11
SebasTià Em presento Bones! Presentacions 14
R Em presento Bones a Tots Presentacions 12
mushu903 Bones! em presento! Presentacions 13
pepprats Bones! Presentacions 38
X Bones! Presentacions 9
F Bones, gent. Presentacions 8
Arge Em presento Bones! Presentacions 7
M Em presento Bones des de Begur, Girona. Presentacions 7
Edmond Bones Presentacions 18
T Em presento Bones a tothom Presentacions 29
Educamp Em presento Bones!!! Presentacions 13
Bruce Em presento Bones a tot-hom , em dic Bruce i tinc 47 anys . Soc de Cerdanyola del Vallès Presentacions 11
Maria695 Bones!!! Presentacions 10
X-AVI Bones a tots,.. Presentacions 7
P3P N0LL4 Em presento Bones! Presentacions 9
MarcG Em presento Bones gent Presentacions 5
Trasthe Bones Presentacions 3
Llao Em presento Bones. Presentacions 8
nilmoreno Em presento Bones! Presentacions 7
kimhdb bones des de alt emporda Presentacions 5
SWJordi Bones, sóc novell aquí Presentacions 2
cargols2rodes Bones a tots Presentacions 1
Tàrraco Bones a tots! Presentacions 3
Esquivandomosquitos Bones companys! Presentacions 3
carlesvfr Bones a tots Presentacions 0
Roger_ Bones senyors! Presentacions 2

Fils similars