• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Opinió Moto Touring: Honda NT1100 o BMW R 1250 RT o Yamaha Tracer 9 GT+ ??

McAlbi

McAlbi

Rodant
12 Set 2020
32
85
Premis
3
Doncs això, que estic pensant en passar-me al touring i contemplo aquestes 3 opcions:
- Honda NT1100 (amb DCT o manual i de preu assequible)
- BMW R 1250 RT (molta qualitat i cara)
- Yamaha Tracer 9 GT+ (la més novedosa i al mig en preu de les altres 2)

Ja sé que l'estètica és molt de decisió personal i de cor, però mirades amb el cap què farieu?
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.174
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Doncs això, que estic pensant en passar-me al touring i contemplo aquestes 3 opcions:
- Honda NT1100 (amb DCT o manual i de preu assequible)
- BMW R 1250 RT (molta qualitat i cara)
- Yamaha Tracer 9 GT+ (la més novedosa i al mig en preu de les altres 2)

Ja sé que l'estètica és molt de decisió personal i de cor, però mirades amb el cap què farieu?
Home és una decisió molt personal, i sobretot de butxaca.

Jo personalment com a touring la única de les 3 es la RT.

Les altres són.... Una cosa entré mig de nose, si touring, naked sport, sport touring.... No tinc molt clar com les definiria.

Dit això i se'n molt breu, NT1100 ni regalada, tracer 900 molt bona opció, i un'altre que no contemplés es la Guzzi v1100, una moto amb mòlta tecnologia però, amb cardán.

Ara ja tens que pensar
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Doncs això, que estic pensant en passar-me al touring i contemplo aquestes 3 opcions:
- Honda NT1100 (amb DCT o manual i de preu assequible)
- BMW R 1250 RT (molta qualitat i cara)
- Yamaha Tracer 9 GT+ (la més novedosa i al mig en preu de les altres 2)

Ja sé que l'estètica és molt de decisió personal i de cor, però mirades amb el cap què farieu?
Per mi és molt complex poder donar opinió, ho sento, només veure-les totes tres ja em cau la bava.???
Aquí trobaràs possiblement gent que et pugui orientar, sort i enhorabona sigui la que sigui.?
 
xaviubia

xaviubia

Cul quadrat
27 Feb 2021
60
210
Premis
3
Si tens opció de provar-les, fes-ho. Es lq millor manera de descartar motos que no et fan el pes. Així redueixes candidates. Jo he provat la RT i la NT i em quedo amb la RT sense dubtar-ho. La NT no em va agradar gens, ni de tacte i d'estètica. El motor de la tracer es molt bo, he provat la niken i tira molt i va molt fi.
 
rbadfrozen

rbadfrozen

Rodant
31 Gen 2023
46
134
Premis
3
Quart (Girona)
Moto
Honda Africa Twin CRF 1000
Jo he provat la BMW i la Yamaha, l'Honda NT no l'he tastat. Per a mi, la BMW és molt cara, però és una gran moto. Grossa, amb tres models de conducció i amb bona entrega de potència a tots els règims. Molt còmode i també molt pesada, és la millor en autopistes i autovies. En canvi la Yamaha tot i que va molt bé en vies ràpides, potser la vaig trobar més ratonera, molt més divertida en carreteres alpines i de muntanya.
Si ho valorés tot, i el preu és un factor molt important a valorar, triaria la Yamaha...
Però ja et dic, em falta provar l'Honda que igual em posaria altra vegada en dubtes.

Sort en l'elecció!!
 
Till186

Till186

Nouvingut
18 Set 2021
14
28
Premis
2
Jo tinc una 1200 RT del 2015 i va ser probarla del concesionari i enamorarme de com funciona. Et recomano que demanis probarla en el teu concessionari i tu mateiz sortiras de dubtes. També et recomano que miris el mercat de segona mà, nova es cara i de segona mà amb els rentings que fan ara hi han moltes i amb poc kilometres
 
Ramonf

Ramonf

Nouvingut
24 Abr 2020
17
49
Premis
2
Dons si que es una opció molt personal.
La Yamaha potser és la més ràpida de totes. És la que més invita a enroscar el puny del gas.
La BMW serà la mes còmoda de totes (seient, protecció, etc.) La Yamaha no serà tant còmoda i tampoc ho pretèn. Busca altres sensacions.
I la Honda, ai, aquest motor enamora per complet i t'oblides de la ràbia del motor de Yamaha i de la comoditat de la BMW.

La solució, com ja han dit, és anar a provar-les....
Les tres són grans motos.

Jo vaig provar la 1250GS i la Àfrica Twin, i ja hauràs adivinat que em vaig quedar amb la Honda.
A part de que no m'hi veia anant a BMW a fer el manteniment......

Molta sort!!!
 
X04N

X04N

Cul quadrat
Organitzador MotoExplora
29 Abr 2022
68
141
Premis
5
Premià de Mar
www.motoexplora.cat
Moto
FZ6S2
Jo ho sento, però a risc de posar-me a tothom en contra, les BMW 1200 no les vull ni regalades. A la meva època en deiem "muebleuve" perque son un armari, i els kg extres, perque si, no son mai bons.
Entre les altres dues la diferencia és molt clara, si busques algo una miqueta més sport, la Yamaha sens dubte. Algo més tranquilet la Honda.
Jo, si fos per a mi, la Yamaha, encara que em deixesin la BMW al mateix preu, mira que et dic hahahaha
 
G

Gas Vell

Convidat
Cadena o cardan, aquesta és la qüestió.

Si la moto és per anar a la feina cada dia, plogui o nevi, i per fer viatges, la cadena no te gaire sentit (si vols pensar en la teva màquina com un tot tancat i confiable) per reduïr el manteniment a oli, pastilles i neumàtics quan toqui.

Si la motu és pels diumenges, la cadena és fantàstica per anar de curves sport o tirar per l'off-road. Li fas el manteniment quan et vagi bé, i a gaudir sense problema.

Dit això: la BMW bòxer és poc recomanable per filtrar entre cotxes a les rondes sense tenir experiència i sense el costum de moure's amb motus de kg a sobre. Per rodar per autopista sense trànsit i kms per endavant és senzillament insuperable (còmode, ràpida i eficaç). I si mires la RS?... Segueix sent prou touring, però filtrant entre el tràfic te mes sentit. I és bona entre curves i rodant ràpid.

La Yamaha és polivalent (la que més), serveix per tot (curvejar, viatges, anar a la feina), la versió + amb suspensió electrònica la fa perfecte a nivell dinàmic, però... a tensar i greixar cadena cada 1000kms.

La Honda és, lamentablement, el que NO havia de ser: una Deauville 1100 sense cardan (si vols viatjar sense els límits asfàltics ja tens l'Àfrica Twin).

Com apunta un altre company, queda una altre gran moto a valorar: la Moto Guzzi V100 Mandello. En versió estàndard i en versió amb suspensió electrònica. Bona, bonica i... cara. Mes estilitzada que la BMW RT (seria rival de la RS), mes esportiva, i estèticament agraciada (això sempre va de gustos).

Cap de les motus que has triat serà mala opció si tens clar perquè la vols.

L'última paraula, però, en motos, sempre la te el cor. Prova i decideix. Sort i salut
 
McAlbi

McAlbi

Rodant
12 Set 2020
32
85
Premis
3
Agraeixo tots els comentaris (alguns molt detallats) i en prenc nota
Potser hauria d'haver dit detalls de que faig jo amb la moto i que vull fer:
- sortides de 200km aprox els caps de setmana sol i uns 3000 km a l'estiu en viatges amb parella.
-de dilluns a divendres parada
-tot asfalt
-soc alt (1.92) i gros, la moto hauria de ser proporcional jajajaja
-estil de conducció tranquil

Lo dicho, gràcies a tots, m'esteu ajudant...

Salut i km!!!!
 
G

Gas Vell

Convidat
Mirat així, et quadra molt la RT:

1. La teva parella anirà tant o mes còmode que tu.
2. No et faltarà espai per estatura (i la marca te seients diferents en opció al comprar).
3. No t'afecta el dia a dia de manera decisòria (filtrar trànsit, manteniment de molts kms anuals) i, per tant, cavall gran no és problema.
4. És cara si la mires com a motu. Si penses en cotxes, és un utilitari barat d'altíssimes prestacions (dinàmiques i emocionals).
5. De 2ona mà n'hi han moltes interessants fora de concessionari oficial. I com que ja no estan dins del Select, les revisions poden ser en mecànics "de barri" (generalment t'ho poden fer tot, excepte de vegades el purgat total del circuit de frens). Per 100€ tens un kit OBD bluetooth per fer el reset casolà amb el mòbil de l'indicador de Servei (no sol agradar als de l'ITV si el veuen iluminat).
6. Si no has tingut abans cardan, el problema potser serà tornar a tenir moto amb cadena la resta de la teva vida motera.
7. Si ets dels que els fot pal dur una moto de marca pija (pq t'has passat mitja vida maleïnt els sobrats amb BMWs), quan aparquis li cardes un bon lapo de menysteniment al far... i ràpid aprofites i li fregues un drap per netejar-ho de mosquits.
8. Si ets un pijo saps que els punts 3, 4 i 5 son per nosaltres el pobres (el 7 ni l'entens) i ara rius sobradament perquè ja has encarregant al concessionari una K1600GTL versió 2023 full equip.

Apa, a provar i salut
 
McAlbi

McAlbi

Rodant
12 Set 2020
32
85
Premis
3
Mirat així, et quadra molt la RT:

1. La teva parella anirà tant o mes còmode que tu.
2. No et faltarà espai per estatura (i la marca te seients diferents en opció al comprar).
3. No t'afecta el dia a dia de manera decisòria (filtrar trànsit, manteniment de molts kms anuals) i, per tant, cavall gran no és problema.
4. És cara si la mires com a motu. Si penses en cotxes, és un utilitari barat d'altíssimes prestacions (dinàmiques i emocionals).
5. De 2ona mà n'hi han moltes interessants fora de concessionari oficial. I com que ja no estan dins del Select, les revisions poden ser en mecànics "de barri" (generalment t'ho poden fer tot, excepte de vegades el purgat total del circuit de frens). Per 100€ tens un kit OBD bluetooth per fer el reset casolà amb el mòbil de l'indicador de Servei (no sol agradar als de l'ITV si el veuen iluminat).
6. Si no has tingut abans cardan, el problema potser serà tornar a tenir moto amb cadena la resta de la teva vida motera.
7. Si ets dels que els fot pal dur una moto de marca pija (pq t'has passat mitja vida maleïnt els sobrats amb BMWs), quan aparquis li cardes un bon lapo de menysteniment al far... i ràpid aprofites i li fregues un drap per netejar-ho de mosquits.
8. Si ets un pijo saps que els punts 3, 4 i 5 son per nosaltres el pobres (el 7 ni l'entens) i ara rius sobradament perquè ja has encarregant al concessionari una K1600GTL versió 2023 full equip.

Apa, a provar i salut
Doncs si que he rigut si, però no soc pijo eh??? :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Gràcies per l'opinió! Per cert, una 1200 rt de les "velles" també serviria en lloc de la 1250 no? hi ha molta diferència??
 
laguiavial.com

laguiavial.com

Rodant
21 Gen 2023
44
81
Premis
3
Moto
Kawasaki GPZ600R
Jo he provat la BMW i la Yamaha, l'Honda NT no l'he tastat. Per a mi, la BMW és molt cara, però és una gran moto. Grossa, amb tres models de conducció i amb bona entrega de potència a tots els règims. Molt còmode i també molt pesada, és la millor en autopistes i autovies. En canvi la Yamaha tot i que va molt bé en vies ràpides, potser la vaig trobar més ratonera, molt més divertida en carreteres alpines i de muntanya.
Si ho valorés tot, i el preu és un factor molt important a valorar, triaria la Yamaha...
Però ja et dic, em falta provar l'Honda que igual em posaria altra vegada en dubtes.

Sort en l'elecció!!
jo també vaig per la mateixa línia, la yamaha lleugera versàtil i un motor impressionant que aplica molt bé tota la seva potència a l'asfalt
 
  • Like
Reaccions: McAlbi
laguiavial.com

laguiavial.com

Rodant
21 Gen 2023
44
81
Premis
3
Moto
Kawasaki GPZ600R
Agraeixo tots els comentaris (alguns molt detallats) i en prenc nota
Potser hauria d'haver dit detalls de que faig jo amb la moto i que vull fer:
- sortides de 200km aprox els caps de setmana sol i uns 3000 km a l'estiu en viatges amb parella.
-de dilluns a divendres parada
-tot asfalt
-soc alt (1.92) i gros, la moto hauria de ser proporcional jajajaja
-estil de conducció tranquil

Lo dicho, gràcies a tots, m'esteu ajudant...

Salut i km!!!!
ups, per conducció tranquila descartem la yam doncs
 
laguiavial.com

laguiavial.com

Rodant
21 Gen 2023
44
81
Premis
3
Moto
Kawasaki GPZ600R
Jo ho sento, però a risc de posar-me a tothom en contra, les BMW 1200 no les vull ni regalades. A la meva època en deiem "muebleuve" perque son un armari, i els kg extres, perque si, no son mai bons.
Entre les altres dues la diferencia és molt clara, si busques algo una miqueta més sport, la Yamaha sens dubte. Algo més tranquilet la Honda.
Jo, si fos per a mi, la Yamaha, encara que em deixesin la BMW al mateix preu, mira que et dic hahahaha
jo no podía entendre com es venien les mobleuve, cares i poca potència
ara és diferent, és un motor molt plè i suau i amb el canvi ràpid, una meravella
 
X04N

X04N

Cul quadrat
Organitzador MotoExplora
29 Abr 2022
68
141
Premis
5
Premià de Mar
www.motoexplora.cat
Moto
FZ6S2
jo no podía entendre com es venien les mobleuve, cares i poca potència
ara és diferent, és un motor molt plè i suau i amb el canvi ràpid, una meravella
N'hauré de provar una doncs, no n'agafo cap des del 2008, però molt ha d'haver millorat!
 
  • Like
Reaccions: McAlbi
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Xavi Canyo Porra Moto GP 2024 !!! Competició 32
G MOTO CLUB FEDERAT?? Avantatges especials 4
S La meva moto Presentacions 9
Bascu Mecànica Filtres d'Alt Rendiment (tipus K&N) en moto limitada? Mecànica de motos i recopilatoris 4
E Sortida d'aquest cap de setmana Ruta en moto proper dissabte 13/01 BCN - Detalls al fil Rutes Obertes 5
Bascu Dubte Bateria de moto - opcions Mecànica de motos i recopilatoris 16
Xavi Canyo 5 coses que m'agraden/no m'agraden de la meva moto Les nostres motos 5
AgustiCarmona Vídeos Viatjar sol en moto MotoVlogs propis 0
perlanegraviajes Dashcam para moto Mecànica de motos i recopilatoris 4
X04N Esdeveniment Resultats Moto Explora 22/04 MotoExplora 4
J Formació Formació 3.0 Vive la moto Formació motorista 1
perlanegraviajes Neteja la moto per 3 euros Anàlisi de productes 0
Roger Mecànica "Quan deixo de donar gas s'escolta un clic metàl·lic de la part de radera de la moto Mecànica de motos i recopilatoris 3
Roger X-ADV Notícia El Museu Moto Bassella prorroga l'exposició "+Derbi: dels carrers als circuits" Espai de debat 0
Xavi Canyo PORRA MOTO GP 2023 !!!!!! Competició 308
Bascu Consells Moto de segona mà? Pot ser que sí Espai de debat 44
G Consells Ruta en moto per Cerdenya Espai de debat 3
Edu Crispi Una bona assegurança per moto? Consultes legals 9
Roger X-ADV Dubte Un bon suport per moto trail per portar el mòbil Espai de debat 5
Roger X-ADV Fotos El Moto-Frontal del dia + foto Un Cafè Ràpid 10
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Consells Combatre el fred intens amb moto Espai de debat 13
laguiavial.com Consells He estat mirant quina moto vull Espai de debat 22
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
perlanegraviajes Ruta en moto Cerdeña en moto Cròniques sobre motociclisme 4
M Venc / Compro Jaqueta moto Rev'it Jacquet Elipse Taulell d'anuncis 2
Roger Clubs i agrupacions Recopilatori de Clubs i Grups Motoristes actius per sortir de ruta en moto Clubs i agrupacions 1
perlanegraviajes Crònica Escocia en Moto Cròniques sobre motociclisme 5
Roger Anàlisis-Comparativa Millors guants de moto d'estiu de 2022 Anàlisi de productes 4
Roger Anàlisis-Comparativa Les millors jaquetes de moto d'estiu del 2022 Anàlisi de productes 1
Xavi Canyo Sense clau, la moto seguia encesa Mecànica de motos i recopilatoris 5
AgustiCarmona Vídeos En moto entre Catalunya, Aragó i el País Valencià. Rutes en moto 0
Jaumenovas Anàlisis-Comparativa Projecte de nova Moto X-ADV 750 Anàlisi de productes 17
mami_en_moto Ruta en moto Vive La Moto 2022 Cròniques sobre motociclisme 3
perlanegraviajes Off Topic Premis Moto Turisme Suport entre companys 0
Xavi Canyo Teníu alguna manía abans d'agafar la moto? Un Cafè Ràpid 25
Roger Notícia Intercomunicadors homologats per cascs de moto, legals a partir d'avui Espai de debat 4
perlanegraviajes Ruta en moto Xerrada viatge a Islandia en moto Cròniques sobre motociclisme 0
perlanegraviajes On fabriquen les rodes Michelin per moto? MotoVlogs propis 0
perlanegraviajes Cadenat per moto Anàlisi de productes 0
JoanBP Competició PORRA MOTO GP 2022 !!!!!! Competició 305
mami_en_moto Moto GP 2022 :) Competició 11
SmartMotoRiders Formació Entrevista a Pere Arnella, instructor i monitor de moto Formació motorista 0
Bascu Vive la moto o esdeveniments semblants? Espai de debat 5
perlanegraviajes Ruta en moto EM ROBEN la moto Cròniques sobre motociclisme 0
Johanovski Dubte Paperassa per vendre la moto? Consultes legals 7
M D E RUTA EN MOTO 15/1 Sortides anteriors 6
Xavi Canyo Ruta en moto Ruta en moto Ewan McGregor Rutes en moto 2
motoxtrem.com Homologacion moto/ motoxtrem.com Taulell d'anuncis 0
perlanegraviajes Vinilar un casc de moto Mecànica de motos i recopilatoris 0

Fils similars