• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Vídeos Motorista fantasma

Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Bona tarda a tothom, avui mirant vídeos del youtube m'he enrecordat de que ...que se'n ha fet del misteriós motorista fantasma??? Gairebé no hi ha vídeos . Al final el varen enxampar O va tenir un final tràgic ?? Si algú pot aportar algun vídeo....seria molt interessant analitzar dintre de tot el que feia malament legalment i moralment , la conducció d'aquest personatge. Era molt bo...
Gràcies
 
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r

He trobat aquest enllaç ....
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bona tarda a tothom, avui mirant vídeos del youtube m'he enrecordat de que ...que se'n ha fet del misteriós motorista fantasma??? Gairebé no hi ha vídeos . Al final el varen enxampar O va tenir un final tràgic ?? Si algú pot aportar algun vídeo....seria molt interessant analitzar dintre de tot el que feia malament legalment i moralment , la conducció d'aquest personatge. Era molt bo...
Gràcies
Ostiaaaaa quant de temps, a mi em tenia força enganxat el tio, era una animalada el que feia.

Em va agafar a una etapa mol adolescent i he d'admetre que en aquell moment, la combinació de rebel•lió i de moto, amb el misteri que l'envoltava em feien admirar el que feia jajaja.

Avui en dia ho veig diferent, crec que moren massa motoristes per causes que molt sovint son externes a nosaltres, però que igualment fan necessari que siguem exemple en l'exercici d'una bona seguretat viària, sobretot si volem dotar de més força les nostres reivindicacions.

A més, circulant així també posava en risc als altres conductors, també als de turismes, autocars, camions... ja que podia causar que realitzessin maniobres brusques que els causéssin un accident.

Amb tot he de dir el que us comentava, de jove tot ho veiem amb uns altres ulls, i tot i que ara hi estaria en contra des de tots els punts de vista, la veritat és que en guardo un bon record.

Per cert fa anys vaig buscar el que li va passar i ho vaig acabar trobant, però ara no me'n recordo. A veure si ho torno a trobar.
 
  • Like
Reaccions: Burkat450R
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
A veure el que vaig trobant:

Va ser identificat per diversos mitjans com a Patrik Furstenhoff, un mecànic de motos i ex pilot. El tio té el Record Guiness Mundial de ser el primer pilot documentat en assolir els 320 km/h amb una Hayabusa de 500 cv turboalimentada.

Et deixo l'enllaç del que surt a la wikipedia sobre ell, està en anglès però si vols t'ho passo pel corrector.


Deixo també el seu perfil d'Instagram, que vaja, no sé si es el real o què, ara miraré bé a veure.

 
Última edició:
  • Love
Reaccions: Burkat450R
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Jo vaig estar a punt de comprar la gsx-r per sa culpa.....jijiji jo el vaig trobar amb uns 19 anys i ere un heroi en aquell moment...però ara hem fa posar la pell de gallina.. tot i que tink que dir que ell anava sempre equipadissim i avui dia hi han senglars pitjors que ell ...sense guants , pantalons curts, i el que es pitjor sense casc....ja no sé que és pitjor....però el que feia ell segur que no....

Aviam si ho trobes jo no en sóc capaç de trobar el final d'aquest riu...
 
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Vull dir que ell no ho feia bé tampoc
 
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Ojo al seu #10yearchallenge, fotos amb 10 anys de diferència. És que hi ha gent q no envelleix amb els anys..:LOL:

 
  • Haha
Reaccions: Burkat450R
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Crec que a tots ens passa el mateix...ens fem grans..... jajajajaja
 
  • Like
Reaccions: elbarbasenmoto
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger Notícia Un motorista de 45 anys perd la vida en xocar amb un porc senglar a Riudoms Espai de debat 2
Roger Esdeveniment Actes i esdeveniments pel 75è aniversari de la Penya Motorista Barcelona Rutes en moto 0
Silverwing Consells Arranjaments roba motorista. Suport entre companys 5
mami_en_moto Com vau arribar a ser motorista? Un Cafè Ràpid 24
mami_en_moto Vídeos Feliç Dia de la Mare ... Motorista jejeje MotoVlogs propis 4
soy_ohki Crònica El gos motorista Ohki va fer la ruta Terrassa – Besalú – Sant Llorenç de Morunys – Santuari de Lord – Llosa del Cavall – Terrassa Cròniques sobre motociclisme 3
soy_ohki Em presento Ohki el gos motorista i la Vero-Nika Presentacions 16
Pastoret Negoci de Motociclisme Botiga Online i física d´equipació motorista... Negocis motoristes del territori català 1
Roger Negoci de Motociclisme Restauració per emportar d'interès motorista Negocis motoristes del territori català 10
Roger Ruta en moto Punts de trobada d'interès i costum motorista Rutes en moto 0
B Em presento Motorista novell Presentacions 5
Roger Informació Promoció de negocis del sector motorista Negocis motoristes del territori català 2
Roger Notícia Bagul del motorista contra el coronavirus Espai de debat 1
Roger Venc Pack complet equipament motorista de dona - 375 € Taulell d'anuncis 0
Roger Un motorista perd la vida i un altre resulta ferit al Circuit de Calafat Espai de debat 0
Roger Troben el cos sense vida del motorista desaparegut a Sant Sadurní d’Anoia Espai de debat 0
Roger Cosmo Connected, un dispositiu per augmentar la seguretat del motorista Espai de debat 0
Roger Informació Motorista desaparegut a l'Anoia Espai de debat 1
Roger Enganxen a un motorista amb un sistema per amagar la matrícula Espai de debat 0
Roger VÍDEO - Un cérvol salta per damunt d'un motorista + accident Espai de debat 0
Roger Sobrepassa la línia contínua i un motorista acaba damunt del seu maleter Espai de debat 1
Roger VIDEO - Un camioner protegeix a una motorista avariada a l’autopista. Espai de debat 0
Alex93 Vídeos Nova venjança d'un motorista Espai de debat 1
Roger Ruta en moto 1a concentració motorista solidària Ángeles Verdes Catalunya Rutes en moto 0
Roger X-ADV Vídeos Motorista imprudent Espai de debat 0
Miriam_er6 Vídeos Un cotxe envesteix a un motorista en un stop Espai de debat 1
Roger Vídeos Motorista de l'any 2015 d'Honda Espai de debat 0
Roger X-ADV Vídeos Un cotxe envesteix a un motorista intencionadament Espai de debat 1

Fils similars