Enquesta Motors de 1,2,3,4 o més cilindres?

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Premis
14
Holaaaaa !!

Porto un tema força remenat quasi a qualsevol lloc d'internet però clar, els d'aquest forum també podem dir la nostra, oi? !!

Com ja sabreu, fa ja un temps que busco una alternativa a la Yamaha FZ6 S1 que tinc ara mateix i que m'ha facilitat molt la tornada a les dues, en un estil llunyà del custom del qual venia, però que m'ha agradat. Motor molt suau i poc par que permet moltes errades fins no comença a donar-ho "tot".

Tot i que hi ha gustos per a tot, el que declina molt la tria de la moto a comprar sol ser l'ús que hi donarem. Després quina ens agrada més de l'estil triat i per acabar quina podem comprar.

Clar, això es complica quan volem una moto polivalent i no una apte estrictament per un tipus d'us o situació. Tenim R's, trails, enduros, customs, ruteres... Però una moto versàtil i apte per a tot el que li demanem costa de trobar i/o de pagar.

Per aquest motiu m'agradaria fer aquest fil per a que, a partir de l'ús que feu de la vostra/es moto/s, compartiu quina característica principal de rendiment us va fer optar per un motor de 1, 2, 3, 4 o més cilindres (que n'hi ha).

Des de ja, gràcies pel vostre temps i participació.

Espero que el resultat sigui un bon recull d'opinions, punts de vista i reconeixement d'errades o encerts que ajudin a tothom que vulgui canviar de montura.


Ens veiem a l'asfalt
 

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Premis
14
Bones!

Parlaré de motors de fins a 600 cc's.

Objectius de la compra:

1) Lluir-se i cridar l'atenció

Tothom passa per diverses etapes a la vida, i amb les dues rodes pasa el mateix. Jo volia una custom per fardar, cromats, petardejos,... L'estètica i filosofia que es ven del "lobo solitario" fa molt. Però això no són els EUA i la nostra orografia no és la millor per aquestes motos. O jo ho veig així.

Bé, custom és com dir 2 cilindres en V. Motos fantàstiques per passejar, fer alguna ruta tranquilota i fer-te notar. Tot i que vaig gaudir de trobades i l'ambient, quan demanes fer curves, anar una mica més ràpid de 90 km/h, autonomia per fer viatges... Et trobes que o l'estètica et pot o has de canviar de tipus de moto. I això vaig fer.


2) Ciutat, sortides en grup i/o parella i algun viatget.

No vulgent sortir de la mitja cilindrada d'entre els 500 i 800 cc's, vaig estar mirant motors probats per triar una de 2a ma. Mirant una 100% asfalt i defugint del look i concepte trail, vaig optar per probar 2 motos: la Yamaha Fazer 600 (del 2000, del 2012 i del 2006, la meva) i la kawasaki 650 (la Er6-n del 2005, i la Versys del 2008 i del 2019).

Tot i venir del custom i d'entrada preferir un motor bicilíndric com els de la Kawasaki, amb força par motor i un consum més que reduit, les sensacions que em va transmetre en quan a vibracions, qualitat d'acabats, frenada i aplom a l'asfalt per curvejar em van fer decantar per la Yamaha de 4 cilindres, la FZ6 del 2006 que és d'injecció. Molt ajustada de preu i amb extres. Compra rodona.

La veritat és que tot i no tenir ABS el model que tinc, estic molt content dels resultats, tant a manteniment econòmic com a consums. Fina, suau i que permet tenir 2 motos en 1: la que tens de diari, per sota de les 8000 rpm, i la semi esportiva que trobes pasades les 8000 rpm. A mí em sobra la segona....que hi farem!!

3) Comoditat i capacitats ruteres per anar-hi 2 a on sigui els dies que sigui.

Ara la dona hi ve casi a cada sortida, o si més no, miro de sortir-ne junts, sobretot si anem en grup. Tenim equip i equipació bàsica per viatjar, però la FZ6 té una posició massa esport i fatiga les cames quan pretens afrontar entre 400-600 kms en un dia.

I és en aquest punt que em trobo de la recerca d'una moto de major cilindrada, més parell motor abaix, còmoda pel dia i apte per viatjar "bé" per asfalt, secundàries i autovies, potser algun camí si s'ho val el destí.

Seguint la meva tria NO trail (o al menys per estètica), em trobo amb el mateix dilema... 2,3 o 4 cilindres. Yamaha, Kawasaki o Triumph?

Yamaha TDM 900 (2 cilindres)
Tracer 900 o Triumph Tiger 1050 (3 cilindres)
Kawasaky Versys 1000 (4 cilindres)

Ara necessito l'opinió i experiència dels que teniu més cilindrada per tancar tria o ampliar opcions !!!
 
Última edició:

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
Premis
10
Holaaaaa !!

Porto un tema força remenat quasi a qualsevol lloc d'internet però clar, els d'aquest forum també podem dir la nostra, oi? !!

Com ja sabreu, fa ja un temps que busco una alternativa a la Yamaha FZ6 S1 que tinc ara mateix i que m'ha facilitat molt la tornada a les dues, en un estil llunyà del custom del qual venia, però que m'ha agradat. Motor molt suau i poc par que permet moltes errades fins no comença a donar-ho "tot".

Tot i que hi ha gustos per a tot, el que declina molt la tria de la moto a comprar sol ser l'ús que hi donarem. Després quina ens agrada més de l'estil triat i per acabar quina podem comprar.

Clar, això es complica quan volem una moto polivalent i no una apte estrictament per un tipus d'us o situació. Tenim R's, trails, enduros, customs, ruteres... Però una moto versàtil i apte per a tot el que li demanem costa de trobar i/o de pagar.

Per aquest motiu m'agradaria fer aquest fil per a que, a partir de l'ús que feu de la vostra/es moto/s, compartiu quina característica principal de rendiment us va fer optar per un motor de 1, 2, 3, 4 o més cilindres (que n'hi ha).

Des de ja, gràcies pel vostre temps i participació.

Espero que el resultat sigui un bon recull d'opinions, punts de vista i reconeixement d'errades o encerts que ajudin a tothom que vulgui canviar de montura.


Ens veiem a l'asfalt
Hi ha molta tela a tallar en tot aixo.... :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

La percepció de cada "motoriste" mana sobre la conclusió final i el que teòricament ofereix cada estructura o disseny de motor, al final és el que li dona rosca al gas el que percep el que la moto dona, quasi sempre condicionat per la forma en que li fots rosca al gas....!!!

La MEVA percepció, o com a mínim el que pretenc trobar en les motos que puc escollir portar, que no sempre és aixi ja que he tingut que fer servir motos per proposits que potser no eren per el que les van parir, és que el meu objectiu sempre va en la línia del motor 2 o 4 cilindres en V.
He tingut motos de motors en linia, monos, bicilindriques, tricilindriques... fins i tot vaig tenir cedida una temporada una Benelli Sei Sport...!!!! Totes elles m han omplert molt, però el que realment m omple es curvejar tenint molt de par a baix o mig règim. Honda VFR750 o similars, amb els seus 100 cv, sempre que no t "enfrontis" a RRRRRRRRRR´s en terreny molt obert, han tingut que patir me enganxat a la seva cua o tenint que fer se al costat després d interminables ficades de roda o apurades de frenada.
El que dona un motor en V, en quant a l aplicació de la potencia al terra, no ho dona un motor en línia, inclús parlant de "maquinaries" de circuit on el 4 en línia es pot mostrar en tot el seu potencial, apareix una Ducati V4 i els hi passa la mà per la cara el dia que el supercrack d en Jonathan Rea es despista un moment.
Al final, i mai ha sigut tan cert aquell slogan de Pirelli, la potencia (i el par motor) sense control.... i per aplicació de forces, el motor en V és el mes efectiu a l hora d enviar els "tatanos" a la roda posterior i pasar los al terra.

Si anem al tema trail, pq penso que no cal dir res en referència a les motos d enduro/trial/urbanes on l evidència és clara amb quina té que ser la configuració d una moto on el que te que ser prioritari és el pes del conjunt i la facilitat d us, ja tenim que entrar en quin tipus de trail fas.... Hardtrail, Softrail, Asfaltrail, Trankitrail, Muermotrail, Boletrail.... :LOL::LOL::LOL::LOL::LOL:
Ja coneixeu com està el tema de tot això avui en dia, mil dissenys de moto que quasi sempre son resultat de les polítiques comercials de les marques i no del que voldrien els clients que compren les motos, els quals es tenen que adaptar les seves preferències al que les marques han volgut parir, quasi sempre prioritzant polítiques de costos i rendibilitat comercial, deixant de banda el que realment tindria que ser prioritari... oferir al mercat la millor moto que sàpigues construir, evidentment dins del pressupost final en el que es vulguin moure.

Ok, fins aqui el que penso "estructuralment".... Una vegada ho heu llegit, JA HO PODEU OBLIDAR....!!!!!!! :LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL:.... i dic que ho podeu oblidar pq tot això no val pràcticament de res des de que va apareixer L´ELECTRÒNICA.....!!!!!!!

Avui en dia tenim motors en línia que semblen motors en V pq la gestió electrònica els hi provoca aquest "tacte", control de tracció, suspensions actives.... resumint, que ara pilotem una moto de forma que si no ens diguessin, o veiem abans de muntar, de quin model de moto es tracta, més d una sorpresa ens emportariem al descobrir la configuració de moto que em muntat.

Temps enrere jo em vaig menjar molt el "cocu" pensant que s estaba perdent la filosofia estructural, a nivel de diseny i d oferta de les motos per part dels fabricants... i finalment el que penso es que m estic fent vell..... :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Ara... on es posi un motor en V, q s apartin els "linials"..... ;)

Salut i gaaaaaaassss....!!!!!! (y)(y)
 

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
Premis
10
Bones!

Parlaré de motors de fins a 600 cc's.

Objectius de la compra:

1) Lluir-se i cridar l'atenció

Tothom passa per diverses etapes a la vida, i amb les dues rodes pasa el mateix. Jo volia una custom per fardar, cromats, petardejos,... L'estètica i filosofia que es ven del "lobo solitario" fa molt. Però això no són els EUA i la nostra orografia no és la millor per aquestes motos. O jo ho veig així.

Bé, custom és com dir 2 cilindres en V. Motos fantàstiques per passejar, fer alguna ruta tranquilota i fer-te notar. Tot i que vaig gaudir de trobades i l'ambient, quan demanes fer curves, anar una mica més ràpid de 90 km/h, autonomia per fer viatges... Et trobes que o l'estètica et pot o has de canviar de tipus de moto. I això vaig fer.


2) Ciutat, sortides en grup i/o parella i algun viatget.

No vulgent sortir de la mitja cilindrada d'entre els 500 i 800 cc's, vaig estar mirant motors probats per triar una de 2a ma. Mirant una 100% asfalt i defugint del look i concepte trail, vaig optar per probar 2 motos: la Yamaha Fazer 600 (del 2000, del 2012 i del 2006, la meva) i la kawasaki 650 (la Er6-n del 2005, i la Versys del 2008 i del 2019).

Tot i venir del custom i d'entrada preferir un motor bicilíndric com els de la Kawasaki, amb força par motor i un consum més que reduit, les sensacions que em va transmetre en quan a vibracions, qualitat d'acabats, frenada i aplom a l'asfalt per curvejar em van fer decantar per la Yamaha de 4 cilindres, la FZ6 del 2006 que és d'injecció. Molt ajustada de preu i amb extres. Compra rodona.

La veritat és que tot i no tenir ABS el model que tinc, estic molt content dels resultats, tant a manteniment econòmic com a consums. Fina, suau i que permet tenir 2 motos en 1: la que tens de diari, per sota de les 8000 rpm, i la semi esportiva que trobes pasades les 8000 rpm. A mí em sobra la segona....que hi farem!!

3) Comoditat i capacitats ruteres per anar-hi 2 a on sigui els dies que sigui.

Ara la dona hi ve casi a cada sortida, o si més no, miro de sortir-ne junts, sobretot si anem en grup. Tenim equip i equipació bàsica per viatjar, però la FZ6 té una posició massa esport i fatiga les cames quan pretens afrontar entre 400-600 kms en un dia.

I és en aquest punt que em trobo de la recerca d'una moto de major cilindrada, més parell motor abaix, còmoda pel dia i apte per viatjar "bé" per asfalt, secundàries i autovies, potser algun camí si s'ho val el destí.

Seguint la meva tria NO trail (o al menys per estètica), em trobo amb el mateix dilema... 2,3 o 4 cilindres. Yamaha, Kawasaki o Triumph?

Yamaha TDM 900 (2 cilindres)
Tracer 900 o Triumph Tiger 1050 (3 cilindres)
Kawasaky Versys 1000 (4 cilindres)

Ara necessito l'opinió i experiència dels que teniu més cilindrada per tancar tria o ampliar opcions !!!
Jo et donaré la meva opinió....

Si tens que prioritzar l us per asfalt, en plan tranquil però tenint l opció de poder obrir gas el dia que et vimgui de gust, agafa la Triumph o la Kawa....

"Casualment", i d això ja vaig parlar no fa gaires dies, el meu cunyat tenia una Triumph Explorer 1200 a la que li tenia que fer unes quantes coses de manteniment i petites reparacions i va decidir canviar la moto i ficar els diners a gastar en una de nova o amb pocs kms... s ha comprat la Kawa Versys 1000.

Només et puc dir que la Triumph anava com un tir (136 cv) però era un putu elefant... i no ho dic pel pes, sino pel tacte de la moto (segurament per l estat en que ja eren les suspensions i el conjunt de la moto). Ha sigut agafar la Kawa i sembla que has entrat en un altre mon... per conducció, tacte i per sobre de tot, aquell motoraco que porta que diu q son 120 cv peró semblen bastants més.... i una cosa important... ha comprat una amb 11.000 kms, en plan Km 0, matriculada a gener 2020 per just 10,000€ i penso que l ha encertat totalment...

Salut i gassssss a qualsevol de les que acabis escollint (pero oblidat de la bicilindrica per fer ruta i més en parella)
 

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
Premis
6
Respecte a la teva pregunta concreta:
Per aquest motiu m'agradaria fer aquest fil per a que, a partir de l'ús que feu de la vostra/es moto/s, compartiu quina característica principal de rendiment us va fer optar per un motor de 1, 2, 3, 4 o més cilindres (que n'hi ha).

Apart de que en el meu cas amb Scooter, no hi ha opcions, fins a 350cc tot és monocilindric i per sobre tot bicilindric (El perquè vaig agafar l'opció scooter ja l'explicaré un altre dia que és una història llarga i aburrida :LOL::ROFLMAO:)

Aquesta qüestió no hagués estat rellevant per mi a dia d'avui, potser fa uns anys si perquè les entregues de potencia i consums eren força diferents depenent de la configuració del motor, amb la tecnología actual, no crec que excepte per els més puristes hi hagi gaire variació de comportaments, tot ho controla l'electrònica com diu en Pep, ja es podria haver estalviat la "Masterclass" per resumir-ho així, quin fart de llegir, jejeje...

Com tu mateix has dit, el més important és tindre en compte quin ús en faràs d'ella.

Dit això i de cara a futur, crec que les motos seguiran el camí dels cotxes amb motors més petits, amb millors prestacions i també apart de les motos elèctriques, anirem cap a canvis automàtics tipus els que ja incorporen la NCX, X-ADV i algun model d'Africa Twin.

Salut,
 
Última edició:

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
Premis
10
Bones!

Parlaré de motors de fins a 600 cc's.

Objectius de la compra:

1) Lluir-se i cridar l'atenció

Tothom passa per diverses etapes a la vida, i amb les dues rodes pasa el mateix. Jo volia una custom per fardar, cromats, petardejos,... L'estètica i filosofia que es ven del "lobo solitario" fa molt. Però això no són els EUA i la nostra orografia no és la millor per aquestes motos. O jo ho veig així.

Bé, custom és com dir 2 cilindres en V. Motos fantàstiques per passejar, fer alguna ruta tranquilota i fer-te notar. Tot i que vaig gaudir de trobades i l'ambient, quan demanes fer curves, anar una mica més ràpid de 90 km/h, autonomia per fer viatges... Et trobes que o l'estètica et pot o has de canviar de tipus de moto. I això vaig fer.


2) Ciutat, sortides en grup i/o parella i algun viatget.

No vulgent sortir de la mitja cilindrada d'entre els 500 i 800 cc's, vaig estar mirant motors probats per triar una de 2a ma. Mirant una 100% asfalt i defugint del look i concepte trail, vaig optar per probar 2 motos: la Yamaha Fazer 600 (del 2000, del 2012 i del 2006, la meva) i la kawasaki 650 (la Er6-n del 2005, i la Versys del 2008 i del 2019).

Tot i venir del custom i d'entrada preferir un motor bicilíndric com els de la Kawasaki, amb força par motor i un consum més que reduit, les sensacions que em va transmetre en quan a vibracions, qualitat d'acabats, frenada i aplom a l'asfalt per curvejar em van fer decantar per la Yamaha de 4 cilindres, la FZ6 del 2006 que és d'injecció. Molt ajustada de preu i amb extres. Compra rodona.

La veritat és que tot i no tenir ABS el model que tinc, estic molt content dels resultats, tant a manteniment econòmic com a consums. Fina, suau i que permet tenir 2 motos en 1: la que tens de diari, per sota de les 8000 rpm, i la semi esportiva que trobes pasades les 8000 rpm. A mí em sobra la segona....que hi farem!!

3) Comoditat i capacitats ruteres per anar-hi 2 a on sigui els dies que sigui.

Ara la dona hi ve casi a cada sortida, o si més no, miro de sortir-ne junts, sobretot si anem en grup. Tenim equip i equipació bàsica per viatjar, però la FZ6 té una posició massa esport i fatiga les cames quan pretens afrontar entre 400-600 kms en un dia.

I és en aquest punt que em trobo de la recerca d'una moto de major cilindrada, més parell motor abaix, còmoda pel dia i apte per viatjar "bé" per asfalt, secundàries i autovies, potser algun camí si s'ho val el destí.

Seguint la meva tria NO trail (o al menys per estètica), em trobo amb el mateix dilema... 2,3 o 4 cilindres. Yamaha, Kawasaki o Triumph?

Yamaha TDM 900 (2 cilindres)
Tracer 900 o Triumph Tiger 1050 (3 cilindres)
Kawasaky Versys 1000 (4 cilindres)

Ara necessito l'opinió i experiència dels que teniu més cilindrada per tancar tria o ampliar opcions !!!
Un apunt q s em va oblidar...
Si no ets dels q els hi cal anar a la ultima i et prima el portar una moto rutera... Fes una ullada a la Honda Crosstourer 1200...
 

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
Premis
18
Bones!
Jo tenia clar que buscava motos bicilíndriques per la raó que les pots portar sense necessitat d'anar a dalt de tot del comptarevolucions. La meva anterior moto abans de la CB500 i d'un parón de uns quants anys havia sigut una 2Temps i tenia clar que volia quelcom que no s'hagués de portar alt de voltes, que no era el tipus de conducció que buscava, sinó una cosa amb baixos. Tot i que les 4 cilindres actuals també poden tenir bons baixos, també tenia la sensació que les motos de 2 cilindres són menys exigents a l'hora de ser conduides, així generalitzant, i jo volia una cosa fàcil.
En quant al que diu al company @Pep Aràgo més amunt, estic d'acord que el motor en V aporta quelcom respecte al de en línia, des del meu punt de vista no és tan un tema de prestacions sinó de suavitat de marxa, però també passa que penso que amb els avanços d'electrònica i de disseny de motors (calat del cigonyal, el motor crossplane de Yamaha...) això cada cop serà menys habitual de trobar, a part que, com tothom sap, els motors amb V són més cars de fabricar que els motors en línia, i per això aniràn desapareixent, igual que els 4 cilindres en línia. Deixeu-vos també de downsizing, consum, contaminació i de com us ho vulguin vendre les marques: si s'està imposant el 2 en línia i el downsizing en cotxes no és ni per estalviar gasolina ni per res, és purament perquè les marques estan buscant com fabricar més barat, i amb això en cotxes estem parlant de 1.0 tricilindric i en motos 2 cilindres en línia. Però bé, això és una altra història.

Tot i això no me'n penedeixo d'haver optat pels 2 cilindres, i estaria disposat a repetir. Tot i que la suavitat d'un quatre cilindres és espectacular, a mi la vidilla aquesta de certes vibracions dels 2 cilindres, que l'hagis de dur més a la zona mitja que a dalt, i tot això, en realitat ja m'agrada, tot i això, seguint el que diu el company, sí que preferiria un motor que tingues els cilindres en V o inclús boxer per contra del disseny en línia que tinc ara.
 

cargols2rodes

Com es caminava?
Editor Wiki
Premis
16
Bones!

Parlaré de motors de fins a 600 cc's.

Objectius de la compra:

1) Lluir-se i cridar l'atenció

Tothom passa per diverses etapes a la vida, i amb les dues rodes pasa el mateix. Jo volia una custom per fardar, cromats, petardejos,... L'estètica i filosofia que es ven del "lobo solitario" fa molt. Però això no són els EUA i la nostra orografia no és la millor per aquestes motos. O jo ho veig així.

Bé, custom és com dir 2 cilindres en V. Motos fantàstiques per passejar, fer alguna ruta tranquilota i fer-te notar. Tot i que vaig gaudir de trobades i l'ambient, quan demanes fer curves, anar una mica més ràpid de 90 km/h, autonomia per fer viatges... Et trobes que o l'estètica et pot o has de canviar de tipus de moto. I això vaig fer.


2) Ciutat, sortides en grup i/o parella i algun viatget.

No vulgent sortir de la mitja cilindrada d'entre els 500 i 800 cc's, vaig estar mirant motors probats per triar una de 2a ma. Mirant una 100% asfalt i defugint del look i concepte trail, vaig optar per probar 2 motos: la Yamaha Fazer 600 (del 2000, del 2012 i del 2006, la meva) i la kawasaki 650 (la Er6-n del 2005, i la Versys del 2008 i del 2019).

Tot i venir del custom i d'entrada preferir un motor bicilíndric com els de la Kawasaki, amb força par motor i un consum més que reduit, les sensacions que em va transmetre en quan a vibracions, qualitat d'acabats, frenada i aplom a l'asfalt per curvejar em van fer decantar per la Yamaha de 4 cilindres, la FZ6 del 2006 que és d'injecció. Molt ajustada de preu i amb extres. Compra rodona.

La veritat és que tot i no tenir ABS el model que tinc, estic molt content dels resultats, tant a manteniment econòmic com a consums. Fina, suau i que permet tenir 2 motos en 1: la que tens de diari, per sota de les 8000 rpm, i la semi esportiva que trobes pasades les 8000 rpm. A mí em sobra la segona....que hi farem!!

3) Comoditat i capacitats ruteres per anar-hi 2 a on sigui els dies que sigui.

Ara la dona hi ve casi a cada sortida, o si més no, miro de sortir-ne junts, sobretot si anem en grup. Tenim equip i equipació bàsica per viatjar, però la FZ6 té una posició massa esport i fatiga les cames quan pretens afrontar entre 400-600 kms en un dia.

I és en aquest punt que em trobo de la recerca d'una moto de major cilindrada, més parell motor abaix, còmoda pel dia i apte per viatjar "bé" per asfalt, secundàries i autovies, potser algun camí si s'ho val el destí.

Seguint la meva tria NO trail (o al menys per estètica), em trobo amb el mateix dilema... 2,3 o 4 cilindres. Yamaha, Kawasaki o Triumph?

Yamaha TDM 900 (2 cilindres)
Tracer 900 o Triumph Tiger 1050 (3 cilindres)
Kawasaky Versys 1000 (4 cilindres)

Ara necessito l'opinió i experiència dels que teniu més cilindrada per tancar tria o ampliar opcions !!!
Te tela el tema
Jo parlare de les meves sensacions a l'hora d'agafar la Guzzi.
Com ja sabràs es una bicilindrica de 850cc (realment 800cc) i que dóna 80 CV.
Penso que totes les motos que parles tenen el seu què. Jo vaig provar unes quantes de les que parles, entre elles les tryump 900 i 1200, les versys 1000 entre d'altres.
Jo en vaig quedar amb la Guzzi i els seus 80cv per ser una moto que a l'hora de fer revolts te uns baixos molt bons. Pots negociar un revolt en 4 sortir en 4 (sempre que ho permeti la velocitat) i retomar de nou la velocitat sense gaire esforç.
També puc dir que aquest bicilindric i els cv que porta són suficients per anar de ruta de 500 o si vols, de 1000km, sol o amb parella (jo sempre en parella) sense cansarme massa.
M'agrada el petardeo que fa, el seu soroll i sobretot, el cardan, que es el que jo volia.
Dit això, has de trobar-te a gust amb la moto.
Les tryump amb el tricilindric eren bestials, però no eren còmodes per a mi, la 1200 un tigre amagat dintre de un cor petit, però. ... per a mi, massa..... pesada en curves, pero en rectes, autopistes i carreteres sense gaire esforços, es impresionante.
La versos. .... que dir d'ella, 120cv i una poto per disfrutar d'ella i la parella, però per a mi, massa cara i com he dit abans no porta cardan.
La meva opinió, i es la meva. Prova, prova i agafà la que millor et trobis. Si vols potència la Tiger 1200, la 900 i, la versys , 3 i 4 cilindres.
També altra opció és la crosrunner 1200, pero per a mi, el preu no es el adecuar per les prestacions que te.
Gassss
 

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Premis
14
Bé,

Per a que pogueu estar entretinguts/des una estoneta d'aquelles que ens dona el confinament, us possaré dos links per a que qui busqui alguna informació, a part de les nostres vivències, tingui un altre punt de vista.

Aquest és força completet, la veritat:


Aquest ja és més d'estar per casa, però vindria a ser una opinió força semblant a la que podria donar un de nosaltres:


Espero que faci servei la informació i estigueu distrets/tes una bona estona.


Ens veiem a l'asfalt
 

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
Premis
18
més enllaços


aquest últim m'ha agradat
 

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
Premis
6
més enllaços


aquest últim m'ha agradat
La descripció del bicilindric en el segon enllaç, amb aixó de les explosions graves i masculinas, serà que m'han escoltat al matí després del café i la cigarreta ?? :LOL: :ROFLMAO:
 

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
Premis
10
Te tela el tema
Jo parlare de les meves sensacions a l'hora d'agafar la Guzzi.
Com ja sabràs es una bicilindrica de 850cc (realment 800cc) i que dóna 80 CV.
Penso que totes les motos que parles tenen el seu què. Jo vaig provar unes quantes de les que parles, entre elles les tryump 900 i 1200, les versys 1000 entre d'altres.
Jo en vaig quedar amb la Guzzi i els seus 80cv per ser una moto que a l'hora de fer revolts te uns baixos molt bons. Pots negociar un revolt en 4 sortir en 4 (sempre que ho permeti la velocitat) i retomar de nou la velocitat sense gaire esforç.
També puc dir que aquest bicilindric i els cv que porta són suficients per anar de ruta de 500 o si vols, de 1000km, sol o amb parella (jo sempre en parella) sense cansarme massa.
M'agrada el petardeo que fa, el seu soroll i sobretot, el cardan, que es el que jo volia.
Dit això, has de trobar-te a gust amb la moto.
Les tryump amb el tricilindric eren bestials, però no eren còmodes per a mi, la 1200 un tigre amagat dintre de un cor petit, però. ... per a mi, massa..... pesada en curves, pero en rectes, autopistes i carreteres sense gaire esforços, es impresionante.
La versos. .... que dir d'ella, 120cv i una poto per disfrutar d'ella i la parella, però per a mi, massa cara i com he dit abans no porta cardan.
La meva opinió, i es la meva. Prova, prova i agafà la que millor et trobis. Si vols potència la Tiger 1200, la 900 i, la versys , 3 i 4 cilindres.
També altra opció és la crosrunner 1200, pero per a mi, el preu no es el adecuar per les prestacions que te.
Gassss
Ieeeppp.... atenció al preu d alguna de les Crosstourer que he vist anuciades, si és que et va el tema de comprar de segona mà...

He vist a Milanuncios alguna unitat amb un bon equipament per menys de 13,000€ i encara no té els 10.000 kms....

V4 Power....!!!!! :love::love::love::love:
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger Opinió Nova campanya del SCT: La Ruta més segura Espai de debat 5
T Ruta en moto Ruta de més d'1 dia Rutes en moto 21
Roger Opinió Quines eines us agraden més, quines menys, i quines d'altres us agradaria que implementéssim? Informació i suport 7
Gabivolador Crònica Principi Rider, Mazinguer, Monserrat i més... Cròniques 5
Roger Crònica La marca de Hamamatsu renova, per tal d’enfrontar l’Euro-5, un dels escúters amb més solera del nostre mercat. Cròniques 0
edudzn Opinió Una volta més a la guerra de les Maxitrails Espai de debat 10
Joel790r Em presento Hola un més Presentacions 8
Fran790 Em presento Un altre tronat més de les motos... Presentacions 10
C Un membre més Presentacions 8
MarkusWelvis Em presento Hola, un més de Barnacity Presentacions 19
T Dues rodes més des de Terrassa Presentacions 9
Edutarraco Notícia 2 anyets més Les nostres motos 2
elbarbasenmoto El que més m'agrada de la meva MOTO MotoVlogs propis 2
Josep_Mototest CASC SHARK SKWAL 2 el casc amb LLUMS LEDS per ser més visible MotoVlogs propis 0
Josep_Mototest DESCOBREIX en MOTO un dels llocs més SAGRATS de CATALUNYA, APRETA el PLAY!!! MotoVlogs propis 0
edudzn Enquesta Article interessant "els cascs més bonics de la història" Espai de debat 1
Eloi Crònica Una imatge val més que mil paraules. Cròniques 1
Roger Àlex Márquez valora la temporada i respon als més petits a les oficines de Rodi Espai de debat 0
Roger S'acosta el Dakar 2018, una edició amb més de 9.000 km Espai de debat 0
MCR94 Honda GL1800 Gold Wing 2018 irromp més còmode i més lleugera Espai de debat 0
Roger Aprilia RSV4 RR 2017 arriba amb el motor més potent Espai de debat 0
MCR94 Yamaha X-MAX 400 2018, una scooter més àgil i maniobrable Espai de debat 0
S 13 hores de cavallet per batre un rècord mundial: més de 500 Km seguits Espai de debat 0
Roger VÍDEO - A més de 200, amb el casc descordat i sense equipament Espai de debat 0
Roger VÍDEO - Les caigudes més espectaculars de la Superprestigio Dirt Track 2016 Espai de debat 0
Roger Notícia Dissenyar i muntar la teva pròpia moto és una mica més aprop Espai de debat 0
Roger Notícia Bikers vs la fam recull més de 5.000 kg de menjar pel Banc dels Aliments Rutes en moto 0
jordiGSR600 ....eeeep!!!! un cat-motoriste més Presentacions 13
Qim44 Notícia Quines són les multes més altes que et poden posar amb la teva moto? Consultes legals 2

Fils similars

A dalt