• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Motos 125❤️

Mey

Mey

Rodant
6 Des 2020
40
97
Premis
5
Hola!
Molt bones a tot@s!!
Estic començant amb aquest maravellos mon de dels "riders" accepto qualsevol consell!!! La meva moto es petita pero estic superfeliç❤️❤️ i enamorada d'akesta petita pero preciosa keeway rkf125
 

Adjunts

  • Screenshot_20201206_202353.jpg
    Screenshot_20201206_202353.jpg
    250,8 KB · Visites: 110
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola!
Molt bones a tot@s!!
Estic començant amb aquest maravellos mon de dels "riders" accepto qualsevol consell!!! La meva moto es petita pero estic superfeliç❤️❤️ i enamorada d'akesta petita pero preciosa keeway rkf125
Benvinguda Mey! Abans de res esmento a les noies moteres del fòrum, que segur que estan encantades de tenir a una nova companya: @mami_en_moto @xenia @Marta @BlackLady @Dalgos @Maria695 @NikaBlue @Ginger ..

Et deixo el fil de les dones moteres perquè hi facis una ullada també.

Ah, i tens el @Bascu , que també té una 125, tot i que no sé si la té arreglada, d'ençà d'una pinya que es va endur :unsure:

En quan a la meva opinió, penso que les motos de 125 són una opció fantàstica per iniciar-se en el motociclisme, i més si parlem de motos noves com la teva, que van ben equipades i que porten motors que ho aguanten tot. Tens moto per moltíssims kilòmetres, i segurament la gaudiràs moltíssim. Felicitats per la compra i gas!
 
Última edició per un moderador:
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Benvinguda,
Començar amb una moto petita és el millor que pots fer, amb poca experiència començar per una groça pot donar-te algún que altre ensurt.
poc a poc aniràs agafant confiança i podràs anar pujant de cilindrada alhora que d'experiencia.
A gaudir d'aquesta bonica màquina.
Digues de quina zona ets, així serà més fàcil coincidir amb algú del teu voltant per fer sortides, en bascu com deia Non-Stop, per exemple és de Barcelona.
Salut,
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Hola!
Molt bones a tot@s!!
Estic començant amb aquest maravellos mon de dels "riders" accepto qualsevol consell!!! La meva moto es petita pero estic superfeliç❤️❤️ i enamorada d'akesta petita pero preciosa keeway rkf125
Benvinguda Mey...!!!
No hi ha moto petita si les ganes de rodar son grans...!!!
Bona moto per començar....!!!
Salut i a donar gasssss...!!!
 
Mey

Mey

Rodant
6 Des 2020
40
97
Premis
5
Benvinguda Mey! Abans de res esmento a les noies moteres del fòrum, que segur que estan encantades de tenir a una nova companya: @mami_en_moto @xenia @Marta @BlackLady @Dalgos @Maria695 @NikaBlue @Ginger ..

Et deixo el fil de les dones moteres perquè hi facis una ullada també.

Ah, i tens el @Bascu , que també té una 125, tot i que no sé si la té arreglada, d'ençà d'una pinya que es va endur :unsure:

En quan a la meva opinió, penso que les motos de 125 són una opció fantàstica per iniciar-se en el motociclisme, i més si parlem de motos noves com la teva, que van ben equipades i que porten motors que ho aguanten tot. Tens moto per moltíssims kilòmetres, i segurament la gaudiràs moltíssim. Felicitats per la compra i gas!
Oohhh, moltisimes gracies!!!!
Ara investigaré una mica amb tot això q me dius!! Gracies
Benvinguda Mey...!!!
No hi ha moto petita si les ganes de rodar son grans...!!!
Bona moto per començar....!!!
Salut i a donar gasssss...!!!
Vingaaaaa!!!! ✊
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Mey

Mey

Rodant
6 Des 2020
40
97
Premis
5
Benvinguda,
Començar amb una moto petita és el millor que pots fer, amb poca experiència començar per una groça pot donar-te algún que altre ensurt.
poc a poc aniràs agafant confiança i podràs anar pujant de cilindrada alhora que d'experiencia.
A gaudir d'aquesta bonica màquina.
Digues de quina zona ets, així serà més fàcil coincidir amb algú del teu voltant per fer sortides, en bascu com deia Non-Stop, per exemple és de Barcelona.
Salut,
Suposo q hi ha gent per tot, però m estimava mes una petita i probar a veure q tal... I la veritat q com di de tota la vida!!! Bueno, poc a poc...
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
s'ha d'anar pas a pas, ja ho fas bé. Primer 125cc després aprox. 500, després si convé 750 i ja veuràs si et quedes aquí o no. No cal avançar sempre, crec.
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Mey
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Hola!!!!
Benvinguda Mey! Abans de res esmento a les noies moteres del fòrum, que segur que estan encantades de tenir a una nova companya: @mami_en_moto @xenia @Marta @BlackLady @Dalgos @Maria695 @NikaBlue @Ginger ..

Et deixo el fil de les dones moteres perquè hi facis una ullada també.

Ah, i tens el @Bascu , que també té una 125, tot i que no sé si la té arreglada, d'ençà d'una pinya que es va endur :unsure:

En quan a la meva opinió, penso que les motos de 125 són una opció fantàstica per iniciar-se en el motociclisme, i més si parlem de motos noves com la teva, que van ben equipades i que porten motors que ho aguanten tot. Tens moto per moltíssims kilòmetres, i segurament la gaudiràs moltíssim. Felicitats per la compra i gas!
Hola!!!! Benvinguda Mey!!
Finalment també haurà que crear el grup del 125
Que maca moto!! De veritat que ajuda molt tenir motos “petitones” per a començar. Jo també son novata. Ara el confinament no ajuda gaire a sortir i practicar però segur que aviat podrem sortir més lluny que el nostre municipi jejeje.

Bueno, també tenim un grup de dones motoristes. Espero que finalment algun dia quedem jejeje

Doncs, gaudeix molt de la teva petita!!! Gaaaasss
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Mey

Mey

Rodant
6 Des 2020
40
97
Premis
5
Hola!!!!

Hola!!!! Benvinguda Mey!!
Finalment també haurà que crear el grup del 125
Que maca moto!! De veritat que ajuda molt tenir motos “petitones” per a començar. Jo també son novata. Ara el confinament no ajuda gaire a sortir i practicar però segur que aviat podrem sortir més lluny que el nostre municipi jejeje.

Bueno, també tenim un grup de dones motoristes. Espero que finalment algun dia quedem jejeje

Doncs, gaudeix molt de la teva petita!!! Gaaaasss

Hola!!!!

Hola!!!! Benvinguda Mey!!
Finalment també haurà que crear el grup del 125
Que maca moto!! De veritat que ajuda molt tenir motos “petitones” per a començar. Jo també son novata. Ara el confinament no ajuda gaire a sortir i practicar però segur que aviat podrem sortir més lluny que el nostre municipi jejeje.

Bueno, també tenim un grup de dones motoristes. Espero que finalment algun dia quedem jejeje

Doncs, gaudeix molt de la teva petita!!! Gaaaasss
Siiii!!A veure si canvia aixo del municipi!!!!
Gracies ❤️
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
255
662
Premis
6
Ah, i tens el @Bascu , que també té una 125, tot i que no sé si la té arreglada, d'ençà d'una pinya que es va endur :unsure:

En quan a la meva opinió, penso que les motos de 125 són una opció fantàstica per iniciar-se en el motociclisme, i més si parlem de motos noves com la teva, que van ben equipades i que porten motors que ho aguanten tot. Tens moto per moltíssims kilòmetres, i segurament la gaudiràs moltíssim. Felicitats per la compra i gas!

Hola Mey! Benvinguda, sí jo tinc una Mondial HPS 125 i també he començat aquest any al món de les motos. Desafortunadament la tinc al taller ara mateix, però és qüestió de dies que torni. La primera moto sempre et fa molt feliç, és la teva petita i a vegades parles amb ella, oi? L'hi dius, Molt bé maca!... i pateixes per ella quan fas coses malament. ;)

Estic d'acord amb @Non-stop, una 125 per començar està molt bé. vas agafant pràctica amb una moto d'una potència i un pes molt apropiat. Després si de cas ja veus que t'agraden les motos ja es pot anar a cilindrades més grans. En el meu cas ja tinc pensat d'estar dos o tres anys més amb "La Bicha"

Res, espero que segueixis gaudint molt amb la Keeway
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
La Ginger

La Ginger

Rodant
14 Nov 2020
33
150
Premis
4
Alt Empordà
Moto
Macbor Lord Martin 125
Hola! Benvinguda!
Jo també vaig sobre una 125cc i no necessito més! Soc molt feliç voltant amb Ella pel poble i per carreteres sedundàries! Molt xula la Keeway!! Jo visc a l'Alt Empordà si mai vols fer una sortida, m'apunto!!!
Salut i gaaasss!
 
Mey

Mey

Rodant
6 Des 2020
40
97
Premis
5
Hola Mey! Benvinguda, sí jo tinc una Mondial HPS 125 i també he començat aquest any al món de les motos. Desafortunadament la tinc al taller ara mateix, però és qüestió de dies que torni. La primera moto sempre et fa molt feliç, és la teva petita i a vegades parles amb ella, oi? L'hi dius, Molt bé maca!... i pateixes per ella quan fas coses malament. ;)

Estic d'acord amb @Non-stop, una 125 per començar està molt bé. vas agafant pràctica amb una moto d'una potència i un pes molt apropiat. Després si de cas ja veus que t'agraden les motos ja es pot anar a cilindrades més grans. En el meu cas ja tinc pensat d'estar dos o tres anys més amb "La Bicha"

Res, espero que segueixis gaudint molt amb la Keeway
M'ha encantat!!! "Parles amb ella" i tant q parlo amb ella (espero q no em Contesti mai!!!)
Gracias per la gran acollida a tots!!! ❤️❤️
 
  • Like
Reaccions: Bascu
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger X-ADV Recopilatori Què és el millor que us han donat les diferents motos que heu tingut? Un Cafè Ràpid 6
Roger Ruta en moto XXI Ruta dels Portals + Trobada Motos Clàssiques Sortides anteriors 5
Roger Ruta en moto 13a Concentració i ruta Motos Clàssiques Andorra Rutes en moto 1
mami_en_moto Feliç Sant Jordi | Llibres sobre motos i motoristes Un Cafè Ràpid 4
mami_en_moto Consells Alarmes, antirrobo per a motos en Barcelona? Espai de debat 32
Carmeta Clubs i agrupacions Trobada Motos Classiques Clubs i agrupacions 0
Johanovski Fotos Tribut a les motos venudes Un Cafè Ràpid 22
jordiTR63 Notícia El SCT disposarà de motos 'camuflades' per detectar infraccions a les carreteres Un Cafè Ràpid 5
Serra Vendes de motos fins a l'Octubre 2021 Espai de debat 0
Roger Notícia Les marques de motos elèctriques Arena i Horwin arriben al nostre mercat Espai de debat 0
Marc Vinoenmoto Vídeos Les motos als cellers. MotoVlogs propis 0
Marta Fotos Les nostres motos Les nostres motos 14
edudzn Recopilatori Històries curioses sobre motos Un Cafè Ràpid 6
Fran790 Em presento Un altre tronat més de les motos... Presentacions 10
Xavi Canyo Neteja de motos Frogo Informació i suport 8
Josep_Mototest Vídeos YAMAHA NIKEN la TRANSFORMER de les MOTOS MotoVlogs propis 2
C Ruta en moto Motos classiques Grups dinàmics de sortides en moto 18
perlanegraviajes Triangle d'emergència per a motos Mecànica de motos i recopilatoris 11
Myke's ¿Que penseu? BCN zona verda per motos. Espai de debat 3
Serra Veurem com Harley deixa de fer motos? Espai de debat 9
Roger X-ADV Quins lios vau tenir a casa amb les motos i les mares? Espai de debat 13
Serra Motos elèctriques: mort del motociclisme o nova etapa? Espai de debat 26
Erik Les meves 5 motos Espai de debat 2
Roger X-ADV Fotos La vostra col·lecció ideal de 5 motos Un Cafè Ràpid 35
MCR94 Volta Motorbikes, una empresa catalana especialitzada en motos elèctriques Espai de debat 0
S Una mirada a l’actualitat de les motos elèctriques Espai de debat 0
S El motociclisme al món: El Japó, un país entusiasta de les motos Espai de debat 0
jordiGSR600 Fotos quines motos heu tingut...i comentar-les Espai de debat 16
Roger X-ADV Mecànica Instal·lar fars complementaris a les nostres motos Mecànica de motos i recopilatoris 1
Roger Recopilatori Les lesions en la conducció de motos Espai de debat 1
Roger Recopilatori Manuals de motos Mecànica de motos i recopilatoris 6

Fils similars