• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Motos classiques

C

carlosg

Rodant
22 Oct 2020
50
110
Premis
4
Algú té una moto clàssica (o actual, es igual) i està interessat en fer una sortida? seria en dissabte, que va millor que entre setmana, uns 200 km (o potser 150) a velocitat de moto clàssica. Seria rodant en grup o grups de 5.
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Algú té una moto clàssica (o actual, es igual) i està interessat en fer una sortida? seria en dissabte, que va millor que entre setmana, uns 200 km (o potser 150) a velocitat de moto clàssica. Seria rodant en grup o grups de 5.
Veig que et mous per BCN, tot i que t'agrada rodar més per altres zones....

Tinc un contacte amb una Royal Endfild moderna, i alguna altre amb moto custom... els hi paso el link d'aquest post i ja que decideixin ells si es posen en contacte o trobeu la forma de quedar.


Ens veiem a l'asfalt
 
  • Like
Reaccions: carlosg
C

carlosg

Rodant
22 Oct 2020
50
110
Premis
4
Tot i que soc de Barcelona, evito el Montseny, Estenalles i les 365 corbes... Gracies per passar la informació.
 
H

Herman

Nouvingut
31 Ago 2020
10
26
Premis
4
Algú té una moto clàssica (o actual, es igual) i està interessat en fer una sortida? seria en dissabte, que va millor que entre setmana, uns 200 km (o potser 150) a velocitat de moto clàssica. Seria rodant en grup o grups de 5.
Hola Carlos, per on t'agradaria rodar? Sóc del Baix Empordà i puc desplaçar-me també. Tinc una Kawasaki de 34 anys i vaig a ritme de turista
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
C

carlosg

Rodant
22 Oct 2020
50
110
Premis
4
Hola Carlos, per on t'agradaria rodar? Sóc del Baix Empordà i puc desplaçar-me també. Tinc una Kawasaki de 34 anys i vaig a ritme de turista
Podriem fer St. Hilari, Osor, Amer, Banyoles, o be Banyoles Olot per la Gi-524 (jo aquesta no la conec, no se com està, sobre el mapa pinta bé)
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Algú té una moto clàssica (o actual, es igual) i està interessat en fer una sortida? seria en dissabte, que va millor que entre setmana, uns 200 km (o potser 150) a velocitat de moto clàssica. Seria rodant en grup o grups de 5.
Holaaaa

Aquí un compi em diu que visitis www.RoyalEnfield.cat a veure què tal pot anar trobar "tribu" per rodar !!

Ens veiem a l'asfalt


Edito: sóc incapaç d'obrir l'enllaç... ja he demanat que en confirmin el link. Sorry
 
Última edició:
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Bonessss !!

Bé, ara sembla que si ens hem entès:

Instagram:
#Enfieldscat

Youtube:
enfieldscat


Espero que serveixi d'ajut
 
Tàrraco

Tàrraco

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
31 Ago 2017
445
679
Premis
8
Tarragona
Algú té una moto clàssica (o actual, es igual) i està interessat en fer una sortida? seria en dissabte, que va millor que entre setmana, uns 200 km (o potser 150) a velocitat de moto clàssica. Seria rodant en grup o grups de 5.
Jo tinc les dues coses en una: clàssica i actual :love:, si algún dia feu ruta per la zona de Tarragona o voltants ho dieu i si puc vindria ;)
 
Última edició:
C

carlosg

Rodant
22 Oct 2020
50
110
Premis
4
Jo vaig sovint per Tarragona, sigui a la banda de Querol i Pont d'Armentera, sigui cap al Montsant. Normalment ho faig entre setmana, pero també pot ser en dissabte.
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
Grizzlybeard

Grizzlybeard

Cul quadrat
25 Set 2020
62
168
Premis
3
Jo sóc de Terrassa, tinc una Guzzi V7 moderna però el meu nivell dóna per a passeig turístic, a veure si no ens confinen molt i m'apunto a alguna sortida.
 
  • Like
Reaccions: Serra i Nikokaos
C

carlosg

Rodant
22 Oct 2020
50
110
Premis
4
Doncs a mi em volien dir Carles però vaig néixer el 4 de Novembre, total el dimecres faig 47 i si acabes sortint dijous ja em diràs per on
Per ara surto sol, aixì que puc fer la sortida que proposo, cap a Igualada, Querol, Pont d'Armentera i tornada per Copons i Vilafranca. Sortiré amb la Norton, que ja fa dies que m'ho demana...
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Carmeta Clubs i agrupacions Trobada Motos Classiques Clubs i agrupacions 0
Roger X-ADV Recopilatori Què és el millor que us han donat les diferents motos que heu tingut? Un Cafè Ràpid 6
Roger Ruta en moto XXI Ruta dels Portals + Trobada Motos Clàssiques Sortides anteriors 5
Roger Ruta en moto 13a Concentració i ruta Motos Clàssiques Andorra Rutes en moto 1
mami_en_moto Feliç Sant Jordi | Llibres sobre motos i motoristes Un Cafè Ràpid 4
mami_en_moto Consells Alarmes, antirrobo per a motos en Barcelona? Espai de debat 32
Johanovski Fotos Tribut a les motos venudes Un Cafè Ràpid 22
jordiTR63 Notícia El SCT disposarà de motos 'camuflades' per detectar infraccions a les carreteres Un Cafè Ràpid 5
Serra Vendes de motos fins a l'Octubre 2021 Espai de debat 0
Roger Notícia Les marques de motos elèctriques Arena i Horwin arriben al nostre mercat Espai de debat 0
Marc Vinoenmoto Vídeos Les motos als cellers. MotoVlogs propis 0
Marta Fotos Les nostres motos Les nostres motos 14
edudzn Recopilatori Històries curioses sobre motos Un Cafè Ràpid 6
Fran790 Em presento Un altre tronat més de les motos... Presentacions 10
Mey Motos 125❤️ Presentacions 19
Xavi Canyo Neteja de motos Frogo Informació i suport 8
Josep_Mototest Vídeos YAMAHA NIKEN la TRANSFORMER de les MOTOS MotoVlogs propis 2
perlanegraviajes Triangle d'emergència per a motos Mecànica de motos i recopilatoris 11
Myke's ¿Que penseu? BCN zona verda per motos. Espai de debat 3
Serra Veurem com Harley deixa de fer motos? Espai de debat 9
Roger X-ADV Quins lios vau tenir a casa amb les motos i les mares? Espai de debat 13
Serra Motos elèctriques: mort del motociclisme o nova etapa? Espai de debat 26
Erik Les meves 5 motos Espai de debat 2
Roger X-ADV Fotos La vostra col·lecció ideal de 5 motos Un Cafè Ràpid 35
MCR94 Volta Motorbikes, una empresa catalana especialitzada en motos elèctriques Espai de debat 0
S Una mirada a l’actualitat de les motos elèctriques Espai de debat 0
S El motociclisme al món: El Japó, un país entusiasta de les motos Espai de debat 0
jordiGSR600 Fotos quines motos heu tingut...i comentar-les Espai de debat 16
Roger X-ADV Mecànica Instal·lar fars complementaris a les nostres motos Mecànica de motos i recopilatoris 1
Roger Recopilatori Les lesions en la conducció de motos Espai de debat 1
Roger Recopilatori Manuals de motos Mecànica de motos i recopilatoris 6

Fils similars