• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Motovolta 2020

Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Holaaaaaaa !!

Aquí un inscrit a la Motovolta 2020 que busca més inscrits per poder començar a endurir el cul per aquest event. Serà el proper 6 de juny.


Tu tambè hi vas?
Quedem i preparem el cos per la kedada els caps de setmana amb km's i bon rotllo.

Que no hi vas? Noooo?
Doncs el 15 de març tenquen inscripcions...

Sigui com sigui, quedem i rodem !!!

Link per inscriure's:



Ens veiem a l'asfalt
 
Última edició:
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
És un esdeveniment que si s'aprofita per gaudir dels traçats, del paisatge i de l'entorn, es gaudeix moltíssim. Total totalment recomanable. Estic pendent del meu calendari de torns per veure si m'hi puc escapar.

A més, i no es tonteria. Molts ens queixem de que sortim poc amb moto i que ens divertim menys del que voldríem sobre rodes. La Motovolta són 9h
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Bon dia, estic dubtant per ara amb la motovolta, però estic apuntat a la rider 1000. Algun més?
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bon dia, estic dubtant per ara amb la motovolta, però estic apuntat a la rider 1000. Algun més?
Bueno són esdeveniments diferents. Mentre no estiguin massa aprop l'un de l'altre jo intentaria anar als dos.

Al cap i a la fi, si vas als dos tot allò que t'emportes. Com a molt estaries cansat físicament si fossin dates properes, però la resta... no crec que et saturis de moto jejeje

Enviat des del meu SM-N960F usant Tapatalk
 
Josep_Mototest

Josep_Mototest

Cul quadrat
Youtuber
28 Feb 2020
83
150
Premis
3
Tarragona
Moto
Suzuki GSR 600
Jo estic inscrit a la Motovolta, pero amb els horaris de la feina i la familia difícil poder fer escapades el cap de setmana.
Tant mateix si algú esta dubtant amb la motovolta, aquí deixo la edició del 2019.
 
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Doncs és l esdeveniment més famós de Catalunya a nivell no competitiu. Ve gent de tot Europa per apuntar-se. Potser aquest any ja vas tard pq va moooolt buscat.
https://rider1000.com/ca/
També et recomano que miris la cron ride perquè no està tant massidicada i per això també es bastant guai. https://www.cromride.cat/?v=b9610cde4c4c
I encara que no la puguis fer val la pena copiar Itineraris amb els amics Altres setmanes.
També hi ha altres events a la vall d aran o a Lleida. N hi ha una que és cherokee rider, no la he fet però m agradaria!
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Doncs és l esdeveniment més famós de Catalunya a nivell no competitiu. Ve gent de tot Europa per apuntar-se. Potser aquest any ja vas tard pq va moooolt buscat.
https://rider1000.com/ca/
També et recomano que miris la cron ride perquè no està tant massidicada i per això també es bastant guai. https://www.cromride.cat/?v=b9610cde4c4c
I encara que no la puguis fer val la pena copiar Itineraris amb els amics Altres setmanes.
També hi ha altres events a la vall d aran o a Lleida. N hi ha una que és cherokee rider, no la he fet però m agradaria!

Gràcies Serra !!

Després de visitar les webs pels links que has passat, ja he vist que la Rider 1000 té les inscripcions completes. La Cromrider encara sembla no han obert inscripcions, així que haurè d'estar al cas per apuntar-m'hi !!

Tambè dirè que en les sortides amb els IAIO's de Girona alguna cosa de les Riders havia sentit, però només dels que tenen moto trail, així que tenia associada la paraula rider amb una ruta all road, amb talls de pista o carreteres amb asfalt trencat. La veritat és que m'he emportat una grata sorpresa al veure que amb la FZ6 podria fer la crom.

Si algú s'hi apunta a la Cromrider, aviseu.
Obriré un altre fil exprés per aquest event, ok?

Ens veiem a l'asfalt
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Gràcies Serra !!

Després de visitar les webs pels links que has passat, ja he vist que la Rider 1000 té les inscripcions completes. La Cromrider encara sembla no han obert inscripcions, així que haurè d'estar al cas per apuntar-m'hi !!

Tambè dirè que en les sortides amb els IAIO's de Girona alguna cosa de les Riders havia sentit, però només dels que tenen moto trail, així que tenia associada la paraula rider amb una ruta all road, amb talls de pista o carreteres amb asfalt trencat. La veritat és que m'he emportat una grata sorpresa al veure que amb la FZ6 podria fer la crom.

Si algú s'hi apunta a la Cromrider, aviseu.
Obriré un altre fil exprés per aquest event, ok?

Ens veiem a l'asfalt
Hi va gent amb motos de tota mena. L any passat a la rider hi havia customs i un grup de vespes històriques. Cadascú s ho pot agafar amb el ritme que vol i segons les seves possibilitats.
A la crom ride vam fer una etapa amb un tio que anava amb una street triple. És semblant a la teva suposo. Només amb una 125 pots tenir dificultats per acabar, i encara, poder anar hi pots i et deixen sortir abans d hora al matí.
Quan et fan la sessió prèvia t informen de si hi ha algun tram més complicat o no, i a més, encara pots decidir saltar tel si et ve de gust.
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
2020 03 07 063758


Vaaaaaaaaaaa !!
Que s'acaba el periode d'inscripcions !!!

Tancament: 15/03/2020
 
  • Like
Reaccions: Serra
E

Erik

Convidat
Estic dubtant de fer Motovolta aquest any...400 i picu km i diuen 9h...no em cuadren massa els temps a no ser q el circuit sigui la ostia de revirat...veurem que decideixo aquesta setmana. Si m apunto aviso x aqui...deuuu!
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Estic dubtant de fer Motovolta aquest any...400 i picu km i diuen 9h...no em cuadren massa els temps a no ser q el circuit sigui la ostia de revirat...veurem que decideixo aquesta setmana. Si m apunto aviso x aqui...deuuu!

Hola Erik !!

A veure, jo crec que el recorregut s'ha de marcar confiant que tots respectaran les velocitats que marquen les carreteres, els limits legals i amb una circulació normaleta.

Jo vaig fer aquest dissabte una sortida de 160km (us la he proposat a rutes), i vam estar-hi unes 3'5 hores. Sense còrrer i anant gaudint del paissatge, crec que no és mal temps. Qui vulgui còrrer, sentir adrenalina, tocar genolls, etc....ho farà més aviat. Però dubto que gaudeixi de l'entorn.

Crec que el concepte no és acabar avans, sino gaudir del recorregut.

Jo també dic una cosa:
Si el cul no em deixa seguir
Si la gent que participa fa imprudències
Si el dia/temps no acompanya
Si el copi s'aborreix
.....

CAP A CASA.

Jo m'ho agafo com anar a un buffet lliure: menjo la gana que tinc i el que em ve gust. No vaig a reventar els pantalons i probar-ho tot perquè ja he pagat.... no sé si m'enteneu.



Ens veiem a l'asfalt
 
  • Like
Reaccions: J.M
E

Erik

Convidat
Hola Erik !!

A veure, jo crec que el recorregut s'ha de marcar confiant que tots respectaran les velocitats que marquen les carreteres, els limits legals i amb una circulació normaleta.

Jo vaig fer aquest dissabte una sortida de 160km (us la he proposat a rutes), i vam estar-hi unes 3'5 hores. Sense còrrer i anant gaudint del paissatge, crec que no és mal temps. Qui vulgui còrrer, sentir adrenalina, tocar genolls, etc....ho farà més aviat. Però dubto que gaudeixi de l'entorn.

Crec que el concepte no és acabar avans, sino gaudir del recorregut.

Jo també dic una cosa:
Si el cul no em deixa seguir
Si la gent que participa fa imprudències
Si el dia/temps no acompanya
Si el copi s'aborreix
.....

CAP A CASA.

Jo m'ho agafo com anar a un buffet lliure: menjo la gana que tinc i el que em ve gust. No vaig a reventar els pantalons i probar-ho tot perquè ja he pagat.... no sé si m'enteneu.



Ens veiem a l'asfalt
Crec que no em vaig explicar be...totalment d acord amb el que dius, jo vaig sempre tranquilissim. El tema es q si diuen 9h x fer 460 km entenc que el circuit previst será complicat i jo potser no tinc el nivell x ferlo. Aqui el dubte. Pero bueno, crec q m apuntaré i que si la cosa la veig complicada i no disfruto dons a pendre pel sac i cap a casa. Vinga salut i gas!
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Ultimes novetats !!!

He rebut aquest mail de l'organització:

Hola Nicolás ,
El pasado domingo cerramos las inscripciones a la Motovolta Girona 2020 ya que hemos llegado al límite de inscritos. Si estás recibiendo este correo es por que eres uno de los 600 moteros que han confiado nuevamente en un evento de Motovolta. Así que lo primero es darte las GRACIAS.

Durante estos días el equipo de Motovolta sigue trabajando en el recorrido, cerrando acuerdos de colaboración con entidades, firmando nuevos patrocinios y diseñando los obsequios que os entregaremos el día de las acreditaciones.

Motovolta no es ajena a la realidad ni a vuestras preocupaciones. Sabemos que la situación actual ocasionada por el COVID-19 o Coronavirus está generando un comprensible estado alarma que afecta a todas las facetas de nuestra vida. Muchos eventos de todo tipo han sido cancelados y otros de momento estudian fórmulas para solventar la situación.

Desde Motovolta estamos evaluando diferentes opciones que permitan hacer un evento con todas las garantías de seguridad y éxito, objetivo prioritario de nuestra asociación desde su creación. Por ese motivo, y para no generar ningún tipo de molestia a los que os habéis inscrito, os tendremos informados de todo lo que decidamos, siempre pensando en lo mejor para los que hacéis que Motovolta sea una realidad.

De momento, nos vemos el 6 de junio en Sant Hilari

V’ssss"


Esteu al cas !!!
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Ultimes novetats !!!

He rebut aquest mail de l'organització:

Hola Nicolás ,
El pasado domingo cerramos las inscripciones a la Motovolta Girona 2020 ya que hemos llegado al límite de inscritos. Si estás recibiendo este correo es por que eres uno de los 600 moteros que han confiado nuevamente en un evento de Motovolta. Así que lo primero es darte las GRACIAS.

Durante estos días el equipo de Motovolta sigue trabajando en el recorrido, cerrando acuerdos de colaboración con entidades, firmando nuevos patrocinios y diseñando los obsequios que os entregaremos el día de las acreditaciones.

Motovolta no es ajena a la realidad ni a vuestras preocupaciones. Sabemos que la situación actual ocasionada por el COVID-19 o Coronavirus está generando un comprensible estado alarma que afecta a todas las facetas de nuestra vida. Muchos eventos de todo tipo han sido cancelados y otros de momento estudian fórmulas para solventar la situación.

Desde Motovolta estamos evaluando diferentes opciones que permitan hacer un evento con todas las garantías de seguridad y éxito, objetivo prioritario de nuestra asociación desde su creación. Por ese motivo, y para no generar ningún tipo de molestia a los que os habéis inscrito, os tendremos informados de todo lo que decidamos, siempre pensando en lo mejor para los que hacéis que Motovolta sea una realidad.

De momento, nos vemos el 6 de junio en Sant Hilari

V’ssss"


Esteu al cas !!!
Doncs és especial putada pq la Motovolta és solidària amb la IMU, la ONG motorista. Amb sort, a raó de la data que és força llunyana, potser es manté.
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
G Esdeveniment MOTOVOLTA 2024 Motovolta 6
Roger X-ADV Esdeveniment Motovolta 2023 Motovolta 23
jordiTR63 Esdeveniment Motovolta Tarragona 2022 Motovolta 75
mr_pointer Informació Motovolta 2021 - Girona / Sant Hilari Sacalm Motovolta 47
Erik Motovolta suspesa fins juliol Espai de debat 7
Erik Ruta en moto Motovolta 2021 Rutes en moto 1
Edutarraco Ruta en moto Motovolta Rutes en moto 13
Erik Ruta en moto Reobren inscripcions a Motovolta Rutes en moto 14
Roger Com va disórrer la Motovolta Pantans 2017? Rutes en moto 0
Johanovski Venc / Compro Venc Honda NC750X manual (2020, 17.620 km) Taulell d'anuncis 6
Roger Avantatges Gràcies per aquest 2020 motoristes! Avantatges especials 10
Nikokaos 5a Sortida GIROMOTER@S 12/11/2020: Banyoles-Olot-Pantà de Sau-Angles-Girona-Banyoles Sortides anteriors 4
Nikokaos 4a SORTIDA GIROMOTER@S dia 24/10/2020 Sortides anteriors 9
Ray Fields Rider RIDER 500 2020 MotoVlogs propis 6
jordiTR63 Crònica Sortida 12-10-2020 : Unchained Cròniques sobre motociclisme 1
Road Super Travel Ruta en moto 31 Octubre CASTAÑORUTA 2020 - Ruta, esmorçar y regals per Halloween Rutes en moto 1
Roger Ruta en moto EutichesBook 2020: amb dues rutes OnRoad disponibles i una d'Off Rutes en moto 0
jordiTR63 Crònica Sortida 4-10-2020 : Get Ready Cròniques sobre motociclisme 8
perlanegraviajes Primeres nevades... 2020 MotoVlogs propis 0
jordiTR63 Crònica Sortida 13-09-2020 : Flowing Cròniques sobre motociclisme 7
Sanodrac Vídeos Rodibook 2020 offroad MotoVlogs propis 26
jordiTR63 Crònica Sortides de vacances 2020 Cròniques sobre motociclisme 3
jordiTR63 Crònica 16-08-2020 : Early morning ride Cròniques sobre motociclisme 0
Ray Fields Rider Ruta en moto TRANSPIRENAICA 2020 Rutes en moto 2
torpeyenmoto Consells Pirineus 2020 Espai de debat 51
jordiTR63 Crònica 26-07-2020 : Catch the Wind Cròniques sobre motociclisme 5
Iván García Ruta en moto Sortida de diumenge 19-07-2020 Rutes en moto 3
jordiTR63 Crònica 19-07-2020 : Morning Touring Cròniques sobre motociclisme 3
Roger Ruta - Girona Formació 3.0 juliol 2020 (Girona) Rutes en moto 16
Edutarraco Fotos Sant Cristòfol 2020 Les nostres motos 2
Robiker.1985 Cromride 2020 amb la cbr600 MotoVlogs propis 9
jordiTR63 Ruta - TGN Ruta Organitzada per comarques de Tarragona (Novembre 2020) Rutes en moto 6
perlanegraviajes Canarias 2020 aquest estiu... MotoVlogs propis 0
jordiTR63 Crònica Sortida matinera 21-06-2020 : Objectiu Forès Cròniques sobre motociclisme 4
Nikokaos Ruta en moto SORTIDA BANYOLES - SANT CARLES DE LA RÀPITA - GARÓS - BANYOLES (22 a 24 de JUNY 2020) Rutes en moto 22
elbarbasenmoto Sorteig fins el 12/04/2020 MotoVlogs propis 0
Nikokaos Ruta en moto Cromride 2020 Rutes en moto 18

Fils similars