• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Esdeveniment Motovolta Tarragona 2022

cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.176
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Sí, ja queda ben poc!! Jo baixaré de Barcelona directe al matí, però encara haig de mirar de fer la logística... Sóc un desastre...
Per cert, un dubte que ara m'assalta, l'acreditació i recollida de dorsals, com va?
El dia 7 es recull tota la acreditació, samarretes, dorsals, etc.... També durant aquesta setmana publicaran per baixar els traks de la ruta.
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Bon dia,

Els de la Motovolta publiciten que es pot desacarregar a https://vectornote.com/es/roadbooks-app/159-motovolta-tarragona-2022-digital.html el MOTOVOLTA TARRAGONA 2022 DIGITAL.

Diuen : Roadbook digital basado en el recorrido 2022 de la Motovolta. El roadbook definitivo estará a disposición a partir del 2 de mayo, una vez verificado el roadbook definitivo.

i a mes diuen que 16€ ....

Pregunta per els veterans de la Motovolta .... aquest es el track que donen (pagant) per la Motovolta ??? o n'hi ha una altra versió ???

Jo pensava que a part de proporcionar (pagant) un Roadbook digital com aquest, lliuraven un track tipus kml o gpx per carregar a un navegador ...

Algú m'ho pot aclarir ???

Gràcies i salutacions,
 
Última edició:
  • Like
Reaccions: cargols2rodes
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Bon dia,

Els de la Motovolta publiciten que es pot desacarregar a https://vectornote.com/es/roadbooks-app/159-motovolta-tarragona-2022-digital.html el MOTOVOLTA TARRAGONA 2022 DIGITAL.

Diuen : Roadbook digital basado en el recorrido 2022 de la Motovolta. El roadbook definitivo estará a disposición a partir del 2 de mayo, una vez verificado el roadbook definitivo.

i a mes diuen que 16€ ....

Pregunta per els veterans de la Motovolta .... aquest es el track que donen (pagant) per la Motovolta ??? o n'ho ha una altra versió ???

Jo pensava que a part de proporcionar (pagant) un Roadbook digital com aquest, lliuraven un track tipus kml o gpx per carregar a un navegador ...

Algú m'ho pot aclarir ???

Gràcies i salutacions,
Ostres!! Jo tinc entès que hi haurà .gpx gratuït per seguir la ruta.
De fet a la web diu això al punt 10 de les seves normes de participació:
"Los participantes pueden utilizar equipos electrónicos de navegación GPS. La organización del evento suministrará la ruta a los distintos Puntos de Control. Es responsabilidad del participante preparar previamente esta información. La organización una semana antes del día del evento entregará un track (.gpx) para que puedan cargar la ruta en diferentes dispositivos (Garmin, Tomtom, etc. Para la navegación por Smartphone la organización recomienda la App OruxMaps."
Espero que en breu ho publiquin.
Per cert jo seré newbie en aquest event (i de fet serà el segon que faig així que sóc Rookie total) a veure si algun veterà ens aporta més detall.

Merci!!
 
  • Like
Reaccions: jordiTR63
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Ostres!! Jo tinc entès que hi haurà .gpx gratuït per seguir la ruta.
De fet a la web diu això al punt 10 de les seves normes de participació:
"Los participantes pueden utilizar equipos electrónicos de navegación GPS. La organización del evento suministrará la ruta a los distintos Puntos de Control. Es responsabilidad del participante preparar previamente esta información. La organización una semana antes del día del evento entregará un track (.gpx) para que puedan cargar la ruta en diferentes dispositivos (Garmin, Tomtom, etc. Para la navegación por Smartphone la organización recomienda la App OruxMaps."
Espero que en breu ho publiquin.
Per cert jo seré newbie en aquest event (i de fet serà el segon que faig així que sóc Rookie total) a veure si algun veterà ens aporta més detall.

Merci!!
@pepprats ,
Si diuen el que cites ja va bé .... soc una mica manta i no m'havia llegit tota la documentació de la web.
En tot cas crec que ho publiquen cap el 7/5.
Jo tinc previst pujar el gpx a alguna aplicació compatible i estudiar la ruta una setmana abans, prenent notes ...
A part d'això no se si definitivament el carregaré al Wikiloc (que a mi m'agrada molt) i/o a alguna altre com OsmAnd ... ja ho veurem!

Salut!
 
  • Like
Reaccions: pepprats
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.176
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Bon dia,

Els de la Motovolta publiciten que es pot desacarregar a https://vectornote.com/es/roadbooks-app/159-motovolta-tarragona-2022-digital.html el MOTOVOLTA TARRAGONA 2022 DIGITAL.

Diuen : Roadbook digital basado en el recorrido 2022 de la Motovolta. El roadbook definitivo estará a disposición a partir del 2 de mayo, una vez verificado el roadbook definitivo.

i a mes diuen que 16€ ....

Pregunta per els veterans de la Motovolta .... aquest es el track que donen (pagant) per la Motovolta ??? o n'ho ha una altra versió ???

Jo pensava que a part de proporcionar (pagant) un Roadbook digital com aquest, lliuraven un track tipus kml o gpx per carregar a un navegador ...

Algú m'ho pot aclarir ???

Gràcies i salutacions,
No s'ha de pagar això és per els que la fan amb roadbook, digital o de paper
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Acabo de veure al Facebook de Motovolta que hi diu: "El track lo entregaremos 7 días antes del evento". L'any passat hi vaig anar i t'enviaven el GPX al mail.
Sí, confirmo que l'any passat van enviar dos tracks, penso que en format GPX, uns dies abans a través d'uns enllaços en un correu, facilitant una contrasenya per poder descarregar-los.
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Bon dia,

Rebut el correu de la organització!
Soc el 447 ... no se amb quin criteri et donen el dorsal, però no es per ordre de inscripció , això segur!

Motovolta


Salut!
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Bon dia,

Rebut el correu de la organització!
Soc el 447 ... no se amb quin criteri et donen el dorsal, però no es per ordre de inscripció , això segur!

Veure l'arxiu adjunt 5157

Salut!

merci jordi. he revisat el meu correu i també l’he rebut. dorsal 179 i sortida a les 7:25. tal i com dius, no quadren gaire dorsals i horaris… suposo que el dorsal no va lligat a l’horari de sortida, perque de 7:25 a 7:50 (la teva sortida) n’hi ha 266 dorsals, que a 6 per minut, surten 45 minuts > 25 min. de diferència que tenim.
si voleu, podem sortir plegats amb el darrer horari de sortida, o esperar-nos poc després de la sortida.
fins aviat.


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
merci jordi. he revisat el meu correu i també l’he rebut. dorsal 179 i sortida a les 7:25. tal i com dius, no quadren gaire dorsals i horaris… suposo que el dorsal no va lligat a l’horari de sortida, perque de 7:25 a 7:50 (la teva sortida) n’hi ha 266 dorsals, que a 6 per minut, surten 45 minuts > 25 min. de diferència que tenim.
si voleu, podem sortir plegats amb el darrer horari de sortida, o esperar-nos poc després de la sortida.
fins aviat.


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Hola @jamar !
El que no entenc de com generen l'ordre de sortida/dorsals, es que jo em vaig enregistrar el 21-12-2021 ... i no arribavem a 100 inscrits en aquell moment... no entenc com al final surto el 447 .

En tot cas, cap problema, surto quan em diguin i si, si voleu i ens posem d'acord, ens esperem i fem la ruta junts ... cap problema !

Salutacions,
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Hola @jamar !
El que no entenc de com generen l'ordre de sortida/dorsals, es que jo em vaig enregistrar el 21-12-2021 ... i no arribavem a 100 inscrits en aquell moment... no entenc com al final surto el 447 .

En tot cas, cap problema, surto quan em diguin i si, si voleu i ens posem d'acord, ens esperem i fem la ruta junts ... cap problema !

Salutacions,

hola,

ja he vist que han fet: han agrupat per clubs, i llavors posen a tots del mateix grup amb la darrera inscripció.

llavors, els que vau posar motoristes.cat teniu dorsals seguits. al meu cas, i a diferència del que faig normalment, vaig inscriure’m amb giromoter@s, però al final només s’hi va inscriure un altre.

a banda d’això, vaig amb un col.lega que no té cap club, i tb surt a les 7:50, així que per mi cap problema en sortir més tard o esperar-me després de sortir.

si us sembla bé, almenys fem l’inici junts, i després ja veurem si va millor dividir-nos en dos o tres grupets.

si de cas ja ho comentem en el sopar pre-motovolta del divendres ;-)

fins aviat.


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Ostres, vaig contestar ahir, però no vaig acabar publicant el comentari (quin crack)
Doncs en efecte jo tinc el 449!
I perfecte si sortim junts.

Jo no hi podré ser al sopar que baixaré directe de casa el 14 al matí.

Per cert el dia 7 cap a quina hora teniu pensat recollir dorsal? Algú vol tutejar fins allà?
 
  • Like
Reaccions: cargols2rodes
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.176
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Ostres, vaig contestar ahir, però no vaig acabar publicant el comentari (quin crack)
Doncs en efecte jo tinc el 449!
I perfecte si sortim junts.

Jo no hi podré ser al sopar que baixaré directe de casa el 14 al matí.

Per cert el dia 7 cap a quina hora teniu pensat recollir dorsal? Algú vol tutejar fins allà?
Bones @pepprats jo hi sere al voltant de les 11 o quarts de 12. Tinc que recollir 4 dorsals, a més dels meus. aixi dons sobre aquesta hora hi sere alla, per despres fer una cervesa i anar a casa d'uns amics a dinar.
Si algu hi es cap aquella hora que ho digui per veurens i coneixens.
 
  • Like
Reaccions: pepprats
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Bones @pepprats jo hi sere al voltant de les 11 o quarts de 12. Tinc que recollir 4 dorsals, a més dels meus. aixi dons sobre aquesta hora hi sere alla, per despres fer una cervesa i anar a casa d'uns amics a dinar.
Si algu hi es cap aquella hora que ho digui per veurens i coneixens.
Ostres jo aquest dissabte es que tinc concert de la meva filla fins les 12 a Barcelona i tenia pensat baixar després aprofitar per picar alguna cosa allà i després tornar. Com m'agobien bastant les vies ràpides aprofitaré per anar i tornar tot rutejant (haig de revisar traçat)
Havia pensat publicar-ho com una ruta oberta, però com no me puc comprometre amb hora de sortida ni res, doncs prefereixo anar tranquil i sense horaris.
A veure si coincideixo amb algú del foro, podríem anar comentant per Telegram quan hi siguem allà i si coincidim, aprofitem per immortalitzar el moment ?✌️
 
  • Like
Reaccions: Carmeta
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Holas,
Acabo de rebre un email de la organització.
A part de dades generals hi ha una sèrie de mapes que mostren la ruta a seguir.
En el meu cas, tret de la part mes al sud, cap a Flix, la resta es força coneguda i molt divertida.
Estic pendent de poder baixar el track en GPX, però a la vista dels mapes tinc clar el recorregut.

Motovolt1


Serà una bona jornada de moto ... a veure si la climatoligía acompanya .... preferible no massa calor i res de pluja !!!

El que penso es que 600 i pico de motos + tota la organització a la Cantera Biker Bar estarem mes apretats que "els tornillos de un submarino" :ROFLMAO:

Ens ho passarem bé! (y)

Salut i gasssss!
 
Última edició:
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.176
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Holas,
Acabo de rebre un email de la organització.
A part de dades generals hi ha una sèrie de mapes que mostren la ruta a seguir.
En el meu cas, tret de la part mes al sud, cap a Flix, la resta es força coneguda i molt divertida.
Estic pendent de poder baixar el track en GPX, però a la vista dels mapes tinc clar el recorregut.

Serà una bona jornada de moto ... a veure si la climatoligía acompanya .... preferible no massa calor i res de pluja !!!

El que penso es que 600 i pico de motos + tota la organització a la Cantera Biker Bar estarem mes apretats que "els tornillos de un submarino" :ROFLMAO:

Ens ho passarem bé! (y)

Salut i gasssss!
Ja és els mapes?
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.176
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Bon dia a tots/és,
Ahir vaig anar a recollir tota la documentació per la Motovolta (igual que els que participeu) i vaig veure con és la entrada i sortida al recinte.
Els que sortim junts podríem quedar abans d'entrar-hi per vàries coses:
1; per conèixer al companys que no ens tenim la cara posada,
2; tindré les motos al parking assignat totes juntes i l'hora de sortir fer-ho tots plegats.
3; jo tinc la documentació de @1nanu i sin ella no pot entrar al recinte.
Per això jo crec que és bona hora quedar abans de les 7 en algun punt abans de la cantera. Tenin en compte que l'entrada a la cantera és petita i a les 7 sortiran els primers.
Ja sé que tindren que matinar, jo el primer que vinc de Lleida, però és la millor opció per fer la sortida plegats.
Dit tota la parrafada si esteu d'acord proposo dos punts de trobada abans de la cantera.
Ca la Susi, que es al nord de la cantera amb el problema que quan arribem per incorporar-se serà complicat, O al Aldi passat l'encreuament de la cantera, que serà més fàcil entrar.
A mi on vulgueu, en va bé una que un'altre. Això sí l'hora entre 3/4 de 7 o 5 minuts per les 7 per entrar quant el volum de motos no és molt alt. Ja en direu que voleu fer.
 
1nanu

1nanu

Motoaddicte
15 Ago 2020
170
365
Premis
16
Bon dia a tots/és,
Ahir vaig anar a recollir tota la documentació per la Motovolta (igual que els que participeu) i vaig veure con és la entrada i sortida al recinte.
Els que sortim junts podríem quedar abans d'entrar-hi per vàries coses:
1; per conèixer al companys que no ens tenim la cara posada,
2; tindré les motos al parking assignat totes juntes i l'hora de sortir fer-ho tots plegats.
3; jo tinc la documentació de @1nanu i sin ella no pot entrar al recinte.
Per això jo crec que és bona hora quedar abans de les 7 en algun punt abans de la cantera. Tenin en compte que l'entrada a la cantera és petita i a les 7 sortiran els primers.
Ja sé que tindren que matinar, jo el primer que vinc de Lleida, però és la millor opció per fer la sortida plegats.
Dit tota la parrafada si esteu d'acord proposo dos punts de trobada abans de la cantera.
Ca la Susi, que es al nord de la cantera amb el problema que quan arribem per incorporar-se serà complicat, O al Aldi passat l'encreuament de la cantera, que serà més fàcil entrar.
A mi on vulgueu, en va bé una que un'altre. Això sí l'hora entre 3/4 de 7 o 5 minuts per les 7 per entrar quant el volum de motos no és molt alt. Ja en direu que voleu fer.
A mi em va bé tot, però si quedem més tocant a la costa (Calafell), vindria per la costa
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
G Esdeveniment MOTOVOLTA 2024 Motovolta 6
Roger X-ADV Esdeveniment Motovolta 2023 Motovolta 23
mr_pointer Informació Motovolta 2021 - Girona / Sant Hilari Sacalm Motovolta 47
Erik Motovolta suspesa fins juliol Espai de debat 7
Erik Ruta en moto Motovolta 2021 Rutes en moto 1
Edutarraco Ruta en moto Motovolta Rutes en moto 13
Erik Ruta en moto Reobren inscripcions a Motovolta Rutes en moto 14
Nikokaos Ruta en moto Motovolta 2020 Rutes en moto 15
Roger Com va disórrer la Motovolta Pantans 2017? Rutes en moto 0
M Negoci de Motociclisme Esmorzars Priorat, Tarragona Negocis motoristes del territori català 4
J Em presento Presentació Joan de Tarragona Presentacions 13
jordiTR63 Ruta - TGN Ruta Organitzada per comarques de Tarragona (Novembre 2020) Rutes en moto 6
J Sortida Terres de l'Ebre i Camp de TArragona. Rutes en moto 6
Josep_Mototest DESCOBREIX en MOTO d'on surten les HISTORIES dels PATRÓ de Tarragona, APRETA el PLAY!!! MotoVlogs propis 0
Jaumenovas Ruta en moto Anem a tocar neu al Port del Comte 07/12/2022 Cròniques sobre motociclisme 3
Jaumenovas Crònica Un tomb per Montserrat 18/11/2022 Cròniques sobre motociclisme 0
Jaumenovas Crònica Sortida a Castelladral 13-11-2022 Cròniques sobre motociclisme 0
Jaumenovas Crònica Sortida al Farell 05/11/2022 Cròniques sobre motociclisme 2
Jaumenovas Crònica Estrena Honda X-ADV 29-10-2022 Cròniques sobre motociclisme 8
Jaumenovas Crònica Última sortida amb la Beverly 27-10-2022 Cròniques sobre motociclisme 4
Jaumenovas Crònica Sortida a Hostalets de Balenyà 24/10/2022 Cròniques sobre motociclisme 0
OnOff MotoTours Negoci de Motociclisme RUTA TRAIL ANEM A LAS BARDENAS – 2022 Negocis motoristes del territori català 0
Jaumenovas Ruta en moto Rutilla a Sant Feliu Sasserra 17-10-2022 Sortides anteriors 4
Roger Formació Cursos HIS octubre 2022 Formació motorista 0
Jaumenovas Ruta en moto Sortida distreta a Collbató 27-09-2022 Sortides anteriors 9
Jaumenovas Ruta en moto Matinal de revolts i fotos 23-09-2022 Sortides anteriors 9
scooterista.cat Ruta en moto Proposta de sortida per el día 1/10/2022 Sortides anteriors 9
scooterista.cat Ruta en moto VACAVOLTA 2022; Vacarisses 8/10/2022 - Informació i participants Rutes en moto 15
Jaumenovas Ruta en moto Sortida al Pantà de Sant Ponç 12/09/2022 Sortides anteriors 11
Jaumenovas Ruta en moto Sortida matinal a Navés 9/9/2022 Sortides anteriors 4
Jaumenovas Ruta en moto Sortida 01/09/2022 Sortides anteriors 3
Jaumenovas Ruta en moto Sortida dia 19/8/2022 Sortides anteriors 1
mr_pointer Esdeveniment RodiBook 2022 Rodibook 3
Jaumenovas Ruta en moto Sortida divendres 8/07/2022 Sortides anteriors 9
Jaumenovas Ruta en moto Matinal dimecres 29 juny 2022 Sortides anteriors 13
cargols2rodes Ruta en moto 2a Trobada Motoristes.cat Pinos 2022 Rutes en moto 123
FormigaAtòmica Ruta en moto Transpirenaica - 13 a 17 de juny del 2022 Cròniques sobre motociclisme 19
Roger Anàlisis-Comparativa Millors guants de moto d'estiu de 2022 Anàlisi de productes 4
Jaumenovas Ruta en moto Sortida matinal 31/05/2022 Sortides anteriors 3
Roger Anàlisis-Comparativa Les millors jaquetes de moto d'estiu del 2022 Anàlisi de productes 1
OnOff MotoTours Negoci de Motociclisme RUTA 3DTT 2022 – ARAGÓ Negocis motoristes del territori català 0
Edutarraco Esdeveniment HORES RIDER 2022 Rider 1000 8
Silverwing Ruta en moto Nordkapp 2022 Cròniques sobre motociclisme 18
Carmeta Esdeveniment Sopar Rider1000 2022 Rider 1000 19
Jaumenovas Ruta en moto Sortida a Cardona 26/04/2022 Rutes en moto 6
mami_en_moto Ruta en moto Vive La Moto 2022 Cròniques sobre motociclisme 3
OnOff MotoTours On-Road RUTA PORTUGAL 2022 Rutes en moto 0
Roger Notícia Torna el Bultaco day el 30 d’abril de 2022 Espai de debat 2
JoanBP Formació Formacio 3.0 any 2022 Formació motorista 10
JoanBP Competició PORRA MOTO GP 2022 !!!!!! Competició 305

Fils similars