• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Esdeveniment Motovolta Tarragona 2022

cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.176
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Això el que vulguis, si véns per Calafell millor al Aldi, que es la part d'abaix de la entrada. Si véns per la 340 a la part de d'alt. Jo com vulgueu, jo torno a dir en va bé totes dues, però con més fàcil d'accedir al recinte la part d'abaix
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Holas!

Jo crec que es millor la zona de l'Aldi que diu en Miquel Angel (@cargols2rodes)

De fet pensava mes en el "desprès" que en l' "abans" de la sortida ja que al sortir anem en el sentit de trobar el mini-poligon on està l'Aldi (41.2114436907256, 1.569347317344311) per reagrupar-nos i començar a tirar.

Penso també que els que tenim números consecutius sortirem plegats, es mes, jo diria que ens aparquen a tots en la Zona C i per ordre de dorsals mes o menys.

Jo vinc d'aprop amb un amic del mateix poble i teniem previst arribar a la Cantera sobre les 07:00 (per aconseguir això jo m'he de llevar sobre les 05:00 ... necessito el meu temps per posar-me en marxa ?) , cumplint el que demana la org. que es estar 40 minuts abans de l'hora de sortir (les 07:50).

Salut i gassss!
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.176
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Holas!

Jo crec que es millor la zona de l'Aldi que diu en Miquel Angel (@cargols2rodes)

De fet pensava mes en el "desprès" que en l' "abans" de la sortida ja que al sortir anem en el sentit de trobar el mini-poligon on està l'Aldi (41.2114436907256, 1.569347317344311) per reagrupar-nos i començar a tirar.

Penso també que els que tenim números consecutius sortirem plegats, es mes, jo diria que ens aparquen a tots en la Zona C i per ordre de dorsals mes o menys.

Jo vinc d'aprop amb un amic del mateix poble i teniem previst arribar a la Cantera sobre les 07:00 (per aconseguir això jo m'he de llevar sobre les 05:00 ... necessito el meu temps per posar-me en marxa ?) , cumplint el que demana la org. que es estar 40 minuts abans de l'hora de sortir (les 07:50).

Salut i gassss!
Jo per això ho pensaba quedar abans, per ser més o menys junts a la sortida. D'aquesta manera a l'hora de sortir no cal parar-se. Jo con volgueu, jo abans de les 7 intentaré ser allà per fer el cafè i .... Demés coses
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Hola a tots,

A efectes de saber exactament quants som els que pretenem anar "en grup" seria interessant que ens enumeressim :

@jordiTR63 #447 zona C sortida a les 07:50 (+ amic Alex #344 zona C)

Please aneu afegint-vos a la llista

Salut!
 
  • Like
Reaccions: pepprats
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Hola a tots,

A efectes de saber exactament quants som els que pretenem anar "en grup" seria interessant que ens enumeressim :

@jordiTR63 #447 zona C sortida a les 07:50 (+ amic Alex #344 zona C)

Please aneu afegint-vos a la llista

Salut!
Genial!! Doncs fem grup:

@jordiTR63 #447 zona C sortida a les 07:50 (+ amic Alex #344 zona C)
@pepprats #449 zona C sortida a les 07:50

Intentaré estar-hi a les 7 també. Som-hi som-hi!!
 
  • Like
Reaccions: jordiTR63
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.176
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Genial!! Doncs fem grup:

@jordiTR63 #447 zona C sortida a les 07:50 (+ amic Alex #344 zona C)
@pepprats #449 zona C sortida a les 07:50

Intentaré estar-hi a les 7 també. Som-hi som-hi!!
Genial!! Doncs fem grup:

@jordiTR63 #447 zona C sortida a les 07:50 (+ amic Alex #344 zona C)
@pepprats #449 zona C sortida a les 07:50
@cargols2rodes #444 i # 445 zona C, sortida a les 7:50
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Holas!

Mira, al final som 4 gats... @cargols2rodes potser podries apuntar a @1nanu no??? .... tu tens el seu dorsal crec.

Comptant a @1nanu som 5 motos : Un bon número per rodar plegats.

He estat mirant el meteocat per la previsió metorologica : sol i calor! , sobre tot a la part central del dia en que estarem mes al sud... parla de entre 26º i 31º ? a Flix entre les 13 i les 16 si no vaig errat... res de pluja !

Estic donant-li voltes a si m'he de posar la jaqueta de tres capes amb una sola capa o directament la de estiu .... :unsure:

Salut i gassss!
 
  • Like
Reaccions: pepprats
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Sí!! Jo també he estat mirant previsió 0% de pluja però una ostia de calor que tindrem bona... Jo dubtava a principi de setmana si anar amb el mono o pantaló i jaqueta estiu... Però crec que si vaig amb el mono, a mitjà ruta m'hauré cuit a dins...
 
  • Haha
Reaccions: jordiTR63
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.176
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Holas!

Mira, al final som 4 gats... @cargols2rodes potser podries apuntar a @1nanu no??? .... tu tens el seu dorsal crec.

Comptant a @1nanu som 5 motos : Un bon número per rodar plegats.

He estat mirant el meteocat per la previsió metorologica : sol i calor! , sobre tot a la part central del dia en que estarem mes al sud... parla de entre 26º i 31º ? a Flix entre les 13 i les 16 si no vaig errat... res de pluja !

Estic donant-li voltes a si m'he de posar la jaqueta de tres capes amb una sola capa o directament la de estiu .... :unsure:

Salut i gassss!
Bones,
Esta tot controlat amb el tema de participants nostres, ja comptava amb @1nanu .
Així dons sense cap problema el rodar plegats, alguns ja ens coneixem anl'horavdebrodar plegats. No serà cap inconvenient.
Tema roba...... Jo portaré la jaqueta d'estiu, això sí pel matí baixar de casa portaré l'impermeable de la jaqueta que en tallarà el fred matutí. Guants d'estiu i les calces de ciclistes per aguantar km. També portaré alguna cosa per esmorzar, perquè fins arribar a flix desde les 5 del matí que ens llevarem fins l'hora de arribar a flix crec que en donarà un node que jajajajja.
Poca cosa més, esperant que arribi el dissabte i ens vèiem al parking obren cafè. Ja després ens arreplegarem en algun puesto per si sortim retardats.
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Mini-Crònica

Cantera de Bellvei. 7AM

Ambient a tope i comencen a sortir els primers.
Els motoristes.cat ens anem trobant. Els @cargols2rodes, @1nanu, @pepprats, @jamar + acompanyant (crec que no es del fòrum ¿?) i un amic meu, l' AlexG.
Cafè i pasta ràpides i les 7:50 sortim tots i desprès de un petit reagrupament comencem a tirar.

Temperatura perfecte i centenars de motos per la carretera . Al principi es mes complicat fins que es comença a esponjar la gent.

El recorregut ... formidable!

Per una banda Prades-Priorat i per l'altre la Conca de Barberà - Alt Camp tenen carreteres espectaculars amb boscos i paisatges increïbles i mes ara a la primavera.
La part del sud del recorregut no la conec tant : La Fatarella, Ascó , Riba-Roja, Flix... potser es que vaig passar molta calor , però no em va agradar tant.
Esmentar però abans d'arribar al PF de la Ermita de Santa Magdalena de Berrús per la TV7411 un sector amb baixada-pujada vertiginosa per una petita vall .

Per mi el millor per la tarda, al entrar a Conca de Barberà (Fores, Conesa, Santa Coloma de Queralt, Seguer) i Alt Camp (Santes Creus, Pla de Manlleu...) amb la llum especial de la tarda i la fresqueta... genial!

La organització, molt bé. Organitzar un sarau d'aquests amb tanta moto no es fàcil, però aquests en tenen experiència.
Molta gent de la organització per tots els punts de control , molt ben muntat.
Cafè, barretes, entrepans, refrescs ... tot correcte, no es pot demanar mes.
La única pega que jo vaig trobar es el punt de control al mirador de l'Arbolí... molt mal lloc per parar a la gent. Una ratonera de la qual era molt complicat entrar i sortir.

El tema de la benzina, tota una moguda. No hi ha gaires benzineres per les zones on passàvem. A Cornudella de Montsant ja es va liar una bona a la benzinera. Cues de 30' per repostar.
Allà vam perdre momentàniament @1nanu que es va quedar fent cua. Ens va tornar a enganxar a la parada de la ermita .... li va fotre canya eh!

El meu amic AlexG i la seva BMW R1200R 2008 encara ho van passar pitjor.
Només li pot posar gasolina 98 o li fot enlaire el motor (¿?). Si trobar gasolina era difícil, trobar 98 ja era impossible.
L'AlexG ens va deixar desprès de dinar per fer una tirada fins trobar 98 i desprès va fer una tornada fins al final una mica a la seva bola ... però va arribar a la Cantera!.

La rodada en si collonuda. Molt de flow de tots plegats, anant a bon ritme. Tothom va agafar la iniciativa en un moment o altre de la ruta i em va donar la ocasió de rodar darrera de tots.
Tots plegats motoristes amb experiència, respectant línies i sense fer el boig. Així dona gust fer kilòmetres !

Esment especial per la Macbor 500XR de l'amic d'en @jamar .... molt bona màquina. Vaig rodar darrera seu i te molt bina pinta, es capaç de sobres i se la veu molt bé sobre la carretera.

535 kms totals des de- fins a casa
4.2 litres/100km ... formidable!
Sortida a les 08:00 - arribada sobre les 20:00 . Descomptant parades i dinars aprox. 10 hores en marxa.

La VStrom ... immensa, pletòrica! ?

Un gran dia de motos en molt bona companyia, amb alguns dels quals ens tornem a trobar d'aquí un mes a la SenseCovid2022 !

Tema fotos ... malament. Molta moto, poca foto. Em quedo amb aquesta al PF de Fores !

Motovolta2022Tots

El mirador de l'Arbolí PC1
CopiaIMG20220514112647



Per favor, pugeu les que tingueu!!!

Salut i gassss!!
 
Última edició:
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Mini-Crònica

Cantera de Bellvei. 7AM

Ambient a tope i comencen a sortir els primers.
Els motoristes.cat ens anem trobant. Els @cargols2rodes, @1nanu, @pepprats, @jamar + acompanyant (crec que no es del fòrum ¿?) i un amic meu, l' AlexG.
Cafè i pasta ràpides i les 7:50 sortim tots i desprès de un petit reagrupament comencem a tirar.

Temperatura perfecte i centenars de motos per la carretera . Al principi es mes complicat fins que es comença a esponjar la gent.

El recorregut ... formidable!

Per una banda Prades-Priorat i per l'altre la Conca de Barberà - Alt Camp tenen carreteres espectaculars amb boscos i paisatges increïbles i mes ara a la primavera.
La part del sud del recorregut no la conec tant : La Fatarella, Ascó , Riba-Roja, Flix... potser es que vaig passar molta calor , però no em va agradar tant.
Esmentar però abans d'arribar al PF de la Ermita de Santa Magdalena de Berrús per la TV7411 un sector amb baixada-pujada vertiginosa per una petita vall .

Per mi el millor per la tarda, al entrar a Conca de Barberà (Fores, Conesa, Santa Coloma de Queralt, Seguer) i Alt Camp (Santes Creus, Pla de Manlleu...) amb la llum especial de la tarda i la fresqueta... genial!

La organització, molt bé. Organitzar un sarau d'aquests amb tanta moto no es fàcil, però aquests en tenen experiència.
Molta gent de la organització per tots els punts de control , molt ben muntat.
Cafè, barretes, entrepans, refrescs ... tot correcte, no es pot demanar mes.
La única pega que jo vaig trobar es el punt de control al mirador de l'Arbolí... molt mal lloc per parar a la gent. Una ratonera de la qual era molt complicat entrar i sortir.

El tema de la benzina, tota una moguda. No hi ha gaires benzineres per les zones on passàvem. A Cornudella de Montsant ja es va liar una bona a la benzinera. Cues de 30' per repostar.
Allà vam perdre momentàniament @1nano que es va quedar fent cua. Ens va tornar a enganxar a la parada de la ermita .... li va fotre canya eh!

El meu amic AlexG i la seva BMW R1200R 2008 encara ho van passar pitjor.
Només li pot posar gasolina 98 o li fot enlaire el motor (¿?). Si trobar gasolina era difícil, trobar 98 ja era impossible.
L'AlexG ens va deixar desprès de dinar per fer una tirada fins trobar 98 i desprès va fer una tornada fins al final una mica a la seva bola ... però va arribar a la Cantera!.

La rodada en si collonuda. Molt de flow de tots plegats, anant a bon ritme. Tothom va agafar la iniciativa en un moment o altre de la ruta i em va donar la ocasió de rodar darrera de tots.
Tots plegats motoristes amb experiència, respectant línies i sense fer el boig. Així dona gust fer kilòmetres !

Esment especial per la Macbor 500XR de l'amic d'en @jamar .... molt bona màquina. Vaig rodar darrera seu i te molt bina pinta, es capaç de sobres i se la veu molt bé sobre la carretera.

535 kms totals des de- fins a casa
4.2 litres/100km ... formidable!

La VStrom ... immensa, pletòrica! ?

Un gran dia de motos en molt bona companyia, amb alguns dels quals ens tornem a trobar d'aquí un mes a la SenseCovid2022 !

Tema fotos ... malament. Molta moto, poca foto. Em quedo amb aquesta al PF de Fores !

Veure l'arxiu adjunt 5217
El mirador de l'Arbolí PC1
Veure l'arxiu adjunt 5220


Per favor, pugeu les que tingueu!!!

Salut i gassss!!
Gràcies per la crònica Jordi! Simplement remarcar que aquest cop si ha funcionat la unió del fòrum per aconseguir un grup de ruta genial. Com bé indiques, ens vam anar tornant la iniciativa i també vaig tenir la oportunitat de rodar darrera de cadascú, sou tots uns màquines. Va ser una jornada de moto genial, però el millor del dia, haver-ho compartit amb @1nanu, @cargols2rodes i Marta, @jamar i Juan, @jordiTR63 i Àlex.
Espero que tornem a coincidir ben aviat.
Salud i gas per tothom!!
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Mini-Crònica

Cantera de Bellvei. 7AM

Ambient a tope i comencen a sortir els primers.
Els motoristes.cat ens anem trobant. Els @cargols2rodes, @1nanu, @pepprats, @jamar + acompanyant (crec que no es del fòrum ¿?) i un amic meu, l' AlexG.
Cafè i pasta ràpides i les 7:50 sortim tots i desprès de un petit reagrupament comencem a tirar.

Temperatura perfecte i centenars de motos per la carretera . Al principi es mes complicat fins que es comença a esponjar la gent.

El recorregut ... formidable!

Per una banda Prades-Priorat i per l'altre la Conca de Barberà - Alt Camp tenen carreteres espectaculars amb boscos i paisatges increïbles i mes ara a la primavera.
La part del sud del recorregut no la conec tant : La Fatarella, Ascó , Riba-Roja, Flix... potser es que vaig passar molta calor , però no em va agradar tant.
Esmentar però abans d'arribar al PF de la Ermita de Santa Magdalena de Berrús per la TV7411 un sector amb baixada-pujada vertiginosa per una petita vall .

Per mi el millor per la tarda, al entrar a Conca de Barberà (Fores, Conesa, Santa Coloma de Queralt, Seguer) i Alt Camp (Santes Creus, Pla de Manlleu...) amb la llum especial de la tarda i la fresqueta... genial!

La organització, molt bé. Organitzar un sarau d'aquests amb tanta moto no es fàcil, però aquests en tenen experiència.
Molta gent de la organització per tots els punts de control , molt ben muntat.
Cafè, barretes, entrepans, refrescs ... tot correcte, no es pot demanar mes.
La única pega que jo vaig trobar es el punt de control al mirador de l'Arbolí... molt mal lloc per parar a la gent. Una ratonera de la qual era molt complicat entrar i sortir.

El tema de la benzina, tota una moguda. No hi ha gaires benzineres per les zones on passàvem. A Cornudella de Montsant ja es va liar una bona a la benzinera. Cues de 30' per repostar.
Allà vam perdre momentàniament @1nano que es va quedar fent cua. Ens va tornar a enganxar a la parada de la ermita .... li va fotre canya eh!

El meu amic AlexG i la seva BMW R1200R 2008 encara ho van passar pitjor.
Només li pot posar gasolina 98 o li fot enlaire el motor (¿?). Si trobar gasolina era difícil, trobar 98 ja era impossible.
L'AlexG ens va deixar desprès de dinar per fer una tirada fins trobar 98 i desprès va fer una tornada fins al final una mica a la seva bola ... però va arribar a la Cantera!.

La rodada en si collonuda. Molt de flow de tots plegats, anant a bon ritme. Tothom va agafar la iniciativa en un moment o altre de la ruta i em va donar la ocasió de rodar darrera de tots.
Tots plegats motoristes amb experiència, respectant línies i sense fer el boig. Així dona gust fer kilòmetres !

Esment especial per la Macbor 500XR de l'amic d'en @jamar .... molt bona màquina. Vaig rodar darrera seu i te molt bina pinta, es capaç de sobres i se la veu molt bé sobre la carretera.

535 kms totals des de- fins a casa
4.2 litres/100km ... formidable!

La VStrom ... immensa, pletòrica! ?

Un gran dia de motos en molt bona companyia, amb alguns dels quals ens tornem a trobar d'aquí un mes a la SenseCovid2022 !

Tema fotos ... malament. Molta moto, poca foto. Em quedo amb aquesta al PF de Fores !

Veure l'arxiu adjunt 5217
El mirador de l'Arbolí PC1
Veure l'arxiu adjunt 5220


Per favor, pugeu les que tingueu!!!

Salut i gassss!!

Moltes gràcies per la crònica @jordiTR63 !!! Un bon record :)
Coincideixo amb en @pepprats que va ser una jornada de moto genial! Tothom molt solidari, compartint la capçalera del grup, i tots portant sempre un ritme alegre, i sabent quedar-nos darrera dels grups que atrapaven per estalviar-nos tensions innecessaries i aprofitant per descansar una mica. No ho vam parlar això prèviament, però tots ho vam fer, i això vol dir que de natural tenim molta compenetració per rodar plegats :) Molt encantat d'haver rodat en aquest grup! I també molt agraït a en @Roger per la iniciativa d'aquest web/club que ens permet coneixer-nos i compartir les pre-experiències, les experiències i també les post-experiències en moto!
Fins la propera!
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Moltes gràcies per la crònica @jordiTR63 !!! Un bon record :)
Coincideixo amb en @pepprats que va ser una jornada de moto genial! Tothom molt solidari, compartint la capçalera del grup, i tots portant sempre un ritme alegre, i sabent quedar-nos darrera dels grups que atrapaven per estalviar-nos tensions innecessaries i aprofitant per descansar una mica. No ho vam parlar això prèviament, però tots ho vam fer, i això vol dir que de natural tenim molta compenetració per rodar plegats :) Molt encantat d'haver rodat en aquest grup! I també molt agraït a en @Roger per la iniciativa d'aquest web/club que ens permet coneixer-nos i compartir les pre-experiències, les experiències i també les post-experiències en moto!
Fins la propera!
+fotos
 

Adjunts

  • IMG_2642.jpeg
    IMG_2642.jpeg
    2,9 MB · Visites: 50
  • IMG_2643.jpeg
    IMG_2643.jpeg
    1,3 MB · Visites: 54
  • IMG_2657.jpeg
    IMG_2657.jpeg
    1,6 MB · Visites: 46
  • IMG_2624.jpeg
    IMG_2624.jpeg
    835 KB · Visites: 48
  • IMG_2629.jpeg
    IMG_2629.jpeg
    2,2 MB · Visites: 47
  • IMG_2630.jpeg
    IMG_2630.jpeg
    1,5 MB · Visites: 47
  • IMG_2632.jpeg
    IMG_2632.jpeg
    2,2 MB · Visites: 55
  • IMG_2638.jpeg
    IMG_2638.jpeg
    2,7 MB · Visites: 49
  • IMG_2639.jpeg
    IMG_2639.jpeg
    1 MB · Visites: 47
  • IMG_2641.jpeg
    IMG_2641.jpeg
    2,4 MB · Visites: 53
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
G Esdeveniment MOTOVOLTA 2024 Motovolta 6
Roger X-ADV Esdeveniment Motovolta 2023 Motovolta 23
mr_pointer Informació Motovolta 2021 - Girona / Sant Hilari Sacalm Motovolta 47
Erik Motovolta suspesa fins juliol Espai de debat 7
Erik Ruta en moto Motovolta 2021 Rutes en moto 1
Edutarraco Ruta en moto Motovolta Rutes en moto 13
Erik Ruta en moto Reobren inscripcions a Motovolta Rutes en moto 14
Nikokaos Ruta en moto Motovolta 2020 Rutes en moto 15
Roger Com va disórrer la Motovolta Pantans 2017? Rutes en moto 0
M Negoci de Motociclisme Esmorzars Priorat, Tarragona Negocis motoristes del territori català 4
J Em presento Presentació Joan de Tarragona Presentacions 13
jordiTR63 Ruta - TGN Ruta Organitzada per comarques de Tarragona (Novembre 2020) Rutes en moto 6
J Sortida Terres de l'Ebre i Camp de TArragona. Rutes en moto 6
Josep_Mototest DESCOBREIX en MOTO d'on surten les HISTORIES dels PATRÓ de Tarragona, APRETA el PLAY!!! MotoVlogs propis 0
Jaumenovas Ruta en moto Anem a tocar neu al Port del Comte 07/12/2022 Cròniques sobre motociclisme 3
Jaumenovas Crònica Un tomb per Montserrat 18/11/2022 Cròniques sobre motociclisme 0
Jaumenovas Crònica Sortida a Castelladral 13-11-2022 Cròniques sobre motociclisme 0
Jaumenovas Crònica Sortida al Farell 05/11/2022 Cròniques sobre motociclisme 2
Jaumenovas Crònica Estrena Honda X-ADV 29-10-2022 Cròniques sobre motociclisme 8
Jaumenovas Crònica Última sortida amb la Beverly 27-10-2022 Cròniques sobre motociclisme 4
Jaumenovas Crònica Sortida a Hostalets de Balenyà 24/10/2022 Cròniques sobre motociclisme 0
OnOff MotoTours Negoci de Motociclisme RUTA TRAIL ANEM A LAS BARDENAS – 2022 Negocis motoristes del territori català 0
Jaumenovas Ruta en moto Rutilla a Sant Feliu Sasserra 17-10-2022 Sortides anteriors 4
Roger Formació Cursos HIS octubre 2022 Formació motorista 0
Jaumenovas Ruta en moto Sortida distreta a Collbató 27-09-2022 Sortides anteriors 9
Jaumenovas Ruta en moto Matinal de revolts i fotos 23-09-2022 Sortides anteriors 9
scooterista.cat Ruta en moto Proposta de sortida per el día 1/10/2022 Sortides anteriors 9
scooterista.cat Ruta en moto VACAVOLTA 2022; Vacarisses 8/10/2022 - Informació i participants Rutes en moto 15
Jaumenovas Ruta en moto Sortida al Pantà de Sant Ponç 12/09/2022 Sortides anteriors 11
Jaumenovas Ruta en moto Sortida matinal a Navés 9/9/2022 Sortides anteriors 4
Jaumenovas Ruta en moto Sortida 01/09/2022 Sortides anteriors 3
Jaumenovas Ruta en moto Sortida dia 19/8/2022 Sortides anteriors 1
mr_pointer Esdeveniment RodiBook 2022 Rodibook 3
Jaumenovas Ruta en moto Sortida divendres 8/07/2022 Sortides anteriors 9
Jaumenovas Ruta en moto Matinal dimecres 29 juny 2022 Sortides anteriors 13
cargols2rodes Ruta en moto 2a Trobada Motoristes.cat Pinos 2022 Rutes en moto 123
FormigaAtòmica Ruta en moto Transpirenaica - 13 a 17 de juny del 2022 Cròniques sobre motociclisme 19
Roger Anàlisis-Comparativa Millors guants de moto d'estiu de 2022 Anàlisi de productes 4
Jaumenovas Ruta en moto Sortida matinal 31/05/2022 Sortides anteriors 3
Roger Anàlisis-Comparativa Les millors jaquetes de moto d'estiu del 2022 Anàlisi de productes 1
OnOff MotoTours Negoci de Motociclisme RUTA 3DTT 2022 – ARAGÓ Negocis motoristes del territori català 0
Edutarraco Esdeveniment HORES RIDER 2022 Rider 1000 8
Silverwing Ruta en moto Nordkapp 2022 Cròniques sobre motociclisme 18
Carmeta Esdeveniment Sopar Rider1000 2022 Rider 1000 19
Jaumenovas Ruta en moto Sortida a Cardona 26/04/2022 Rutes en moto 6
mami_en_moto Ruta en moto Vive La Moto 2022 Cròniques sobre motociclisme 3
OnOff MotoTours On-Road RUTA PORTUGAL 2022 Rutes en moto 0
Roger Notícia Torna el Bultaco day el 30 d’abril de 2022 Espai de debat 2
JoanBP Formació Formacio 3.0 any 2022 Formació motorista 10
JoanBP Competició PORRA MOTO GP 2022 !!!!!! Competició 305

Fils similars