• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Motovolta

Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Hola a tots!!!!!
Algú està pensant en participar a la MOTOVOLTA d'aquest any?
I tant !!

Jo mateix vaig iniciar un fil per la Motovolta 2020 abans del confinament...

Ja mirarem de quedar i així podrem rodar plegats amb alguns riders dels IAIO's que crec que encara han mantingut la inscripció.

Ens veiem a l'asfalt

Roger X-ADV

Roger X-ADV

Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
I tant !!

Jo mateix vaig iniciar un fil per la Motovolta 2020 abans del confinament...

Ja mirarem de quedar i així podrem rodar plegats amb alguns riders dels IAIO's que crec que encara han mantingut la inscripció.

Ens veiem a l'asfalt
No fa gaire bona pinta el tema de rebrots i companyia, però m'imagino que no arribarem a haver de patir més restriccions de mobilitat general pel territori. A veure com avança tot.

• Like
Reaccions: Edutarraco i Serra
MarcG

MarcG

Cul quadrat
7 Mai 2020
65
152
Premis
8
Moto
FZ6s
Bones,
Ja ja em.vaig inscriure per per a quan l'haviem de fer al maig, i segueixo inscrit ara.
Jo aguantaré a veure si la podem fer.
Es per terres Gironines i de moment no ho.he.vist tant fotut com a BCN i terres d Ponent.

• Like
Reaccions: Nikokaos i Serra
Serra

Serra

Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Avui deien els de quebrantabook que les autoritats els han aprovat la seva sortida. Saben alguna cosa ja els de motovolta?

Roger X-ADV

Roger X-ADV

Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Avui m'han comunicat la cancelacio de la Motovolta Girona fins al 15 de Mig del 2021.
Més info a la seva web.:cry::cry::cry:
Vaia tela... però és comprensible, la cosa no va pel bon camí amb el tema virus, i segurament la gent s'ha anat fent enrere fins al punt en que han acabat cancelant. O això o simplement han fet un exercici de responsabilitat de cara a evitar contagis.

Cap al 2021 doncs. Ànims als que estàveu inscrits!

MarcG

MarcG

Cul quadrat
7 Mai 2020
65
152
Premis
8
Moto
FZ6s
Oohhh quina llastima. A veure que passara amb les que queden. Doncs haurem de ferne alguna pl nostre compte. Els.tracs d'altres anys estan a la web, tot i que no es el mateix sense els punts d control i trobart x la carretera amb altres motos que fan la mateixa ruta que tu, amb els.que et pots unir una estona si es vol.
Seguiré apuntat per la proxima vegada

Edutarraco

Edutarraco

Com es caminava?
20 Feb 2020
209
594
Premis
8
Moto
Kawa KLE 500
Oohhh quina llastima. A veure que passara amb les que queden. Doncs haurem de ferne alguna pl nostre compte. Els.tracs d'altres anys estan a la web, tot i que no es el mateix sense els punts d control i trobart x la carretera amb altres motos que fan la mateixa ruta que tu, amb els.que et pots unir una estona si es vol.
Seguiré apuntat per la proxima vegada
Idem
Naltros també quem apuntats per la següent

Nikokaos

Nikokaos

23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Doncs jo haurè de fer igual que vosaltres.... esperar al 2021 per fer la meva 1a ruta motera...

Ens ho hem d'agafar bé:
Només és un event, que de moment podem seguir fent servir la moto, tot i que sigui per anar a treballar i prou !!

Ens veiem a l'asfalt

Última edició:
cargols2rodes

cargols2rodes

Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.176
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Que hi farem, jo almenys prefereixo la seguretat meva i dels companys. Dit això, una llastima perquè prometia una bona ruta entretinguda, millor que l'any passat.

Em trec el barret pels organitzadors de la Motovolta per prendre aquesta decisió.

Jo estic a la Quebrantabook que es farà a finals d'agost, però veiem tot això no sé si al final la faran, com també l'altra que és la Rider.

Ens veiem el 2021 ;);)

Fils similars