• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Negoci de Motociclisme Motoxtrem Viladecans preparacions, homologacions, pintura i mes

motoxtrem.com

motoxtrem.com

Rodant
2 Mai 2021
28
75
Premis
2
Viladecans
www.motoxtrem.com
I una abraçada si et cal xD

Sóc xavi propietari de motoxtrem i motoxtrem.com a viladecans.

Tinc un taller privat que funciona per cita, atenció 100x100 a les teves necessitats i la teva moto, no hi ha ningú més, sols, tu i jo xD, teniu un espai per seure, veure com treball en la vostra moto, frigorific per prendre alguna cosa sense cap cost i si, sense alcohol podeu explicar-me la vostra vida si voleu el temps que volgueu o almenys fins que acabi, el meu model de negoci ho porto a un tracte més personal com a mi m'agradaria que em atenguessin bàsicament.

Els meus serveis els classifico:

Servei de recanvi i manteniment, podeu demanar-me material directament , el que necessiteu o el que no trobeu en el meva pagina motoxtrem.com
Els recambis son nous amb 2 anys de garantia :)

Servei de pintura personalitzada, fem un esbós o disseny al gust, m'encarrego de tota la resta

Servei de personalització, si vols preparar una moto tipus cafe racer, scrambler, custom etc et assessoro des del principi sense cap cost perquè sigui el més senzill possible o bé m'encarrego

Homologacion i itv, el primer pas perquè tot sigui correcte seria l'anterior, preparo motos personalitzades que legalment passeu itv sense necessitat d'homologar, a consciència o si és una transformació molt exagerada obiamente s'ha de homologar, com ara reducció de places, tren davanter, forquilla etc amb ensallos de frenada, enginyers de la nasa pel mig i itv favorable perquè no vagis amb por d'anar incomplint normativa, ni és un procés lent ni és car.

Mes, deixo algunes fotografies

Homologacio Fazer 98 :)



Preparacio Sr250 Scrambler






Recambis i montatje







Ultima moto que vaig fe i pasa itv

Xj6 del 87





La idea d'aquest post és anar actualitzant diàriament perquè veieu els meus treballs :)
 
Última edició:
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Carai que xulo, què n'opines de LeoVince, és una bona marca per tu? Un amic meu el porta a la Suzuki GSX. és una de les opcions econòmiques que hi ha per la meva Guzzi, compatible amb maletes laterals. Per altra banda hi ha opcions més artesanes com Agostini que no pujen molt més de preu...
 
I

Iep

Convidat
Carai que xulo, què n'opines de LeoVince, és una bona marca per tu? Un amic meu el porta a la Suzuki GSX. és una de les opcions econòmiques que hi ha per la meva Guzzi, compatible amb maletes laterals. Per altra banda hi ha opcions més artesanes com Agostini que no pujen molt més de preu...
Son marqués economiques com mivv i similars sobretot homologats
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Serra
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
I una abraçada si et cal xD

Sóc xavi propietari de motoxtrem i motoxtrem.com a viladecans.

Tinc un taller privat que funciona per cita, atenció 100x100 a les teves necessitats i la teva moto, no hi ha ningú més, sols, tu i jo xD, teniu un espai per seure, veure com treball en la vostra moto, frigorific per prendre alguna cosa sense cap cost i si, sense alcohol podeu explicar-me la vostra vida si voleu el temps que volgueu o almenys fins que acabi, el meu model de negoci ho porto a un tracte més personal com a mi m'agradaria que em atenguessin bàsicament.

Els meus serveis els classifico:

Servei de recanvi i manteniment, podeu demanar-me material directament , el que necessiteu o el que no trobeu en el meva pagina motoxtrem.com
Els recambis son nous amb 2 anys de garantia :)

Servei de pintura personalitzada, fem un esbós o disseny al gust, m'encarrego de tota la resta

Servei de personalització, si vols preparar una moto tipus cafe racer, scrambler, custom etc et assessoro des del principi sense cap cost perquè sigui el més senzill possible o bé m'encarrego

Homologacion i itv, el primer pas perquè tot sigui correcte seria l'anterior, preparo motos personalitzades que legalment passeu itv sense necessitat d'homologar, a consciència o si és una transformació molt exagerada obiamente s'ha de homologar, com ara reducció de places, tren davanter, forquilla etc amb ensallos de frenada, enginyers de la nasa pel mig i itv favorable perquè no vagis amb por d'anar incomplint normativa, ni és un procés lent ni és car.

Mes, deixo algunes fotografies

Homologacio Fazer 98 :)



Preparacio Sr250 Scrambler






Recambis i montatje







Ultima moto que vaig fe i pasa itv

Xj6 del 87





La idea d'aquest post és anar actualitzant diàriament perquè veieu els meus treballs :)
Benvingut Xavi!! Moltes gràcies per compartir el teu projecte i la vostra activitat amb nosaltres! Resulta molt molt interessant de conèixer i de seguir, tant per un servidor com per la resta de companys i seguidors que tenim.

Moltes gràcies també pel teu suport amb el compte de "negoci de motociclisme", ja que amb aquest, fas possible la continuïtat de motoristes.cat ?
 
motoxtrem.com

motoxtrem.com

Rodant
2 Mai 2021
28
75
Premis
2
Viladecans
www.motoxtrem.com
Benvingut Xavi!! Moltes gràcies per compartir el teu projecte i la vostra activitat amb nosaltres! Resulta molt molt interessant de conèixer i de seguir, tant per un servidor com per la resta de companys i seguidors que tenim.

Moltes gràcies també pel teu suport amb el compte de "negoci de motociclisme", ja que amb aquest, fas possible la continuïtat de motoristes.cat ?
moltíssimes gràcies per aquest espai ?
 
motoxtrem.com

motoxtrem.com

Rodant
2 Mai 2021
28
75
Premis
2
Viladecans
www.motoxtrem.com

Adjunts

  • IMG_20210429_120233_618.jpg
    IMG_20210429_120233_618.jpg
    166,2 KB · Visites: 69
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Serra
motoxtrem.com

motoxtrem.com

Rodant
2 Mai 2021
28
75
Premis
2
Viladecans
www.motoxtrem.com
Doncs aquesta setmana a estat mogudeta, entre itv homologar muntar i seguir modificant no dono a bast.
seguim amb la cb 750, llevant tots els extres de l'subchasis i a punt de pintar, creant una plantilla per al fons de maleter i poder allotjar bé tot el cablejat




instalacion i regulació de suspensió del darrere d'una XJ6 de l'2011 adaptat en un model de l'87, practicament treure i posar però cal fer modificacions prèvies

 
  • Like
Reaccions: JoanBP i Roger
motoxtrem.com

motoxtrem.com

Rodant
2 Mai 2021
28
75
Premis
2
Viladecans
www.motoxtrem.com
Empezamos la semana con esta Honda Magna 1100cc americana y le hacemos una mejora en frenada montando latiguillos metálicos, una gran mejoría a la hora de frenar sus mas de 300 kilos, preciosa, cómoda como ninguna






Instalamos este deposito personalizado en la xj650




y continuamos con la famosa CB 750 haciendo un "fondo" de maletero a medida para poder alojar el cableado y colocación de portamatriculas puig


 
  • Like
Reaccions: JoanBP i Roger
motoxtrem.com

motoxtrem.com

Rodant
2 Mai 2021
28
75
Premis
2
Viladecans
www.motoxtrem.com
Bueno, seguimos con la cb adaptando el deposito, nos afecta el rango de giro y se tiene que anclar unos centímetros mas atrás dejando un espacio muy feo, solución? soldar una media luna de metal al deposito con cuidado de no perforar y rellenar de masilla, lijar y rematar :)




 
  • Like
Reaccions: Roger
motoxtrem.com

motoxtrem.com

Rodant
2 Mai 2021
28
75
Premis
2
Viladecans
www.motoxtrem.com
Bueno, me puse con mi moto que llevaba un tiempo queriendo hacer cosas, desmote manillar, tija y soportes para pintar en negro y colocar los semis de la sv 650, aproveche para poner alguna pegata al deposito que estaba muy triste, recolocar el tacometro y instalar unos intermitentes secuenciales...







seguir la amada sr que le queda un suspiro por terminar, toco recortar guardabarros trasero si no, no entraba el asiento ...




Adaptar escapes de triumph en la cb 750...





y por ultimo homologar esta preciosa Yamaha fazer del 98 :)




La semana que viene mas :)
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
motoxtrem.com Homologacion moto/ motoxtrem.com Taulell d'anuncis 0

Fils similars