• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Multistrada V4S

JCThorgal

JCThorgal

Rodant
10 Jun 2020
39
73
Premis
31
Poble Sec (BCN)
Moto
Suzuki/BMW/Ducati
Bon dia a tothom de nou!!!

Finalment no va poder ser la F900XR per problemes amb el concessionari i després em vaig destrempar una mica, però per fi aquest any vaig tornar a tenir la necessitat de tenir una joguina nova i per fer-li companya a la Bandida i a #Loba vaig adquirir la nova Multistrada V4S que encara no està batejada, però que es dirà #DRUUNA, ús passo unes imatges de la nouvinguda.

IMG 4739
IMG 4741
IMG 4914
 
Loxicdelamola

Loxicdelamola

Com es caminava?
28 Jun 2020
211
541
Premis
7
Lleida
Moto
Moto Guzz V85TT
Twitter
loxicdelamola
Bon dia a tothom de nou!!!

Finalment no va poder ser la F900XR per problemes amb el concessionari i després em vaig destrempar una mica, però per fi aquest any vaig tornar a tenir la necessitat de tenir una joguina nova i per fer-li companya a la Bandida i a #Loba vaig adquirir la nova Multistrada V4S que encara no està batejada, però que es dirà #DRUUNA, ús passo unes imatges de la nouvinguda.

Veure l'arxiu adjunt 4415Veure l'arxiu adjunt 4416Veure l'arxiu adjunt 4417
buaaaaaa nen, quina guapada
 
  • Like
Reaccions: JCThorgal
Pepué

Pepué

Motoaddicte
1 Jul 2020
126
283
Premis
4
Prop de Barna...
Moto
Ducati Scrambler 803
Fa por i tot, quin motarron!! Vaig provar la Streetfighter V4, que te la mateixa base, i el motor era una passada. I posat en una MTS deu fer una moto fantàstica. Gaudeix-la molt!!
 
  • Like
Reaccions: JCThorgal
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Felicitats !!

Aprofito ara per donar a conèixer el nou servei a moter@s que tinc a punt de llançar al mercat:

PASA'M EL RODATGE

Es tracta d'un servei particular en el que el rodatge i les revisions dins del qual estiguin estipulades, les faria jo en persona. Aquí ningú més tocaria la teva moto que les meves mans.
Les incidències, avaries i reclamacions en garantia durant aquest periode, les gestionariem també.

Al final del rodatge i les revisions, se't tornaria acompanyada del nostre diploma 'APTA PER RODAR I MÉS', que esperem sigui aval del nostre bon fer.

Per als interessats, indico que només acceptarem encàrrecs de les motos que ens fan trempar més, així que...

Noi, estàs de sort !!!



Jajajajajajajajajaja
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Felicitats !!

Aprofito ara per donar a conèixer el nou servei a moter@s que tinc a punt de llançar al mercat:

PASA'M EL RODATGE

Es tracta d'un servei particular en el que el rodatge i les revisions dins del qual estiguin estipulades, les faria jo en persona. Aquí ningú més tocaria la teva moto que les meves mans.
Les incidències, avaries i reclamacions en garantia durant aquest periode, les gestionariem també.

Al final del rodatge i les revisions, se't tornaria acompanyada del nostre diploma 'APTA PER RODAR I MÉS', que esperem sigui aval del nostre bon fer.

Per als interessats, indico que només acceptarem encàrrecs de les motos que ens fan trempar més, així que...

Noi, estàs de sort !!!



Jajajajajajajajajaja
Per si de cas....

Es tracta de simplement d'una nota d'humor.
No hi ha cap servei que no sigui probar de franc i per la cara una moto nova, en aquest cas la d'en @JCThorgal que fa molt bona pinta.

Ok?
 
JCThorgal

JCThorgal

Rodant
10 Jun 2020
39
73
Premis
31
Poble Sec (BCN)
Moto
Suzuki/BMW/Ducati
Per si de cas....

Es tracta de simplement d'una nota d'humor.
No hi ha cap servei que no sigui probar de franc i per la cara una moto nova, en aquest cas la d'en @JCThorgal que fa molt bona pinta.

Ok?
Bones,
Ben provat, les motos i els postres no es comparteixen, la resta tot es negociable.
V’sss
Salut i benzina
 
ALBERT_A

ALBERT_A

Rodant
3 Set 2020
43
125
Premis
4
Moto
Yamaha Supertenere 1200ZE
Bona màquina. Tinc curiositat per provar-la. A veure si m'acosto a un concesionari i m'ho deixen fer ....

Jo he sigut gairebé sempre de bicilindrics , però aquesta fa molt bon pinta .... el tema de no tenir el sistema desmodronic també fa que les revisions no siguin tan cares i més espaiades ....crec que han tret un molt bon producte !! Llàstima de ser pobre collons

Que la gaudeixis molt.
 
  • Like
Reaccions: JCThorgal

Fils similars