• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

- EMERGÈNCIA - N-260 Ribes de Freser-La Molina

Educamp

Educamp

Nouvingut
22 Jul 2020
12
31
Premis
2
Campdevànol
Moto
Honda cb600f Hornet
Precaució!! Ahir vaig fer aquesta collada (amb cotxe) i portava al davant dos camions que transportaven pinso o alguna cosa semblant. En algunes curves perdien part de la càrrega. Ull! Costa molt de veure, queda molt escampat! Hi vaig veure una furgo de manteniment que anava netejant (a la part de la Molina) però no sé si va anar més avall.
Bon diumenge!!!!
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.655
Premis
5
Precaució!! Ahir vaig fer aquesta collada (amb cotxe) i portava al davant dos camions que transportaven pinso o alguna cosa semblant. En algunes curves perdien part de la càrrega. Ull! Costa molt de veure, queda molt escampat! Hi vaig veure una furgo de manteniment que anava netejant (a la part de la Molina) però no sé si va anar més avall.
Bon diumenge!!!!
Bon dia Edu!!! Moltes gràcies per compartir la informació, són detalls que s'agraeixen ja que és més que probable que alguns motoristes passin per aquesta carretera avui diumenge, i d'aquesta manera ho podran tenir en compte.

Com que comentes que manteniment de carreteres ja estava informat, no considerem necessari enviar missatge a tots els usuaris del fòrum d'aquesta eventualitat, però ara el passo a les xarxes i al Discord.

Moltes gràcies!