• Motorista convidat! Aquí tens les principals eines per organitzar-te i gaudir de la moto en companyia aquest estiu:
  • Motorista convidat! Obrim un espai dedicat a la compra, a la venda i a l'intercanvi de motos, d'accessoris i d'equipament. Fes una ullada a com funciona fent clic aquí.

Educamp

Nouvingut
Premis
2
Precaució!! Ahir vaig fer aquesta collada (amb cotxe) i portava al davant dos camions que transportaven pinso o alguna cosa semblant. En algunes curves perdien part de la càrrega. Ull! Costa molt de veure, queda molt escampat! Hi vaig veure una furgo de manteniment que anava netejant (a la part de la Molina) però no sé si va anar més avall.
Bon diumenge!!!!

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
Premis
5
Precaució!! Ahir vaig fer aquesta collada (amb cotxe) i portava al davant dos camions que transportaven pinso o alguna cosa semblant. En algunes curves perdien part de la càrrega. Ull! Costa molt de veure, queda molt escampat! Hi vaig veure una furgo de manteniment que anava netejant (a la part de la Molina) però no sé si va anar més avall.
Bon diumenge!!!!
Bon dia Edu!!! Moltes gràcies per compartir la informació, són detalls que s'agraeixen ja que és més que probable que alguns motoristes passin per aquesta carretera avui diumenge, i d'aquesta manera ho podran tenir en compte.

Com que comentes que manteniment de carreteres ja estava informat, no considerem necessari enviar missatge a tots els usuaris del fòrum d'aquesta eventualitat, però ara el passo a les xarxes i al Discord.

Moltes gràcies!

A dalt