• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Navarider 2021

JCThorgal

JCThorgal

Rodant
10 Jun 2020
39
73
Premis
31
Poble Sec (BCN)
Moto
Suzuki/BMW/Ducati

NAVARIDER DAY 2021

Bones a tothom!!!
Algú de tots vosaltres realitzarà la Navarider d'enguany, crec que és un esdeveniment que val bastant la pena fer. Personalment només m'he perdut la primera edició i la de l'any passat per motius obvis, però enguany ja estic apuntat i desitjant que arribi el moment.
V'sss
Salut i benzina
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S

NAVARIDER DAY 2021

Bones a tothom!!!
Algú de tots vosaltres realitzarà la Navarider d'enguany, crec que és un esdeveniment que val bastant la pena fer. Personalment només m'he perdut la primera edició i la de l'any passat per motius obvis, però enguany ja estic apuntat i desitjant que arribi el moment.
V'sss
Salut i benzina
Collons.... Ho deixes anar així, i ni fas 5 cèntims de la NAVARIDER DAY?

Va home, posa un link o res que podem anar directes a descobrir de quin event parles, dates, preus, localització.... I aquestes cosetes que ens interessen !!!

Ah, si s'hi ha de portar roadbook....
Bé, millor primer esbrinarem de què parles, oi?

Esperem El link (que així segur que encertem)
 
J

J.Carlos

Convidat
Collons.... Ho deixes anar així, i ni fas 5 cèntims de la NAVARIDER DAY?

Va home, posa un link o res que podem anar directes a descobrir de quin event parles, dates, preus, localització.... I aquestes cosetes que ens interessen !!!

Ah, si s'hi ha de portar roadbook....
Bé, millor primer esbrinarem de què parles, oi?

Esperem El link (que així segur que encertem)
Hostia, disculpeu.
Estic acostumat a buscar-les i no habia caigut.
Es una ruta per Navarra (obvi) d’uns 450 kms en la qual hi han uns punt de control que en cada un hi ha un Pinotxo o beguda (sense alcohol), una aturada per dinar i un final de festa per els carrers de Pamplona en el que tens una sèrie de establiments marcats per anar sopant a base de cazuelitas i zuritos, posteriorment s’acaba en un local amb un concert en directe.
Es evident que estic enamorat d’aquest esdeveniment desde que el conec, aquí teniu l’enllaç i si teniu dubtes pregunteu que es gratis.
V’sss
Salut i benzina.
 
  • Like
  • Love
Reaccions: Serra i Nikokaos
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Hostia, disculpeu.
Estic acostumat a buscar-les i no habia caigut.
Es una ruta per Navarra (obvi) d’uns 450 kms en la qual hi han uns punt de control que en cada un hi ha un Pinotxo o beguda (sense alcohol), una aturada per dinar i un final de festa per els carrers de Pamplona en el que tens una sèrie de establiments marcats per anar sopant a base de cazuelitas i zuritos, posteriorment s’acaba en un local amb un concert en directe.
Es evident que estic enamorat d’aquest esdeveniment desde que el conec, aquí teniu l’enllaç i si teniu dubtes pregunteu que es gratis.
V’sss
Salut i benzina.
Ara si que siiiiiiiii !!!
 
  • Like
Reaccions: JCThorgal
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Loxicdelamola trail amb Off dissabte 27/11/2021 07:45 Lleida Casa Tere Sortides anteriors 4
Serra Vendes de motos fins a l'Octubre 2021 Espai de debat 0
jordiTR63 Crònica Sortida 05-09-2021 : La Ruta del Císter Cròniques sobre motociclisme 0
Nikokaos Crònica RODIBOOK 2021: l'app digital de la cursa i la pluja que mai va arribar Rodibook 22
jordiTR63 Crònica Sortida 01-09-2021 : Bassella - El Miracle - Santuari de Pinós Cròniques sobre motociclisme 4
Gas a fons Formació Formacio 3.0 agost i setembre 2021 Formació motorista 6
J Motobeach festival 2021 Rutes en moto 2
jordiTR63 Crònica Sortida 01-08-2021 : Agost a la fresca Cròniques sobre motociclisme 3
mushu903 Ruta en moto Estrenant la TRK 502 X - Alps 2021 Rutes en moto 9
Serra Crònica Alps estiu 2021: somni d'una nit d'estiu Cròniques sobre motociclisme 11
Tranquil Ruta en moto Transpirenenca juliol 2021 Cròniques sobre motociclisme 29
Nikokaos Rodibook 2021 Rodibook 68
jordiTR63 Crònica Ruta Mototurística Valls 2021 - Crònica Cròniques sobre motociclisme 7
pepprats Sopar Pre-CromRide 2021 Crom Ride 37
Roger Avantatges Polos motoristes.cat estiu 2021 Avantatges especials 17
Roger Notícia Cherokee Rider 2021 obre inscripcions! Cherokee Rider 2
mami_en_moto Vídeos La meva experiencia fent la Rider 1000 -2021 Rider 1000 9
Roger OffRoad Eutichesbook OffRoad 2021 - dies 1 i 2 d'octubre Eutichesbook 0
Roger Anàlisis-Comparativa Moto Guzzi V85 TT 2021 Anàlisi de productes 2
Roger Crònica MV Agusta Turismo Velocce 2021 Cròniques sobre motociclisme 0
mami_en_moto Formació Curs de conducció amb Pitbikes escola CTP ( Lleida ) | Maig 2021 Formació motorista 41
mr_pointer Informació Motovolta 2021 - Girona / Sant Hilari Sacalm Motovolta 47
M OffRoad Sortida divendres 2 Abril 2021 Sortides anteriors 7
Roger Competició De visita als Tests del Catalunya WorldSBK Round 2021 Competició 0
jordiTR63 Ruta en moto Sortida 29-03-2021 : On The Road Again Rutes en moto 1
Pep Aràgo Competició MotoGP 2021 Competició 5
Serra Ruta en moto Alps estiu 2021: somni d'una nit d'estiu? Rutes en moto 74
Roger Informació Informació Oficial Mobilitat 15 de març 2021 Rutes en moto 5
Pep Aràgo Competició Porra MotoGP 2021 Competició 356
Roger X-ADV Vídeos Yamaha TMAX 2021 20è aniversari Un Cafè Ràpid 4
Roger X-ADV Informació Crom Ride 2021 Crom Ride 195
Serra Ruta en moto Titan Road 2021 Rutes en moto 7
Serra Quina moto de 2021 espereu amb candeletes veure en directe? Espai de debat 24
Xavi Canyo Competició Multiporra DAKAR 2021 Competició 147
Pep Aràgo Informació Rider 1000/700/500/300 2021 Rider 1000 362
manel_pa OffRoad Primera sortida any 2021 Grups dinàmics de sortides en moto 4
Erik Ruta en moto Motovolta 2021 Rutes en moto 1
Roger Concurs / Sorteig Concurs de fotografia pel calendari del 2021 Concurs de fotografia Calendari 2021 105
Serra Ja sabem què farà Suzuki amb la gamma mitja al 2021 (noves Sv 700 i V-Strom 700 ) Espai de debat 3

Fils similars