• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Dubte Navegador

FormigaAtòmica

FormigaAtòmica

Cul quadrat
5 Abr 2021
87
313
Premis
32
Bon dia a tothom, segurament d'aquest tema ja se n'ha parlat alguna altra vegada però no ho he sabut veure i també m'interessa estar més al dia en quant a dispositius per la moto de navegadors fiables al 100 x 100.
He vist varis navegadors però veig que un dels que sembla més fiable és el de la marca TOM TOM. Què en penseu? Val la pena la diferèndia de preu respecte dels altres? Què opineu.
Moltes gràcies per les respostes que em doneu ja que haig de fer calaix ja que déu-'hi-do del preu d'aquests aparells però per fer segons quines rutes per mi és el més fiable que hi ha (a banda de portar planols en paper de tota la vida per si de cas). El telèfon moltes vegades m'ha fet bastant la guitza.
Salut i gasssss
 
  • Like
Reaccions: Jaumenovas
FormigaAtòmica

FormigaAtòmica

Cul quadrat
5 Abr 2021
87
313
Premis
32
TomTom o Garmin.
La principal diferencia es que ambel Tomtom es mes sencill crear rutes amb la web mymaps.tomtom, el Garmin es una mica mes complicat fins que no lo agafes el truc al programa Basecamp, per contra el Garmin et permet carregar mapes topografic per si fas off-road o activitats de muntanya.
Moltes gràcies. Jo només faig carretera però ho tindré en compte alhora de prendre de decisió del que comentes per crear les rutes i traspassar-les al navegador
 
F

Frochem

Nouvingut
11 Jul 2022
4
14
Premis
1
Moto
HONDA CB500X (2016)
Jo tinc un Garmin i encantat.
Per les rutes per carretera les creo amb la pàgina que ha comentat @Silverwing y després m'ho descarrego directament amb gpx i ho copio al gps directament.
Les rutes off-road te creo amb google earth perqué el tinc més per la mà.
 
FormigaAtòmica

FormigaAtòmica

Cul quadrat
5 Abr 2021
87
313
Premis
32
Jo tinc un Garmin i encantat.
Per les rutes per carretera les creo amb la pàgina que ha comentat @Silverwing y després m'ho descarrego directament amb gpx i ho copio al gps directament.
Les rutes off-road te creo amb google earth perqué el tinc més per la mà.
Perfecte. Tindré doncs feina per decidir el navegador que m’acabaré comprant. La vostre experiència em servirà per prendre la decisió final