Ray Fields Rider
Motoaddicte
Hola motorist@s!!!
N'estic liant una de molt grossa per a un pròxim vídeo al Youtube!!! Però necessito la vostra ajuda. I és que vull fer un vídeoclip on hi participeu tots i cadascú de vosaltres, els que vulgueu, és clar! No us puc donar gaires més explicacions, per què no vull fer "spoiler", però voldria que m'enviéssiu petits talls de vídeo fent unes accions concretes que jo ja ajuntaré després.
Abans de que em feu arribar els vídeos, us passo la llista de "cosetes" que necessito per al videoclip. Estaria bé que us aneu apuntant als talls que veigueu que podeu fer, per jo així tenir una idea del què queda cobert i el què no.
Cal recordar que tots els vídeos han de ser en HORITZONTAL i que en tots heu d'anar vestits de motorista (encara que sigui a dins a casa).
TALLS:
- Mirant un calendari:
- Planejant una ruta amb mapa o "maps":
- Aparcat sobre la moto trucant pel mòbil i mirant al rellotge:
- Sortint de casa amb la roba de moto i casc posats:
- Un pla d'una roda girant en carretera (si els youtubers del fòrum teniu un tall gravat, ja em serveix):
- Si heu tingut algun "pinyo" amb algú de cara:
- Posant-vos el mono de cuir:
- Vídeo on board d'una carretera que es vegi molta curva:
- Vídeos vostres fent un wheelie:
- Un vídeo vostre d'Instagram o Tik Tok:
- Al llit amb el casc posat:
- Fent veure que l'intercom no funciona:
- La moto al garatge tapada amb una manta o funda:
- On board amb neu al costat de la carretera:
- On board amb molt de Sol:
- Vídeos (podeu enviar-me'n molts) ballant música animada:
Quan ho tinguem tot quadrat, ja us passaré indicacions de com fer-m'ho arribar.
Moltes gràcies per avançat! Em farà molta il·lusió que hi participeu tots i totes, i us prometo que serà gros!
Gaaaaaass!!!
N'estic liant una de molt grossa per a un pròxim vídeo al Youtube!!! Però necessito la vostra ajuda. I és que vull fer un vídeoclip on hi participeu tots i cadascú de vosaltres, els que vulgueu, és clar! No us puc donar gaires més explicacions, per què no vull fer "spoiler", però voldria que m'enviéssiu petits talls de vídeo fent unes accions concretes que jo ja ajuntaré després.
Abans de que em feu arribar els vídeos, us passo la llista de "cosetes" que necessito per al videoclip. Estaria bé que us aneu apuntant als talls que veigueu que podeu fer, per jo així tenir una idea del què queda cobert i el què no.
Cal recordar que tots els vídeos han de ser en HORITZONTAL i que en tots heu d'anar vestits de motorista (encara que sigui a dins a casa).
TALLS:
- Mirant un calendari:
- Planejant una ruta amb mapa o "maps":
- Aparcat sobre la moto trucant pel mòbil i mirant al rellotge:
- Sortint de casa amb la roba de moto i casc posats:
- Un pla d'una roda girant en carretera (si els youtubers del fòrum teniu un tall gravat, ja em serveix):
- Si heu tingut algun "pinyo" amb algú de cara:
- Posant-vos el mono de cuir:
- Vídeo on board d'una carretera que es vegi molta curva:
- Vídeos vostres fent un wheelie:
- Un vídeo vostre d'Instagram o Tik Tok:
- Al llit amb el casc posat:
- Fent veure que l'intercom no funciona:
- La moto al garatge tapada amb una manta o funda:
- On board amb neu al costat de la carretera:
- On board amb molt de Sol:
- Vídeos (podeu enviar-me'n molts) ballant música animada:
Quan ho tinguem tot quadrat, ja us passaré indicacions de com fer-m'ho arribar.
Moltes gràcies per avançat! Em farà molta il·lusió que hi participeu tots i totes, i us prometo que serà gros!
Gaaaaaass!!!