• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Vídeos NECESSITO LA VOSTRA AJUDA...

mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Hola motorist@s!!!

N'estic liant una de molt grossa per a un pròxim vídeo al Youtube!!! Però necessito la vostra ajuda. I és que vull fer un vídeoclip on hi participeu tots i cadascú de vosaltres, els que vulgueu, és clar! No us puc donar gaires més explicacions, per què no vull fer "spoiler", però voldria que m'enviéssiu petits talls de vídeo fent unes accions concretes que jo ja ajuntaré després.

Abans de que em feu arribar els vídeos, us passo la llista de "cosetes" que necessito per al videoclip. Estaria bé que us aneu apuntant als talls que veigueu que podeu fer, per jo així tenir una idea del què queda cobert i el què no.

Cal recordar que tots els vídeos han de ser en HORITZONTAL i que en tots heu d'anar vestits de motorista (encara que sigui a dins a casa).

TALLS:
- Mirant un calendari:
- Planejant una ruta amb mapa o "maps":
- Aparcat sobre la moto trucant pel mòbil i mirant al rellotge:
- Sortint de casa amb la roba de moto i casc posats:
- Un pla d'una roda girant en carretera (si els youtubers del fòrum teniu un tall gravat, ja em serveix):
- Si heu tingut algun "pinyo" amb algú de cara:
- Posant-vos el mono de cuir:
- Vídeo on board d'una carretera que es vegi molta curva:
- Vídeos vostres fent un wheelie:
- Un vídeo vostre d'Instagram o Tik Tok:
- Al llit amb el casc posat:
- Fent veure que l'intercom no funciona:
- La moto al garatge tapada amb una manta o funda:
- On board amb neu al costat de la carretera:
- On board amb molt de Sol:
- Vídeos (podeu enviar-me'n molts) ballant música animada:

Quan ho tinguem tot quadrat, ja us passaré indicacions de com fer-m'ho arribar.

Moltes gràcies per avançat! Em farà molta il·lusió que hi participeu tots i totes, i us prometo que serà gros!

Gaaaaaass!!!

Guay!! quina bona idea :)

Ara et paso per WeTransfer alguns videos jejej de Tiktok :) A veure si fem algun altre jejeje
 
Ramonf

Ramonf

Nouvingut
24 Abr 2020
17
49
Premis
2
Això et val? l'original té més qualitat, lo bo de la conversió que fa Youtube, es que no cal pixelar matrícules, ha, ha, ha...
Suposo haurà una opció de pagament que et permeti pujar imatges amb millor resol·lució :unsure:
Re-aclaració: El micro de la cámara no fa justicia al só de la meva petita.
Ep!
Una mica més i surto jo......
Passes per la porta d'on treballo.....
 
Mario G.

Mario G.

Motoaddicte
18 Mar 2020
114
359
Premis
12
Maresme i Barcelona
Moto
Honda CBF600 HORNET
Ostres, doncs potser coneixes en Miguel de Conductors Solidaris. Estem fent "algunes cosetes" a Sant Joan de Dèu amb ells.



Logo Conductors
Furgo 01
Furgo 02
Furgo 03
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Si ens surt com tenim pensat podràs dir perfectament TONTÍCOLIS :giggle:
Això ho he de veure, ha, ha, ha...
I molt bonica l'iniciativa de Conductors Solidaris.
Que xulo! No va amb la temàtica del fil, però com que serveix per actualitzar-lo i mantenir-lo visible, pots explicar-nos el projecte dels conductors solidaris?
Potser millor un fil nou d'accions solidaries on poguem veure diferents accions arreu del territori i si algú pot col·laborar d'alguna manera. De moltes ni ens asseventem i potser les fan al costat de casa.
En el seu moment el Megascooter Barcelona, colaborava amb la cursa dels Bombers i a alguna Cabalgata de Reis amb les motos guarnides com un arbre de Nadal.
I crec que un cop també ho varem fer, a la volta ciclista a Catalunya.
Normalment erem les motos que duien el càmares.
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Això ho he de veure, ha, ha, ha...
I molt bonica l'iniciativa de Conductors Solidaris.

Potser millor un fil nou d'accions solidaries on poguem veure diferents accions arreu del territori i si algú pot col·laborar d'alguna manera. De moltes ni ens asseventem i potser les fan al costat de casa.
En el seu moment el Megascooter Barcelona, colaborava amb la cursa dels Bombers i a alguna Cabalgata de Reis amb les motos guarnides com un arbre de Nadal.
I crec que un cop també ho varem fer, a la volta ciclista a Catalunya.
Normalment erem les motos que duien el càmares.
Tota la raó, fil nou i a conèixer bé el projecte.
 
Ray Fields Rider

Ray Fields Rider

Motoaddicte
27 Abr 2020
147
370
Premis
13
Berguedà i el Món sencer
www.youtube.com
Moto
Kawasaki Z900 Full 2018
Bona tarda a tothom!!!
Ja estan arribant alguns vídeos vostres, i la veritat és que m'estan anant com anell al dit! Agraïr-vos de nou tot el què esteu fent per mí. Anem a fer una repassada dels talls que tinc pensats i els usuaris que ja m'heu enviat vídeos al lloc on els he posat. Encara que alguns talls ja estiguin coberts, podeu enviar-me més vídeos si els teniu.

Cal recordar que tots els vídeos han de ser en HORITZONTAL i que en tots heu d'anar vestits de motorista (encara que sigui a dins a casa).

TALLS:
- Mirant un calendari:
- Planejant una ruta amb mapa o "maps":
- Aparcat sobre la moto trucant pel mòbil i mirant al rellotge: @Carmeta
- Sortint de casa amb la roba de moto i casc posats:
- Un pla d'una roda girant en carretera (si els youtubers del fòrum teniu un tall gravat, ja em serveix):
- Si heu tingut algun "pinyo" amb algú de cara:
- Posant-vos el mono de cuir:
- Vídeo on board d'una carretera que es vegi molta curva: @Xavi Canyo i @Ramonf
- Vídeos vostres fent un wheelie:
- Un vídeo vostre d'Instagram o Tik Tok: @mami_en_moto
- Al llit amb el casc posat:
- Fent veure que l'intercom no funciona:
- La moto al garatge tapada amb una manta o funda:
- On board amb neu al costat de la carretera: @Ramonf
- On board amb molt de Sol:
- Vídeos (podeu enviar-me'n molts) ballant música animada:

Va, que això comença a agafar color!!! Mil gràcies!!! Déu us ho pagui amb unes bones rutes, molts kms i sense "pinyus"!!! ✌?✌?✌?
 
jmxifre

jmxifre

Nouvingut
2 Gen 2021
1
6
Tàrrega (Lleida)
Moto
Aprilia Dorsoduro 900
Hola motorist@s!!!

N'estic liant una de molt grossa per a un pròxim vídeo al Youtube!!! Però necessito la vostra ajuda. I és que vull fer un vídeoclip on hi participeu tots i cadascú de vosaltres, els que vulgueu, és clar! No us puc donar gaires més explicacions, per què no vull fer "spoiler", però voldria que m'enviéssiu petits talls de vídeo fent unes accions concretes que jo ja ajuntaré després.

Abans de que em feu arribar els vídeos, us passo la llista de "cosetes" que necessito per al videoclip. Estaria bé que us aneu apuntant als talls que veigueu que podeu fer, per jo així tenir una idea del què queda cobert i el què no.

Cal recordar que tots els vídeos han de ser en HORITZONTAL i que en tots heu d'anar vestits de motorista (encara que sigui a dins a casa).

TALLS:
- Mirant un calendari:
- Planejant una ruta amb mapa o "maps":
- Aparcat sobre la moto trucant pel mòbil i mirant al rellotge:
- Sortint de casa amb la roba de moto i casc posats:
- Un pla d'una roda girant en carretera (si els youtubers del fòrum teniu un tall gravat, ja em serveix):
- Si heu tingut algun "pinyo" amb algú de cara:
- Posant-vos el mono de cuir:
- Vídeo on board d'una carretera que es vegi molta curva:
- Vídeos vostres fent un wheelie:
- Un vídeo vostre d'Instagram o Tik Tok:
- Al llit amb el casc posat:
- Fent veure que l'intercom no funciona:
- La moto al garatge tapada amb una manta o funda:
- On board amb neu al costat de la carretera:
- On board amb molt de Sol:
- Vídeos (podeu enviar-me'n molts) ballant música animada:

Quan ho tinguem tot quadrat, ja us passaré indicacions de com fer-m'ho arribar.

Moltes gràcies per avançat! Em farà molta il·lusió que hi participeu tots i totes, i us prometo que serà gros!

Gaaaaaass!!!
Hola!!! Tinc una de fotos que potser us agradarà
D68EA1AF 366B 4114 9D89 D483522CC17D
!!! Salut!!
 
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Bones Ray, encara segueixes recollint material o ho tens tancat?
Tinc alguna cosa de la CB650F i aquest diumenge faré la primera sortida seriosa amb la FZ.
Diguem i si encara en reculls fem alguna "toma", jejejeje
 
  • Like
Reaccions: Ray Fields Rider

Fils similars