• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Vídeos NECESSITO LA VOSTRA AJUDA...

Ray Fields Rider

Ray Fields Rider

Motoaddicte
27 Abr 2020
147
370
Premis
13
Berguedà i el Món sencer
www.youtube.com
Moto
Kawasaki Z900 Full 2018
Bones Ray, encara segueixes recollint material o ho tens tancat?
Tinc alguna cosa de la CB650F i aquest diumenge faré la primera sortida seriosa amb la FZ.
Diguem i si encara en reculls fem alguna "toma", jejejeje
Eii Pep!!! Encara recullo vídeos. El què em puguis fer arribar, serà benvingut!
Merci i salutacions!!!
Gaaaas!
 
  • Like
Reaccions: pepprats
Ray Fields Rider

Ray Fields Rider

Motoaddicte
27 Abr 2020
147
370
Premis
13
Berguedà i el Món sencer
www.youtube.com
Moto
Kawasaki Z900 Full 2018
Jo ajudaria però de tot el que demanes, no tinc res! Sempre surto sola amb la moto i ningú em pot fer fotos o videos en les condicions que demanes. :(
Ei! Ginger! No hi pateixis gens! Encara que no em pugueu fer arribar vídeos, pel motiu que sigui, sé que els del fòrum sou gent molt ben parida! Gràcies per la teva bona predisposició i si algun dia et ve de gust anar a rodar amb més gent, tu proposa que segur que ens apuntem uns quants!

Gaaaaaas!!!
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Molt bó, felicitats !!!!
Al de l'Integra ja li val i l'adelantament al camió esgarrifós !!!?
No coneixía la teva vertent artistica, si l'any vinent et presentes a Eurovisió et votem tots els del fórum ??
 
  • Haha
Reaccions: J.M i pepprats
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Hola a tots!!! Disculpeu per haver trigat tant en fer-ho, però per fí el tenim aquí!!! El vídeo en el que uns quants de vosaltres vau participar!!! Espero que us agradi molt i que per la pròxima encara hi participi més gent. Gràcies als que hi vau posar el vostre granet de sorra!!!
Ohhhh m'encanta!!!!!
Moltes gràcies per afegir-nos al video :) jejejeje
Molt divertit jajaja bonissim!!! :)
 
  • Like
Reaccions: Xavi Canyo

Fils similars