• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Neteja de motos Frogo

Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.185
2.550
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
He vist a un tweet de @motoristesbcn que feien publicitat de Frogo, segons sembla, et venen a rentar la moto a domicili.
Aquí teniu l'enllaç a la seva web: https://frogo.app/
Algú ho ha provat? Sabeu quan cobren? Ho fan bé?
M'agrada netejar-la jo mateix amb calma, netejar les llantes acuradament amb una esponja i sobretot assecar-la bé amb una bona gamusa però hem fa una mandra terrible fer cua al rentacotxes i m'estressa sobremanera, tenir gent pendent de quan m'entretinc perquè també volen rentar el seu vehícle.
Per tant, si la deixen tant impecable com diuen (en 2h poden fer meravelles), m'agradaría saber si algú sap quelcom més.

Gràcies
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
587
1.107
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Suposo que la vindran a buscar i se l'emporten, te la renten i te la tornen després ?, per que al carrer no la renten :) . A mi em passa el mateix, rentar en un rentat de motos i cotxes porta el seu temps i la gent es posa nerviosa :cautious:i ja vas amb presses i no l'acabes com tu vols. Sempre s'ha d'anar a hores que pot ser que no trobis a ningú, però això ja és molt difícil, la gent pensa com tu i sempre es troba gent.:rolleyes:
Jo la porto a Moto rentat PIPO al carrer Aragó de Barcelona, ho fan pel meu gust molt bé.(y)
P.D. Ara si ho arribes a provar, explica'ns si us plau l'experiència.:)
Gràcies.
 
  • Like
Reaccions: Bascu i Serra
Edutarraco

Edutarraco

Com es caminava?
20 Feb 2020
209
594
Premis
8
Moto
Kawa KLE 500
MAI m'he plantejat que ningú em rentés la moto, és un moment molt íntim no creieu?
A mi m'encanta netejar-la i si la tens cuidada el resultat es molt enriquidor.
Salut i GAS
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.185
2.550
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Suposo que la vindran a buscar i se l'emporten, te la renten i te la tornen després ?, per que al carrer no la renten :) . A mi em passa el mateix, rentar en un rentat de motos i cotxes porta el seu temps i la gent es posa nerviosa :cautious:i ja vas amb presses i no l'acabes com tu vols. Sempre s'ha d'anar a hores que pot ser que no trobis a ningú, però això ja és molt difícil, la gent pensa com tu i sempre es troba gent.:rolleyes:
Jo la porto a Moto rentat PIPO al carrer Aragó de Barcelona, ho fan pel meu gust molt bé.(y)
P.D. Ara si ho arribes a provar, explica'ns si us plau l'experiència.:)
Gràcies.
Ahhh, no. La meva nena no se l'enduen, prou hem costa deixar-la al mecànic per les revisions .:cry:
De moment la mantinc presentable amb tovalloletes humides per nadons, si a ells no els fa mal al culet, crec que tampoc li farà mal a la meva reina.

Quan temps l'has de deixar a PIPO? Y quan et cobren?
 
  • Like
Reaccions: GEORGECAT
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.661
Premis
5
He vist a un tweet de @motoristesbcn que feien publicitat de Frogo, segons sembla, et venen a rentar la moto a domicili.
Aquí teniu l'enllaç a la seva web: https://frogo.app/
Algú ho ha provat? Sabeu quan cobren? Ho fan bé?
M'agrada netejar-la jo mateix amb calma, netejar les llantes acuradament amb una esponja i sobretot assecar-la bé amb una bona gamusa però hem fa una mandra terrible fer cua al rentacotxes i m'estressa sobremanera, tenir gent pendent de quan m'entretinc perquè també volen rentar el seu vehícle.
Per tant, si la deixen tant impecable com diuen (en 2h poden fer meravelles), m'agradaría saber si algú sap quelcom més.

Gràcies
Bones! Hem parlat amb els companys de Frogo i us assignen el codi "motoristescat" , a fi d'aplicar-vos un descompte de 2€ en els seus serveis de rentat.

Comentar que el seu sistema de rentat és en sec, de tal manera que pot realitzar-se en via pública sense malmetre el medi ambient.

Demà obriran un fil per aquí explicant com funcionen, i responent dubtes sobre la seva activitat.

Salut!
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
587
1.107
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
E
Ahhh, no. La meva nena no se l'enduen, prou hem costa deixar-la al mecànic per les revisions .:cry:
De moment la mantinc presentable amb tovalloletes humides per nadons, si a ells no els fa mal al culet, crec que tampoc li farà mal a la meva reina.

Quan temps l'has de deixar a PIPO? Y quan et cobren?
Bé, quan demano dia i hora, sempre els he de deixar un matí o una tarda (es curen en salut, sempre la tenen abans), depèn de quina hora es la deixi, la meva moto bmw f700gs me la deixen maca maca. I el preu 25 €.
 
  • Like
Reaccions: Xavi Canyo
Frogo

Frogo

Nouvingut
Negoci de Motociclisme
23 Nov 2020
3
10
Hola!

Frogo és la solució de qualitat i econòmica. Renta la teva moto de manera eficient, on i quan tu ho necessitis perquè la teva moto quedi com nova. Treballem a Barcelona i l'Hospitalet en aquest moment, ampliarem zones molt aviat.

En motiu del nostre llançament, ara i fins Gener, els nostres preus són 8,50 euros pel rentat Bàsic i 12,50 euros pel Plus que inclou llandes, parafangs i laterals de l'motor.
 
  • Like
Reaccions: GEORGECAT
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Hi ha concessionari que te la renta amb la revisió
Si no vaig alternant manguera per dos euros i rentar la jo amb draps i cera abrillantadora
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
perlanegraviajes Neteja la moto per 3 euros Anàlisi de productes 0
Bascu Consells Neteja d'equipació de moto Espai de debat 9
Roger X-ADV Recopilatori Què és el millor que us han donat les diferents motos que heu tingut? Un Cafè Ràpid 6
Roger Ruta en moto XXI Ruta dels Portals + Trobada Motos Clàssiques Sortides anteriors 5
Roger Ruta en moto 13a Concentració i ruta Motos Clàssiques Andorra Rutes en moto 1
mami_en_moto Feliç Sant Jordi | Llibres sobre motos i motoristes Un Cafè Ràpid 4
mami_en_moto Consells Alarmes, antirrobo per a motos en Barcelona? Espai de debat 32
Carmeta Clubs i agrupacions Trobada Motos Classiques Clubs i agrupacions 0
Johanovski Fotos Tribut a les motos venudes Un Cafè Ràpid 22
jordiTR63 Notícia El SCT disposarà de motos 'camuflades' per detectar infraccions a les carreteres Un Cafè Ràpid 5
Serra Vendes de motos fins a l'Octubre 2021 Espai de debat 0
Roger Notícia Les marques de motos elèctriques Arena i Horwin arriben al nostre mercat Espai de debat 0
Marc Vinoenmoto Vídeos Les motos als cellers. MotoVlogs propis 0
Marta Fotos Les nostres motos Les nostres motos 14
edudzn Recopilatori Històries curioses sobre motos Un Cafè Ràpid 6
Fran790 Em presento Un altre tronat més de les motos... Presentacions 10
Mey Motos 125❤️ Presentacions 19
Josep_Mototest Vídeos YAMAHA NIKEN la TRANSFORMER de les MOTOS MotoVlogs propis 2
C Ruta en moto Motos classiques Grups dinàmics de sortides en moto 18
perlanegraviajes Triangle d'emergència per a motos Mecànica de motos i recopilatoris 11
Myke's ¿Que penseu? BCN zona verda per motos. Espai de debat 3
Serra Veurem com Harley deixa de fer motos? Espai de debat 9
Roger X-ADV Quins lios vau tenir a casa amb les motos i les mares? Espai de debat 13
Serra Motos elèctriques: mort del motociclisme o nova etapa? Espai de debat 26
Erik Les meves 5 motos Espai de debat 2
Roger X-ADV Fotos La vostra col·lecció ideal de 5 motos Un Cafè Ràpid 35
MCR94 Volta Motorbikes, una empresa catalana especialitzada en motos elèctriques Espai de debat 0
S Una mirada a l’actualitat de les motos elèctriques Espai de debat 0
S El motociclisme al món: El Japó, un país entusiasta de les motos Espai de debat 0
jordiGSR600 Fotos quines motos heu tingut...i comentar-les Espai de debat 16
Roger X-ADV Mecànica Instal·lar fars complementaris a les nostres motos Mecànica de motos i recopilatoris 1
Roger Recopilatori Les lesions en la conducció de motos Espai de debat 1
Roger Recopilatori Manuals de motos Mecànica de motos i recopilatoris 6
Frogo Avantatges Frogo, Rentem la teva moto perquè tu no hagis de fer-ho Avantatges especials 3

Fils similars