bé aquí hi ha dos elements o tres a considerar. El més important és que Honda no vol fer un altre motor entre 500 i 1100 que no sigui aquest 750 que ja tenen fa temps, i que va originar-se en el bloc motor del cotxe Honda Jazz retallant dos cilindres. Aquest motor va amb la transmissió i xassís que va, i volen tenir-ne un de sol per la NCX, NCS, Xadv, Vultus, Integra, Forza i lo que vingui... una sola plataforma amb diferents tapes de plastic els permet obtenir molts beneficis venent el mateix gos amb diferents collars, i no invertiran en complicar-se amb una tercera transmissió. Estem en temps de retallar costos, per això tots venen la mateixa moto amb diferents acabats (si no, mireu el motor CP2 de Yamaha, el 650 de suzuki, el 660 aprilia, 850 guzzi, 650 kawasaki....)
Segon i menys important, tot i que els japonesos són els grans defensors del variador (canvis CVT) la veritat és que aquest sistema treu prestacions i augmenta el consum.
Tercer i també menys important, no té cap sentit que Honda faci una TMAX. Ja hi ha la TMAX. És com intentar copiar la 1250GS, tothom ha fracassat. El que has de fer és inventar el teu propi producte i convèncer a la gent. En aquest sentit, la Forza et permet canviar amb canvi sequencial, al que li agrada conduir controlant tot manualment ho sabrà apreciar, i sempre li podràs dir als teus companys moteros que tens canvi de marxes, i que per tant et respectin més que al conductor mitjà d'scooter, sobretot al de la 125, que mirem per sobre l'espatlla i no saludem.
això segons la meva opinió eh,
@Xavi Canyo