• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Vídeos NO TE LA PERDIS‼️ HONDA FORZA 750 ‼️

Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
He buscat si teníes algún video de la meva però no l'he trobat.
Així que per donar-me una idea d'aquesta respecte a un altre que si ho hem fet els dos , com és el pas per curva d'aquesta respecte a la AK550? perquè presuposo que el comportament en autovía, millor.
I un altre pregunta important per mi, el nervi és més alt, més baix o igual que el de la X-ADV?
El velocimetre, és veu que evidentement és millor, a la AK com tinguis el sol darrera no és veu una merda.

Gràcies,
 
Josep_Mototest

Josep_Mototest

Cul quadrat
Youtuber
28 Feb 2020
83
150
Premis
3
Tarragona
Moto
Suzuki GSR 600
He buscat si teníes algún video de la meva però no l'he trobat.
Així que per donar-me una idea d'aquesta respecte a un altre que si ho hem fet els dos , com és el pas per curva d'aquesta respecte a la AK550? perquè presuposo que el comportament en autovía, millor.
I un altre pregunta important per mi, el nervi és més alt, més baix o igual que el de la X-ADV?
El velocimetre, és veu que evidentement és millor, a la AK com tinguis el sol darrera no és veu una merda.

Gràcies,
Bona pregunta‼️
he de dir que la Honda te un centre de gravetat molt baix i es nota moltisim la seguretat q et transmet quan vas amb ella, tant que inclines molt sense que et donis compte i...
A part, el motor que porta es d’una moto real, amb les seves martxes que pots ficar-les tu o conduir en mode automàtic i fa que al sortir d’una curva notis com puja de voltes amb energia.
La Kymco es un Scooter 100% i en la fase esportiva he de comentar que el seu xasis es molt ràpid també, amb una sensació de seguretat molt alta quan pases pel centre de la corva.
Pero el motor com comento es d’una Scooter es diferent sensació, encara que també te una forta empenta que juntament amb el seu xasis fa que sigui molt divertida.
A més la Kymco te el concepte de Scooter 100% esportiva i fa que no pasi el mateix que amb la Honda.
He de dir que la Honda amb aquest motor que pots configurar es una moto més polivalent (excepte per la capacitat d’equipatge) que la Kymco, pero amb la Kymco no vaig...
No comento ... perque no vull fer spoiler ? per si algú encara no ha vist el video
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Holas!

Partint de la base que aquest tipus de motos (scoters - maxi-scoters) no son la meva preferència, si he de dir que aquesta la trobo molt guapa.

Estèticament es de les que m'agrada mes , mes i tot que la TMAX.

Les xifres crec que son molt bones , els cv, quasi 60 a 6.750 rpm, i el par motor 69 Nm a 4.750 rpm li donen un caràcter que a mi m'agrada molt.

El arxi-provat motor que també equipa la NC750X crec que es de lo millor que ha fet Honda per els qui , com a mi, no ens fa falta un excés de cavalleria i si un maquina suau i amb molt bon rendiment.

Les solucions de electrònica i la suspensió davantera les trobo excel·lents.

Una pega serien els 235 kg, però crec que el canvi DCT contribueix a fer-la pesada.

Qualitat Honda ?

Bona moto i molt bon review.

Salut i gasss!
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
jo suposo que el que deu molestar als usuaris que prefereixen aquest tipus de moto és haver d'engrassar la cadena. Crec que si fos Honda, li posaria un sistema de lubricació automàtica de sèrie i tots contents.
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Bona pregunta‼️
he de dir que la Honda te un centre de gravetat molt baix i es nota moltisim la seguretat q et transmet quan vas amb ella, tant que inclines molt sense que et donis compte i...
A part, el motor que porta es d’una moto real, amb les seves martxes que pots ficar-les tu o conduir en mode automàtic i fa que al sortir d’una curva notis com puja de voltes amb energia.
La Kymco es un Scooter 100% i en la fase esportiva he de comentar que el seu xasis es molt ràpid també, amb una sensació de seguretat molt alta quan pases pel centre de la corva.
Pero el motor com comento es d’una Scooter es diferent sensació, encara que també te una forta empenta que juntament amb el seu xasis fa que sigui molt divertida.
A més la Kymco te el concepte de Scooter 100% esportiva i fa que no pasi el mateix que amb la Honda.
He de dir que la Honda amb aquest motor que pots configurar es una moto més polivalent (excepte per la capacitat d’equipatge) que la Kymco, pero amb la Kymco no vaig...
No comento ... perque no vull fer spoiler ? per si algú encara no ha vist el video
Digam-ho per privat i així no t'axafo la guitarra?
Holas!

Partint de la base que aquest tipus de motos (scoters - maxi-scoters) no son la meva preferència, si he de dir que aquesta la trobo molt guapa.

Estèticament es de les que m'agrada mes , mes i tot que la TMAX.

Les xifres crec que son molt bones , els cv, quasi 60 a 6.750 rpm, i el par motor 69 Nm a 4.750 rpm li donen un caràcter que a mi m'agrada molt.

El arxi-provat motor que també equipa la NC750X crec que es de lo millor que ha fet Honda per els qui , com a mi, no ens fa falta un excés de cavalleria i si un maquina suau i amb molt bon rendiment.

Les solucions de electrònica i la suspensió davantera les trobo excel·lents.

Una pega serien els 235 kg, però crec que el canvi DCT contribueix a fer-la pesada.

Qualitat Honda ?

Bona moto i molt bon review.

Salut i gasss!
La meva pesa 250kg + la benzina hahaha...
Si aquest et sembla guapa, espera a veure la meva:love: :giggle:
A veure si ens deixen sortir de la comarca i truco al meu amic de un concesionari Honda a Badalona i la probaré, ja us explicaré les meves sensacions com a conductor de Maxiscooter que ha portat la T-Max 530, l'AK i porta la C-650 Sport. Tot i que reconec té una bona pinta impressssssssssssionant.
El canvi DCT que vaig tastar amb la X-ADV hem va encantar, tant de bó la BMW en tingués un d'igual.
El primer en que hem vaig fixar al començar a veure el video va ser en la marca del perfil del neumàtic, aquesta és la pista que hem diu si un paio amb una R, hem fotra canya o tornarà a casa rumiant com pot ser que un Scooter li ha aguantat el ritme i li ha demanat pas.:cool:
I té pinta de poder anar molt ràpid en carretera virada.

jo suposo que el que deu molestar als usuaris que prefereixen aquest tipus de moto és haver d'engrassar la cadena. Crec que si fos Honda, li posaria un sistema de lubricació automàtica de sèrie i tots contents.
I perquè no una transmisssió per corretja?
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Digam-ho per privat i així no t'axafo la guitarra?

La meva pesa 250kg + la benzina hahaha...
Si aquest et sembla guapa, espera a veure la meva:love: :giggle:
A veure si ens deixen sortir de la comarca i truco al meu amic de un concesionari Honda a Badalona i la probaré, ja us explicaré les meves sensacions com a conductor de Maxiscooter que ha portat la T-Max 530, l'AK i porta la C-650 Sport. Tot i que reconec té una bona pinta impressssssssssssionant.
El canvi DCT que vaig tastar amb la X-ADV hem va encantar, tant de bó la BMW en tingués un d'igual.
El primer en que hem vaig fixar al començar a veure el video va ser en la marca del perfil del neumàtic, aquesta és la pista que hem diu si un paio amb una R, hem fotra canya o tornarà a casa rumiant com pot ser que un Scooter li ha aguantat el ritme i li ha demanat pas.:cool:
I té pinta de poder anar molt ràpid en carretera virada.


I perquè no una transmisssió per corretja?
bé aquí hi ha dos elements o tres a considerar. El més important és que Honda no vol fer un altre motor entre 500 i 1100 que no sigui aquest 750 que ja tenen fa temps, i que va originar-se en el bloc motor del cotxe Honda Jazz retallant dos cilindres. Aquest motor va amb la transmissió i xassís que va, i volen tenir-ne un de sol per la NCX, NCS, Xadv, Vultus, Integra, Forza i lo que vingui... una sola plataforma amb diferents tapes de plastic els permet obtenir molts beneficis venent el mateix gos amb diferents collars, i no invertiran en complicar-se amb una tercera transmissió. Estem en temps de retallar costos, per això tots venen la mateixa moto amb diferents acabats (si no, mireu el motor CP2 de Yamaha, el 650 de suzuki, el 660 aprilia, 850 guzzi, 650 kawasaki....)
Segon i menys important, tot i que els japonesos són els grans defensors del variador (canvis CVT) la veritat és que aquest sistema treu prestacions i augmenta el consum.
Tercer i també menys important, no té cap sentit que Honda faci una TMAX. Ja hi ha la TMAX. És com intentar copiar la 1250GS, tothom ha fracassat. El que has de fer és inventar el teu propi producte i convèncer a la gent. En aquest sentit, la Forza et permet canviar amb canvi sequencial, al que li agrada conduir controlant tot manualment ho sabrà apreciar, i sempre li podràs dir als teus companys moteros que tens canvi de marxes, i que per tant et respectin més que al conductor mitjà d'scooter, sobretot al de la 125, que mirem per sobre l'espatlla i no saludem. :cool:

això segons la meva opinió eh, @Xavi Canyo
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
bé aquí hi ha dos elements o tres a considerar. El més important és que Honda no vol fer un altre motor entre 500 i 1100 que no sigui aquest 750 que ja tenen fa temps, i que va originar-se en el bloc motor del cotxe Honda Jazz retallant dos cilindres. Aquest motor va amb la transmissió i xassís que va, i volen tenir-ne un de sol per la NCX, NCS, Xadv, Vultus, Integra, Forza i lo que vingui... una sola plataforma amb diferents tapes de plastic els permet obtenir molts beneficis venent el mateix gos amb diferents collars, i no invertiran en complicar-se amb una tercera transmissió. Estem en temps de retallar costos, per això tots venen la mateixa moto amb diferents acabats (si no, mireu el motor CP2 de Yamaha, el 650 de suzuki, el 660 aprilia, 850 guzzi, 650 kawasaki....)
Segon i menys important, tot i que els japonesos són els grans defensors del variador (canvis CVT) la veritat és que aquest sistema treu prestacions i augmenta el consum.
Tercer i també menys important, no té cap sentit que Honda faci una TMAX. Ja hi ha la TMAX. És com intentar copiar la 1250GS, tothom ha fracassat. El que has de fer és inventar el teu propi producte i convèncer a la gent. En aquest sentit, la Forza et permet canviar amb canvi sequencial, al que li agrada conduir controlant tot manualment ho sabrà apreciar, i sempre li podràs dir als teus companys moteros que tens canvi de marxes, i que per tant et respectin més que al conductor mitjà d'scooter, sobretot al de la 125, que mirem per sobre l'espatlla i no saludem. :cool:

això segons la meva opinió eh, @Xavi Canyo
Molt bon analisi @Serra
Que hem respectin o no per el vehícle que porto la veritat me la porta força fluixa,, amb 18 anys portava un Seat 132 mentre altres duien Golf GTI així que és un tema que ja tinc força superat i desde fa 14 anys amb un Samrt amb qui s'atreveixen a vacil·lar fins i tot els patinets, ni t'explico.
AVÍS: Si ens creuem per la carretera i no hem saludes, et posaré a la llista negra com en @Jaumenovas i les seves envejables sortides ??
 
  • Like
Reaccions: Serra
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Molt bon analisi @Serra
Que hem respectin o no per el vehícle que porto la veritat me la porta força fluixa,, amb 18 anys portava un Seat 132 mentre altres duien Golf GTI així que és un tema que ja tinc força superat i desde fa 14 anys amb un Samrt amb qui s'atreveixen a vacil·lar fins i tot els patinets, ni t'explico.
AVÍS: Si ens creuem per la carretera i no hem saludes, et posaré a la llista negra com en @Jaumenovas i les seves envejables sortides ??
Ostres @Xavi Canyo no savia que et feien enveja les meves sortides i per això m’has possat a la llista NEGRA. No pateixis que tan aviat com poguem em fem una tots dos i si vol apuntar-s’hi algú més.
Ja que el tema va sobre Scooter, he de dir que segur que aquesta Honda Forza 750, a més de ser bonica, segur que va fantàstica, almenys així queda registrat al video i Honda és molt bona marca, també te un preu de més de 11.000 €, però per aquest import si haguès de comprar-me-la, igual NO compraria un Scooter.
La meva Piaggio Beverly, encara que només te 330 cc. dóna 30.2 CV i pesa quasi 200 kg. de moment no se m’ha quedat curta, i te bona resposta. Si bé inicialment la volia per la ciutat, he anat descobrint el que ja no recordava, doncs feia molts anys que no tocava moto, i ara s’ha convertit amb una il.lusió de cada setmana poguer fer una sortida.
Si que és veritat que la majoria de motoristes que et creues per carretera no em saluden ✌️Crec que és per anar amb Scooter o perquè s’està perden la costum.
Salut a tothom ✌️??
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Ostres @Xavi Canyo no savia que et feien enveja les meves sortides i per això m’has possat a la llista NEGRA. No pateixis que tan aviat com poguem em fem una tots dos i si vol apuntar-s’hi algú més.
Ja que el tema va sobre Scooter, he de dir que segur que aquesta Honda Forza 750, a més de ser bonica, segur que va fantàstica, almenys així queda registrat al video i Honda és molt bona marca, també te un preu de més de 11.000 €, però per aquest import si haguès de comprar-me-la, igual NO compraria un Scooter.
La meva Piaggio Beverly, encara que només te 330 cc. dóna 30.2 CV i pesa quasi 200 kg. de moment no se m’ha quedat curta, i te bona resposta. Si bé inicialment la volia per la ciutat, he anat descobrint el que ja no recordava, doncs feia molts anys que no tocava moto, i ara s’ha convertit amb una il.lusió de cada setmana poguer fer una sortida.
Si que és veritat que la majoria de motoristes que et creues per carretera no em saluden ✌️Crec que és per anar amb Scooter o perquè s’està perden la costum.
Salut a tothom ✌️??
Si que quedarem, més aviat o més tard i estàs a la llista negra perquè de moment ets el que més sortides ensenyes i més enveja (sana) fas.
Estic segur que la teva Beberly et dona bones sensacions, el cv de Piaggio, semblen més del que son, o son més dels que declaren perqué la meva X8 amb 34cv i gairebé 70.000km, tira com un tró.
De fet, vaig haver de fer diferents comprovacions per verificar que la nova amb el doble de cavalls (60 vs 34) tirava més.
Jo si la compraria, perquè una moto/moto no m'és còmode i no la puc portar, la proporció preu/cavalls és incomparable.
Per 3.000€ menys pots comprar motos molt més canyeres, no entenc com ens cobren tant per uns plàstic i un variador
 
Josep_Mototest

Josep_Mototest

Cul quadrat
Youtuber
28 Feb 2020
83
150
Premis
3
Tarragona
Moto
Suzuki GSR 600
Holas!

Partint de la base que aquest tipus de motos (scoters - maxi-scoters) no son la meva preferència, si he de dir que aquesta la trobo molt guapa.

Estèticament es de les que m'agrada mes , mes i tot que la TMAX.

Les xifres crec que son molt bones , els cv, quasi 60 a 6.750 rpm, i el par motor 69 Nm a 4.750 rpm li donen un caràcter que a mi m'agrada molt.

El arxi-provat motor que també equipa la NC750X crec que es de lo millor que ha fet Honda per els qui , com a mi, no ens fa falta un excés de cavalleria i si un maquina suau i amb molt bon rendiment.

Les solucions de electrònica i la suspensió davantera les trobo excel·lents.

Una pega serien els 235 kg, però crec que el canvi DCT contribueix a fer-la pesada.

Qualitat Honda ?

Bona moto i molt bon review.

Salut i gasss!
Dons la veritat que Honda ha trigat 2 decades per finalment treure un model que competeixi de tu a tu amb la Tmax.
La veritat que el motor i els cv compensen els 235kg.
A més la roda davantera de 17” fa que sigui una moto rapidisima en els canvis de direcció.
Si teniu la oportunitat de provar una, no dubteu en obrir gas‼️
 
Josep_Mototest

Josep_Mototest

Cul quadrat
Youtuber
28 Feb 2020
83
150
Premis
3
Tarragona
Moto
Suzuki GSR 600
Digam-ho per privat i així no t'axafo la guitarra?

La meva pesa 250kg + la benzina hahaha...
Si aquest et sembla guapa, espera a veure la meva:love: :giggle:
A veure si ens deixen sortir de la comarca i truco al meu amic de un concesionari Honda a Badalona i la probaré, ja us explicaré les meves sensacions com a conductor de Maxiscooter que ha portat la T-Max 530, l'AK i porta la C-650 Sport. Tot i que reconec té una bona pinta impressssssssssssionant.
El canvi DCT que vaig tastar amb la X-ADV hem va encantar, tant de bó la BMW en tingués un d'igual.
El primer en que hem vaig fixar al començar a veure el video va ser en la marca del perfil del neumàtic, aquesta és la pista que hem diu si un paio amb una R, hem fotra canya o tornarà a casa rumiant com pot ser que un Scooter li ha aguantat el ritme i li ha demanat pas.:cool:
I té pinta de poder anar molt ràpid en carretera virada.


I perquè no una transmisssió per corretja?
Dons aquest nou canvi en DCT es millor que el del 2016 i fins aquí puc lleguir jajajaja
La veritat es que aquesta nova Honda Forza 750, es la scooter (que amb el motor que porta sembla més una moto tradicional que scooter quan la condueixes) que pot ficar a la Tmax entre les cordes, sense cap problema i a la inversa.
Estem en un cara a cara real.
 
Josep_Mototest

Josep_Mototest

Cul quadrat
Youtuber
28 Feb 2020
83
150
Premis
3
Tarragona
Moto
Suzuki GSR 600
Ostres @Xavi Canyo no savia que et feien enveja les meves sortides i per això m’has possat a la llista NEGRA. No pateixis que tan aviat com poguem em fem una tots dos i si vol apuntar-s’hi algú més.
Ja que el tema va sobre Scooter, he de dir que segur que aquesta Honda Forza 750, a més de ser bonica, segur que va fantàstica, almenys així queda registrat al video i Honda és molt bona marca, també te un preu de més de 11.000 €, però per aquest import si haguès de comprar-me-la, igual NO compraria un Scooter.
La meva Piaggio Beverly, encara que només te 330 cc. dóna 30.2 CV i pesa quasi 200 kg. de moment no se m’ha quedat curta, i te bona resposta. Si bé inicialment la volia per la ciutat, he anat descobrint el que ja no recordava, doncs feia molts anys que no tocava moto, i ara s’ha convertit amb una il.lusió de cada setmana poguer fer una sortida.
Si que és veritat que la majoria de motoristes que et creues per carretera no em saluden ✌️Crec que és per anar amb Scooter o perquè s’està perden la costum.
Salut a tothom ✌️??
Es una pena que no es saludi a les Scooters, no he entes mai aquesta mala costum de no saludar.
Espero que hagis gaudit del video Vs i gas‼️
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Dons aquest nou canvi en DCT es millor que el del 2016 i fins aquí puc lleguir jajajaja
La veritat es que aquesta nova Honda Forza 750, es la scooter (que amb el motor que porta sembla més una moto tradicional que scooter quan la condueixes) que pot ficar a la Tmax entre les cordes, sense cap problema i a la inversa.
Estem en un cara a cara real.
Vols dir que la T-Max no viu una mica de renda i està sobrevalorada?
Perquè normalment totes les comparacions de scooters, la majoria de Youtubers les feu envers la T-Max?
Personalment i sense tindre un gran nivell (potser d'aquí la meva impressió) hem va agradar més la AK que la T-Max.
Evidentment el canvi DTC és molt superior i com ja vaig dir, crec que tots els fabricants acabaran tirant cap a sistemes similars, inclòs en motos típicament de marxes com ja ha passat amb els cotxes automàtics, la F1 o Moto GP que en el fons i simplificant molt, son sistemes similars que no deixen de ser automàtics amb "canvis seqüèncials"
També crec que és molt important a nivell de les sensacions que et pot donar una moto, les sabates que li posis (la canvien totalment) i hem vaig fixar que la de proba duia uns Bridgestone Battlax que en seu moment vaig portar i hem van agradar força tot i que prefereixo els Pirelli Diablo per mi els millors tant en ec com en mullat (sempre parlo de les versions per scooter). Per entendre'ns, no és el mateix dur uns City Grip que uns Pilot.
Igualment realment és molt maca i tinc ganes de fer un tastet perquè soc un cremat de tot el que tingui motor i rodes.
Hem fara la mateixa il·lusió conduir dema una Derbi Paleta, que un Seat 127, un patinet o una bici elèctrica i aquesta evidentment mola molt més.

Salut i gràcies per els teus comentaris.
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
No sé @Xavi Canyo , vols dir que el nostre món no és molt de costums? S agafen unes referències i costa dècades canviar d'idea. La Tmax, la GS. ..
"Les marques italianes fallen"
"Els pneumàtics amb càmara"
Enterrem la harley Panamerica sense que ningú l hagi provat només perquè mai han fet una trail abans
Es critiquen els canvis automàtics
Costa moltíssim acceptar electrònica que els cotxes porten fa dècades
Etc...
O no?
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
No sé @Xavi Canyo , vols dir que el nostre món no és molt de costums? S agafen unes referències i costa dècades canviar d'idea. La Tmax, la GS. ..
"Les marques italianes fallen"
"Els pneumàtics amb càmara"
Enterrem la harley Panamerica sense que ningú l hagi provat només perquè mai han fet una trail abans
Es critiquen els canvis automàtics
Costa moltíssim acceptar electrònica que els cotxes porten fa dècades
Etc...
O no?
Si d'aquí la meva reflexió.
Hi ha uns "prejudicis" marcats i per això comentava que sembla que l'únic referent de scooter esportiu sigui la T-Max i crec que altres marques també han tret altres models perfectament comparables, sempre desde la meva experiència que evidentment no sóc capaç de posar-les prou al límit com per poder treure l'entrellat de quina és la millor.
Els canvia automàtics s'acabaran imposant, jo era un defensor a ultrança del canvi manual, pero amb els nou automàtics amb doble embragatge la meva opinió ha anat canviat i d'aquí la referència a Moto GP i F1.
 
E

eloi750

Nouvingut
5 Mar 2021
3
12
Premis
1
Dons aquest nou canvi en DCT es millor que el del 2016 i fins aquí puc lleguir jajajaja
La veritat es que aquesta nova Honda Forza 750, es la scooter (que amb el motor que porta sembla més una moto tradicional que scooter quan la condueixes) que pot ficar a la Tmax entre les cordes, sense cap problema i a la inversa.
Estem en un cara a cara real.
doncs jo tinc desde el febrer la honda forza 750 espero que em saludeu???, tambe podem quedar que estem aprop
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Hola, he trobat aquesta comparativa, per si algú li pot interessar.
Yamaha Tmax-560 vs Honda Forza 750-2021.
?✌️?

 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Josep_Mototest Fotos NO et PERDIS la NOVA SESSIÓ a INSTAGRAM‼️ Les nostres motos 1
Josep_Mototest Vídeos NO et PERDIS la nova PROVA de la YAMAHA X-MAX 125cc MotoVlogs propis 0
Josep_Mototest Vídeos Nova HONDA NC750 X !! No et perdis el video MotoVlogs propis 2
Josep_Mototest Fotos ‼️NO et PERDIS el PRÒXIM VIDEO‼️ MotoVlogs propis 1
Josep_Mototest NO et PERDIS la PROVA de la KAWASAKI Z400 !!! MotoVlogs propis 0
arnausalce Crònica Ruta de la seda a lloms d'una Honda CB500X Cròniques sobre motociclisme 4
Jaumenovas Anàlisis-Comparativa Pneumàtics Bridgestone Honda X-ADV 750 Pneumàtics 21
McAlbi Opinió Moto Touring: Honda NT1100 o BMW R 1250 RT o Yamaha Tracer 9 GT+ ?? Espai de debat 20
Jaumenovas Crònica Estrena Honda X-ADV 29-10-2022 Cròniques sobre motociclisme 8
perlanegraviajes Honda NSR 75 Les nostres motos 2
Bascu Formació Honda Institut de Seguretat HIS - Curset Bàsic Formació motorista 6
mami_en_moto Honda CBR 125 R | Un homenatge a la millor de totes " LA PEQUE" Les nostres motos 0
Johanovski Venc / Compro Venc Honda NC750X manual (2020, 17.620 km) Taulell d'anuncis 6
Roger Venc / Compro Honda CB 600 per uns 2500€ Taulell d'anuncis 0
Roger Formació Calendari juny, juliol i setembre de formacions HIS (Honda Institut de Seguretat) Formació motorista 5
Josep_Mototest Vídeos ?DESCOBREIX si la Honda X-ADV es una Moto o Scooter‼️ MotoVlogs propis 0
Roger Formació L'Honda Institut de Seguretat - HIS reactiva la seva activitat Formació motorista 32
Josep_Mototest Vídeos ?DESCOBREIX la Nova HONDA‼️ MotoVlogs propis 0
LLURO Venc Venc Honda X-Adv Taulell d'anuncis 5
E honda forza al penedes Presentacions 8
edudzn Dubte Honda Forza 300 Espai de debat 12
Josep_Mototest Vídeos Disfrutant de la PROVA de la Honda FORZA 125cc MotoVlogs propis 0
MarkusWelvis Suport per GPS Garmin Zumo Honda NC750X Mecànica de motos i recopilatoris 0
torpeyenmoto Honda NC750X Espai de debat 23
MarkusWelvis Mecànica Problemes Bomba Benzina Honda Mecànica de motos i recopilatoris 23
Molsu Fotos Honda VFR 800 Vtec 2012 Les nostres motos 10
Pep Aràgo Compro Pantalla/Cúpula Honda Africa Twin RD04 Taulell d'anuncis 1
Josep_Mototest Vídeos Prova HONDA AFRICA TWIN‼️ MotoVlogs propis 2
pepepotrero Em presento Honda CBR 650R Presentacions 69
Serra Crònica Trencar una llança a favor de la Honda CB500X: Noraly Schoenmaker alies "Itchy Boots" en compra una Cròniques sobre motociclisme 6
Josep_Mototest Vídeos Honda FORZA 300 a PROVA‼️ MotoVlogs propis 2
Roger X-ADV Concurs de customitzacions d'Honda CB 650 R Espai de debat 4
Josep_Mototest VOLS la COMPARATIVA de l' HONDA CB500X vs BENELLI TRK502 ?! PLAY al VIDEO MotoVlogs propis 0
Serra La meva Honda CB500X Les nostres motos 5
MCR94 Honda GL1800 Gold Wing 2018 irromp més còmode i més lleugera Espai de debat 0
Roger La nova i millorada edició d'Honda Integra 2018 Espai de debat 1
Roger Honda CRF1000L Africa Twin 2018, una versió bàsica vitaminada Espai de debat 0
Roger Honda CBR1000RR Fireblade 2017, respectant l'essència que la va fer néixer. Espai de debat 0
Roger La Honda X-ADV ja és oficial a Itàlia Espai de debat 0
Roger Notícia Riding Assist, l’increïble prototip d’Honda que et deixarà bocabadat. Espai de debat 0
Roger Vídeos Motorista de l'any 2015 d'Honda Espai de debat 0
Roger X-ADV Vídeos La nova Honda Àfrica Twin a mans de Marc Márquez i Joan Barreda Espai de debat 0

Fils similars