Ruta en moto NordKapp

• Motorista convidat! Aquí tens les principals eines per organitzar-te i gaudir de la moto en companyia aquest estiu:
  • Motorista convidat! Obrim un espai dedicat a la compra, a la venda i a l'intercanvi de motos, d'accessoris i d'equipament. Fes una ullada a com funciona fent clic aquí.

Sanodrac

Motoaddicte
Youtuber
Premis
8
Iep! Com heu comentat per aqui jo tenia en ment aquest viatge. El que passa es que els meus plans han canviat amb el covid, tot i que si m'animés de nou ja diria alguna cosa.
Segueixo el fil!!

Terry

Nouvingut
Premis
1
Ostres doncs jo la veritat és que també havia pensat fer aquesta ruta el 2021.
Suposo que les dates més indicades són Juny/Juliol i estava mirant si la meva Honda NC 750 x és indicada per aquest viatge.

Pel que fa a ruta anant per suècia són uns 4.500 km i a part entres a Noruega al tram final; cosa que fa més barat el viatge. Per mi seria aquesta la opció ideal.
Pel que fa al tipus de viatge que jo buscaria seria fer la màxima tenda de campanya i anar parant cada parell de dies per dutxa i carrega de mòvils. En definitiva la màxima aventura possible sempre en Road.
Estaré atent a aquest grup per apuntar-me si puc al viatge.
La tenda es millor no agafarla pels paísos nordic, els campings es millor agafar els hytters.

Sanodrac

Motoaddicte
Youtuber
Premis
8
Jo també tenia pensat anar a NordKapp el 2021 i ara que m'han jubilat a la força no tindre problemes de dates.
La meva intenció era anar sol i al meu aire per no enderrerir a ningú, soc molt tranquil conduint i fer-ho en 20 o 25 dies de finals de juny i principis de juliol.
Ahhh i res de tendes i fogonets, minims bungalows o cabanes de les que trobes per la carretera a Suecia o Noruega.

Salut
Jo tinc el viatge preparat, ja que anava a fer-lo al juny/juliol de 2020 i com a mínim, crec recordar, que vaig calcular 30-40 dies per anar "tranquil" fent dies de descans i fins i tot algun dia fer turisme.

Desconec si tots els que us esteu plantejant fer aquest viatge heu viatjat més de 4-5 dies en moto. El meu consell, en la meva poca experiència, (1 transpi, 2 viatges de 17 dies) és que és una pallissa conduir 15 dies seguits XD jo pararia cada 3-5 dies en funció de la fatiga. Però això ja cadascú sap el seu "aguante" sobre la moto i depèn també molt dels kms que facis, és clar.

Non-stop

Residència habitual: Sobre Rodes
Tarat de les Dues Rodes
Premis
7
Està el tema fotut com per fer plans a dia d'avui, per no saber, no sé ni si podré conservar la moto :cry:
Si home si! Ara mateix es fa difícil al tenir-la parada, però amb el temps tot tornarà al seu lloc, almenys pel que fa a la mobilitat, així que de ben segur que d'aqui no tant les podrem tornar a gaudir (y)

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
Premis
6
Si home si! Ara mateix es fa difícil al tenir-la parada, però amb el temps tot tornarà al seu lloc, almenys pel que fa a la mobilitat, així que de ben segur que d'aqui no tant les podrem tornar a gaudir (y)
Sortir intento sortir cada dia, encara que sigui per la city +/- 10km, el problema és que hem queden un munt de quotes per pagar i la feina no va massa bé, estic en ERTE i tinc més despeses que ingresos a dia d'avui. Tot i això si van maldades, encara tinc la X8/400 de reserva ;)
Sigui com sigui estic segur que millor o pitjor m'en sortiré i si cal aniré amb una moto Feber ??

Adjunts

• 1.JPG
    1.JPG
    37,1 KB · Visites: 43
M

Mercè Tracer

Convidat
Bon dia, estic pensant molt seriosament pujar a NordKapp el any vinent 2021, algu se apuntaria??
Jo tenia clar fer-ho aquest any passat, però ho vaig sustituit per els Alps francesos.
L'objectiu d'aquest any, és anar-hi. Espero que la situació ho permeti. ??
Tenia clar anar-hi sola, però crec que (si es pot) serem moooolta penya!! ???️

Fast Juanjo TMG

Nouvingut
Tarat de les Dues Rodes
Premis
2
@Serra totes les opcions son valides, pero jo me he plantejat anar a NordKapp, i el que es vulgui apuntar serà molt ben vingut perquè no em ve gens de gust anar sol.
Els Alps están aquí al costat, i es un altre tipus de viatje.

Salut
Hola company perdona la intromissió2012-05-17 12.05.34.jpg. Anar a Nordkap es una sortida que val una vida, quan tornis pensaràs que no has vist prous llocs, però es que mai els acabaries. L'estança als bungalows dels càmpings es la més encertada com us ha dit un company. Us ha d'agradar molt anar en moto perquè no hi ha descans si teniu poc temps i si aneu en grup sortiu abans a fer proves, tots som bones persones però la sortida ha de tenir un ritme homogeni i que tothom la gaudeixi. Salut

Fils similars

A dalt