Ruta en moto NordKapp

• Motorista convidat! Aquí tens les principals eines per organitzar-te i gaudir de la moto en companyia aquest estiu:
  • Motorista convidat! Obrim un espai dedicat a la compra, a la venda i a l'intercanvi de motos, d'accessoris i d'equipament. Fes una ullada a com funciona fent clic aquí.

juditjuditt

Cul quadrat
Tarat de les Dues Rodes
Premis
5
Ja però el més injust per mi seria que x excepte una enorme emergència, aquest estiu no es pogués viatjar igual que vam fer l anterior...
Espero q no...ja ens han pres un any...per salut i/o per control, pk amb les mesures sanitaries adients ens haurien pogut tallar menys les ales, però ja sabeu, paguen justos x pecadors.
Esperem que aquest any ens deixin més lliures!

jmartells

Rodant
Premis
2
Hola,
Aquest any no crec que es pogui fer, sobre tot amb dates de juny/juliol, però dependrà de la situació del COVID a Europa, es clar. Ho tenia previst per a sortir a mitjans de juny, però esperarè l’any vinent.
✌️✌️
Bon dia,
ja esperare encara un temps abans de descartar-ho definitivament. Si hi ha una posibilitat vui fer-fo aquest any, sino doncs el vinent..
A veure com evoluciona el tema despres de setmana santa.

Salut

Edmond

Grup Sanguini: 98 octans
Premis
8
Hola company perdona la intromissióVeure l'arxiu adjunt 2905. Anar a Nordkap es una sortida que val una vida, quan tornis pensaràs que no has vist prous llocs, però es que mai els acabaries. L'estança als bungalows dels càmpings es la més encertada com us ha dit un company. Us ha d'agradar molt anar en moto perquè no hi ha descans si teniu poc temps i si aneu en grup sortiu abans a fer proves, tots som bones persones però la sortida ha de tenir un ritme homogeni i que tothom la gaudeixi. Salut

Totalment d acord !!!

Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
Premis
18
he vist que la gent de Moto Guzzi Experience ha organitzat un viatge al cap nord pel centenari de la marca, surt per uns 6000 si hi vas amb moto pròpia (gasolina, assegurança i peatges a part)

per mi és massa car i no em coincideixen les dates en absolut, però sí que m'estic plantejant seriosament apuntar-me a algun dels viatges organitzats d'aquesta empresa que queden més prop de les meves vacances...

jmartells

Rodant
Premis
2
he vist que la gent de Moto Guzzi Experience ha organitzat un viatge al cap nord pel centenari de la marca, surt per uns 6000 si hi vas amb moto pròpia (gasolina, assegurança i peatges a part)

per mi és massa car i no em coincideixen les dates en absolut, però sí que m'estic plantejant seriosament apuntar-me a algun dels viatges organitzats d'aquesta empresa que queden més prop de les meves vacances...
Per ser 27 etapes no es pasen gaire amb el preu comparat el que jo he vist amb altres viatges organitzats.
dedicar un mes sencer a fer el viatge tampoc entra en els meus plans...

Fils similars

A dalt