Ruta en moto NordKapp

• Motorista convidat! Aquí tens les principals eines per organitzar-te i gaudir de la moto en companyia aquest estiu:
  • Motorista convidat! Obrim un espai dedicat a la compra, a la venda i a l'intercanvi de motos, d'accessoris i d'equipament. Fes una ullada a com funciona fent clic aquí.

JCThorgal

Rodant
Premis
9
Bona tarda a tothom!!!
Si no us importa em quedo en aquest xat a l'espera que es reactivi el tema per al gran viatge. Crec que pel que he pogut anar veient i llegint es pot realitzar perfectament en uns 21 dies sense grans tirades i descansant en el trajecte per a gaudir-lo completament. L'única pega que tinc i és la meva opinió personal, és que no m'agrada la idea de tendes de campanya havent-hi alternatives, evidentment.
Repeteixo jo m'apunto per a quan es reactivi, ens anem llegint.
V'sss
Salut i benzina

jmartells

Rodant
Premis
2
Bones @JCThorgal , aquest any no ha pogut ser per la meva part, però el any que ve si no hi ha un cataclisme serà si o si.

Com ja he comentat altres vegades hi ha molta gent que el fa sol el viatge, però jo seria mes de anar amb algú mes.

I estic amb tu, lo de la tenda de campanya no es lo meu, quan al càmping hi ha cabanyes que estan força be.

Anem parlant, ham qui li vingui de gust !!!

Salut

Fils similars

A dalt