• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Nou Canal: TORPEYENMOTO

torpeyenmoto

torpeyenmoto

Motoaddicte
Youtuber
10 Jul 2020
138
246
Premis
10
Barcelona
www.youtube.com
Moto
Africa Twin Adventure Sports 2021
Vistos tots, molt bona edició, no soc ningú per valorar, principalment perquè jo he intentat fer algun i ni jo mateix estic convençut amb el meu resultat, si m'agradaria fer una petita aportació, seria equilibrar els volums de la música i la veu (o abaixar una mica la música o apujar una mica la veu) és cert que no han d'estar iguals de volum, però pel meu gust una mica més igualat estaria encara millor. Per cert la veu és enregistrada en ruta o a l'edició?, si és en ruta quin micro fas sevir?, perquè jo he provat varis i no hi ha manera, se sent moltíssim soroll, he provat fins i tot en ficar-lo dintre d'un tros d'esponja de fregall :ROFLMAO::ROFLMAO:.

Es enregistrat en ruta!

Aquest:


Es important tenir-lo aprop de la boca i enfocant directament a ella! Ja que es unidireccional.

Gràcies pel Consell.. si, s’ha d’igualar el volum!

Moltíssimes gràcies!!!!


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
racingdeibit

racingdeibit

Motoaddicte
21 Feb 2020
118
253
Premis
6
bones, ja m´ha subscrit!
la qualitat de la imatge és genial i l'àudio "en directe" em sembla fantàstic i se sent molt net i a més és barat! per altre banda, com ja t´han comentat, li falta un xic de dinamisme però és dificil d'aconseguir amb una sola càmera i anant sense companyia per poder gravar "planos externs". jo miraria d'obtenir una segona càmera i canviar-la sovint d'ubicació.
per sincronitzar les càmeras només has d'agafar una referència de so (una palmada per exemple). aprofitant que se sent tant bé també explotaría més la comunicació amb l'espectador explicant coses que descriguin la ruta: si acostuma a have tràfic, estat de l'asfalt, si el guardarails son perillosos, ubicació (adjuntant imang, o inclús parlar de tu i explicar com vas passar d'odiar les motos a tenir-ne una...
haver de fer servir música "free rights" és un pal però és el que hi ha... pot ser convinant un parell guanyaria. retallar la durada del vídeo tampoc seria mala idea per que la música no acabi sent tant monótona.
val a dir que m´he dedicat molts anys al audiovisual i no puc evitar tenir certa perspectiva professional fent crítica constructiva així que perdona pel "tocho"...
salut!
 
torpeyenmoto

torpeyenmoto

Motoaddicte
Youtuber
10 Jul 2020
138
246
Premis
10
Barcelona
www.youtube.com
Moto
Africa Twin Adventure Sports 2021
Primer de tot, MOLTES GRÀCIES @racingdeibit ! :)
Pel temps i per la crítica constructiva!
Ara mateix només tinc la càmera del casc i la que porto enfocant a mi... si es cert que poder una tercera per anar canviant el punt de vista... donaria més joc. Ho estudiaré!
Respecte a la música... sisi, és un rotllo el tema dels drets... parlaré amb un amic que és youtuber conegut (Aloysius) per veure que fa ell amb la música...

En fi! Gràcies de nou!!!!
 
racingdeibit

racingdeibit

Motoaddicte
21 Feb 2020
118
253
Premis
6
Primer de tot, MOLTES GRÀCIES @racingdeibit ! :)
Pel temps i per la crítica constructiva!
Ara mateix només tinc la càmera del casc i la que porto enfocant a mi... si es cert que poder una tercera per anar canviant el punt de vista... donaria més joc. Ho estudiaré!
Respecte a la música... sisi, és un rotllo el tema dels drets... parlaré amb un amic que és youtuber conegut (Aloysius) per veure que fa ell amb la música...

En fi! Gràcies de nou!!!!
un plaer!
però veig que ja tens dues càmeras, ja hi pots jugar amb elles canviant-les de lloc durant la ruta... i t`haig de dir que vagis al tanto, ja hi han hagut alguns casos de multa per portar la càmera al casc (es veu que no es poden afegir elements externs si no està homologat per tal cas).
i entenc que fas aquestes coses en cap de setmana, si algún cop ho fas entre setmana i vols que et faci planos externs només ho has dir;)
la meva càmera es una hero3 no sé si pot haver problemes de compativilitat de formats però si quadra estaría encantat.
estaré pendent dels propers vídeos... (sense pressió:ROFLMAO::ROFLMAO:)
salut i gas!
 
  • Like
Reaccions: torpeyenmoto
torpeyenmoto

torpeyenmoto

Motoaddicte
Youtuber
10 Jul 2020
138
246
Premis
10
Barcelona
www.youtube.com
Moto
Africa Twin Adventure Sports 2021
un plaer!
però veig que ja tens dues càmeras, ja hi pots jugar amb elles canviant-les de lloc durant la ruta... i t`haig de dir que vagis al tanto, ja hi han hagut alguns casos de multa per portar la càmera al casc (es veu que no es poden afegir elements externs si no està homologat per tal cas).
i entenc que fas aquestes coses en cap de setmana, si algún cop ho fas entre setmana i vols que et faci planos externs només ho has dir;)
la meva càmera es una hero3 no sé si pot haver problemes de compativilitat de formats però si quadra estaría encantat.
estaré pendent dels propers vídeos... (sense pressió:ROFLMAO::ROFLMAO:)
salut i gas!
Doncs si, acostumo a sortir en cap de setmana! però gràcies per l'oferiment!! :)
Si canvío ja t'avisaré! ;)
 
torpeyenmoto

torpeyenmoto

Motoaddicte
Youtuber
10 Jul 2020
138
246
Premis
10
Barcelona
www.youtube.com
Moto
Africa Twin Adventure Sports 2021
Doncs... ja tenim aquí el 5è Episodi! :)
En aquest cas, no és una ruta espectacular, ni tan sols la moto... però explico alguna coseta més de mi!

Com sempre... tota critica constructiva, serà ben rebuda!

 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Crítica constructiva, ja que valoro la feina que pot portar muntar un video com els que fas.

1- Presentes el video com nou casc però no expliques cap característica d'aquest, només que vas més còmode que amb l'anterior sense fer una "comparativa" entre ells pros, contres, etc...
2- De la ruta no indiques per on estàs passat, només on vas. Podríes parlar dels trams que son força macos perquè la gent els pugui ubicar i descobrir.
3- Crec parles molt pla/neutre, sense "emoció" Trobo afaltar més punch, més vidilla. Hi ha cops que m'engresquen més els comentaris dels nostres companys @mami_en_moto i @Ray Fields Rider que les propies imatges tot i que son molt bones, però només el ritme de la loqució ja m' enganxa., en el teu cas i en aquest video enconcret m'han agradat molt les imatges però els comentaris no acaben d'atrapar.

Molta sort nano i espero no et prenguis malament aquestes més que crítiques, valoracions.
 
torpeyenmoto

torpeyenmoto

Motoaddicte
Youtuber
10 Jul 2020
138
246
Premis
10
Barcelona
www.youtube.com
Moto
Africa Twin Adventure Sports 2021
Jo… vale…

Es broma! Moltisisisisisisiisisisisismes gràcies per veure el video i diseccionar-lo així @Xavi Canyo !
Tens raó en tot el que dius… ??????
1.- El titol no es el millor… sembla un video que parlaré del casc només. ??
2.- Parlo del pantà, però no de la resta… m’ho hauré de preparar perquè soc dolent amb els noms ???
3.- Es que em compares amb dos cracks com son @mami_en_moto i @Ray Fields Rider !! Així no es pot!! ? Tens raó, he de posar-li mes emoció al tema, això serà el que mes em costarà! Em sento parlar-li al casc i em dono vergonya… xD

De nou, mil gràcies!!!! ?
 
Última edició:
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Jo… vale…

Es broma! Moltisisisisisisiisisisisismes gràcies per veure el video i diseccionar-lo així @Xavi Canyo !
Tens raó en tot el que dius… ??????
1.- El titol no es el millor… sembla un video que parlaré del casc només. ??
2.- Parlo del pantà, però no de la resta… m’ho hauré de preparar perquè soc dolent amb els noms ???
3.- Es que em compares amb dos cracks com son @mami_en_moto i @Ray Fields Rider !! Així no es pot!! ? Tens raó, he de posar-li mes emoció al tema, això serà el que mes em costarà! Em sento parlar-li al casc i em dono vergonya… xD

De nou, mil gràcies!!!! ?
Una de les coses que crec que enganxa molt més es justament aquest punt d'emoció quand parlas.. Se que costa MOLT!!!! parlar "exagerat" però de veritat que després et sortirà sol. A mi encara em falta molt molt millorar les expresions i no ser monotona

Ara un punt que em falta es ficar bé el microfon al casc jajajaj i toca parlar en voz en off :D jejeje

A mi m'agrada el video :) si si, a poc a poc s'anirà :)
 
torpeyenmoto

torpeyenmoto

Motoaddicte
Youtuber
10 Jul 2020
138
246
Premis
10
Barcelona
www.youtube.com
Moto
Africa Twin Adventure Sports 2021
Bueno!! Nou video!
Us el deixo en primícia… sortirà a les 20:00!
He intentat posar en pràctica tot el que m’heu recomanat al canal… així que ara podeu criticar mes i millor ??
Es Broma! Tot feedback es benvingut!!

 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Pantum Nou de Sant Boi Presentacions 9
M Em presento sóc nou Presentacions 4
Roger Informació Nou funcionament del fòrum en proves Informació i suport 1
Lluis Tram La carretera que va de Tuixent a la Seu, asfaltada de nou Trams motociclistes d'interès 5
pereg Soc nou Presentacions 10
perlanegraviajes Nou Michelin Road6 Anàlisi de productes 0
Roger Avantatges Un nou producte ben aviat Avantatges especials 15
navegante360 Em presento Nou vingut Presentacions 8
A Soc nou per aquí. Presentacions 8
Tomás73 Ruta - BCN Soc nou Presentacions 27
Benji67 Soc nou per aquí Presentacions 21
Sergi_gshp Em presento Sóc nou aqui des de Vilanova i la Geltrú Presentacions 40
R Nou des de Terrassa Presentacions 15
JoanBP Em presento Un de nou Presentacions 17
Roger Negoci de Motociclisme Tecnimoto, nou patrocinador de motoristes.cat Negocis motoristes del territori català 12
Jaumenovas Ruta en moto Un nou tomb pel Vallès Occidental Rutes en moto 7
Roger Informació Nou sistema d'anuncis al fòrum Informació i suport 0
manumanu_adv Nou al foro desde Lleida! Presentacions 15
Roger Informació Nou sistema d'estats d'ànim Informació i suport 3
Ray Fields Rider BON ANY NOU A TOTHOM!!! MotoVlogs propis 1
A Em presento Un de nou al fòrum! Presentacions 13
jmartells Em presento Un de nou Presentacions 11
Francesc89 Em presento De nou a casa Presentacions 14
Sherpa92 Nou per ací Presentacions 6
datkren nou des de Vacarisses Presentacions 12
torpeyenmoto Drone Fimi X8SE (nou preu) Taulell d'anuncis 0
waspbcn Nou "cono" de Barcelona Presentacions 8
K Un de nou Presentacions 10
Serra nou casc: Scorpion exo 1400 air? Mecànica de motos i recopilatoris 16
Roger Informació Nou sistema de calendari i esdeveniments Informació i suport 3
J.M Fotos Nou mini-motero Presentacions 6
Burkat450R Em presento Nou per aquí Presentacions 5
Roger Informació Nou sistema de continguts multimèdia Informació i suport 4
Roger Avantatges Nou sistema de premis virtuals Informació i suport 292
Roger Informació Nou panell d'estadístiques i nous tipus de comptes Informació i suport 2
S Nou Menbre Presentacions 3
Roger Eric Granado es defineix com a nou campió d’Europa de Moto2 Espai de debat 0
Roger Nou concessionari Motospazio al centre de Barcelona Espai de debat 0
J Nou al forum Presentacions 3
J Ruta en moto Fiesta de la Moto (nou pingüinos) Rutes en moto 5
mami_en_moto Vídeos Arrenquem el canal de "Mami en Moto" en Youtube!! MotoVlogs propis 12
Roger X-ADV Vídeos Canal de YT de l'Isaac Feliu MotoVlogs propis 5
Roger X-ADV Off Topic Felicitats Torpeyenmoto! Un Cafè Ràpid 2

Fils similars