• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Avantatges Nou sistema de premis virtuals

Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Més q un premi, estar apartat de la moto, en el teu cas per temes de salut, és per fer un monument a la paciència i a l'estabilitat del coco ?
Això, això, un monument !!!! res de fotos amb vinyes i xuminades... ??
Ja n'estic al corrent i em sap molt greu. ?
També he tingut d'aquestes aturades i són molt dures de pair, però l'esperança i l'humor no l'hem de perdre mai.?
L'humor, no el perdo mai però la paciècia... ja es un altre tema, sobretot perquè no hem saben trobar el qué. Una cama trencada, una operació, etc... saps que té un plaç, ja vaig estar 7 mesos sense moto per una.
Tot i això com soc molt toçut, encara que no hem hem senti bé, intento agafarla cada dia ni que sigui per BCN i fer només 5-10km.
El pijor de tot és que m'afecta per la feina i per les trobades familiars que és el que més hem dol.
Estic però convençut que hi trobaré la sol·lució?
Mentretant hem desfogo amb les vostres sortides ?
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Hola,
Sol·licito reconeixement de premi per completar la MotoVolta 2022 edició Tarragona pels que vam participar-hi dels motoristes.cat
@cargols2rodes, @jordiTR63, @1nanu, @1nanu i @jamar
Merci!

1652637773735
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Aprovats els premis virtuals següents:
A en @porter-00, en motiu de la ruta del passat 16 de maig, amb el Grup de Rutes de "Rutes d'entre Setmana":
  • Organització de Rutes Obertes
  • Creació de Rutes en moto
A l' @Erik I a en @pepprats per la realització de la Motovolta Tarragona 2022:
  • Motovolta 2022
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Aprovat el premi de la Rider 700 2022 a l' @Arnaubarruera i a la @juditjuditt !
Als altres que també l'heu fet, recordeu que podeu sol·icitar automàticament el premi des de la pestanya de premis de la part superior del fòrum, i així els tindreu al perfil de manera més àgil ?
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Bones! Aprovats els premis següents a en @jamar , @Terry I @FormigaAtòmica ?
Screenshot 20220530 220724 Chrome

El Pep i l'Erik ja el van demanar, merci?

Aprovats també els següents premis a @1nanu i @oriolgsx :
Screenshot 20220531 173721 Chrome
 
Última edició:
FormigaAtòmica

FormigaAtòmica

Cul quadrat
5 Abr 2021
87
313
Premis
32
M D E

M D E

Cul quadrat
2 Des 2021
65
156
Premis
14
Moto
SUZUKI GSR 600
Bones!

A fi de dinamitzar la participació al fòrum, hem instal·lat un sistema de premis que té la finalitat de reconèixer l'activitat dels usuaris. Aquest reconeixement no anirà al voltant de l'activitat al fòrum únicament, que també, sinó que pretén anar reconeixent i acreditant l'activitat motociclista de tots vosaltres.

El funcionament és el següent per als diferents tipus de premis que hi ha:

Premis per completar esdeveniments motoristes:
Se us acreditarà com a "finishers" d'aquest esdeveniment. (Caldrà trametre'm a mi via conversa privada, una fotografia o document que demostri que vau completar alguna edició de l'esdeveniment en concret, o bé l'edició a la qual es fa referència, si és una determinada a la que es fa referència).

Premis per participació al fòrum
Se us reconeix la bona activitat al fòrum tenint en compte els missatges publicats i els likes rebuts. Aquest sistema reconeix i atorga els premis als usuaris de manera automàtica.

Premis per la participació en la Creació de Rutes en Moto al fil de Rutes en Moto per Catalunya
Els que participeu en aquest fil aportant rutes, rebreu a la vostra bústia aquest premi. El podeu acceptar o refusar, segons preferiu.

Veureu que a la barra de navegació del fòrum ara hi ha la pestanya de Premis. Si hi feu clic veureu el llistat de premis complert, però si feu clic a la fletxeta que hi ha al costat d'aquesta pestanya, veureu un botó desplegable:
  • Els Meus Premis: Us mostrarà els premis que heu aconseguit, i podreu triar quins voleu que es mostrin al vostre perfil quan publiqueu missatges al fòrum (Feu la prova, ja veureu que surten les icones dels premis a sota del vostre nom al publicar). Això és així perquè si bé al vostre perfil complert hi constaran tots els premis, a l'avatar de les publicacions potser us interessa que no s'hi mostrin tots (màxim 10), sinó només alguns, o els que us enorgulleixin més.

El sistema està recentment implantat i crec que té moltes possibilitats. Us convido a que proposeu totes les activitats del món motorista (més esdeveniments, KM acumulats a les motos, que s'hauria de veure com ho verifiquem, països visitats, accidents superats...) que us agradaria que reconeguéssim. A més, tot plegat funciona assignant una sèrie de punts amb els premis, que ja veurem quina funcionalitat els donem. De moment tenen la validesa que atorguen a l'usuari una posició classificatòria respecte als altres en funció de tots els premis que es valoren.

Dit tot això, us deixo amb l'enllaç dels premis vigents actualment. Com us deia no dubteu en proposar-ne de nous, i si resulten interessants i dignes d'acreditar la trajectòria motorista dels usuaris, els tindrem en compte.

Per cert. Veureu que al costat dels Premis podeu sol·licitar-los per vosaltres o recomanar a altres usuaris per a que se'ls concedeixin. Tingueu-ho en compte especialment els que vulgueu acreditar haver superat esdeveniments motoristes. Quan ho sol·liciteu, ja us demanaré la confirmació gràfica per conversa privada.

Salut!

Llistat de premis i sol·licituds fent clic aquí
com es pot contactar amb tu x privat?
 
  • Like
Reaccions: Roger
M D E

M D E

Cul quadrat
2 Des 2021
65
156
Premis
14
Moto
SUZUKI GSR 600
Amb un missatge privat, tal i com adjunto a la imatge, o a través del correu coordinador@motoristes.cat ?
Veure l'arxiu adjunt 5444
BON DIA!!!
T he passat via email les fotos que demostren que he fet/estat als següents llocs.
RIDER 700
SENSE LIMITS
MAZINGER Z
TRANSPIRENAICA
TOURMALET
LLOSA DEL CAVALL
SANTUARI DEL LORD
ST. FELIU
VIELLA
MONTSERRAT
Agrairia que quan ho rebis em donguis d alta.
moltes gracies i gasssss
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
BON DIA!!!
T he passat via email les fotos que demostren que he fet/estat als següents llocs.
RIDER 700
SENSE LIMITS
MAZINGER Z
TRANSPIRENAICA
TOURMALET
LLOSA DEL CAVALL
SANTUARI DEL LORD
ST. FELIU
VIELLA
MONTSERRAT
Agrairia que quan ho rebis em donguis d alta.
moltes gracies i gasssss
Bones!!! Ja els tens aprovats al teu perfil ?

Moltes gràcies per l'interès!!!
 
  • Like
Reaccions: M D E
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger Informació Nou sistema d'anuncis al fòrum Informació i suport 0
Roger Informació Nou sistema d'estats d'ànim Informació i suport 3
Roger Informació Nou sistema de calendari i esdeveniments Informació i suport 3
Roger Informació Nou sistema de continguts multimèdia Informació i suport 4
Pantum Nou de Sant Boi Presentacions 9
M Em presento sóc nou Presentacions 4
Roger Informació Nou funcionament del fòrum en proves Informació i suport 1
Lluis Tram La carretera que va de Tuixent a la Seu, asfaltada de nou Trams motociclistes d'interès 5
pereg Soc nou Presentacions 10
perlanegraviajes Nou Michelin Road6 Anàlisi de productes 0
torpeyenmoto Nou Canal: TORPEYENMOTO MotoVlogs propis 44
Roger Avantatges Un nou producte ben aviat Avantatges especials 15
navegante360 Em presento Nou vingut Presentacions 8
A Soc nou per aquí. Presentacions 8
Tomás73 Ruta - BCN Soc nou Presentacions 27
Benji67 Soc nou per aquí Presentacions 21
Sergi_gshp Em presento Sóc nou aqui des de Vilanova i la Geltrú Presentacions 40
R Nou des de Terrassa Presentacions 15
JoanBP Em presento Un de nou Presentacions 17
Roger Negoci de Motociclisme Tecnimoto, nou patrocinador de motoristes.cat Negocis motoristes del territori català 12
Jaumenovas Ruta en moto Un nou tomb pel Vallès Occidental Rutes en moto 7
manumanu_adv Nou al foro desde Lleida! Presentacions 15
Ray Fields Rider BON ANY NOU A TOTHOM!!! MotoVlogs propis 1
A Em presento Un de nou al fòrum! Presentacions 13
jmartells Em presento Un de nou Presentacions 11
Francesc89 Em presento De nou a casa Presentacions 14
Sherpa92 Nou per ací Presentacions 6
datkren nou des de Vacarisses Presentacions 12
torpeyenmoto Drone Fimi X8SE (nou preu) Taulell d'anuncis 0
waspbcn Nou "cono" de Barcelona Presentacions 8
K Un de nou Presentacions 10
Serra nou casc: Scorpion exo 1400 air? Mecànica de motos i recopilatoris 16
J.M Fotos Nou mini-motero Presentacions 6
Burkat450R Em presento Nou per aquí Presentacions 5
Roger Informació Nou panell d'estadístiques i nous tipus de comptes Informació i suport 2
S Nou Menbre Presentacions 3
Roger Eric Granado es defineix com a nou campió d’Europa de Moto2 Espai de debat 0
Roger Nou concessionari Motospazio al centre de Barcelona Espai de debat 0
J Nou al forum Presentacions 3
J Ruta en moto Fiesta de la Moto (nou pingüinos) Rutes en moto 5
Roger Informació Sistema de venda de productes de Segona Mà Informació i suport 0
SerrDavos Anàlisis-Comparativa Sistema GPS Quadlock Anàlisi de productes 21
Roger Enganxen a un motorista amb un sistema per amagar la matrícula Espai de debat 0
perlanegraviajes Off Topic Premis Moto Turisme Suport entre companys 0
Fran Mataró afegir premis d'esdeveniments Informació i suport 2

Fils similars