• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Avantatges Nou sistema de premis virtuals

scooterista.cat

scooterista.cat

Cul quadrat
2 Nov 2021
98
257
Premis
14
Barcelona
Moto
Honda Forza 350 | Honda PCX 125 | Yamaha Tmax 2008 | Suzuki DRZ400
Em podeu fer un curset per a inútils?

Jo he fet la motovolta… ?


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Roger
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.661
Premis
5
Bon dia! Ja podeu sol·licitar a la pàgina de premis el de la Rider 1100 (suma 5 punts, la rider 1000 en suma 4), i publicar aquí o via missatge privat amb mi, l'acreditació pertinent (els que no ho hagueu fet encara).

Em podeu fer un curset per a inútils?

Jo he fet la motovolta… ?


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Heheh és que des de Tapatalk no funciona. Has d'accedir a aquest enllaç des d'un navegador del pc o del mòbil, i sol·licitar els premis virtuals que puguis acreditar haver realitzat. Aquesta acreditació conforme has realitzat els premis, s'ha de fer mitjançant la publicació o enllaç a fotografies, videos o materials que justifiquin que has realitzat el motiu del premi.

Per exemple, si demanes el premi de la rider 300, has de publicar una imatge que confirmi que l'has realitzat, o bé si demanes el premi d'un recorregut concret, n'has d'enllaçar o publicar una fotografia o bé del lloc o bé del track.

Enllaç per demanar els premis:


Aprovats els premis de Rider 1100 2023 a @Ramon "Fosfi" i @Llao , i el de la Motovolta 2023 a @Sergipc ?
 
  • Like
Reaccions: Ramon "Fosfi"
Llao

Llao

Cul quadrat
27 Abr 2020
83
246
Premis
28
Bítem (Tortosa)
Moto
Bmw R1250GS+Husqvarna 450 enduro
Sol·licito premi per fer la Rider1100.
 

Adjunts

  • Rider1100_1.jpg
    Rider1100_1.jpg
    354 KB · Visites: 34
  • Rider1100_2.jpg
    Rider1100_2.jpg
    306,9 KB · Visites: 35
  • Rider1100_100.jpg
    Rider1100_100.jpg
    592,7 KB · Visites: 42
  • Like
Reaccions: Roger
cesargarraf

cesargarraf

Rodant
18 Mai 2023
25
68
Premis
6
Moto
BMW F750GS
Instagram
@cesargarraf
Amb el vostre permís el nouvingut sol.licita els premis de la sense límits 450,Mazinger,Vinyes i Monferri.
Sense limits
Vinyes
Mazinger
Montferri
 
  • Like
Reaccions: Fran Mataró
oriolxr

oriolxr

Cul quadrat
23 Mai 2021
67
193
Premis
14
Moto
BMW S1000XR Triple Black
EEEEp, jo també sol·licot premi per aquí. Sense Limits 450k.

Gas companys!!!!
 

Adjunts

  • WhatsApp Image 2023-06-18 at 11.43.25.jpeg
    WhatsApp Image 2023-06-18 at 11.43.25.jpeg
    550,4 KB · Visites: 25
  • Sense_Limits_2023_0627.jpg
    Sense_Limits_2023_0627.jpg
    7,4 MB · Visites: 24
  • Like
Reaccions: scooterista.cat
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.661
Premis
5
Bon dia! Aprovats els premis següents ja acreditats. Després aprovo els acreditats recentment a aquest fil però que no heu sol·licitat ?
Screenshot 20230621 061136 Chrome
Screenshot 20230621 061147 Chrome
 
Llao

Llao

Cul quadrat
27 Abr 2020
83
246
Premis
28
Bítem (Tortosa)
Moto
Bmw R1250GS+Husqvarna 450 enduro
Roger, demano 2 premis:
Pinós, Centre geogràfic de Catalunya
Vallbona de les Monges
Salutacions.
 

Adjunts

  • Centre geogràfic de Catalunya.jpeg
    Centre geogràfic de Catalunya.jpeg
    655,8 KB · Visites: 23
  • Vallbona de les Monges.jpeg
    Vallbona de les Monges.jpeg
    356,1 KB · Visites: 22
  • Like
Reaccions: Roger i X04N
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.661
Premis
5
Bones! Com va tot? Voleu que recopilem nous premis? És una proposta de @FormigaAtòmica i crec que pot estar bé si us fa gràcia. Ja sé que està tot força aturat per aquí però bueno, entre unes coses i unes altres confesso que estic una mica absent de la web.
 
Ramon "Fosfi"

Ramon "Fosfi"

Cul quadrat
22 Gen 2023
62
178
Premis
9
El Plà d'Urgell
Moto
XL 750 TRANSALP
Al seu dia ja ho vaig comentar crec jo proposo 2 premis (dels que van amb suc)?
1- Premi dels 100.00 km a la moto ja sigui nova o a partir dels km que tingui si es 2a ma
2- Premi 10 ports ruta d'un dia amb un minim de 10 ports de muntanya durant la jornada (a partir 500 km segons planificació i lloc d'origne ja es factible)

@Xavi Canyo et tocara sortir molt més enllà de la hora de Barcelona
Aquests s'hauràn de suar i curtir-se de valent l'indret on l'esquena perd el seu nom???
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.185
2.550
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Al seu dia ja ho vaig comentar crec jo proposo 2 premis (dels que van amb suc)?
1- Premi dels 100.00 km a la moto ja sigui nova o a partir dels km que tingui si es 2a ma
2- Premi 10 ports ruta d'un dia amb un minim de 10 ports de muntanya durant la jornada (a partir 500 km segons planificació i lloc d'origne ja es factible)

@Xavi Canyo et tocara sortir molt més enllà de la hora de Barcelona
Aquests s'hauràn de suar i curtir-se de valent l'indret on l'esquena perd el seu nom???
100,00 km, em semblen pocs... o potser no has posat a lloc la coma???
10 ports m'hi veig: Barcelona, Badalona, Mongat, Premià, Mataró, LLavaneres, Arenys, Port Ginesta, Garraf, Aiguadolç més Vilanova i Clafell de regal ;)?
 
Llao

Llao

Cul quadrat
27 Abr 2020
83
246
Premis
28
Bítem (Tortosa)
Moto
Bmw R1250GS+Husqvarna 450 enduro
Bones! Com va tot? Voleu que recopilem nous premis? És una proposta de @FormigaAtòmica i crec que pot estar bé si us fa gràcia. Ja sé que està tot força aturat per aquí però bueno, entre unes coses i unes altres confesso que estic una mica absent de la web.
Molt bones.
Jo per la meva part proposo premi per el mirador de Mont caro, als ports de Tortosa/Beseit. Es un lloc magnific i des de Tortosa estant, passes dels 20m. als 1.441m. en nomes 1 hora.

PD. @Roger et falta validar els meus 2 últims premis, d'aquest mateix fil.
 

Adjunts

  • Mirador Mont Caro.jpg
    Mirador Mont Caro.jpg
    1,3 MB · Visites: 18
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.661
Premis
5
Al seu dia ja ho vaig comentar crec jo proposo 2 premis (dels que van amb suc)?
1- Premi dels 100.00 km a la moto ja sigui nova o a partir dels km que tingui si es 2a ma
2- Premi 10 ports ruta d'un dia amb un minim de 10 ports de muntanya durant la jornada (a partir 500 km segons planificació i lloc d'origne ja es factible)

@Xavi Canyo et tocara sortir molt més enllà de la hora de Barcelona
Aquests s'hauràn de suar i curtir-se de valent l'indret on l'esquena perd el seu nom???
He creat de moment el de 100k! A falta d'escoltar i raonar propostes, l'únic que he variat de la teva proposta és que els 100 k els hagi fet la persona, ja que crec que és el que fa especial el premi. Si la moto és de segona mà, els 100k haurien de valorar-se des dels que tingués la moto al moment de la compra. Què us sembla? Crec que tu el plantejaves més orientat a valorar la moto en si com a veterana com al pilot, però potser té més encant valorar els km recorreguts un mateix. De moment l'he dotat del màxim de punts que puntuen fins ara altres esdeveniments, que són els 5 que merita la Rider 1100. Sé que són molts però crec que si quelcom pot igualar la tenacitat d'una Rider 1100 és el fet de realitzar 100k amb una mateixa moto.

Captura 354


Seguiré amb l'altre dels ports que em comentes i seguim parlant de propostes! Jo en tinc algunes de temàtiques que també poden ser ben xules.

100000
 
Última edició:
Ramon "Fosfi"

Ramon "Fosfi"

Cul quadrat
22 Gen 2023
62
178
Premis
9
El Plà d'Urgell
Moto
XL 750 TRANSALP
He creat de moment el de 100k! A falta d'escoltar i raonar propostes, l'únic que he variat de la teva proposta és que els 100 k els hagi fet la persona, ja que crec que és el que fa especial el premi. Si la moto és de segona mà, els 100k haurien de valorar-se des dels que tingués la moto al moment de la compra. Què us sembla? Crec que tu el plantejaves més orientat a valorar la moto en si com a veterana com al pilot, però potser té més encant valorar els km recorreguts un mateix. De moment l'he dotat del màxim de punts que puntuen fins ara altres esdeveniments, que són els 5 que merita la Rider 1100. Sé que són molts però crec que si quelcom pot igualar la tenacitat d'una Rider 1100 és el fet de realitzar 100k amb una mateixa moto.

Veure l'arxiu adjunt 6562

Seguiré amb l'altre dels ports que em comentes i seguim parlant de propostes! Jo en tinc algunes de temàtiques que també poden ser ben xules.
Exacte em referia a fer els 100 k com a pilot sobre la mateixa moto ... de moment encara tinc la CB 500 X si no me la trec perque no trobi comprador aquest premi me l'adjudico que estic a 20k de completar-lo?
 
  • Like
Reaccions: mr_pointer
Ramon "Fosfi"

Ramon "Fosfi"

Cul quadrat
22 Gen 2023
62
178
Premis
9
El Plà d'Urgell
Moto
XL 750 TRANSALP
100,00 km, em semblen pocs... o potser no has posat a lloc la coma???
10 ports m'hi veig: Barcelona, Badalona, Mongat, Premià, Mataró, LLavaneres, Arenys, Port Ginesta, Garraf, Aiguadolç més Vilanova i Clafell de regal ;)?
el forum te una divisió de motos d'aigua? em sembla que no colarà???
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger Informació Nou sistema d'anuncis al fòrum Informació i suport 0
Roger Informació Nou sistema d'estats d'ànim Informació i suport 3
Roger Informació Nou sistema de calendari i esdeveniments Informació i suport 3
Roger Informació Nou sistema de continguts multimèdia Informació i suport 4
Pantum Nou de Sant Boi Presentacions 9
M Em presento sóc nou Presentacions 4
Roger Informació Nou funcionament del fòrum en proves Informació i suport 1
Lluis Tram La carretera que va de Tuixent a la Seu, asfaltada de nou Trams motociclistes d'interès 5
pereg Soc nou Presentacions 10
perlanegraviajes Nou Michelin Road6 Anàlisi de productes 0
torpeyenmoto Nou Canal: TORPEYENMOTO MotoVlogs propis 44
Roger Avantatges Un nou producte ben aviat Avantatges especials 15
navegante360 Em presento Nou vingut Presentacions 8
A Soc nou per aquí. Presentacions 8
Tomás73 Ruta - BCN Soc nou Presentacions 27
Benji67 Soc nou per aquí Presentacions 21
Sergi_gshp Em presento Sóc nou aqui des de Vilanova i la Geltrú Presentacions 40
R Nou des de Terrassa Presentacions 15
JoanBP Em presento Un de nou Presentacions 17
Roger Negoci de Motociclisme Tecnimoto, nou patrocinador de motoristes.cat Negocis motoristes del territori català 12
Jaumenovas Ruta en moto Un nou tomb pel Vallès Occidental Rutes en moto 7
manumanu_adv Nou al foro desde Lleida! Presentacions 15
Ray Fields Rider BON ANY NOU A TOTHOM!!! MotoVlogs propis 1
A Em presento Un de nou al fòrum! Presentacions 13
jmartells Em presento Un de nou Presentacions 11
Francesc89 Em presento De nou a casa Presentacions 14
Sherpa92 Nou per ací Presentacions 6
datkren nou des de Vacarisses Presentacions 12
torpeyenmoto Drone Fimi X8SE (nou preu) Taulell d'anuncis 0
waspbcn Nou "cono" de Barcelona Presentacions 8
K Un de nou Presentacions 10
Serra nou casc: Scorpion exo 1400 air? Mecànica de motos i recopilatoris 16
J.M Fotos Nou mini-motero Presentacions 6
Burkat450R Em presento Nou per aquí Presentacions 5
Roger Informació Nou panell d'estadístiques i nous tipus de comptes Informació i suport 2
S Nou Menbre Presentacions 3
Roger Eric Granado es defineix com a nou campió d’Europa de Moto2 Espai de debat 0
Roger Nou concessionari Motospazio al centre de Barcelona Espai de debat 0
J Nou al forum Presentacions 3
J Ruta en moto Fiesta de la Moto (nou pingüinos) Rutes en moto 5
Roger Informació Sistema de venda de productes de Segona Mà Informació i suport 0
SerrDavos Anàlisis-Comparativa Sistema GPS Quadlock Anàlisi de productes 21
Roger Enganxen a un motorista amb un sistema per amagar la matrícula Espai de debat 0
perlanegraviajes Off Topic Premis Moto Turisme Suport entre companys 0
Fran Mataró afegir premis d'esdeveniments Informació i suport 2

Fils similars