• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Avantatges Nou sistema de premis virtuals

Gabivolador

Gabivolador

Grup Sanguini: 98 octans
19 Ago 2020
257
543
Premis
20
Torelló
Moto
BMW R1250rt I XT600E
Et vaig veure segur. Bé, ho recordo perquè les Gutzis ja m'agradaven de petit, i quan vaig veure la teva em va encantar!
 
  • Like
Reaccions: Serra
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.174
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Quan vas tardar a fer la llarga?
Ufff va sé llarga, vaig arribar que serien les 8 i picó de la nit. Entre el primer tram (450KM) que algunes carreteres eren gairebé intransitable (grava, pedres al camí i el pitjor, molta boira en alguns trams), i la pluja després en els 240km que faltaven, va fer que s'allargués i per a mi, cansada. A més després vaig haver de conduir 20km mes fins a l'hotel que ho tenia a Boí.

Personalment, va ser divertida en alguns moments, sobretot si no coneixes algunes zones. Per un altre costat, igual que l'hi vaig comentar a l'organitzador, algunes carreteres no són per transitar per carreteres en tam males condicions, i a més si portes parella.

Suposo que alguns diran que no era per tant, però per a mi..... molt dolent 3 ports de muntanya en mal estat.
 
  • Like
Reaccions: Gabivolador i Roger
Gabivolador

Gabivolador

Grup Sanguini: 98 octans
19 Ago 2020
257
543
Premis
20
Torelló
Moto
BMW R1250rt I XT600E
Ufff va sé llarga, vaig arribar que serien les 8 i picó de la nit. Entre el primer tram (450KM) que algunes carreteres eren gairebé intransitable (grava, pedres al camí i el pitjor, molta boira en alguns trams), i la pluja després en els 240km que faltaven, va fer que s'allargués i per a mi, cansada. A més després vaig haver de conduir 20km mes fins a l'hotel que ho tenia a Boí.

Personalment, va ser divertida en alguns moments, sobretot si no coneixes algunes zones. Per un altre costat, igual que l'hi vaig comentar a l'organitzador, algunes carreteres no són per transitar per carreteres en tam males condicions, i a més si portes parella.

Suposo que alguns diran que no era per tant, però per a mi..... molt dolent 3 ports de muntanya en mal estat.
Jo vaig fer la curta i estic bastant d'acord amb tu!
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Afegim un premi per la Organització de Rutes Obertes i Grups Dinàmics de Sortides, a fi efecte de reconèixer la bona voluntat i la tasca dels motoristes que ofereixin als altres companys la possibilitat de participar en les rutes que realitzaran, tal i com s'explica als fils de Rutes Obertes i de Grups Dinàmics de Sortides.

Screenshot 20200910 110045 Chrome


S'assigna aquest premis als usuaris següents a tenor de la seva iniciativa en la tasca esmentada:
  • @torpeyenmoto - Per la creació del Grup Dinàmic de Sortides: Conos BCN
  • @AlbertXT1200 - Per l'organització de dues Rutes Obertes (1 i 2)
  • @Xavier sc - Per l'organització d'una Ruta Oberta
  • @JordiCb - Per l'organització d'una Ruta Oberta dins del grup de Conos BCN
Recordeu que podeu sol·licitar els premis que considereu, a través de la pestanya de Premis fent clic al botó Sol·licitar, que teniu al costat de cadascun d'aquests.

Moltes gràcies per facilitar el gaudir del motociclisme a tots els companys!
 
Última edició:
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
S'afegeix el premi virtual per la realització de la Rodibook! Ja el podeu sol·licitar.

Screenshot 20200928 171945 Chrome


Aprovats els premis de participació a la Rider 1000 modalitat Rider 1000 al @nilmoreno i a @Sanodrac ; i el de la Rider 500 i del Rodibook a l' @Edmond!

A l'@Edutarraco se'l recomana i aprova premi per la organització de Rutes Obertes arran del Primer Giravolt que va tenir lloc fa uns dies, i a l'@Arnaubarruera per obrir les portes a la participació a una ruta fins al Pic Negre.

Moltes gràcies!!
 
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
S'afegeix el premi virtual per la realització de la Rodibook! Ja el podeu sol·licitar.

Veure l'arxiu adjunt 1835

Aprovats els premis de participació a la Rider 1000 modalitat Rider 1000 al @nilmoreno i a @Sanodrac ; i el de la Rider 500 i del Rodibook a l' @Edmond!

A l'@Edutarraco se'l recomana i aprova premi per la organització de Rutes Obertes arran del Primer Giravolt que va tenir lloc fa uns dies, i a l'@Arnaubarruera per obrir les portes a la participació a una ruta fins al Pic Negre.

Moltes gràcies!!

Gràcies !!!!!


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Roger
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Bon dia! A veure fem una mica de feina heheh

Atorguem els premis virtuals d'Organització de Rutes Obertes següents:
Creem el premi per haver participar a la Eutichesbook, un esdeveniment amb només tres edicions realitzades.

Recordeu que des de la pestanya de premis podeu sol·licitar-ne per vosaltres si heu assolit el repte que proposen.
 
Última edició:
C

carlosg

Rodant
22 Oct 2020
50
110
Premis
4
Gracies! diu el model que demà comença a ploure per Sudoest de la peninsula, dimecres diluvia, divendres plou pero màgicament, dijous a Catalunya fa sol. Altres models que no afinen tant pronostiquen pluja tota la setmana a partir de demà
1604312976405
 
Loxicdelamola

Loxicdelamola

Com es caminava?
28 Jun 2020
211
541
Premis
7
Lleida
Moto
Moto Guzz V85TT
Twitter
loxicdelamola
Bon dia! A veure fem una mica de feina heheh

Atorguem els premis virtuals d'Organització de Rutes Obertes següents:
Creem el premi per haver participar a la Eutichesbook, un esdeveniment amb només tres edicions realitzades.

Recordeu que des de la pestanya de premis podeu sol·licitar-ne per vosaltres si heu assolit el repte que proposen.
ara quan tornen obrir preparem altres !!!!!!!!!!!;););)
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger Informació Nou sistema d'anuncis al fòrum Informació i suport 0
Roger Informació Nou sistema d'estats d'ànim Informació i suport 3
Roger Informació Nou sistema de calendari i esdeveniments Informació i suport 3
Roger Informació Nou sistema de continguts multimèdia Informació i suport 4
Pantum Nou de Sant Boi Presentacions 9
M Em presento sóc nou Presentacions 4
Roger Informació Nou funcionament del fòrum en proves Informació i suport 1
Lluis Tram La carretera que va de Tuixent a la Seu, asfaltada de nou Trams motociclistes d'interès 5
pereg Soc nou Presentacions 10
perlanegraviajes Nou Michelin Road6 Anàlisi de productes 0
torpeyenmoto Nou Canal: TORPEYENMOTO MotoVlogs propis 44
Roger Avantatges Un nou producte ben aviat Avantatges especials 15
navegante360 Em presento Nou vingut Presentacions 8
A Soc nou per aquí. Presentacions 8
Tomás73 Ruta - BCN Soc nou Presentacions 27
Benji67 Soc nou per aquí Presentacions 21
Sergi_gshp Em presento Sóc nou aqui des de Vilanova i la Geltrú Presentacions 40
R Nou des de Terrassa Presentacions 15
JoanBP Em presento Un de nou Presentacions 17
Roger Negoci de Motociclisme Tecnimoto, nou patrocinador de motoristes.cat Negocis motoristes del territori català 12
Jaumenovas Ruta en moto Un nou tomb pel Vallès Occidental Rutes en moto 7
manumanu_adv Nou al foro desde Lleida! Presentacions 15
Ray Fields Rider BON ANY NOU A TOTHOM!!! MotoVlogs propis 1
A Em presento Un de nou al fòrum! Presentacions 13
jmartells Em presento Un de nou Presentacions 11
Francesc89 Em presento De nou a casa Presentacions 14
Sherpa92 Nou per ací Presentacions 6
datkren nou des de Vacarisses Presentacions 12
torpeyenmoto Drone Fimi X8SE (nou preu) Taulell d'anuncis 0
waspbcn Nou "cono" de Barcelona Presentacions 8
K Un de nou Presentacions 10
Serra nou casc: Scorpion exo 1400 air? Mecànica de motos i recopilatoris 16
J.M Fotos Nou mini-motero Presentacions 6
Burkat450R Em presento Nou per aquí Presentacions 5
Roger Informació Nou panell d'estadístiques i nous tipus de comptes Informació i suport 2
S Nou Menbre Presentacions 3
Roger Eric Granado es defineix com a nou campió d’Europa de Moto2 Espai de debat 0
Roger Nou concessionari Motospazio al centre de Barcelona Espai de debat 0
J Nou al forum Presentacions 3
J Ruta en moto Fiesta de la Moto (nou pingüinos) Rutes en moto 5
Roger Informació Sistema de venda de productes de Segona Mà Informació i suport 0
SerrDavos Anàlisis-Comparativa Sistema GPS Quadlock Anàlisi de productes 21
Roger Enganxen a un motorista amb un sistema per amagar la matrícula Espai de debat 0
perlanegraviajes Off Topic Premis Moto Turisme Suport entre companys 0
Fran Mataró afegir premis d'esdeveniments Informació i suport 2

Fils similars