• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Avantatges Nou sistema de premis virtuals

Loxicdelamola

Loxicdelamola

Com es caminava?
28 Jun 2020
211
541
Premis
7
Lleida
Moto
Moto Guzz V85TT
Twitter
loxicdelamola
Gracies! diu el model que demà comença a ploure per Sudoest de la peninsula, dimecres diluvia, divendres plou pero màgicament, dijous a Catalunya fa sol. Altres models que no afinen tant pronostiquen pluja tota la setmana a partir de demà Veure l'arxiu adjunt 2206
si no baixe la neu, encara farem alguna malifeta la propera setmana:devilish:
 
  • Like
Reaccions: Roger
C

carlosg

Rodant
22 Oct 2020
50
110
Premis
4
<cita> ara quan tornen obrir preparem altres !!!!!!!!!!!;););)

No siguis "cenizo" que encara no han tancat, i en Salvador Illa - el nom fa gràcia - ha dit que no ho pensava fer... ja tinc ruta pensada pel la setmana vinent ;)
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Bon dia! A veure fem una mica de feina heheh

Atorguem els premis virtuals d'Organització de Rutes Obertes següents:
Creem el premi per haver participar a la Eutichesbook, un esdeveniment amb només tres edicions realitzades.

Recordeu que des de la pestanya de premis podeu sol·licitar-ne per vosaltres si heu assolit el repte que proposen.
Pot ser un error el 5 d'octubre o m'ho sembla a mi ?, si és així queda un any gairebé. ;)
 
  • Haha
Reaccions: Roger
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.655
Premis
5
Aprovats els premis de la Rider500 i del Mazinger Z al @Ray Fields Rider! Recordeu que seguim recopilant metes i assoliments propis del motociclisme, tant pel que fa al nostre territori com més enllà. Aquest any tinc pensat treballat més la vessant dels premis, amb la intenció de que esdevinguin reptes d'interès, i que recopilar-los sigui una motivació força dinàmica.
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Aprovats els premis de la Rider500 i del Mazinger Z al @Ray Fields Rider! Recordeu que seguim recopilant metes i assoliments propis del motociclisme, tant pel que fa al nostre territori com més enllà. Aquest any tinc pensat treballat més la vessant dels premis, amb la intenció de que esdevinguin reptes d'interès, i que recopilar-los sigui una motivació força dinàmica.
Podríem incloure fer alguna ruta mototiristica de ara lleida.
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Afegits el Monestir de Santes Creus i l'ermita de Montferri.

Anem recollint més propostes de fotos en moto a llocs mítics arreu de Catalunya en aquest fil:

Bones Roger,
Aquí un motero que li agradaria rebre el degut reconeixement per tenir fotos:
Moto-vinyaire
Mazinger Z
Santes Creus

Tot documentat en el fil que vaig publicar de la meva ruta en parella:

Ens veiem a l'asfalt
 
  • Like
Reaccions: Roger i Pep Aràgo
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.655
Premis
5
Bones Roger,
Aquí un motero que li agradaria rebre el degut reconeixement per tenir fotos:
Moto-vinyaire
Mazinger Z
Santes Creus

Tot documentat en el fil que vaig publicar de la meva ruta en parella:

Ens veiem a l'asfalt
Aprovats! Aprofito per comentar que s'ha actualitzat el sistema de premis i implica algunes millores de visualització dels premis al perfil.
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Marta

Marta

Motoaddicte
17 Abr 2020
142
451
Premis
12
hola!

feia molts dies que no passava per aquí... he estat molt a tope, aquest fòrum està on fire!!!

proposo un altre premi, a veure què us sembla, un dels llocs de peregrinatge de molts moteros
el Santuari de la Verge de Montserrat a Montferri, Tarragona hehehe

què us sembla? crec que he vist forces imatges de moters per allà, anant a visitar el santuari
Hola @edudzn! He mirat pel Maps i veig que l'accés a la façana del santuari amb moto està tancat. Des d'on es pot fotografiar amb moto inclosa?
 
edudzn

edudzn

Motoaddicte
Rider
3 Mar 2020
110
237
Premis
7
Barcelona
Moto
Triumph Street Triple R 2009
Hola @edudzn! He mirat pel Maps i veig que l'accés a la façana del santuari amb moto està tancat. Des d'on es pot fotografiar amb moto inclosa?
ostres... doncs quan hi vaig anar, vaig deixar la moto al parking i vaig caminar 2 minuts fins al santuari... vaig fer fotos a l'interior del santuari i crec que vaig fer foto de les motos que anàvem però no vaig fer foto de moto + santuari... ara mirant el google street view, hi ha algun angle on pots fer foto de la moto i del santuari (pero queda al fons)
passo enllaç del street view, a veure si el podeu veure :)

Street View Montferri

@Roger , compta una foto de la moto a l'esplanada del santuari? per demanar premi hahaha (si cola cola, si no cola, s'hi haurà d'anar un altre cop)
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.655
Premis
5
ostres... doncs quan hi vaig anar, vaig deixar la moto al parking i vaig caminar 2 minuts fins al santuari... vaig fer fotos a l'interior del santuari i crec que vaig fer foto de les motos que anàvem però no vaig fer foto de moto + santuari... ara mirant el google street view, hi ha algun angle on pots fer foto de la moto i del santuari (pero queda al fons)
passo enllaç del street view, a veure si el podeu veure :)

Street View Montferri

@Roger , compta una foto de la moto a l'esplanada del santuari? per demanar premi hahaha (si cola cola, si no cola, s'hi haurà d'anar un altre cop)
Bones! En circumstàncies normals et diria que davant del dubte, la resposta sempre és tornar a agafar la moto heheh. Però com que no sabem quan podrem sortir del municipi, penja-la i ja el pots sol·licitar ?
 
  • Like
Reaccions: edudzn i Pep Aràgo
edudzn

edudzn

Motoaddicte
Rider
3 Mar 2020
110
237
Premis
7
Barcelona
Moto
Triumph Street Triple R 2009
doncs aquí la foto! (la meva moto és la de darrera) :):):)

WhatsApp Image 2021 02 11 at 144722
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.655
Premis
5
Motoristes! Ahir en @Sal919 em va proposar diversos destins i recorreguts nous per seguir ampliant els llocs mítics del motociclisme del territori en el sistema de premis, lo qual em sembla una idea collonuda, especialment perquè amb l'ampliació a la comarca, podríem dir que estem tornant a descobrir el territori amb més interès que mai.

Seguint la seva proposta, es traslladen tots els premis que tractaven de visitar llocs específics o de recórrer carreteres determinades, i es passen a la nova categoria "Recorreguts i destins mítics del motociclisme del territori". Anteriorment constaven a la categoria "Participació del fòrum", però es tracten de propostes i objectius a realitzar damunt de la moto, i el fet publicar-ne una fotografia és només un mètode de verificació.

A falta d'alguns més que em va proposar i que ja aniré afegint, ja estan disponibles:

Captura 131


S'aplica el criteri genèric de 50 punts per la pràctica totalitat d'aquests premis, i es revisarà la puntació de la resta de premis del sistema per nivellar-la atenent amb més precisió al mèrit que mereixen. De cara a un futur valorarem què podem tenir en compte pel que fa a les sumes de punts d'aquest sistema, segurament ho aprofitaríem per repartir enganxines, pegats i similars entre els de major puntuació, o altres recompenses d'interès que es puguin oferir.

Per cert! Es segueixen acceptant propostes per seguir ampliant i completant aquesta categoria de "Recorreguts i destins mítics del motociclisme del territori"
 
Última edició:
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
-Coll d'Ares
-Tapis-Costoja
-Els Àngels (Girona)
-Tossa-Sant Feliu
-Costes del Garraf
-Llosa del Cavall
-De Coll de Berger Mort a Coll de Gascons passant per Coll dels Lladres (ruta off-road)
-Anar a veure l'avió caigut el 1986 Douglas DC-6 al municipi de Cantallops
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Motoristes! Ahir en @Sal919 em va proposar diversos destins i recorreguts nous per seguir ampliant els llocs mítics del motociclisme del territori en el sistema de premis, lo qual em sembla una idea collonuda, especialment perquè amb l'ampliació a la comarca, podríem dir que estem tornant a descobrir el territori amb més interès que mai.

Seguint la seva proposta, es traslladen tots els premis que tractaven de visitar llocs específics o de recórrer carreteres determinades, i es passen a la nova categoria "Recorreguts i destins mítics del motociclisme del territori". Anteriorment constaven a la categoria "Participació del fòrum", però es tracten de propostes i objectius a realitzar damunt de la moto, i el fet publicar-ne una fotografia és només un mètode de verificació.

A falta d'alguns més que em va proposar i que ja aniré afegint, ja estan disponibles:

Veure l'arxiu adjunt 2959

S'aplica el criteri genèric de 50 punts per la pràctica totalitat d'aquests premis, i es revisarà la puntació de la resta de premis del sistema per nivellar-la atenent amb més precisió al mèrit que mereixen. De cara a un futur valorarem què podem tenir en compte pel que fa a les sumes de punts d'aquest sistema, segurament ho aprofitaríem per repartir enganxines, pegats i similars entre els de major puntuació, o altres recompenses d'interès que es puguin oferir.

Per cert! Es segueixen acceptant propostes per seguir ampliant i completant aquesta categoria de "Recorreguts i destins mítics del motociclisme del territori"
Ostieeeee..... No pot faltar la foto a la presa de l embassament de Sau....!!!!! (es nota que vam anar dissabte....??? ???)
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger Informació Nou sistema d'anuncis al fòrum Informació i suport 0
Roger Informació Nou sistema d'estats d'ànim Informació i suport 3
Roger Informació Nou sistema de calendari i esdeveniments Informació i suport 3
Roger Informació Nou sistema de continguts multimèdia Informació i suport 4
Pantum Nou de Sant Boi Presentacions 9
M Em presento sóc nou Presentacions 4
Roger Informació Nou funcionament del fòrum en proves Informació i suport 1
Lluis Tram La carretera que va de Tuixent a la Seu, asfaltada de nou Trams motociclistes d'interès 5
pereg Soc nou Presentacions 10
perlanegraviajes Nou Michelin Road6 Anàlisi de productes 0
torpeyenmoto Nou Canal: TORPEYENMOTO MotoVlogs propis 44
Roger Avantatges Un nou producte ben aviat Avantatges especials 15
navegante360 Em presento Nou vingut Presentacions 8
A Soc nou per aquí. Presentacions 8
Tomás73 Ruta - BCN Soc nou Presentacions 27
Benji67 Soc nou per aquí Presentacions 21
Sergi_gshp Em presento Sóc nou aqui des de Vilanova i la Geltrú Presentacions 40
R Nou des de Terrassa Presentacions 15
JoanBP Em presento Un de nou Presentacions 17
Roger Negoci de Motociclisme Tecnimoto, nou patrocinador de motoristes.cat Negocis motoristes del territori català 12
Jaumenovas Ruta en moto Un nou tomb pel Vallès Occidental Rutes en moto 7
manumanu_adv Nou al foro desde Lleida! Presentacions 15
Ray Fields Rider BON ANY NOU A TOTHOM!!! MotoVlogs propis 1
A Em presento Un de nou al fòrum! Presentacions 13
jmartells Em presento Un de nou Presentacions 11
Francesc89 Em presento De nou a casa Presentacions 14
Sherpa92 Nou per ací Presentacions 6
datkren nou des de Vacarisses Presentacions 12
torpeyenmoto Drone Fimi X8SE (nou preu) Taulell d'anuncis 0
waspbcn Nou "cono" de Barcelona Presentacions 8
K Un de nou Presentacions 10
Serra nou casc: Scorpion exo 1400 air? Mecànica de motos i recopilatoris 16
J.M Fotos Nou mini-motero Presentacions 6
Burkat450R Em presento Nou per aquí Presentacions 5
Roger Informació Nou panell d'estadístiques i nous tipus de comptes Informació i suport 2
S Nou Menbre Presentacions 3
Roger Eric Granado es defineix com a nou campió d’Europa de Moto2 Espai de debat 0
Roger Nou concessionari Motospazio al centre de Barcelona Espai de debat 0
J Nou al forum Presentacions 3
J Ruta en moto Fiesta de la Moto (nou pingüinos) Rutes en moto 5
Roger Informació Sistema de venda de productes de Segona Mà Informació i suport 0
SerrDavos Anàlisis-Comparativa Sistema GPS Quadlock Anàlisi de productes 21
Roger Enganxen a un motorista amb un sistema per amagar la matrícula Espai de debat 0
perlanegraviajes Off Topic Premis Moto Turisme Suport entre companys 0
Fran Mataró afegir premis d'esdeveniments Informació i suport 2

Fils similars