• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Em presento Nouvingut desde Ponent

Molsu

Molsu

Nouvingut
11 Oct 2020
12
36
Premis
2
Bona nit, hem presento des de l'oest de Catalunya ( Segria, Urgell)
Hem dic Pep, 38 castanyes i sòc un d'aquests als que l'afició els ha arrivat tard.
Amb 14 anys vaig començar amb el ciclomotor fins als 18, que ja hem vaig enllaunar... Sempre m, havien agradat les motos i anar de passatger pero mai m'havia decidit del tot a donar el pas.
A l'any 2012 hem vaig treure el A2 per poder duur una vespa p200e de l'any 81 que encara conservo.
No va ser fins abril de 2017, que vaig comprar la primera "moto" una honda cb500f que la vaig disfrutar força. Als 6 mesos de tenir-la hem vaig animar a treure'm el permis A, aixi a principis del 2018 el vaig obtenir, tot i aixi vaig seguir amb la petita honda que tan bé m'ha anat... I encara la tindria si no fos per que m'agrada viatjar en moto i fer escapades d'algun que altre dia.
I aqui on us presento la meva Honda VFR 800 Vtec de2012 que tot just fa un mes i mig que tinc i ens estem coneixent.
Perdoneu per la tabarra que us acabo de donar, espero apendre i fer nous companys en aquest forum.
Gracies a tots.

IMG 20201011 WA0012
IMG 20201011 WA0013
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
587
1.107
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Molt benvingut noi✌️.
Quina bèstia de moto, vas ben maquillat. (y)
 
joan717

joan717

Rodant
16 Jul 2020
46
86
Premis
3
Tarragona
Moto
Yamaha xj6 Diversion s
Benvingut company !!!!!!!!!
Tens la nena consentida d'Honda heheheh,
Preciosa a mi estèticament m'encanta amb els seus escapes únics, per cert mi vaig pujar una vegada i la vaig trobar una posició de conducció molt R per mi (medeixo 1,75).
Com la trobes a l'hora de fer kilómetres?
Bé deu ser de l'estil com la meva esport/turisme tipus F.
Salut i gaudeix-la molt. ;)
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.176
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Bona nit, hem presento des de l'oest de Catalunya ( Segria, Urgell)
Hem dic Pep, 38 castanyes i sòc un d'aquests als que l'afició els ha arrivat tard.
Amb 14 anys vaig començar amb el ciclomotor fins als 18, que ja hem vaig enllaunar... Sempre m, havien agradat les motos i anar de passatger pero mai m'havia decidit del tot a donar el pas.
A l'any 2012 hem vaig treure el A2 per poder duur una vespa p200e de l'any 81 que encara conservo.
No va ser fins abril de 2017, que vaig comprar la primera "moto" una honda cb500f que la vaig disfrutar força. Als 6 mesos de tenir-la hem vaig animar a treure'm el permis A, aixi a principis del 2018 el vaig obtenir, tot i aixi vaig seguir amb la petita honda que tan bé m'ha anat... I encara la tindria si no fos per que m'agrada viatjar en moto i fer escapades d'algun que altre dia.
I aqui on us presento la meva Honda VFR 800 Vtec de2012 que tot just fa un mes i mig que tinc i ens estem coneixent.
Perdoneu per la tabarra que us acabo de donar, espero apendre i fer nous companys en aquest forum.
Gracies a tots.

Veure l'arxiu adjunt 1965Veure l'arxiu adjunt 1966
Benvingut a aquesta gran família.
Jo ara surto també des de les terres de ponent (abans de la ciutat de Barcelona), concretament Les Garrigues. Aquest diumenge passat vaig fer la primera sortida a Baronia de Sant Oïsme.
Surto amb parella i, ens agrada fer rutes per descobrir nous indrets i noves carreteres.
Salutacions
 
  • Like
Reaccions: Molsu
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Bona nit, hem presento des de l'oest de Catalunya ( Segria, Urgell)
Hem dic Pep, 38 castanyes i sòc un d'aquests als que l'afició els ha arrivat tard.
Amb 14 anys vaig començar amb el ciclomotor fins als 18, que ja hem vaig enllaunar... Sempre m, havien agradat les motos i anar de passatger pero mai m'havia decidit del tot a donar el pas.
A l'any 2012 hem vaig treure el A2 per poder duur una vespa p200e de l'any 81 que encara conservo.
No va ser fins abril de 2017, que vaig comprar la primera "moto" una honda cb500f que la vaig disfrutar força. Als 6 mesos de tenir-la hem vaig animar a treure'm el permis A, aixi a principis del 2018 el vaig obtenir, tot i aixi vaig seguir amb la petita honda que tan bé m'ha anat... I encara la tindria si no fos per que m'agrada viatjar en moto i fer escapades d'algun que altre dia.
I aqui on us presento la meva Honda VFR 800 Vtec de2012 que tot just fa un mes i mig que tinc i ens estem coneixent.
Perdoneu per la tabarra que us acabo de donar, espero apendre i fer nous companys en aquest forum.
Gracies a tots.

Veure l'arxiu adjunt 1965Veure l'arxiu adjunt 1966
bon ferru !!!!! benvingut !!! salut i gassss
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Benvingut i felicitats per la decisió de comprar aquesta moto....!!!!

Si et surt la meitat de bona que m ha sortit a mi la VFR del 90 que tinc guardada a casa, no voldràs canviar de moto mai... ;)

Si et decideixes pujar a fer un volt pel Lluçanès/Osona, no dubtis en donar un toke...

Salut i gas...!!!
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Bona nit, hem presento des de l'oest de Catalunya ( Segria, Urgell)
Hem dic Pep, 38 castanyes i sòc un d'aquests als que l'afició els ha arrivat tard.
Amb 14 anys vaig començar amb el ciclomotor fins als 18, que ja hem vaig enllaunar... Sempre m, havien agradat les motos i anar de passatger pero mai m'havia decidit del tot a donar el pas.
A l'any 2012 hem vaig treure el A2 per poder duur una vespa p200e de l'any 81 que encara conservo.
No va ser fins abril de 2017, que vaig comprar la primera "moto" una honda cb500f que la vaig disfrutar força. Als 6 mesos de tenir-la hem vaig animar a treure'm el permis A, aixi a principis del 2018 el vaig obtenir, tot i aixi vaig seguir amb la petita honda que tan bé m'ha anat... I encara la tindria si no fos per que m'agrada viatjar en moto i fer escapades d'algun que altre dia.
I aqui on us presento la meva Honda VFR 800 Vtec de2012 que tot just fa un mes i mig que tinc i ens estem coneixent.
Perdoneu per la tabarra que us acabo de donar, espero apendre i fer nous companys en aquest forum.
Gracies a tots.

Veure l'arxiu adjunt 1965Veure l'arxiu adjunt 1966

Ara mateix pensaba que....

Si no fos perquè una Vespa forma part de la història motera de gran part d'Europa i que va significar una de les primeres formes de moure's per a molts, et diria que.... deixa la vespa al garagte ben tapadeta, que no agafi pols ni òxid !!

Deu ni doret aquest pepinaco vermell !!

Ja pots anar al tanto, que els de blau treuen el receptari quan veuen una esportiva de lluny.... a gaudir-la !!


Ens veiem a l'asfalt
 
  • Like
Reaccions: Edmond
Molsu

Molsu

Nouvingut
11 Oct 2020
12
36
Premis
2
Gracies a tots per la benvinguda, tenim moltes ganes de moto...
Us paso unes fotos del meu viatge per tot l'est peninsular que vaig fer durant l'octubre de 2020 abans que tot es tornes a complicar de veritat.
 

Adjunts

  • IMG_20201027_224604_933.jpg
    IMG_20201027_224604_933.jpg
    210,4 KB · Visites: 56
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Pirmin Un nouvingut del barri del Clot de Barcelona Presentacions 26
J Un nouvingut, a Barcelona Presentacions 15
1nanu Em presento Nouvingut de Sabadell Presentacions 9
Alex93 Em presento Motard nouvingut a la vista! Presentacions 3
Biker?Jou54✌️ Rubén (Jou) desde Manresa. Presentacions 12
Pepxi Em presento Em presento desde Igualada Presentacions 35
G Ruta en moto Sortida demà desde Vilafranca Penedes Rutes en moto 2
Alberto13 Em presento Bon dia desde Castellbisbal Presentacions 10
Albert&Judit Bones desde Lleida Presentacions 11
xaviubia Salutacions desde Sabadell Presentacions 11
manumanu_adv Nou al foro desde Lleida! Presentacions 15
javi mvm Em presento Salutacions desde calella. Presentacions 9
manel_pa Hola desde Lleida Presentacions 20
M Hola desde cunit Presentacions 17
C Bon dia, em presento desde Barcelona Presentacions 5
Xavi Canyo Salutacions desde Barcelona Presentacions 12
Mushu Em presento Salutacions desde BCN Presentacions 15
S Salutacions desde Pira Presentacions 5
cesarserpi Em presento Salutacions desde Cabrera d' Anoia Presentacions 6
Pep Aràgo Salutacions desde el Lluçanès Presentacions 20
P Em presento Un saludo desde Terrassa Presentacions 11
prompt Em presento Em presento desde Terrassa Presentacions 11
GEORGECAT Em presento Hola hola desde BCN. Presentacions 15
S Presentació desde Bcn Presentacions 5
JoanKR Em presento Em presento desde Terrassa BCN Presentacions 10
Bascu Em presento Cròniques d'un cono desde Barnacity Presentacions 106
J Bona tarda desde Lleida Presentacions 1
edudzn Em presento Hola desde Barcelona Presentacions 3
xavi_adventure Molt bones desde Montblanc Presentacions 2
Loxicdelamola Ruta en moto Ruta express Lleida fins Sant Quili ( Franja ponent. Osca ) Rutes en moto 2

Fils similars