• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Anàlisis-Comparativa Novetats segment RR

pepepotrero

pepepotrero

Cul quadrat
1 Ago 2020
67
158
Premis
3
Tortosa
Moto
CBR 650R


Amb la sortida inminent de la RS660 d'Aprilia, les marques s'estan ficant les piles en crear-li competència.

Que en penseu? La R7 no m'acaba d'entrar per la vista al ser semicarenada. Carenada al complet i amb una altra denominació per sota de la R6, ja que serà inferior en potència podría quedar millor.

La Honda, colors a banda, busca competir amb la R6 i la Kawa Z6xr amb 4 cilindres. Crec que aquesta si no es passen amb el preu donarà que parlar
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020


Amb la sortida inminent de la RS660 d'Aprilia, les marques s'estan ficant les piles en crear-li competència.

Que en penseu? La R7 no m'acaba d'entrar per la vista al ser semicarenada. Carenada al complet i amb una altra denominació per sota de la R6, ja que serà inferior en potència podría quedar millor.

La Honda, colors a banda, busca competir amb la R6 i la Kawa Z6xr amb 4 cilindres. Crec que aquesta si no es passen amb el preu donarà que parlar
També hi ha una segona teoria que diu que Honda només pretén fer un últim adéu a la CBR 600 RR abans que les normes anti contaminació les facin totalment obsoletes o massa costoses d adaptar a les noves normatives.
Imagino que la resposta dependrà de les vendes que tingui finalment.
De totes maneres, les RR són motos precioses, si no tingués una lesió a l'esquena m encantaria posar-ne una al garatge...
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV


Amb la sortida inminent de la RS660 d'Aprilia, les marques s'estan ficant les piles en crear-li competència.

Que en penseu? La R7 no m'acaba d'entrar per la vista al ser semicarenada. Carenada al complet i amb una altra denominació per sota de la R6, ja que serà inferior en potència podría quedar millor.

La Honda, colors a banda, busca competir amb la R6 i la Kawa Z6xr amb 4 cilindres. Crec que aquesta si no es passen amb el preu donarà que parlar
Ara ho parlava amb un amic pel que fa a la Honda, i em comenta que s'assemblarà força a la del 2007, amb el mateix xassis, diferent morro, mateix colín, més electrònica i menys cv.

Està clar que és una sort que les firmes segueixin apostant per les RR malgrat l'alça de les trail. Són motos que són passió i diversió pura, i si s'anessin extingint, encara que fos de manera gradual, seria una llàstima.
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Nois/es tinc una mala notícia...
no sé si us ha arribat que la nova CBR600RR no vindrà a Europa per no complir la norma anticontaminació euro-5
es vendrà a la resta del món per uns 12000 euros.
 
  • Collons
Reaccions: Nikokaos

Fils similars