• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Avantatges Obrim comandes de noves peces brodades!!!

Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.307
2.662
Premis
5
Què us semblaria un polo com aquest? La idea és de l' @Erik i ja he passat proposta a Individual.cat, perquè em passin viabilitat econòmica i de producció de la peça. És com la veieu en aquesta imatge, i a darrere inclouríem els nicks o noms dels companys que ho vulgueu. Us agradaria? El model del polo és el de MotoGP i la edició feta a lo cutre, seria qüestió de trobar un model similar, però perquè serveixi de referència:

024 2030 999 big



Els que teniu comptes de pagament podríeu adjuntar el logo juntament amb el de motoxtrim a davant. El de Tecnimoto seria més gran pel volum del patrocini.
 
Carmeta

Carmeta

Grup Sanguini: 98 octans
9 Gen 2021
261
691
Premis
12
Què us semblaria un polo com aquest? La idea és de l' @Erik i ja he passat proposta a Individual.cat, perquè em passin viabilitat econòmica i de producció de la peça. És com la veieu en aquesta imatge, i a darrere inclouríem els nicks o noms dels companys que ho vulgueu. Us agradaria? El model del polo és el de MotoGP i la edició feta a lo cutre, seria qüestió de trobar un model similar, però perquè serveixi de referència:

Veure l'arxiu adjunt 4029


Els que teniu comptes de pagament podríeu adjuntar el logo juntament amb el de motoxtrim a davant. El de Tecnimoto seria més gran pel volum del patrocini.
Hola @Roger, està xulo però per mi és massa tancat, no vull dir escotat, eh! A l'estiu només puc portar samarretes amb tirants o amb forma de papallona a l'esquena, per tant, si has de parlar amb els de Individual.cat els hi podries preguntar el cost amb aquestes formes? i si és viable fer-les!
Moltes gràcies! ?
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.307
2.662
Premis
5
Hola @Roger, està xulo però per mi és massa tancat, no vull dir escotat, eh! A l'estiu només puc portar samarretes amb tirants o amb forma de papallona a l'esquena, per tant, si has de parlar amb els de Individual.cat els hi podries preguntar el cost amb aquestes formes? i si és viable fer-les!
Moltes gràcies! ?
Perfecte! Els ho comento a veure ?
 
  • Like
Reaccions: cargols2rodes
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
582
1.574
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Jo, penso que seria interesant tenir:
1.- polo tipus Moto GP per anar de guapo :D jejejej obviamente també amb versió dona ;)
2.- samarreta per portar sota la jaqueta, tant model de home, com de dona. Les dones normalment portem samarreta de tirants molt macas i entallades :D jejejeje
Aquesta per mi es la carta als reis :D
El model del polo és de mostra i he agafat el que venen els de MotoGP, però crec que estaria bé que fos algo així, més esportiu i menys convencional. En principi demà em diran algo al respecte de la viabilitat del tema.
 
mushu903

mushu903

Cul quadrat
29 Gen 2021
76
168
Premis
4
Jo, penso que seria interesant tenir:
1.- polo tipus Moto GP per anar de guapo :D jejejej obviamente també amb versió dona ;)
2.- samarreta per portar sota la jaqueta, tant model de home, com de dona. Les dones normalment portem samarreta de tirants molt macas i entallades :D jejejeje
Aquesta per mi es la carta als reis :D
+1 a la llista de la @mami_en_moto