• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Avantatges Obrim comandes de noves peces brodades!!!

Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.307
2.662
Premis
5
Bones motoristes! Degut a l'èxit de les enganxines i els pegats, he volgut anar una mica més enllà per poder oferir-vos una sèrie de peces brodades amb el logotip de la comunitat, brodat i enviat pels companys i amics d'Individual.cat.

Actualització 23/02/2021: Incorporem 4 models de noves dessuadores al catàleg! Com amb les jaquetes i complements, tant els brodats com les peces són de molt bona qualitat, gràcies als amics d'Individual.cat.

Afegim al catàleg:

? Dessuadora de coll rodó amb brodat de motoristes.cat ?

Dessuadora amb brodat de motoristes.cat de màxima qualitat, de disseny actual i molt còmode.
Dessuadora1


? Dessuadora de cremallera sencera amb brodat de motoristes.cat ?​

Dessuadora amb brodat de motoristes.cat de màxima qualitat, amb cremallera YKK metàl·lica sencera i caputxa, . Incorpora butxaca davantera i accés per auriculars.
Dessuadora4


? Dessuadora tancada amb caputxa amb brodat de motoristes.cat ?​

Dessuadora amb brodat de motoristes.cat de màxima qualitat, amb caputxa, tancada i amb un disseny modern i original d’aquest tipus de peça. Incorpora butxaca davantera i accés per auriculars.
Dessuadora3


? Dessuadora de mitja cremallera amb brodat de motoristes.cat ?​

Dessuadora amb brodat de motoristes.cat de màxima qualitat, amb mitja cremallera YKK metàl·lica, coll alt i un disseny contemporani.
Dessuadora2


Jaquetes

Jaqueta Softshell amb brodat: Una jaqueta Softshell amb el logotip brodat de motoristes.cat. És impermeable, transpirable i resistent al vent. Incorpora una cremallera YKK de dalt a baix, un coll elevat i diverses butxaques.

Softshell Roger 2


Jaqueta encoixinada amb brodat: Una jaqueta amb el brodat de motoristes.cat encoixinada, amb les mànigues de teixit Softshell, molt lleugera i càlida. A prova d’esquitxos d’aigua, transpirant i amb cremalleres de qualitat.
Encoixinada


Buff de neoprè amb capacitat de filtrar partícules, ideal per quan anem amb moto i no ens volem posar la mascareta al repostar, o per comentar alguna cosa amb els companys.

Motor 9


Mascareta amb homologació FFP2 amb 150 usos recomanats, de tal manera que si la rentem cada dos dies, per exemple, pot durar pràcticament un any.

Mascareta1


Destacar que Individual.cat és qui fabrica els productes de la Rider1000, així que podeu donar per fet que tant els seus productes com els brodats que realitzen, són de màxima qualitat.

  • Podeu realitzar les compres de manera automàtica des de https://botiga.motoristes.cat/ , i Individual rebrà automàticament el pagament i la vostra comanda. De les vendes, entre 2 i 5 euros segons el producte ens els quedem a motoristes.cat, així que donareu un cop de mà a mantenir el projecte.
  • Ja veureu que en fer la compra podeu triar dos tipus d'enviament: D'un producte o de més d'un producte. Si trieu l'enviament d'un sol producte, el preu és de 7 € per l'enviament de jaquetes, i de 5,50 € en el cas de buff o mascareta. Si compreu més d'un producte només pagareu un import de despeses d'enviament, que haurà de ser de 7€ (encara que feu dos buff, o dos mascaretes, en ser dos productes l'enviament costa 7€)
  • Al mail que introduïu en fer la vostra compra, rebreu informació sobre la vostra compra, i també un enllaç amb el seguiment de la vostra compra, quan aquesta s'hagi realitzat.
  • Si voleu fer el pagament amb Bizum, trieu el mètode de pagament per transferència, i m'ho comenteu per privat, i us facilitaré un núm de telèfon.
  • Segons ens han comentat els fabricants, són peces unisex, així que seguint les guies de talles de cada producte, no hauríeu de tenir cap problema. Es broda la peça per cada compra, així que seria interessant no realitzar devolucions. Com us comento treballen amb la Rider1000, així que tindreu productes de primera heheh.
  • No és un catàleg indefinit. S'anirà renovant segons l'èxit, la temporada o l'interès, així que les compres són limitades.
* Preus actualitzats. Inclouen l'IVA, i l'enviament es suma al final de la compra. Com deia, 7 € si es compra jaqueta, 5,50 si es compra buff o mascareta, o bé 7 € si es compren més d'un producte, siguin els que siguin.

Per qualsevol dubte no dubteu en comentar. Mil gràcies per l'interès!!!

 

Adjunts

  • 266_00_ROGER.jpg
    266_00_ROGER.jpg
    95,9 KB · Visites: 84
Última edició:
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.307
2.662
Premis
5
Bona iniciativa i bons productes, alguns cauran.
El problema es que quan vull entrar a la botiga i posar el meu usuari, despres de 3 intents fallits (no se per que si fins i tot he canviat la password) surt una página que simplement posa error.
Bones!! Si, perdona. La botiga és a banda del fòrum, i tenen bases de dades diferents. No s'ha de crear usuari per tramitar la compra (y)

Moltes gràcies per l'interès!!
 
xenia

xenia

Rodant
12 Nov 2020
37
106
Premis
3
Vilafranca del Penedès
Moto
CB500X
Bones motoristes! Degut a l'èxit de les enganxines i els pegats, he volgut anar una mica més enllà per poder oferir-vos una sèrie de peces brodades amb el logotip de la comunitat, brodat i enviat pels companys i amics d'Individual.cat. Iniciem venda de:

Dos models diferents de jaquetes, orientades a combatre el fred, l'aigua i el vent, però que alhora són xules de collons, i també destaquen per la seva comoditat.

Veure l'arxiu adjunt 2715Veure l'arxiu adjunt 2716

Un buff de neoprè amb capacitat de filtrar partícules, ideal per quan anem amb moto i no ens volem posar la mascareta al repostar, o per comentar alguna cosa amb els companys, i que incorpora de la mà dels mateixos fabricants, una pinça de suport pel nas perquè s'aguanti bé.

Veure l'arxiu adjunt 2717

Mascareta amb homologació FFP2 amb 150 usos recomanats, de tal manera que si la rentem cada dos dies, per exemple, pot durar pràcticament un any.

Veure l'arxiu adjunt 2718

Destacar que Individual.cat és qui fabrica els productes de la Rider1000, així que podeu donar per fet que tant els seus productes com els brodats que realitzen, són de màxima qualitat.

  • Podeu realitzar les compres de manera automàtica des de https://botiga.motoristes.cat/ , i Individual rebrà automàticament el pagament i la vostra comanda. De les vendes, entre 2 i 5 euros segons el producte ens els quedem a motoristes.cat, així que donareu un cop de mà a mantenir el projecte.
  • Ja veureu que en fer la compra podeu triar dos tipus d'enviament: Un per jaquetes, que són 7€, i un altre per buff o mascareta, que en són 5,50. Si compreu més d'un producte només pagareu un import de despeses d'enviament, que haurà de ser de 7€ (encara que feu dos buff, o dos mascaretes, en ser dos productes és necessari que trieu l'enviament de 7€)
  • Al mail que introduïu en fer la vostra compra, rebreu informació sobre la vostra compra, i també un enllaç amb el seguiment de la vostra compra, quan aquesta s'hagi realitzat.
  • Si voleu fer el pagament amb Bizum, trieu el mètode de pagament per transferència, i m'ho comenteu per privat, i us facilitaré un núm de telèfon.
  • Segons ens han comentat els fabricants, són peces unisex, així que seguint les guies de talles de cada producte, no hauríeu de tenir cap problema. Es broda la peça per cada compra, així que seria interessant no realitzar devolucions. Com us comento treballen amb la Rider1000, així que tindreu productes de primera heheh.
  • No és un catàleg indefinit. S'anirà renovant segons l'èxit, la temporada o l'interès, així que les compres són limitades.
Per qualsevol dubte no dubteu en comentar. Mil gràcies per l'interès!!!

Per quan unes dessuadores i samarretes?? ?
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Roger
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.307
2.662
Premis
5
Per quan unes dessuadores i samarretes?? ?
Heheh de cara al bon temps, si us agrada la idea, ho mirarem!

Amb samarretes treballàvem amb peces senzilles sense brodar, però de moment queda aparcat, i de fer-ne més endavant serien de qualitat i brodades segurament, com els productes d'aquest fil.

Gràcies per preguntar!
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.307
2.662
Premis
5
Tramitades a l'empresa les 6 primers compres! ?? Recordeu que un cop hagueu realitzat i pagat el producte, sortirà cap a casa vostra al cap de 12 dies. Això és així perquè cal escollir la peça amb la vostra talla, brodar-la i posteriorment enviar-la. Com ja us he recordat per privat als interessats, un cop s'enviï la peça, rebreu un enllaç de seguiment al vostre mail. Moltíssimes gràcies per l'interès!!!! ??
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Serra
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.307
2.662
Premis
5
Jaqueta softshell comprada i transferència en camí, a veure que tal...
Bon dia! Moltes gràcies @Pepué !!! Jo també m'he comprat aquesta, també en blau, i el meu germà es comprarà l'altra encoixinada.
Espero que la gaudeixis molt, ja veuràs com tant el producte com el brodat són de qualitat.

Moltes gràcies!! ?
 
Marta

Marta

Motoaddicte
17 Abr 2020
142
451
Premis
12
Bones motoristes! Degut a l'èxit de les enganxines i els pegats, he volgut anar una mica més enllà per poder oferir-vos una sèrie de peces brodades amb el logotip de la comunitat, brodat i enviat pels companys i amics d'Individual.cat. Iniciem venda de:

Jaqueta Softshell amb brodat: Una jaqueta Softshell amb el logotip brodat de motoristes.cat. És impermeable, transpirable i resistent al vent. Incorpora una cremallera YKK de dalt a baix, un coll elevat i diverses butxaques.

Veure l'arxiu adjunt 2715

Jaqueta encoixinada amb brodat: Una jaqueta amb el brodat de motoristes.cat encoixinada, amb les mànigues de teixit Softshell, molt lleugera i càlida. A prova d’esquitxos d’aigua, transpirant i amb cremalleres de qualitat.
Veure l'arxiu adjunt 2716

Buff de neoprè amb capacitat de filtrar partícules, ideal per quan anem amb moto i no ens volem posar la mascareta al repostar, o per comentar alguna cosa amb els companys, i que incorpora de la mà dels mateixos fabricants, una pinça de suport pel nas perquè s'aguanti bé.

Veure l'arxiu adjunt 2717

Mascareta amb homologació FFP2 amb 150 usos recomanats, de tal manera que si la rentem cada dos dies, per exemple, pot durar pràcticament un any.

Veure l'arxiu adjunt 2718

Destacar que Individual.cat és qui fabrica els productes de la Rider1000, així que podeu donar per fet que tant els seus productes com els brodats que realitzen, són de màxima qualitat.

  • Podeu realitzar les compres de manera automàtica des de https://botiga.motoristes.cat/ , i Individual rebrà automàticament el pagament i la vostra comanda. De les vendes, entre 2 i 5 euros segons el producte ens els quedem a motoristes.cat, així que donareu un cop de mà a mantenir el projecte.
  • Ja veureu que en fer la compra podeu triar dos tipus d'enviament: D'un producte o de més d'un producte. Si trieu l'enviament d'un sol producte, el preu és de 7 € per l'enviament de jaquetes, i de 5,50 € en el cas de buff o mascareta. Si compreu més d'un producte només pagareu un import de despeses d'enviament, que haurà de ser de 7€ (encara que feu dos buff, o dos mascaretes, en ser dos productes l'enviament costa 7€)
  • Al mail que introduïu en fer la vostra compra, rebreu informació sobre la vostra compra, i també un enllaç amb el seguiment de la vostra compra, quan aquesta s'hagi realitzat.
  • Si voleu fer el pagament amb Bizum, trieu el mètode de pagament per transferència, i m'ho comenteu per privat, i us facilitaré un núm de telèfon.
  • Segons ens han comentat els fabricants, són peces unisex, així que seguint les guies de talles de cada producte, no hauríeu de tenir cap problema. Es broda la peça per cada compra, així que seria interessant no realitzar devolucions. Com us comento treballen amb la Rider1000, així que tindreu productes de primera heheh.
  • No és un catàleg indefinit. S'anirà renovant segons l'èxit, la temporada o l'interès, així que les compres són limitades.
* Preus actualitzats. Inclouen l'IVA, i l'enviament es suma al final de la compra. Com deia, 7 € si es compra jaqueta, 5,50 si es compra buff o mascareta, o bé 7 € si es compren més d'un producte, siguin els que siguin.

Per qualsevol dubte no dubteu en comentar. Mil gràcies per l'interès!!!

Ostres!! Això de que són unisex... No m'hi veig... Són xules, però!
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.307
2.662
Premis
5
Ostres!! Això de que són unisex... No m'hi veig... Són xules, però!
Bones Marta! El cas és que els vaig comentar que m'interessava molt que hi hagués model de dona, ja que sou força companyes a la comunitat, tant al fòrum com a les xarxes i al discord. Em van comentar que ho mirarien, i posteriorment em van comentar que "aquestes jaquetes no tenen tallatge de dona, és a dir, que són unisex. A les fotos del catàleg surt la noia vestida amb la mateixa jaqueta".

De totes maneres jo sóc totalment partidari de trobar peces de qualitat com aquestes amb tallatge de dona, així que em comprometo a que si fem més compres d'altres peces brodades, n'hi hagi amb tallatge de dona si o si ?

Gràcies per l'interès!!!
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
582
1.574
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Bones Marta! El cas és que els vaig comentar que m'interessava molt que hi hagués model de dona, ja que sou força companyes a la comunitat, tant al fòrum com a les xarxes i al discord. Em van comentar que ho mirarien, i posteriorment em van comentar que "aquestes jaquetes no tenen tallatge de dona, és a dir, que són unisex. A les fotos del catàleg surt la noia vestida amb la mateixa jaqueta".

De totes maneres jo sóc totalment partidari de trobar peces de qualitat com aquestes amb tallatge de dona, així que em comprometo a que si fem més compres d'altres peces brodades, n'hi hagi amb tallatge de dona si o si ?

Gràcies per l'interès!!!
M’agrada la idea ?. Yeeeeiiii
 
  • Like
Reaccions: Marta i Roger
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.307
2.662
Premis
5
Bones! De cara a aquest inici de setmana s'acabaran de brodar les primeres comandes. De fet els que ja hem fet la compra ja estem rebent mail de part d'Individual.cat al respecte. Quan surtin cap a casa nostra rebrem un mail amb enllaç de seguiment de l'enviament ?
 
  • Like
Reaccions: Serra
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.307
2.662
Premis
5
Les 4 noves comandes fetes aquesta setmana, com vau rebre als vostres mails, ja s'estan processant! En uns 12 dies rebreu al vostre correu electrònic un enllaç de seguiment del vostre enviament ✊
El que té més èxit son les jaquetes i el buff!

Moltes gràcies!!!!
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.307
2.662
Premis
5
Motoristes!!! Avui s'han fet els primers enviaments. Els que heu comprat algun producte feu una ullada al correu electrònic. Packlink (Correos Express), us ha enviat ja enllaç de seguiment de la vostra compra.
Estic molt content de poder-vos oferir productes brodats amb el logotip del fòrum, de tanta qualitat. En molt poquets dies ja els podrem gaudir.
De moment seguim acceptant noves comandes!!

Moltíssimes gràcies per l'interès!!!!

Imatge de les peces que ja surten de camí :love:

IMG 20210128 104015
 
  • Like
Reaccions: SerrDavos i Serra
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.307
2.662
Premis
5
Que tal son les talles de la softshell?
Es que sempre estic entre la M i la L segons la marca.
Son molt gruixudes com per portar sota la jaqueta de moto?
Jo crec que no és jaqueta per portar coses grosses a sota, i amb proteccions penso que menys. Em fa l'efecte que esta pensada per anar a mida amb el cos, ja que tot i no anar-me gens arrapada, al contrari, noto que s'amida molt bé.

A mi la M em va perfecte i amb jaquetes sempre gasto M. A veure què comenta el Pepue també, potser ell ho veu diferent.
 
  • Like
Reaccions: Silverwing
Silverwing

Silverwing

Motoaddicte
9 Mai 2020
132
267
Premis
7
Entre BCN i L'Alt Emporda
Moto
Honda CTX700 DCT
Jo crec que no és jaqueta per portar coses grosses a sota, i amb proteccions penso que menys. Em fa l'efecte que esta pensada per anar a mida amb el cos, ja que tot i no anar-me gens arrapada, al contrari, noto que s'amida molt bé.

A mi la M em va perfecte, i amb jaquetes sempre gasto M. A veure què comenta el Pepue també, potser ell ho veu diferent.
Gracies, la pregunta era per porta sota de la jaqueta de moto, no al reves hahaha.
 
  • Like
Reaccions: Roger