• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

opinions moto guzzi v85tt

Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Bon vespre!
Aquests dies de confinament tinc més temps lliure i mirava reportatges.
La veritat és que no em faria res camviar de moto tot i que no és el millor moment ara mateix, però com que somiar és gratis... M'agradaria una trail més asfàltica de mitja cilidrada però també estaria obert a una esport touring còmode com ara estil bmw1250rs, tot i que per preu la veig molt cara. La veritat que un dia vaig anar a veure una bmw f900xr però no em va agradar tant com creia per les fotos ni tampoc el tracte del venedor que hi havia em va convèncer, tot i que això no és culpa de la moto.
Tinc bastant interès en la guzzi v85tt com a candidata, fa una edició travel que per uns 12000 porta pantalla alta, calefacció als punys, bluetooth i maletes laterals i crec que equipament preu això és de mal superar. A més és la única trail assequible que no necessita untar cadena. La única cosa que diuen que té un caràcter més tranquil, tot i que en prestacions pures està clarament per sobre de la que tinc ara en tot (excepte el consum clar, que és més alt). Tambe m agradaria una moto que no obligui a flexionar gaire els genolls en seure, la yamaha mt07 pot ser una gran moto però als alts no ens va pasa gaire bé... La moto guzzi la he vist al natural però no hi he pujat. Quan vaig comprar la que tinc ara ja havia mirat la v7 que feien abans però també la veia baixa de seient.
Què en penseu vosaltres d'aquesta moto?
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bones!!
I tant que somiar és gratis. Hi ha algun motorista que no visqui somiant? Jejeje
Home la v85 encaixa amb el concepte de moto que busques, però diferències amb la 1250rs són importants. És cert que si realment t'agrada la vessant estrictament asfàltica de la rs potser hi ha models més adequats. Caldria mirar preus d'aquestes alternatives. Així per damunt, kawasaki tira força per aquest tipus d'sport turisme.

La Guzzi a mi m'agrada molt, crec que té molt caràcter i dubto que et quedis curt en potència. 80 cv, si el pes no la penalitza en excés, estan bé. Per contra és que és això. És una trail. Si busquéssis només asfalt et sortiria a compte per comoditat, finura i conducció un altre tipus de moto.

Pel tema dels genolls et tocarà pujar en alguna i fins i tot provar-la uns quants km. Mentre pots mirar aquesta web, a nivell de curiositat et fa una aproximació de com quedaries damunt de la moto segons la teva alçada: https://cycle-ergo.com/

Mira't bé el concepte de moto que més t'agrada. És que la bmw és diferent de la Guzzi. Personalment jo si no volgués fer pistes triaria una asfàltica!
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Si Kawasaki té la versys 1000 o la ninja turisme, encara que per preu són motos més cares... La ninja 650 és bastant turisme però no sé si la compraria, vaig provar una er6 una vegada que porta el mateix motor i no em va agradar gaire el que seria el propulsor.
També hi ha la Triumph tiger gt o la tiger sport, suposo que són més asfàltiques. Personalment crec que si honda tragués una turisme amb el motor de la cb650 no tindria rival, ja que ofereix 4 cilindres per 10000 euros, si mires com ara la cb650r deportiva, però de moment sembla que no es decideixen, encara que a les fires ho han ensenyat com a concepte.
Home opcions n hi ha moltes que em cridin també: a Itàlia la multistrada, la supersport o la Augusta turismo veloce, que segur que em deixarien arruïnat amb en manteniment, o japjaponeses també v-strom 1000 o tracer 900gt. Tu en quins models rumiaves?
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.307
2.661
Premis
5
Screenshot 20200324 141231 Instagram
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
alfons23

alfons23

Nouvingut
16 Mar 2020
7
14
Premis
1
Probablement no sigui el que busques però una ninet Scrambler pot ser una opció amb un envelliment i valor de recompra molt millors. Personalment seria la meva opció, i crec que per tamany també es podria adaptar a talles més altes.


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.176
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Bona tarda a tots,
Ara mateix en possessió d’una V87TT encara amb rodatge (i crec que anirà per llarg terminar de fer-ho) puc dir que és una moto touring total.
És veritat que ho venen com a trail (jo encara no l'he provada sobre el marro) però puc assegurar que sobre l’asfalt és molt fàcil de conduir, molt còmoda per al pilot i passatger i molt segura amb els equipaments de sèrie que porta.
He de dir que si vols una moto que surti amb potència, aquesta no ho és. Tindràs una moto tranquil·leta (que no vol dir que no tingui el seu poder) per fer quilometres sense parar, que faràs unes corbes i t'ho passaràs bé per la seva facilitat de conduir (tot i això que faig 1,80 toco amb les puntes per l'amplada del seient), i que 80Cv per a mi que viatjo amb la meva dona (i no som peso mosca) puc dir que va molt bé, té resposta en accelerar per fer avançaments, i tinc la seguretat que tinc potència de sobres en algun moment puntual.
Jo em vaig decidir per aquesta perquè venia d’una deauville i portava transmissió per cardàn i no volia torna a la cadena després de molts anys.
Vaig mirar molt, Tiger 800, Versys 1000, Africa Twin, super tenere 1200 (molt interessant, però també cara), etc... I al final després de molts dies i alguns mesos donant voltes vaig acabar amb la Guzzi. I sincerament..... Estic molt content.
IMG 20200221 172752
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Si és que en aquesta categoria hi ha tant per triar...
Probablement no sigui el que busques però una ninet Scrambler pot ser una opció amb un envelliment i valor de recompra molt millors. Personalment seria la meva opció, i crec que per tamany també es podria adaptar a talles més altes.


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Pel que fa a la BMW jo crec que amb nul·la protecció aerodinàmica i poques possibilitats realistes de posar maletes (destrossaria l'estètica) seria una moto molt cara a la que li acabaria fent pocs quilòmetres, i això no m'interessa pas prou. Ara bé, és preciosa. Tu quina tenies, Alfons?


La Tiger 900 GT sembla també una moto molt interessant, hi hauré de donar una ullada. He vist que està a punt d'obrir un concessionari oficial Triumph a les comarques gironines, a Girona ciutat. Potser un dia hi vagi de visita en acabar el confinament.

Bona tarda a tots,
Ara mateix en possessió d’una V87TT encara amb rodatge (i crec que anirà per llarg terminar de fer-ho) puc dir que és una moto touring total.
És veritat que ho venen com a trail (jo encara no l'he provada sobre el marro) però puc assegurar que sobre l’asfalt és molt fàcil de conduir, molt còmoda per al pilot i passatger i molt segura amb els equipaments de sèrie que porta.
He de dir que si vols una moto que surti amb potència, aquesta no ho és. Tindràs una moto tranquil·leta (que no vol dir que no tingui el seu poder) per fer quilometres sense parar, que faràs unes corbes i t'ho passaràs bé per la seva facilitat de conduir (tot i això que faig 1,80 toco amb les puntes per l'amplada del seient), i que 80Cv per a mi que viatjo amb la meva dona (i no som peso mosca) puc dir que va molt bé, té resposta en accelerar per fer avançaments, i tinc la seguretat que tinc potència de sobres en algun moment puntual.
Jo em vaig decidir per aquesta perquè venia d’una deauville i portava transmissió per cardàn i no volia torna a la cadena després de molts anys.
Vaig mirar molt, Tiger 800, Versys 1000, Africa Twin, super tenere 1200 (molt interessant, però també cara), etc... I al final després de molts dies i alguns mesos donant voltes vaig acabar amb la Guzzi. I sincerament..... Estic molt content.
Veure l'arxiu adjunt 315
m'encanta haver trobat algú de primera mà! Quan dieu que la moto és tranquil·la suposo que voleu dir que no et convida a córrer exprimint el motor fins a altes voltes, no que el motor sigui anèmic o mandròs per accelerar, no?
Gràcies per les vostres opinions!
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
alfons23

alfons23

Nouvingut
16 Mar 2020
7
14
Premis
1
Si és que en aquesta categoria hi ha tant per triar...

Pel que fa a la BMW jo crec que amb nul·la protecció aerodinàmica i poques possibilitats realistes de posar maletes (destrossaria l'estètica) seria una moto molt cara a la que li acabaria fent pocs quilòmetres, i això no m'interessa pas prou. Ara bé, és preciosa. Tu quina tenies, Alfons?



La Tiger 900 GT sembla també una moto molt interessant, hi hauré de donar una ullada. He vist que està a punt d'obrir un concessionari oficial Triumph a les comarques gironines, a Girona ciutat. Potser un dia hi vagi de visita en acabar el confinament.


m'encanta haver trobat algú de primera mà! Quan dieu que la moto és tranquil·la suposo que voleu dir que no et convida a córrer exprimint el motor fins a altes voltes, no que el motor sigui anèmic o mandròs per accelerar, no?
Gràcies per les vostres opinions!

Jo tinc una Honda CBF 600 N del 2005, com que no tinc pressupost per una Ninet o similar he fet petits canvis a la meva, torno a penjar les fotos de la presentació.....
bc3fc784044b1e408de77fb68bab0fab.jpg

c6e604d0c38c0604df0cd1845136b9be.jpg



Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Si Kawasaki té la versys 1000 o la ninja turisme, encara que per preu són motos més cares... La ninja 650 és bastant turisme però no sé si la compraria, vaig provar una er6 una vegada que porta el mateix motor i no em va agradar gaire el que seria el propulsor.
També hi ha la Triumph tiger gt o la tiger sport, suposo que són més asfàltiques. Personalment crec que si honda tragués una turisme amb el motor de la cb650 no tindria rival, ja que ofereix 4 cilindres per 10000 euros, si mires com ara la cb650r deportiva, però de moment sembla que no es decideixen, encara que a les fires ho han ensenyat com a concepte.
Home opcions n hi ha moltes que em cridin també: a Itàlia la multistrada, la supersport o la Augusta turismo veloce, que segur que em deixarien arruïnat amb en manteniment, o japjaponeses també v-strom 1000 o tracer 900gt. Tu en quins models rumiaves?
Ojo que per cert, sona la flauta d'una Africa Twin de cilindrada mitjana. Potser et podria quadrar. Si, jo pensava en Vstrom, triumph tiger... Al final el límit l'acaba posant la combinació entre pressupost i passió.
Bona tarda a tots,
Ara mateix en possessió d’una V87TT encara amb rodatge (i crec que anirà per llarg terminar de fer-ho) puc dir que és una moto touring total.
És veritat que ho venen com a trail (jo encara no l'he provada sobre el marro) però puc assegurar que sobre l’asfalt és molt fàcil de conduir, molt còmoda per al pilot i passatger i molt segura amb els equipaments de sèrie que porta.
He de dir que si vols una moto que surti amb potència, aquesta no ho és. Tindràs una moto tranquil·leta (que no vol dir que no tingui el seu poder) per fer quilometres sense parar, que faràs unes corbes i t'ho passaràs bé per la seva facilitat de conduir (tot i això que faig 1,80 toco amb les puntes per l'amplada del seient), i que 80Cv per a mi que viatjo amb la meva dona (i no som peso mosca) puc dir que va molt bé, té resposta en accelerar per fer avançaments, i tinc la seguretat que tinc potència de sobres en algun moment puntual.
Jo em vaig decidir per aquesta perquè venia d’una deauville i portava transmissió per cardàn i no volia torna a la cadena després de molts anys.
Vaig mirar molt, Tiger 800, Versys 1000, Africa Twin, super tenere 1200 (molt interessant, però també cara), etc... I al final després de molts dies i alguns mesos donant voltes vaig acabar amb la Guzzi. I sincerament..... Estic molt content.
Veure l'arxiu adjunt 315
No hi ha res com llegir de primera mà l'experiència d'un propietari respecte a un model en concret. A mi mateix em quadraria molt la Guzzi. Amb la GSR tinc cavalls que no sé a on posar, i la Guzzi, a més, té un estil que m'agrada molt.

Gràcies per la info!
Jo tinc una Honda CBF 600 N del 2005, com que no tinc pressupost per una Ninet o similar he fet petits canvis a la meva, torno a penjar les fotos de la presentació.....
bc3fc784044b1e408de77fb68bab0fab.jpg

c6e604d0c38c0604df0cd1845136b9be.jpg


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Molt xula i molt molt cuidada, la tens impecable a més. Si arriba el dia en que vulguis canviar de moto no te'n podràs desfer de la cura amb la que l'has cuidat jejeje
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.176
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Si és que en aquesta categoria hi ha tant per triar...

Pel que fa a la BMW jo crec que amb nul·la protecció aerodinàmica i poques possibilitats realistes de posar maletes (destrossaria l'estètica) seria una moto molt cara a la que li acabaria fent pocs quilòmetres, i això no m'interessa pas prou. Ara bé, és preciosa. Tu quina tenies, Alfons?



La Tiger 900 GT sembla també una moto molt interessant, hi hauré de donar una ullada. He vist que està a punt d'obrir un concessionari oficial Triumph a les comarques gironines, a Girona ciutat. Potser un dia hi vagi de visita en acabar el confinament.


m'encanta haver trobat algú de primera mà! Quan dieu que la moto és tranquil·la suposo que voleu dir que no et convida a córrer exprimint el motor fins a altes voltes, no que el motor sigui anèmic o mandròs per accelerar, no?
Gràcies per les vostres opinions!
El que vull dir que és tranquil·leta que no esperis una sortida d'una R, és més suau i progressiva, ja una vegada a creuer demana-li el que vulguis que pot anar a velocitats rapides sense patir per la potència.

Repeteixo, pots fer un avançament sense problema però no tindrà una sortida d'una R.
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
@Non-stop s'hi pot anar donant voltes durant el confinament!
Per cert que la última notícia que he llegit és que la dita Àfrica Twin 850 en realitat pretén i segurament acabarà sent una nova Transalp, encara que falta que Honda ho confirmi definitivament. També es rumoreja una naked amb motor Àfrica Twin i una trail retro de 500cc, però tot això fins que no surti no es veurà.
@cargols2rodes tranquil, fa anys que ja no tinc aspiracions d'anar amb una R ni mai he entrat a circuit... Tot i això ja et dic, vaig mirar les proves de recuperació i acceleració de la Guzzi i són varis segons superiors a la que tinc ara, per tant sobre el paper hi guanyaria.
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
El que vull dir que és tranquil·leta que no esperis una sortida d'una R, és més suau i progressiva, ja una vegada a creuer demana-li el que vulguis que pot anar a velocitats rapides sense patir per la potència.

Repeteixo, pots fer un avançament sense problema però no tindrà una sortida d'una R.
Per culpa teva he acabat a la pàgina de Guzzi i m'he enamorat del model travel jajaja (M'agraden més els colors de la teva). Mira que jo tinc una Guzzi 98cc que vaig compartir en aquest fil, i seria molt maco tenir-ne una de nova.

@Non-stop s'hi pot anar donant voltes durant el confinament!
Per cert que la última notícia que he llegit és que la dita Àfrica Twin 850 en realitat pretén i segurament acabarà sent una nova Transalp, encara que falta que Honda ho confirmi definitivament. També es rumoreja una naked amb motor Àfrica Twin i una trail retro de 500cc, però tot això fins que no surti no es veurà.
Bueno Transalp sempre ha estat un ferro molt dur també, però suposo que queda lluny de les sensacions de la Àfrica. A veure com evoluciona, però si tirés cap a on dius que podria tirar, serien opcions molt llamineres.
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
@Non-stop aquí tens la notícia company!
Però... Una moto basada en la nc750x amb 5 cavalls més jo no me la compraria perquè la nc750 més o menys fa les mateixes prestacions que la Meva (és més potent però molt més pesada) i molt més avorrida de conduir... En fi, a veure com queda un cop acabada!
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bona tarda a tots,
Ara mateix en possessió d’una V87TT encara amb rodatge (i crec que anirà per llarg terminar de fer-ho) puc dir que és una moto touring total.
És veritat que ho venen com a trail (jo encara no l'he provada sobre el marro) però puc assegurar que sobre l’asfalt és molt fàcil de conduir, molt còmoda per al pilot i passatger i molt segura amb els equipaments de sèrie que porta.
He de dir que si vols una moto que surti amb potència, aquesta no ho és. Tindràs una moto tranquil·leta (que no vol dir que no tingui el seu poder) per fer quilometres sense parar, que faràs unes corbes i t'ho passaràs bé per la seva facilitat de conduir (tot i això que faig 1,80 toco amb les puntes per l'amplada del seient), i que 80Cv per a mi que viatjo amb la meva dona (i no som peso mosca) puc dir que va molt bé, té resposta en accelerar per fer avançaments, i tinc la seguretat que tinc potència de sobres en algun moment puntual.
Jo em vaig decidir per aquesta perquè venia d’una deauville i portava transmissió per cardàn i no volia torna a la cadena després de molts anys.
Vaig mirar molt, Tiger 800, Versys 1000, Africa Twin, super tenere 1200 (molt interessant, però també cara), etc... I al final després de molts dies i alguns mesos donant voltes vaig acabar amb la Guzzi. I sincerament..... Estic molt content.
Veure l'arxiu adjunt 315
Miguel què tal el post confinament, has acabat per fi el rodatge de la Guzzi? Estic seguríssim que ja li has fotut una bona quilometrada hehehe. Explica'ns una mica què tal!! :)
 
Myke's

Myke's

Rodant
20 Feb 2020
56
114
Premis
3
Hey! em fico per aquí i ho deixo caure, he estat llegint una mica per sobre.
Jo vaig tindre una Versys 650, faig 1,94 d’alçada, apa aquí! i la veritat és que molt content, sport-touring i durant el temps que la vaig tindre va se-hi un goig, cilindrada mitjana sense gaires pretensions, molt bona moto, també et dic, vaig cambiar la versys per la que tinc ara la F800GS, i estic molt content amb ella pero si que segons en quins aspectes trobo a faltar la versys, potser el que la 800 sigui més prima i estic més exposat a l’aire en vies ràpides.
Has mirat la Benelli TRK 800?, ja està confirmada 80 CV en parlen molt bé de la 500, seria qüestió de provar.

Salut i Gass!✌
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.176
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Miguel què tal el post confinament, has acabat per fi el rodatge de la Guzzi? Estic seguríssim que ja li has fotut una bona quilometrada hehehe. Explica'ns una mica què tal!! :)

Bona tarda Non-Stop,
Jajajaja, si, he pogut sortir una mica amb ella, però no pensis que m’ha donat per a molt, a l'estar confinat a la ciutat de Barcelona els recorreguts han sigut de la feina de la meva dona a casa i tornar. I una vegada que volia creuar Collserola.... papatan, en trobo un control dels mossos, per tant, mitja volta i cap a casa.
Sí que és veritat que aquest cap de setmana passat, vaig fer els primers cent i escaig kilòmetres per carreteres revirades i la sensació molt bona.
Tenint em comte que de moment pe’l rodatge no puc passar de les 5200 rpm, he de dir que la moto funciona molt bé. Te uns bons baixos que permet entrar en algunes corbes en quarta i poder sortir bastant bé en la mateixa marxa.
Amb dues persones és molt dòcil, no es nota gaire el pes, i pots prendre les corbes amb facilitat i sortir-ne també amb molta facilitat.
Els frens... No em puc queixar, funciona bé, el d'avanter, és una bèstia a l’hora de fer la parada i el de darrera... Per a mi li faltaria una mica més de frenada. El Abs sí que l’he notat que alguna vegada ha entrat massa aviat.
Per posar-li algun però, l’hi posaria dues coses (pero per a mi, a un’altre potser no), primer els neumàtics, els anakee que porta els canviaria per uns altres mes de carretera, i l’altre però, és la calor dels cilindres en V i refrigeració per aire que porten. Sí que és veritat que en l’estiu no et posis pantalons curts, en ruta amb pantalons de cordura o texans no es nota l’escalfor. Resumint, en ciutat calor, en ruta aniràs perfecte.
Quan tingui més experiència de km aniré explicant més sensacions, per ara i contestant a la teva pregunta és el que puc dir-te.
Això si, cada dia m’agrada més:love::love:, perque que no les tenia totes amb solament els 80 CV, però no puc dir que faltin, al contrari, estan ven equilibrats.
Gassss
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Serra
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Hola si vaig aparcar una mica el tema però ho tinc en ment.
De fet he quedat per provar-ne una a final de mes es faran algunes demos i he reservat, a veure quines sensacions dona... Ja us diré!
Vstrom i Triumph tiger també m agraden.
Però no estic decidit no se què fer.
Per una banda crec que no és el moment per com està l economia i per altres despeses que tinc aquest any mateix
Pr l altra banda la meva cada any perdrà valor i aquest any compto uns 500 euros anant bé de manteniment habitual i desgast: cadena, pneumàtic darrera, oli... Si no me la canvio, també hi he de gastar i ja serà una inversió per a un temps més.
També depèn de la oferta que facin per la que tinc, si qui sigui paguen molt o poc.
No ho sé, no és algo que corri cap pressa però hi vaig donant voltes i m'informo, com feu tots suposo. No és pas que vagi Malament amb la que tinc ara, al contrari. El que més de gust em ve és portar el genoll en un angle una mica més obert, perquè la esquena la honda me la cuida amb molt d'amor!
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Bona tarda Non-Stop,
Jajajaja, si, he pogut sortir una mica amb ella, però no pensis que m’ha donat per a molt, a l'estar confinat a la ciutat de Barcelona els recorreguts han sigut de la feina de la meva dona a casa i tornar. I una vegada que volia creuar Collserola.... papatan, en trobo un control dels mossos, per tant, mitja volta i cap a casa.
Sí que és veritat que aquest cap de setmana passat, vaig fer els primers cent i escaig kilòmetres per carreteres revirades i la sensació molt bona.
Tenint em comte que de moment pe’l rodatge no puc passar de les 5200 rpm, he de dir que la moto funciona molt bé. Te uns bons baixos que permet entrar en algunes corbes en quarta i poder sortir bastant bé en la mateixa marxa.
Amb dues persones és molt dòcil, no es nota gaire el pes, i pots prendre les corbes amb facilitat i sortir-ne també amb molta facilitat.
Els frens... No em puc queixar, funciona bé, el d'avanter, és una bèstia a l’hora de fer la parada i el de darrera... Per a mi li faltaria una mica més de frenada. El Abs sí que l’he notat que alguna vegada ha entrat massa aviat.
Per posar-li algun però, l’hi posaria dues coses (pero per a mi, a un’altre potser no), primer els neumàtics, els anakee que porta els canviaria per uns altres mes de carretera, i l’altre però, és la calor dels cilindres en V i refrigeració per aire que porten. Sí que és veritat que en l’estiu no et posis pantalons curts, en ruta amb pantalons de cordura o texans no es nota l’escalfor. Resumint, en ciutat calor, en ruta aniràs perfecte.
Quan tingui més experiència de km aniré explicant més sensacions, per ara i contestant a la teva pregunta és el que puc dir-te.
Això si, cada dia m’agrada més:love::love:, perque que no les tenia totes amb solament els 80 CV, però no puc dir que faltin, al contrari, estan ven equilibrats.
Gassss
Quina opinió et mereix això dels pneumàtics amb cambra? hi ha gent que hi té molta mania en contra.
Tens la opció de connectar el mòbil i fer navegació GPS?
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.176
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Quina opinió et mereix això dels pneumàtics amb cambra? hi ha gent que hi té molta mania en contra.
Tens la opció de connectar el mòbil i fer navegació GPS?

Hola Serra,
En quant al neumàtics amb cámara no he sentit cap diferència amb els tubless. Jo també sóc molt tiquismiquis amb el neumàtics i això de la cámara. ... pero després de tenir-los puc dir que fins ara cap diferència. El dia que punxi, ja vorem
Em quant la conexio amb el mòbil ho pots fer amb el programari Mia Guzzi (crec que s'anomena aixi) que porta conexio bluethoot per conectar al smarphone, gps i conexio amb els intercomunicadors. Jo no el tinc perquè tinc un tomtom rider amb 1 any de vida.
També el que m'agradat es que porta preinstalat a les pinyes és interruptor per els antiboira i per els punys calefactables per si algun dia els instalas.
Jo com l'antiga moto cada any perdia diners, vaig mirar moltes marques i vaig decidir-me per aquesta per preu i prestacions. Tens altres marques que tenen lo mateix o semblant i som molt més cares, per exemple la vstrom 1050 xt per gairebé 16000€ (parlo de la xt, perquè la bàsica no porta res), i si parlem d'altres marques....
Al final el cor mana, a més de la butxaca, i en el meu cas la meva parella que volia una moto per anar còmoda, bonica i que es senti segura.
Per si t'interesa, jo vaig comprar la moto fora de Barcelona, en van donar millor preus i a més millor tracte.
 
jracing

jracing

Nouvingut
5 Oct 2016
9
22
Premis
2
Per si t'interesa, jo vaig comprar la moto fora de Barcelona, en van donar millor preus i a més millor tracte.

On la vas comprar?
Jo estic pensant en una V7 i sóc dels vallesos, no hi ha molts concessionaris a la província de Barcelona... I si es pot evitar haver de trepitjar “la gran ciutat” molt millor...
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Marc76 Dubte Opinions Espai de debat 19
Xavi Canyo Ulleres protecció moto Anàlisi de productes 2
Xavi Canyo Porra Moto GP 2024 !!! Competició 58
G MOTO CLUB FEDERAT?? Avantatges especials 4
S La meva moto Presentacions 9
Bascu Mecànica Filtres d'Alt Rendiment (tipus K&N) en moto limitada? Mecànica de motos i recopilatoris 4
E Sortida d'aquest cap de setmana Ruta en moto proper dissabte 13/01 BCN - Detalls al fil Rutes Obertes 5
Bascu Dubte Bateria de moto - opcions Mecànica de motos i recopilatoris 16
Xavi Canyo 5 coses que m'agraden/no m'agraden de la meva moto Les nostres motos 5
AgustiCarmona Vídeos Viatjar sol en moto MotoVlogs propis 0
perlanegraviajes Dashcam para moto Mecànica de motos i recopilatoris 4
X04N Esdeveniment Resultats Moto Explora 22/04 MotoExplora 4
J Formació Formació 3.0 Vive la moto Formació motorista 1
perlanegraviajes Neteja la moto per 3 euros Anàlisi de productes 0
Roger Mecànica "Quan deixo de donar gas s'escolta un clic metàl·lic de la part de radera de la moto Mecànica de motos i recopilatoris 3
Roger X-ADV Notícia El Museu Moto Bassella prorroga l'exposició "+Derbi: dels carrers als circuits" Espai de debat 0
Xavi Canyo PORRA MOTO GP 2023 !!!!!! Competició 308
Bascu Consells Moto de segona mà? Pot ser que sí Espai de debat 44
G Consells Ruta en moto per Cerdenya Espai de debat 3
Edu Crispi Una bona assegurança per moto? Consultes legals 9
McAlbi Opinió Moto Touring: Honda NT1100 o BMW R 1250 RT o Yamaha Tracer 9 GT+ ?? Espai de debat 20
Roger X-ADV Dubte Un bon suport per moto trail per portar el mòbil Espai de debat 5
Roger X-ADV Fotos El Moto-Frontal del dia + foto Un Cafè Ràpid 10
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Consells Combatre el fred intens amb moto Espai de debat 13
laguiavial.com Consells He estat mirant quina moto vull Espai de debat 22
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
perlanegraviajes Ruta en moto Cerdeña en moto Cròniques sobre motociclisme 4
M Venc / Compro Jaqueta moto Rev'it Jacquet Elipse Taulell d'anuncis 2
Roger Clubs i agrupacions Recopilatori de Clubs i Grups Motoristes actius per sortir de ruta en moto Clubs i agrupacions 1
perlanegraviajes Crònica Escocia en Moto Cròniques sobre motociclisme 5
Roger Anàlisis-Comparativa Millors guants de moto d'estiu de 2022 Anàlisi de productes 4
Roger Anàlisis-Comparativa Les millors jaquetes de moto d'estiu del 2022 Anàlisi de productes 1
Xavi Canyo Sense clau, la moto seguia encesa Mecànica de motos i recopilatoris 5
AgustiCarmona Vídeos En moto entre Catalunya, Aragó i el País Valencià. Rutes en moto 0
Jaumenovas Anàlisis-Comparativa Projecte de nova Moto X-ADV 750 Anàlisi de productes 17
mami_en_moto Ruta en moto Vive La Moto 2022 Cròniques sobre motociclisme 3
perlanegraviajes Off Topic Premis Moto Turisme Suport entre companys 0
Xavi Canyo Teníu alguna manía abans d'agafar la moto? Un Cafè Ràpid 25
Roger Notícia Intercomunicadors homologats per cascs de moto, legals a partir d'avui Espai de debat 4
perlanegraviajes Ruta en moto Xerrada viatge a Islandia en moto Cròniques sobre motociclisme 0
perlanegraviajes On fabriquen les rodes Michelin per moto? MotoVlogs propis 0
perlanegraviajes Cadenat per moto Anàlisi de productes 0
JoanBP Competició PORRA MOTO GP 2022 !!!!!! Competició 305
mami_en_moto Moto GP 2022 :) Competició 11
SmartMotoRiders Formació Entrevista a Pere Arnella, instructor i monitor de moto Formació motorista 0
Bascu Vive la moto o esdeveniments semblants? Espai de debat 5
perlanegraviajes Ruta en moto EM ROBEN la moto Cròniques sobre motociclisme 0
Johanovski Dubte Paperassa per vendre la moto? Consultes legals 7
M D E RUTA EN MOTO 15/1 Sortides anteriors 6

Fils similars